تکنولوژی

افزایش فالوور اینستاگرام با روش های رایگان

افزایش فالوور اینستاگرام با روش های رایگان در اینستاگرام هم امکان پذیر است، پس برای پیشرفتِ پیج نیاز نیست همیشه هزینه‌های زیادی را متحمل شوید. با این مقاله از کیوی سایت همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چطور به صورت رایگان فالوور دریافت کنید و یک پیجِ موفق داشته باشید.

آیا فالوور رایگان موثر هستند؟

افزایش فالوور رايگان اينستاگرام از هر طریقی ارزش ندارد. در واقع فالوور رایگان اینستاگرام چیزی است همه کاربران این شبکه اجتماعی به دنبالش هستند. خدمات رایگان یکی از قابلیت‌هایی است که توسط سایت ما ارائه می‌شود. اگر می‌خواهید بدون هیچ هزینه‌ای برای پیج خود فالوور دریافت کنید، سایت ما بهترین سایت افزایش خدمات برای انجام این کار است.

با گرفتن خدماتی همچون فالوور رایگان می‌توانید پیج خود را رشد داده و کاربران دیگر را به سمت خود بکشانید.و از این طریق افزایش فالوور رایگان داشته باشید. پس برای اطلاعات بیشتر در خصوص فالوور رايگان اينستاگرام با ما همراه باشید. هم چنین اگر با سوال چگونه فالوور رایگان بگیریم روبرو هستید حتما در ادامه با ما باشید.

تاثیر فالوور رایگان برای رشد پیج

خدمات رایگان همانطور که از نامش پیداست، تنها جنبه نمایشی دارد. یعنی با استفاده از خدمات رایگان به ظاهر نمی‌توانید تعامل در پیج خود را افزایش دهید. البته این را در نظر داشته باشید که خدمات می‌توانند در جلب توجه و افزایش فالوور موثر واقع شوند. با این حال توصیه می‌کنیم از سرویس فالوور رایگان باکیفیت ایرانی استفاده کنید تا علاوه بر افزایش فالوورهای خود، تعامل در پیج را نیز افزایش دهید. فالوور رايگان اينستاگرام می‌تواند آثار خوبی از خود به جای بگذارد در صورتی که واقعی و باکیفیت باشد.

8 روش برای افزایش فالوور اینستاگرام با روش های رایگان در اینستاگرام

 

افزایش فالوور اینستاگرام؛ به کمک تولید محتوا

برای چند لحظه، از بازی بیرون بیایید و از بالا به قضیه نگاه کنید. حالا به این سوال پاسخ دهید.

آدم‌ها چرا شما را دنبال می‌کنند؟ اصلاً خود شما چه یک سری پیج‌ها را فالو می‌کنید؟

پاسخ احتمالی شما:

به خاطر اینکه از پست و استوری‌‌های آن پیج خوشمان می‌آید. (به همین سادگی)

حالا چه چیزی باعث می‌شود تا ما محتوا (پست و استوری) یک پیج را دوست داشته باشیم؟ فقط کافی است تا دو موردی که در بخش بعدی گفتیم را رعایت کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام؛ تأثیر تعامل با مخاطب

اصلاً تعامل یعنی چه؟ شاید هنوز برای خیلی  از ما، کلمه تعامل به خوبی جا نیافتاده باشد. تعامل یعنی برقراری ارتباط دو طرفه. تعامل در اینستاگرام، ارتباطی است که اگر نادیده‌اش بگیرید، به هیچ‌جا نمی‌رسید!

راه‌های تعامل برای افزایش مخاطب و جلب اعتماد

  • کامنت مارکتینگ (زیر پست‌های پر بازدید کامنت‌های ارزشمند بگذارید تا اگر آدم‌ها کامنت شما را دیدند، کنجکاو شوند و به پیج شما سر بزنند)
  • با همکاران خود صحبت کنید و همدیگر را در استوری به مخاطب‌های خود معرفی کنید.
  • لایو مشترک برگزار کنید تا دایره محاطب‌هایتان بزرگتر شود.

زیبایی و داستان برند هماهنگ با کسب و کار خود ایجاد کنید

ممکن است بخواهید کنجکاوی مخاطبان را با نمایش نحوه‌ی ساخته شدن محصول خود برطرف کنید. شاید بخواهید نظرات کارکنان خود را منتشر کنید و شرایط سازمانی خود را تبلیغ کنید. اگر می‌خواهید بر احساسات مخاطبان خود سرمایه‌گذاری کنید می‌توانید به نمایش سبک زندگی یا موفقیت‌های مشتریان خود بپردازید.

فارغ از این که چه هدفی را در اینستاگرام دنبال می‌کنید، از هماهنگی اقدامات خود کارکتر و هویت برند مطمئن شوید. زمانی در این زمینه موفق خواهید بود که پست‌های شما در نگاه اول برند شما را تداعی کنند و افراد به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

حضور اینستاگرامی خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید

اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید، افراد باید بتوانند به راحتی شما را در اینستاگرام پیدا کنند، بنابراین باید این جستجو را تسهیل کنید و پروفایل اینستاگرام خود را در دسترس مخاطبان قرار دهید.

اگر در حال حاضر در شبکه‌های اجتماعی دیگر مخاطبانی دارید که شما را دنبال می‌کنند، حساب اینستاگرام خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید. لینک صفحه‌ی اینستاگرام خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید و برای فالوورهای فعلی خود دلایلی برای دنبال کردن این صفحات ایجاد کنید (مثلاً ممکن است کد تخفیف اختصاصی اینستاگرام داشته باشید و در شبکه‌های دیگر آن را تبلیغ کنید).

برای مثال تأمین‌کننده تجهیزات صنعتی و خودروسازی شفلر بیش از ۱۰۷ هزار دنبال‌کننده در لینکدین دارد. زمانی که این گروه حساب اینستاگرام خود را راه‌اندازی کرد، استفاده از لینکدین برای تبلیغ صفحه‌ی اینستاگرام، راحت‌ترین گزینه محسوب می‌شد. بنابراین این شرکت در لینکدین خود متنی را منتشر کرد مبنی بر این که مخاطبان می‌توانند زوایای متفاوتی از داستان‌های برند، کارکنان و محصولات این شرکت را در اینستاگرام دنبال کنند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی این گروه در لینکدین این مطلب را مشاهده کنید.

اگر به‌تازگی راه‌اندازی صفحه‌ی اینستاگرام خود را آغاز کرده‌اید، پیش از این که بخواهید این صفحه را در شبکه‌های اجتماعی دیگر معرفی کنید، تلاش نمایید محتوای کافی در صفحه‌ی خود قرار دهید. برای شروع کار از حداقل ۱۲ پست استفاده کنید.

هشتگ و کاربرد آن در افزایش فالوور اینستاگرام

هشتگ‌ها به افراد علاقمند به محتوای مرتبط با برند، صنعت یا محصولات مشابه کمک می‌کنند که به راحتی پست‌ها و استوری‌های شما را پیدا کنند.

کاربران مرتبط با موضوع را تگ کنید

شما می‌توانید کاربرانی که در تصاویر شما هستند را با استفاده از @ در متن و یا قابلیت تگ تصاویر، تگ کنید. با انجام این کار، افراد تگ شده از این موضوع با خبر می‌شوند.

تگ کردن دیگران آن‌ها را به تعامل با صفحه‌ی شما و بازنشر پست‌ها با مخاطبان خود تشویق می‌کند. زمانی که افراد را در قسمت استوری تگ می‌کنید، آن‌ها می‌توانند این محتوا را با چند کلیک ساده در استوری خود بازنشر کنند. اگر افراد چنین کاری را انجام دهند، همه کسانی که استوری آن‌ها را مشاهده می‌کنند نام کاربری شما را خواهند دید و می‌توانند از این طریق به حساب شما هدایت شوند.

بیو و هویت بصری و اهمیت آن در افزایش فالوور اینستاگرام

پروفایل شما پشتوانه‌ی حضور شما در اینستاگرام محسوب می‌شود. مخاطبان در نگاه اول با پروفایل و اطلاعاتی که در آن قرار داده‌اید مواجه می‌شوند. یک پروفایل دقیق می‌تواند نقطه‌ی شروع مناسبی برای افزایش مخاطبان باشد.

دو سوم از بازدیدهای پروفایل‌های کاری در اینستاگرام از سوی افرادی است که صفحه‌ی شما را دنبال نمی‌کنند. پروفایل شما باید به شکلی باشد که این بازدیدهای جدید را به کلیک بر دکمه‌ی فالو تبدیل کند. این اتفاق در یک پروفایل گنگ، ناقص یا ناخوشایند رخ نمی‌دهد.

در این‌جا به مواردی اشاره می‌کنیم که شما می‌توانید در پروفایل خود قرار دهید. دقت داشته باشید که ایجاد یک مجموعه اطلاعات مناسب و مورد پسند مخاطب می‌تواند بازدیدکننده‌های سرگردان را به فالوورهای وفادار تبدیل کند:

  • نام: تا ۳۰ کاراکتر، دقت داشته باشید که نام شما می‌تواند در جستجوی اینستاگرام نماینده‌ی شما باشد. بنابراین سعی کنید از کلمات کلیدی برای نام خود استفاده کنید؛
  • نام کاربری: سعی کنید یوزرنیم یا نام کاربری شما مشابه همان نامی باشد که در کانال‌های اجتماعی دیگر خود از آن استفاده کرده‌اید. بدین ترتیب مخاطبان صفحات اجتماعی دیگر به سادگی شما را در اینستاگرام پیدا خواهند کرد.
  • وب سایت: تنها جایی که اینستاگرام به شما اجازه قرار دادن لینک‌های قابل کلیک را می‌دهد، در همین بخش است. (جدا از قابلیت لینک در تبلیغات یا استوری)
  • بیو: این بخش به شما به اندازه‌ی ۱۵۰ حرف فرصت می‌دهد تا هویت برند خود را معرفی کنید.

در افزایش فالوور رایگان باید به چه چیزهایی توجه کرد؟

در زمان دریافت هر سرویسی نکاتی وجود دارد که می‌بایست به آنها توجه کرد. در زمان دریافت فالوور رایگان نیز این امر وجود دارد و نمی‌توان دریافت این سرویس را از سرویس‌های دیگر مجزا دانست.  در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که در زمان دریافت فالوور رایگان لازم است که به آنها توجه کنید.

فالوور رایگان واقعی:  اولین مورد که در زمان دریافت فالوور رایگان توصیه می‌شود کیفیت آن است. کیفیت در سرویس‌های اینستاگرامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که هر چه قدر کیفیت بیشتر باشد بازدهی شما نیز بیشتر خواهد بود. در صورتی که فالوور رایگان خود را از فالووران دریافت کنید از نظر کیفیت کاملاً مطمئن خواهید بود.

پشتیبانی به موقع: داشتن پشتیبان در برداشتن هر گامی بی‌تأثیر نیست. زمانی که شما پشتیبان داشته باشید در زمان ایجاد مشکل نگرانی و دلهره‌ای نخواهید داشت. از این رو تأکید می‌شود سرویس‌هایی را دریافت کنید که دارای پشتیبانی بموقع یا ۲۴ ساعته باشد.

فالوور رایگان فعال:  هدف ما از خرید فالوور رایگان در کنار جذب اعتماد و توجه و … فعالیت بیشتر است. زمانی که فالوور رایگان شما فعال باشد با افزایش اینگیجمنت روبرو می‌شوید و این امر در موفقیت شما نقش به سزایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا