معرفی کسب و کار

بهترین باغ تالار در گرمدره کرج

بهترین باغ تالار در گرمدره کرج کدام است؟ یکی از سخت‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های مراسم‌ها، انتخاب یک تالار خوب با امکاناتِ بالا است. در این مقاله از کیوی سایت قصد داریم با معرفی بهترین باغ تالار در گرمدره کرج در این انتخاب به شما کمک کنیم پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین باغ تالار در گرمدره کرج

مجموعه های زیادی در گرمدره هستند که خدمات و تشریفات عروسی را به زوج‌ها ارائه می دهند. مسلما اگر شما بخواهید از بین تمامی این مجموعه ها، یکی را بعنوان بهترین انتخاب کنید کار شما بسیار سخت خواهد بود. در این بخش از مقاله با معرفی چند مورد از بهترین باغ تالارهای گرمدره در انتخاب به شما کمک خواهیم کرد.چ

blank

 

 

باغ تالار الماس گرمدره

تالار مجلل الماس با رویکردی متفاوت در امر برگزاری جشن‌ها و خدمات با مساحتی بیش از 15 هزار متر مربع در خدمت شما عزیزان خواهد بود. ما در الماس معتقدیم قلب تپنده هر مجموعه پذیرایی تیم حرفه ای و کارآزموده‌ی آشپزی با بهترین متریال به کار رفته و حرفه‌ای می‌باشد.

عمارت الماس با خدمات تشریفاتی ژورنالی، ۸ مدل آبمیوه طبیعی، نوشیدنی گرم، ۷ مدل میوه مجلسی، ۵ مدل شیرینی به انتخاب مشتری که کلیه خدمات بدون محدودیت با سرو نامحدود پذیرایی میگردد.

باغ تالار الماس دارای سالن‌های مجزا و منحصر به فرد، آمیخته با هنری باشکوه به صورت اختصاصی آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می‌باشد.

از شاخصه های دیگر مجموعه می توان به پارکینگی با مساحت ۲۰۰۰ مترمربع معادل ظرفیت پارک حدودا ۲۰۰ خودرو که در قلب مجموعه تعریف کرد که به صورت فیزیکی و دوربین های مدار بسته به صورت مداوم تحت مراقبت و پشتیبانی می باشد.

یکی دیگر از خدمات باغ تالار و تشریفات الماس که می توان به آن اشاره کرد از ظروفی زیبا به روز و در عین حال تشریفاتی و مجلل جهت استفاده حضار و میهمانان عزیز و گرامی می باشد. از چشم اندازی دیگر می‌توان به تیم پذیرایی حرفه‌ای و مهمانداران کارآزموده که به ازای به نسبت هر خانوار یک مهماندار حرفه‌ای آماده به خدمت می‌باشد.

لازم به ذکر است که الماس تشریفات عالیه‌ای جهت پذیرایی ورود مهمانان، پذیرایی حین مراسم، پذیرایی قبل از شام و شام، با بهترین دیزاین که شمع آرایی مجزای هر میز، گل آرایی ژرنالی و کاتالوگی، چیدمان VIP و هر آنچه که درخور و شأن مهمانان گرامی است تدارک دیده است تا شبی کم نظیر را به مراسم بی نظیر به ارمغان بیاورد.

از لازمه های دیگر که با هنری متفاوت در هم آمیخته شده است، میتوان از سیستم صوتی فوق حرفه ای با دیزاینی متفاوت و حرفه ای، رقص نور و  نوپردازی مسقف، سن استیج، پیست رقص و پخش VIP نور و نورپردازی و صدایی متفاوت در سالن آقایان و بانوان به صورت مجزا می باشد.

باغ تالار  الماس با ورودی و فضایی زیبا، دل نواز و سالن های مجزا که با دیزاینی متفاوت و پارکینگی با ظرفیت 150 خودرو ، سیستم گرمایش و سرمایش فوق حرفه‌ای ، سیستم نورپردازی با 5 آیتم متفاوت، سن استیج، TV، رقص نور ، نور پردازی با اپراتور حرفه ای و همچنین مدیریتی با سابقه ای درخشان و پرسنلی بسیار مجرب و کارآزموده و کیفیت غذایی عالی آمادگی پذیرایی از شما عزیزان را دارا می باشد.

شماره تماس: 09122232261 ,09124072944
آدرس: تهران، گرمدره، خیابان تاجبخش کوی زرشکی، پلاک ۷۷۰

باغ تالار والا

باغ تالار والا یک مجموعه مجلل و کامل برای برگزاری مراسم عروسی، همایش و سمینارهای مختلف است. این مجموعه در گرمدره، با دسترسی آسان برای ساکنین تهران و کرج واقع شده است.

باغ تالار والا دارای فضای داخلی و خارجی زیبا و مجلل است. فضای داخلی باغ تالار با دکوراسیون مدرن و شیک طراحی شده است و فضای خارجی آن با آبنمای لاکچری، نورپردازی حرفه‌ای و دکوراسیون مجلل، فضایی رویایی برای برگزاری مراسم عروسی است. باغ تالار والا همچنین دارای امکانات و خدماتی از جمله:

  • سفره خانه سنتی به سبک های مختلف عربی، مراکشی و مصری
  • اتاق عقد در داخل برکه ای طراحی شده
  • محوطه ای سرسبز و وسیع و فضاسازی شده
  • لوکیشن های متعدد
  • بهترین پذیرایی و خدمات تشریفات
  • اکسسوری و ضروت مجلل و منحصر به فرد
  • دسترسی آسان از غرب تهران

تشریفات عروسی لوکس امیر در کرج

تشریفات عروسی لوکس امیر، برگزارکننده باشکوه ترین مراسم، عروسی، عقد، نامزدی، بله برون ، ولیمه، سمینار و همایش و… در باغ تالار، عمارت، و سالن اختصاصی می باشد، با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در کنار تشریفات لوکس امیر با انجام صفر تا صد خدمات مجالس شما شب به یاد ماندنی را میتوانید برای خود رقم بزنید، میتوانید متفاوت باشید.

شماره تماس: 09122119621 ,09191254719
آدرس: گرمدره خیابان تاجبخش پلاک ۷

باغ عمارت ۲۱ در گرمدره کرج

از لوکس ترین و بی‌نظیرترین باغ‌تالارهای تهران، می‌توان به باغ‌تالار عمارت بیست و یک اشاره کرد. این تالار عروسی، که در منطقه گرمدره واقع شده، از سال ۱۳۹۶ به‌طور حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کرده است.

سبک معماری و طراحی خارجی این عمارت بزرگ و همچنین فضاسازی منحصربه‌فرد محوطه‌اش به گونه‌ای است که هرگز از ذهن شما محو نخواهد شد.

دیزاین‌های اروپایی، حوضچه‌های چندگوش، استخر، پرچین‌ها، گل‌های رز قرمز و چشم‌نواز، همراه با معماری تاریخی و تقارن برجسته، این عمارت را از بقیه متمایز می‌کند. این مجموعه همچنین امکان برگزاری مراسم‌ها در فضای باز و جذاب را فراهم می‌کند.

سالن‌های باشکوه این باغ‌تالار، همچنین اتاق عقد در داخل سالن و اتاق عقد جداگانه با دکوراسیون و طراحی مدرن و جذاب، فضای بسیار زیبایی را برای مهمانان ایجاد کرده است.

لوکیشن‌ها و پس‌زمینه‌های جذاب این عمارت، با همکاری عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای، بهترین مکان برای ثبت لحظات زندگی بی‌نظیر و رمانتیک جوانان به‌شمار می‌آید. همچنین سیستم‌های صوتی و تصویری هماهنگ با جدیدترین تکنولوژی‌های روز، همچنین سیستم‌های پیشرفته گرمایشی و سرمایشی برای تمام فصول سال، از تجهیزات این مجموعه می باشد.

باغ تالار لوکس روژه

باغ تالار لوکس روژه
مشاور ، طراح و مجرى مجلل ترين مراسم هاى : عروسى ، نامزدى ، همايش و …..
داراى فضاى سبز و محوطه زيبا و سالن هاى مجلل: افر ويژه : وروديه باغ رايگان  : كليه خدمات عروسى شامل :

♦ تشريفات كامل عروسى
♦ آتليه عروس و داماد
♦ مزون لباس عروس
♦ اجاره ماشين عروس
♦ آرايشگاه عروس و داماد
و…..

شماره تماس: 88564995
آدرس: گرمدره

باغ تالار عهد ایرانی

باغ‌تالار عهد ایرانی به عنوان یکی از محبوب‌ترین و با امکانات‍ترین انتخاب‌ها در گرمدره و تهران، برای برگزاری مراسم‌های عروسی، نامزدی، عقد و مجالس مختلف بسیار مناسب می‌باشد.

طراحی منحصر به‌فرد این باغ‌تالار، فضایی شیک و لوکس را برای میهمانان فراهم می‌کند.

باغ‌تالار عهد ایرانی با مساحت بزرگ و فضای باز خود، امکاناتی همچون سالن‌های بزرگ و جداگانه، باغی با چشم‌انداز زیبا، سرویس‌های بهداشتی کامل، پارکینگ و رستوران با منوی متنوع را در اختیار دارد.

این باغ‌تالار همچنین از تیم حرفه‌ای برخوردار است که در طول مراسم، به خدمت‌رسانی بهترین‌ها را برای شما و مهمانانتان فراهم می‌آورند.

باغ تالار فرمانیه گرمدره

باغ تالار فرمانیه با دکوراسیون شیک و مجلل، در منطقه گرمدره و جاده کرج واقع شده است. این باغ تالار با تجربه بیش از یک دهه و استفاده از پرسنلی با تجربه و ماهر، از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون آماده میزبانی از ما عزیزان و مهمانان محترمتان می‌باشد.

با انتخاب باغ تالار فرمانیه گرمدره، می‌توانید مراسمی لاکچری و باشکوه را با آسودگی خاطر برگزار کنید. تلاش مدیریت باغ فرمانیه همواره این است که با همکاری با پرسنل با تجربه و مجرب، یک شب به یادماندنی و خاطره‌انگیز را برای شما فراهم کند. اهداف این باغ تالار عبارتند از برگزاری مجالس باشکوه و بی‌نقص، با کیفیتی بالا و شبی به‌یادماندنی برای عروس و داماد و مهمانان محترمشان.

آدرس: گرمدره – خیابان طالقانی

باغ تالار تاج

یکی از دیگر باغ‌تالارهای زیبا و شیک در منطقه گرمدره، باغ‌تالار تاج است. این مجموعه با فضای فراوان و زیبا، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

باغ‌تالار تاج با فضای سبز و گسترده خود، ویژگی‌هایی چون محوطه‌سازی زیبا و جذاب، طراحی و دیزاین به‌روز و نوآورانه، آتلیه اختصاصی، آشپزخانه حرفه‌ای با آشپزهای ماهر ایرانی و اروپایی، و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را شما ارائه می‌دهد و یک شب خاطره انگیز را برای شما و مهمانان رقم می‌زند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا