تکنولوژیسایت دیزاین

بهترین قالب وردپرس فروشگاه موبایل

بهترین قالب وردپرس فروشگاه موبایل چیست؟ شما با انتخاب قالب وردپرس، درواقع آن شکلی از وبسایت را که برای مخاطبین نمایش داده می‌شود را انتخاب می‌کنید. این قالب‌ها را می‌توانید به صورت رایگان از سایت‌های مختلف تهیه کنید و یا نسخه‌های حرفه‌تر را بخرید. قالب هر سایت باید بر حسب محتوای آن انتخاب شود، بنابراین اگر قصد دارید برای وبسایت فروشگاه موبایل خود یک تم انتخاب کنید، با این مقاله از کیوی سایت همراه باشید.

قالب وردپرس چیست؟

در این جلسه از دوره آموزش وردپرس به این می‌پردازیم که اصلا قالب وردپرس چیست و چرا باید یک قالب برای سایت خود انتخاب کنیم.

با استفاده از قالب در وردپرس شما میتوانید تعداد بسیاری سایت وردپرسی بسازید که هر کدام از انها دارای شکل متفاوتی هستند.

همچنین در این جلسه به آموزش کار با بخش نمایش و پوسته‌ها می‌پردازیم. به‌صورت کلی این بخش مربوط به تغییرات ظاهری وب‌سایت می‌باشد. به‌عبارت‌دیگر، نمایش بخشی برای مدیریت پوسته‌های وردپرس و ایجاد تغییرات در کدهای قالب وردپرس و همچنین شخصی‌سازی قالب وردپرس می‌باشد.

این نکته را به یاد داشته باشید که وب‌سایت شما حتی با دارا بودن قابلیت بسیار بالا اگر ظاهری مناسب و کاربرپسند نداشته باشد، به‌سرعت شکست خواهد خورد. اما این مسئله به‌راحتی و فقط با نصب قالب حل می‌شود. به نسبت زمینه‌ی عملکرد باید طراحی و ظاهر وب‌سایت‌ها متفاوت باشد. به‌طور مثال قالب‌های متفاوتی برای سایت‌های فروشگاهی، خبری، مجله‌ای، وبلاگ، شرکتی و … وجود دارد؛ پس قالبی را انتخاب می‌کنیم که مرتبط باهدف راه‌اندازی وب‌سایتتان باشد.

بهترین قالب وردپرس فروشگاه موبایل

قالب فروشگاهی وودمارت (Woodmart)

وودمارت، یک قالب وردپرس فوق‌العاده محبوب و قدرتمند، به طور خاص برای طراحی و ساخت فروشگاه‌های آنلاین حرفه‌ای و کارآمد ساخته شده است. قالب وودمارت با ارائه مجموعه بی‌نظیری از امکانات و ابزارها، به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، به سادگی یک فروشگاه ایده‌آل مطابق با سلیقه و نیاز خود ایجاد کنید.

ویژگی‌های قالب وودمارت:

  • دموهای متنوع: وودمارت با ارائه بیش از 70 دمو برای انواع فروشگاه‌های آنلاین، از جمله مد و پوشاک، لوازم الکترونیکی، مبلمان، و موارد دیگر، به شما امکان می‌دهد تا به سرعت و بدون صرف وقت، پایه و اساس فروشگاه خود را بنا کنید.
  • امکانات فروشگاهی پیشرفته: وودمارت مجهز به مجموعه کاملی از امکانات فروشگاهی، از جمله سبد خرید، لیست علاقه مندی، مقایسه محصولات و فیلترهای جستجو است.
  • سازگاری با افزونه‌های محبوب: این قالب با طیف گسترده‌ای از افزونه‌ های محبوب وردپرس، مانند دکان، ویژوال کامپوزر، و المنتور سازگار بوده و به شما امکان می‌دهد تا قابلیت‌ های فروشگاه خود را به طور دلخواه گسترش دهید.
  • طراحی واکنشگرا: وودمارت با طراحی کاملاً واکنشگرا، در تمامی دستگاه‌ها، از جمله موبایل و تبلت، به درستی نمایش داده می‌شود و به شما اطمینان می‌دهد که تجربه کاربری مطلوبی را برای مشتریان خود رقم بزنید.
  • سرعت بارگذاری بالا: وودمارت به گونه‌ای بهینه شده است که سرعت بارگذاری فوق‌العاده بالایی داشته باشد و این امر منجر به بهبود سئو و تجربه کاربری فروشگاه شما خواهد شد.
  • بهینه‌سازی شده: این قالب با رعایت کامل اصول سئو، به شما کمک می‌کند تا رتبه فروشگاه خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید و به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید.

قالب فلت سام (Flatsome)

در مورد این مورد از لیست بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس باید گفت که با یک نام آشنا طرف هستیم که هر تقریبا هر کسی که به دنبال قالب های فروشگاهی رفته است این قالب را در بین گزینه هایی که به وی پیشنهاد شده است دیده است و باید گفت که امکانات بسیار ایده اللی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در مورد قالب فلت سام باید گفت که این قالب با بیش از ۱۸۶ هزار بار فروش در تم فارست توانسته است که عنوان پر فروش ترین قالب فروشگاهی را هم برای خود به ثبت برساند و خود را به یک برند بزرگ در این زمینه تبدیل کند.

این قالب که توسط شرکت UX-theme ارائه شده است یکی از قالب های سازگار با افزونه های فروشگاهی است و بهتر است بگوییم که افزونه های مختلفی که روی این قالب به راحتی کار کنند برای استفاده کنندگان از آن ایجاد شده اند و اگر شما هم این قالب را انتخاب کنید این امکانات در اختیار شما قرار خواهد داشت.

این قالب حرفه ای توانسته است با بهینه سازی های سطح بالا یک سازگاری ایده آل را بین خود و ووکامرس ایجاد کند و در این خصوص باید گفت که شرایط خوبی را دارد. همینطور این بهینه سازی ها به حدی پیش رفته اند که هسته کد های جاوا اسکریپتی که داخل آن استفاده شده است را 65 درصد کوچکتر کرده و یک ظاهر سریع و زیبا را برای آن ایجاد کرده اند. با استفاده از این قالب شما می توانید یک سایت ریسپانسیو را با ویژگی های خوب برای نمایش روی موبایل طراحی کنید که با به کارگیری تصاویر و آیکون ها از نوع SVG و تکنیک های Lazy Loading برای اسکریپت ها می تواند با سرعت بسیار بیشتری روی دیوایس های مختلف لود شده و فاکتور مهم سرعت را برای شما رعایت خواهد کرد.

در صورتی که این سوال برای شما ایجاد شده است که آیا می توانیم این قالب را خریداری کرده و از آن برای ساخت یک سایت فارسی به راحتی استفاده کنیم باید بگوییم که ترجمه های حرفه ای و خوبی از این قالب و دمو های حرفه ای آن ارائه شده است که به شما کمک می کند به راحتی آن را تهیه کرده و از آن استفاده کنید. البته باید به تیم ارائه کننده این ترجمه دقت داشته باشید زیرا تغییرات اعمال شده ممکن است که جامعیت قالب را به هم ریخته باشد.

قالب فروشگاهی دیناکالا (DinaKala)

قالب دینا کالا حاصل تجربه یک تیم برنامه نویس بسیار حرفه ای است که تجربه فروش پوسته ای بی نظیر دیگری را در کارنامه شان دارند. پوسته ای مختص فروش محصولات فیزیکی که بر اساس ووکامرس برنامه نویسی و خلق شده است. صفحه ساز المنتور به قالب دینا کالا آمده تا بتوانید هر چیزی که در فکر دارید را به روی برگه بیاورید.

ویژگی‌های قالب فروشگاهی دیناکالا

  • پشتیبانی از صفحه ساز المنتور
  • سازگاری با افزونه بازاریابی AffiliateWP
  • سازگاری با افزونه پشتیبانی Awesome Support
  • سازگاری با افزونه Variation Swatches for WooCommerce
  • سازگاری با افزونه کیف پول Woo Wallet
  • پشتیبانی از وبلاگ بسیار اختصاصی
  • امکانات بی نظیر و متعدد برای تجربه خرید و فروش بی نظیر
  • سفارشی سازی بالا و انعطاف پذیر
  • طراحی متریال دیزاین
  • کدنویسی تمیز و استاندارد
  • سرعت بارگذاری مناسب و پرفورمنس بهینه
  • سئو فرندلی بسیار حرفه ای

قالب پروتو (Proto)

قالب دیگری که می توان را در زمره موارد ارائه شده در لیست بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس قرار داد قالب Proto است. در مورد این قالب باید گفت که یکی از قالب های پر فروش است که جایگاه سومین قالب فروشگاهی پر فروش را از آن خود کرده است و با بیش از 70 هزار فروش در تم فارست به عنوان یکی از معروف ترین قالب ها در این زمینه شناخته می شود. این قالب حرفه یا و پر امکانات که توسط شرکت P-Theme ارائه شده است یکی از قالب های سازگار با ووکامرس است که می توان از صفحه ساز های حرفه ای روی آن استفاده کرد.

در واقع برای کار با این قالب شما می توانید هم با المنتور، هم با ویژوال کامپوزر و هم با استفاده از ادیتور رسمی وردپرس که آن را به نام ادیتور گوتنبرگ می شناسیم کار کرده و صفحات محصولات و یا صفحات مختلف سایت را ایجاد نمایید. سازگار بودن این قالب با سه دسته اصلی از ادیتور های صفحات به شما این امکان را می دهد که از طرفداران هر کدام از این ابزار ها که باشید بتوانید کار ساخت صفحات و گسترش سایت را به راحتی و به صورت کاملا ریسپانسیو روی این قالب انجام دهید.

این قالب حرفه ای با کمک 21 دموی خلاقانه خود که به صورت کامل از تکنولوژی Bootstrap 5 پشتیبانی می کنند و می توانند دیزاین های حرفه ای مختلفی را در زمینه های مختلف کاری و فروشگاهی برای فروشگاه های متعدد و محصولات و یا خدمات متفاوت در اختیار شما قرار دهند، از بهترین قالب هایی است که می توان برای یک فروشگاه اینترنتی به سراغ آن رفت. ویژگی های مختلف، رزرو اتاق هتل ها، فروش محصولات آموزشی و دیجیتال، فروش املاک و یا حتی سایت های فروشگاهی برای رویداد ها و مناسبت های مختلف را در سایت خود داشته باشید.

این قالب چند منظوره که می تواند هر کسب و کار اینترنتی ای را برای شما راه اندازی کند و تمامی امکانات حرفه ای برای کار با ووکامرس را هم در اختیار شما قرار دهد یکی از قالب های خاص است که به شما امکانات خوبی را برای ویرایش می دهد و به همراه آن یک چایلد تم هم برای راحتی شما ارائه خواهد شد.

قالب فروشگاهی باکالا

باکالا یک قالب قدرتمند برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای است. قالب باکالا طراحی شده با المنتور بوده و اباستفاده از افزونه ووکامرس، امکان ایجاد یک کسب و کار آنلاین را برای شما فراهم می کند.

طراحی قالب باکالا کاملاً ایرانی پسند است و به کوچکترین جزئیات توجه شده است. یکی از دموهای این قالب مشابه طراحی سایت دیجی کالا بوده و در آپدیت های بعدی دمو های جدید به آن اضافه شده است.

ویژگی های قالب باکالا

از جمله ویژگی های برجسته قالب باکالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگاری با صفحه ساز های المنتور ویژوال کامپوزر: امکان طراحی هدر، فوتر، مگامنو و صفحات المنتور را برای شما فراهم می کند.
  • صفحات اختصاصی محصول و فروشگاه: قالب باکالا دارای صفحات حرفه ای برای نمایش محصولات و فروشگاه است.
  • نقد و بررسی محصولات و ثبت مشخصات فنی: کاربران می توانند محصولات را نقد و بررسی کرده و مشخصات فنی آن‌ها را ثبت کنند.
  • منو و هدر متنوع با امکان ورود و عضویت کاربران: قالب باکالا دارای منو و هدر متنوع و امکان ورود و عضویت کاربران است.
  • ریسپانسیو و سازگار با انواع دستگاه ها: قالب باکالا به صورت ریسپانسیو طراحی شده و با انواع دستگاه ها سازگار است.
  • امکان مقایسه محصولات: کاربران می توانند محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند.
  • پنل تنظیمات حرفه ای وردپرس: قالب باکالا دارای پنل تنظیمات حرفه ای وردپرس با امکانات مدیریت حمل و نقل، سفارشات و کاربران است.
  • امکان راه اندازی سیستم چند فروشندگی: با استفاده از قالب باکالا می توانید یک سیستم چند فروشندگی برای سایت خود راه اندازی کنید.

قالب رازی (Razzi)

گزینه بعدی که می توان در فهرست بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس به آن جایگاه خوبی را داد قالب Razzi است. این قالب که با بیش از 2000 فروش در تم فارست جایگاه خوبی را در بین سایر قالب های فروشگاهی به دست آورده است یکی از محصولات ارائه شده توسط drfuri است که قالب ها و محصولات نرم افزاری زیاد و قالب های مختلفی را در وردپرس ارائه کرده است. در مورد این قالب باید گفت که یک قالب مینیمال و تحت AJAX است که می تواند یک سایت ساده و کاملا تعاملی را برای شما ایجاد کند. البته در خصوص  استفاده از AJAX و درگیری هایی که با سئو سایت خواهد داشت باید گفت که از JS هم در کنار آن استفاده شده است تا بتواند این مشکلات را برطرف کنید.

یکی از نقاط قوتی که این قالب برای کاربران خود فراهم می کند ویوی حرفه ای موبایل آن می باشد که تفاوت چندانی را با برنامه های نیتیو ندارد و می تواند به خوبی روی موبایل ها و دیوایس های همراه کار کند و از این نر باید گفت که با یکی از بهترین ها طرف هستیم. در مورد دمو ها باید گفت که عموم دمو هایی که برای این قالب ارائه شده اند فروشگاه ها با تم های مختلف محصولات هستند که برای آن برنامه ریزی شده اند. شما می توانید دمو هایی برای فروش محصولات بهداشتی، ورزشی، دیجیتال، کتاب و موارد متنوع دیگری را برای کاربران خود ارائه می کند.

در مورد توسعه این قالب ارائه شده برای لیست بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس باید گفت که توسعه آن به وسیله صفحه ساز المنتور انجام می شود و می توان آن را یکی از قالب های ویژه المنتوری دانست که به صورت حرفه ای می توانید ظاهر مینیمال آن را تغییر دهید. علاه بر المنتور این قالب باکس های حرفه ای زیادی را دارد که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند و می توانند نمایش های مختلفی از محصولات را به همراه ویژگی هایی که دارند داشته باشند که برای بالابردن بازدهی  سایت شما می تواند یک گزینه حرفه ای و خوب باشد.

قالب فروشگاهی دیجی لند

قالب فروشگاهی دیجی لند یک قالب وردپرس حرفه‌ای و پرکاربرد برای ایجاد فروشگاه‌های آنلاین است. قالب دیجی لند با بیش از 70 دمو آماده برای انواع فروشگاه‌ های آنلاین، از جمله مد و پوشاک، لوازم الکترونیکی، مبلمان، و موارد دیگر، به شما امکان می‌دهد تا در کوتاه ترین زمان، کسب‌ و کارتان را در دنیای دیجیتال معرفی کنید.

ویژگی های قالب فروشگاهی دیجی لند

از ویژگی‌های برجسته قالب دیجی لند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمام المنتوری بودن: این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد بدون محدودیت بخش‌های مختلف سایت نظیر صفحه اصلی، هدر، فوتر، صفحه محصول و وبلاگ را سفارشی‌سازی کنند و هر نوع تغییر استایلی از جمله رنگ‌بندی و تایپوگرافی را مدیریت کنند.
  • نمودار تغییرات قیمت نمودار تغییرات قیمت از محصولات متغیر نیز پشتیبانی می‌کند.
  • امکانات حرفه‌ای برای حوزه‌های مختلف: این قالب دارای دموهای متنوعی برای حوزه‌های مختلف نظیر جواهرفروشی، آهن‌آلات، طلا و جواهر، کالای دیجیتال و موبایل، لباس، آرایشی و بهداشتی، میوه و سوپرمارکت، کودک و ورزشی است.
  • قابلیت شخصی‌سازی بی‌نهایت: قالب دیجی لند امکان شخصی‌سازی بی‌نهایت را به کاربران ارائه می‌دهد و آنها می‌توانند رنگ‌بندی، تایپوگرافی و سایر ویژگی‌های ظاهری را به دلخواه خود تنظیم کنند

روش پیدا کردن سازنده اصلی قالب وردپرس

زمانی که شما در گوگل عبارت “قالب وردپرس” را جستجو می‌کنید وب‌سایت های گوناگونی برای شما نمایش داده می‌شوند. در اینجا به‌عنوان مثال وارد سایت میهن وردپرس می‌شویم و سپس می‌توانیم بررسی کنیم قالب‌هایی که در این سایت قرار دارند توسط این وبسایت ساخته‌شده‌اند یا خیر. برای این کار نامان قالب وردپرسی را در گوگل جستجو کنید و می‌توانید ببینید که در چه سایت‌هایی این قالب منتشرشده است. در اینجا اگر سایت دیگری نیز این قالب را ارائه کرده باشد باید حتماً به سایت سازنده لینک داده‌شده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا