سرگرمی

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی کدامند؟ بهترین راه برای آموزش زبان، کانال‌های یوتیوب است، زیرا منبعی رایگان، کامل، مفید و مناسب برای سطوح مختلف است. مدرس‌های مختلفی مشغول به آموزش زبان آلمانی در سطح‌های مبتدی تا پیشرفته هستند و این ویدئوها را به صورت رایگان در کانال‌های یوتیوب خود قرار می‌دهند تا شما به راحتی از آنها استفاده کنید. در این مقاله از کیوی سایت قصد داریم چند مورد از بهترین کانال‌های یوتیوب آموزش زبان آلمانی را به شما معرفی کنیم تا بدون هزینه و با بهترین روش، شروع به یادگیری کنید.

فواید تقویت زبان آلمانی با ویدیوهای یوتیوب

  • تماشای ویدیو در یوتیوب به هیچ هزینه ای نیاز ندارد.
  • محتواهای موجود در یوتیوب بسیار گسترده است و شما می توانید بر اساس سطح خود ویدیوهای مناسب را انتخاب کنید.
  • سرعت مکالمه در ویدیوهای یوتیوب نرمال بوده و میتوانید به راحتی کلمات و عبارات را بفهمید.
  • با تماشای ویدیوهای یوتیوب شما با لهجه و گویش های مختلف آشنا می شوید و مهارت لیسنینگ خود را تقویت خواهید کرد.

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

در این بخش به بررسی ویژگی‌های بهترین کانال‌های یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی پرداخته‌ایم. علاوه بر کانال‌های فارسی‌زبان، در این فهرست می‌توانید کانال‌های یوتیوبی را پیدا کنید که توسط بومی‌زبان‌های آلمانی یا معلم‌های انگلیسی‌زبان اداره می‌شوند و محتوای آموزشی رایگان و بسیاری باکیفیتی را ارائه می‌کنند.

Deutsch für Euch

کاتیا که به زبان خود اعتراف کرده است، اهل جنوب آلمان است مأموریت دارد تا به مردم آلمانی آموزش دهد و کسالت یادگیری زبان را از بین ببرد.

او در سال 2013 کانال بسیار آموزنده خود را در یوتیوب برای یادگیری آلمانی راه اندازی کرد و مملو از درس های ساختار یافته برای مبتدیان است.

او روحیه دوستانه ای دارد و همیشه به نظر می رسد لبخند می زند، که بینندگان را جذب می کند و درس ها را دلپذیرتر می کند. این امر به ویژه هنگامی که او به حوزه ‌های پیچیده‌ ای مانند مقالات آلمانی می‌پردازد بسیار مهم است.

Deutsch für Euch طیف گسترده ای از موضوعات از جمله سلام آلمانی، افعال نامنظم و تلفظ آلمانی را پوشش می دهد.

مقاله پیشنهادی: بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی

کانال Bamboo Languages

این کانال امکان یادگیری چند زبان ازجمله زبان آلمانی را برای فارسی‌زبانان ممکن می‌کند. روزهای یکشنبه، چهارشنبه و جمعه به آموزش زبان آلمانی و سایر روزهای هفته به آموزش زبان‌های روسی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و انگلیسی اختصاص دارد.

ازآنجاکه معلم‌های این کانال ایرانی هستند، می‌توانند دروس را از طریق زبان مادریِ فارسی‌زبان‌ها به شکل قابل‌درک‌تری آموزش دهند. الفبا، اجزای جمله مثل فعل، اسم و صفت در زبان آلمانی تنها بخشی از محتوای این کانال آموزش زبان آلمانی است که برای زبان‌آموزان سطوح مبتدی تا پیشرفته می‌تواند مفید واقع شود.

Easy German

کانال Easy German با روش آموزشی سرگرم کننده و آسان به آموزش زبان آموزان می پردازد. فیلم های آموزشی موجود در این کانال برای سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته مناسب است و هر شخص بر اساس سطح خود می تواند از این ویدیو ها استفاده کند. یکی از مزایای بهره مندی از آموزش های این کانال این است که ویدئوهای آن زیرنویس انگلیسی و آلمانی دارد. این موضوع به یادگیری عمیق و تقویت مهارت خواندن زبان آموز کمک می کند.

در این کانال، مجریان برنامه به خیابان های شهر برلین می روند و درباره موضوعات مختلف و روزمره با مردم مصاحبه می کنند. در این روش علاوه بر آشنایی با ساختار گرامری زبان آلمانی، شما با فرهنگ، جشن های ملی، آداب و رسوم، شهرها، غذاهای مختلف و… کشور آلمان آشنا خواهید شد.

Easy Languages

Easy Languages فرمت فوق‌ العاده‌ای برای آموزش آلمانی ارائه کرده است – به خیابان بروید و با آلمانی‌ های واقعی صحبت کنید!

شما، شنونده، از شنیدن زبان آلمانی واقعی با سرعت عادی توسط گویشوران بومی بهره می برید. مکالمات و مصاحبه های خیابانی تکه های تصادفی دیالوگ نیستند، بلکه هر درس بر موضوعات مختلف یادگیری زبان مانند تلفظ آلمانی، افعال صرف و عبارات اساسی تمرکز دارد.

این ویدیوهای یادگیری آلمانی با حضور در خیابان ها، مکالمات را تازه نگه می دارند و تصاویر جالب زیادی را به بیننده ارائه می دهند. بعلاوه، این یک پیش‌ نمایش عالی از انواع مکالمه ‌هایی است که ممکن است هنگام سفر در سراسر آلمان داشته باشید.

کانال sami deutsch

سمیرا یکی دیگر از یوتیوبرهای فارسی‌زبان است که در کانال خود به آموزش زبان آلمانی می‌پردازد. چه بخواهید این زبان را از صفر شروع کنید و چه به دنبال افزایش دانش خود باشید، دنبال کردن این کانال آموزش زبان آلمانی برای شما مفید است.

لیست پخش منظم برای دروسی که هر یک به جنبه‌های مختلف این زبان می‌پردازند از ویژگی‌های مثبت این کانال است که نظم مطالعاتی زبان‌آموز را بیشتر می‌کند.

Get Germanized

نمونه بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی این ‌کانال است که با ۴۴۹ هزار مشترک، یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین کانال ها در زمینه آموزش زبان آلمانی است. کانال Get Germanized ترکیبی از زبان آلمانی و انگلیسی را برای صحبت کردن درباره آلمان و آلمانی زبان ها استفاده می کند. آموزش های این کانال از سطح مبتدی تا پیشرفته می باشد و افراد مبتدی به راحتی می توانند از الفبای آلمانی این زبان را فرا بگیرند.

ویدیوهای کانال علاوه بر یادگیری زبان، فرهنگ، آداب و رسوم، تاریخ، معماری و آشپزی کشور آلمان را به شما معرفی می کند. در این کانال برای تمامی آموزش های اولیه مثل اعداد، تلفظ، حروف الفبا و…ویدیوهای مختلفی وجود دارد؛ از این رو یک کانال مناسب برای یادگیری زبان آلمانی می باشد.

Learn German with Herr Antrim

این کانال سرگرم کننده با مجموعه ای از ویدیوهای آلمانی زبان که توسط عروسک ها میزبانی می شود، کانالی سرگرم کننده را بوجود آورده است.

ارتش کوچکی از اسباب ‌بازی ‌های پلاستیکی و نرم به آقای آنتریم کمک می‌کند تا موضوعات کلیدی دستور زبان را با نمایش‌ های عروسکی که به زبان آلمانی با زیرنویس انگلیسی اجرا می‌شوند توضیح دهد.

این ویدیوهای یادگیری آلمانی در مکان ‌های متعددی مانند اتاق نشیمن، آشپزخانه و فضاهای بیرونی فیلمبرداری می‌شوند.

چند نمونه از موضوعات مطرح شده عبارتند از اعضای بدن و ترتیب کلمات سوالات و اظهارات. کانال آقای Antrim برای زبان آموزان او ایجاد شد، اما حاوی مطالب فراوانی برای هر کسی است که ماجراجویی به زبان آلمانی خود را آغاز می‌ کند.

کانال almani ba neda

در این کانالِ آموزش زبان آلمانی، ندا به شما کمک می‌کند این زبان را از پایه تا سطح پیشرفته یاد بگیرید. در این کانال می‌توانید پس از یادگیری الفبا و مقدمات این زبان، با واژگان اصطلاحات مربوط به هر موقعیت، نکات گرامری، نامه‌نویسی، خطاهای رایج در گرامر، روش‌های اثربخش برای حفظ لغات آلمانی و… آشنا شوید.

 Deutsch fur Euch

مدرس این کانال یعنی کاتیا فردی خوش رو است که به گفته خودش ماموریت دارد تا به مردم زبان آلمانی آموزش دهد و خسته کننده بودن یادگیری زبان را از بین ببرد. کانال Deustch fur Euch سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد  و ویدیوهای فراوانی برای افراد مبتدی در آن قرار گرفت. بیشتر تمرکز آموزش های این کانال بر افزایش درک مطلب و گرامر زبان آلمانی است.

GermanPod101

این تجربه یادگیری زبان آلمانی است که توسط کانال YouTube GermanPod101 وعده داده شده است، و مطمئناً تمام تلاش خود را برای تحقق این اهداف انجام می دهد.

ده ‌ها ویدیو در دسته‌ هایی مانند «یادگیری تعطیلات آلمانی»، «آلمانی در سه دقیقه» و «تمرین شنیداری آلمانی» سازمان‌ دهی شده ‌اند.

یکی از جنبه های منظم کانال این است که GermanPod101 دوست دارد آن را کمی با فرمت های مختلف ترکیب کند. بنابراین، برخی از ویدیوها دارای یک ارائه کننده در دوربین هستند در حالی که برخی دیگر فقط به تصاویر و صدا متکی هستند.

برای دانشجویان زبان، ویدیوهای تمرین گوش دادن آلمانی بسیار مفید خواهد بود. هر کدام به زبان آلمانی دیالوگ و سوالاتی را ارائه می دهند که باید به آلمانی به آنها پاسخ دهید. پاسخ ها در پایان درس داده می شود.

این یک برنامه گسترده برای یادگیری آلمانی با بیش از 1200 درس ویدیویی و صوتی آلمانی است – و تعداد آنها! مرتباً به‌ روزرسانی ‌هایی را با مطالب و درس‌ های جدید خواهید دید.

کانال German.With.Maryam

مریم بزرگ‌شده و ساکن کشور آلمان است و در رشته مترجمی زبان آلمانی تحصیل می‌کند؛ بنابراین علاوه بر تسلط به زبان آلمانی، با ابعاد فرهنگی این کشور به‌خوبی آشناست. او سابقه سال‌ها تدریس زبان آلمانی را دارد و به شما کمک می‌کند تا در مدت‌زمان کوتاهی بتوانید زبان آلمانی را با تلفظ و لهجه استاندارد یاد بگیرید.

برای اطلاع کامل و خرید دوره‌های آموزشی این مدرس می‌توانید از طریق لینک زیر با او در تماس باشید.

Learn German with Anja

یکی از کانال های محبوب آموزش زبان آلمانی Learn German with Anja است که در لیست بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی قرار می گیرد. این کانال با بیش از ۹۲۰هزار مشترک جز محبوب ترین کانال های یوتیوب می باشد. محتوای ویدیوهای این کانال ترکیبی از دو زبان انگلیسی و آلمانی است و آموزش های آن مختص زبان آموزان مبتدی و متوسط است.

توجه عمده آموزش ها بر واژگان مبتدی و متوسط و گرامر می باشد. مدرس این کانال خانم Anja است که محبوبیت زیادی بین زبان آموزان آلمانی دارد و آموزش ها و محتواهای خلاقانه و شاد آن مباحث زیادی را پوشش می دهد. یکی از مزیت های این کانال این است که بهترین منابع مکمل یادگیری زبان آلمانی، مثل فیلم های آلمانی معرفی می شود.

Lingoni German

Lingoni German که قبلاً به عنوان “آلمانی با جنی” شناخته می شد، یک وب سایت، برنامه و کانال یوتیوب نسبتاً جدید برای یادگیری آلمانی است.

در طول سال ‌ها، خالق آن، به عنوان جنی شناخته می‌ شود، موارد زیر را در کانال یوتیوب آلمانی خود جمع آوری کرده است و اکنون که او به عنوان Lingoni تغییر نام داده است، آموزش ها و تمرین های هدفمند به زبان آلمانی را برای زبان آموزان مبتدی و متوسط ارائه می دهد.

یکی از بهترین چیزها در مورد Lingoni German این است که لیست های پخش جامعی نزدیک به 450 ویدیو را ارائه می دهد که زبان آموزان را از سطح A1 (مبتدی) تا B2 (متوسط بالا) می برد.

ویدئوها بر مهارت های گرامر، واژگان و تمرین های درک شنیداری خاص برای هر سطح تمرکز دارند، و برخی از ویدیوهای دسته بندی نشده برای محتوای مورد علاقه عمومی و وبلاگ ها به زبان آلمانی وجود دارد.

Don’t Trust The Rabbit

مدرس این کانال، تریکسی یک مدرس بومی زبان است که درباره فرهنگ آلمان، کلمات خنده دار آلمانی و… صحبت می کند. البته این کانال به طور اختصاصی برای یادگیری زبان آلمانی نیست و بیشتر به تقویت این زبان می پردازد. با این حال در لیست بهترین کانال یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی قرار می گیرد.

ویدیوهای آموزشی این کانال برای یادگیری لهجه های مختلف آلمانی و تنوع تلفظ بسیار مفید است و در آن ها به طور مفصل درباره نحوه صحیح تلفظ کلمات در جملات صحبت می شود.

 DeutscheWelle Deutsch

DeutscheWelle یکی از بزرگترین سازمان های خبری آلمان است که محتوای خبری، مستند و گزارش های ویژه را به بیش از 30 زبان تولید می کند.

نه تنها محتوای خبری آنها به زبان آلمانی گسترده است، بلکه آنها همچنین مقدار زیادی محتوا برای زبان آموزان آلمانی ایجاد کرده اند که بیشتر آنها در کانال یوتیوب موجود است.

در درجه اول، کانال یوتیوب DeutscheWelle با محتوای اخبار موضوعی بروز می شود. ویدئوها بر کلیپ های کوتاهی در مورد رویدادهای رایج فعلی که در آلمان، اروپا و جهان اتفاق می افتد تمرکز می کنند.

آنها همچنین مستندهای طولانی‌ تری را آپلود می‌ کنند و بسیاری از آنها زیرنویس‌ هایی به زبان آلمانی و یا ترجمه ‌هایی به انگلیسی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا