گردشگری

خاص ترین لوکیشن های عکاسی در کرج + آدرس و عکس

خاص ترین لوکیشن های عکاسی در کرج کجاست؟ یکی از دغدغه‌های اغلب عکاس‌ها و علاقمندان به عکس، پیدا کردن یک لوکیشن جذاب در شهر خودشان است. اگر اهل کرج هستید و می‌خواهید در بهترین لوکیشن‌های آن عکاسی کنید، با این مقاله از کیوی سایت همراه باشید تا چند مورد از آنها را به شما معرفی کنیم.

معرفی خاص ترین لوکیشن های عکاسی در کرج

 پارک ملی ایران کوچک

این پارک در زمینی به مساحت ۷ هکتار در ضلع جنوب شرقی میدان جمهوری واقع شده‌است. در پارک ایران کوچک زیست بوم ۱۲ منطقه گردشگری و فرهنگی مهم کشور شبیه‌سازی شده‌است.

در پارک ملی ایران کوچک، قسمت های خاصی برای عکاسی و بازدید طراحی کرده اند که از نقاط تاریخی و دیدنی در سرتاسر ایران الهام گرفته شده. از جمله این دیدنی ها آب انبار یزد، بازار سعدالسلطنه قزوین، خانه های ابیانه و… هستند. تمام قسمت های مختلف این لوکیشن عکاسی به صورت رایگان در اختیار شماست.

 باغ فاتح کرج

باغ فاتح با درختان انبوه و سر به فلک کشیده‌اش یکی از آن جاذبه‌هایی است که هر آدمی را مجذوب خود می‌کند. این باغ که از زیباترین جاهای دیدنی کرج به شمار می‌آید، در منطقه سرسبز جهانشهر قرار دارد.

حدود نیم قرن پیش گروهی از مردمان یزدی به دنبال پیدا کردن محیطی مناسب برای اسکان و سرمایه‌گذاری وارد کرج شدند. در بین آن‌ها سرمایه ‌گذاری به نام حاج محمدصادق فاتح یزدی بود که تاثیر زیادی در رونق اقتصادی پیش از انقلاب کرج داشت. باغ فاتح هم از جمله خدمات این فرد نوع‌دوست بود.

این باغ علاوه بر فضای سبز و درختان قدیمی‌اش، زمین‌های تنیسی دارد که علاقه‌مندان این رشته ورزشی را به سمت خود می‌کشد؛ به همین خاطر به پارک تنیس هم معروف است. با رونق گرفتن ورزش تنیس، این پارک به یک مجموعه بین‌المللی تنیس تبدیل شد که هفت زمین تمرین و یک زمین مسابقه با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر دارد.

مجموعه بین الملی تنیس علاوه بر زمین‌های بازی، شامل ساختمان اداری، فروشگاه ورزشی، رستوران، جایگاه ویژه جهت مقامات و اتاق داوران، استراحتگاه موقت ورزشکاران، سرویس‌های بهداشتی، جایگاه ویژه خبرنگاران و محوطه فضای سبز است.

مقاله پیشنهادی جهت مطالعه: خاص ترین لوکیشن های عکاسی اطراف تهران

 

blank

در فضای سبز این باغ باصفا هم می‌توان از قدم زدن در میان تونل‌های درختی که از به هم پیوستن شاخ و برگ درختان بلند و قدیمی تشکیل شده‌اند، آلاچیق‌ها و آبنماها لذت برد. همچنین می‌توان از امکانات تفریحی موجود مانند وسایل بازی کودکان و ست وسایل ورزشی استفاده کرد.

باغ عمارت الیزا در کرج

باغ عمارت الیزا در محدوده ی ماهدشت کرج واقع شده است.
عمارت مجلل به همراه فضای سبز زیبای آن یکی از بهترین لوکیشن ها برای عکاسی عقد و عروسی و خانوادگی است.
کتابخانه و استخر باغ عمارت الیزا لوکیشن مناسبی برای عکاسی تولد و چهره پروفایل است.
نقاشی های کار شده در عمارت الیزا فضای منحصر به فردی را ایجاد کرده است.
شماره تماس جهت اطلاع از هزینه ها و شرایط رزرو:
09122655515

آدرس: کرج، جاده محمد شهر، نرسیده به بیمارستان شریعتی، رو به روی رستوران یاس، خیابان یاس، درب ۷

پارک هامون

پارک هامون مهرشهر کرج دارای زیبایی‌های چشم‌نوازی است که منطقه ۱۲ را جذاب‌تر کرده است. این پارک در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است. بوستان هامون دارای یک آب‌نمای موزیکال است که در کنار پروژکتورهای رنگارنگ بسیار زیبا جلوه می‌کند. طراحی این مجموعه به صورت طبقاتی است. همین موضوع باعث زیبایی بیشتر بوستان شده است. این بوستان به شکل یک مستطیل بسیار بزرگ است و طراحی آن به صورت قرینه است.

روستای برغان کرج

در ۱۳ کیلومتری شهر کرج، در دامنه جنوبی البرز، روستای برغان وجود دارد که به واسطه آب و هوای خوب و طبیعت بکرش به عنوان یکی از جاهای دیدنی کرج شهرت پیدا کرده است. به علت داشتن چنارهای بسیار قدیمی و درختان زیاد آلوچه، لقب مهد چنارهای هزار ساله و سرزمین آلوچه به این روستا داده شده است.

این روستای زیبا به خاطر داشتن باغ‌ها و مزارع زیبا و سرسبز و رودخانه خروشان، به مکانی توریستی و گردشگری تبدیل شده که هواداران زیادی دارد. در میان جاذبه‌های گردشگری این روستا اسم حمام قدیمی، مسجد جامع، پل تاریخی برغان و تپه کش کلا به چشم می‌خورد.

آدرس:

استان البرز، شهرستان ساوجبلاغ، بخش چندار، دهستان برغان

blank

باغ عمارت زرینه

باغ عمارت زرینه یکی از بهترین عمارت های برای عکاسی عقد و عروسی و عکاسی خانوادگی و فیلبرداری در کرج است و به دلیل داشتن فضاهای مدرن و متنوعی که دارد این امکان را به شما میدهد تا بتوانید خاطرات خود را به زیبایی ثبت کنید.

فضای داخل عمارت زرینه فقط رزرو اختصاصی دارد و برای یک ساعت  هزینه ی آن ۶۰۰.۰۰۰ تومان است.

فضای سبز باغ زرینه به  صورت عمومی است و برای یک ساعت هزینه‌ی آن ۴۵۰.۰۰۰ تومان است.

هزینه‌ی ساقدوش و همراهی افراد در طول کار نفری ۱۵۰.۰۰۰ تومان است.

 تماس با این مکان: 09351053977

آبشار سپهسالار در کرج

در کیلومتر ۴۵ جاده کرج چالوس، یکی دیگر از دیدنی های کرج با نام آبشار سپهسالار قرار دارد که به خاطر وجود قله هفت خوان در نزدیکی آن به آبشار هفت خوان هم شناخته می‌شود. این آبشار یکی از جاذبه‌های روستای سپهسالار است که بعد از پل خواب چالوس در منطقه آسارا قرار دارد. از روستا تا آبشار سپهسالار کرج باید حدود دو ساعت پیاده‌روی کنید.

دره‌ای که این آبشار زیبا در آن قرار دارد پوشیده از چمنزارها و باغ‌های بزرگ و کوچک است که با پیشروی در مسیر صخره‌ای آن به سمت آبشار، دره هم تنگ‌تر می‌شود.

در طول مسیر برای رسیدن به طبیعت زیبای این جاذبه گردشگری بارها مجبور می‌شوید از عرض رودخانه عبور کنید و زمانی که به این آبشار ۲۰ متری می‌رسید، حوض و یا استخری در کنار آن نمی‌بینید چون که زمین زیر آبشار مسطح است و همین باعث می‌شود که آبشار در مسیر مستقیم، به حرکت خود ادامه دهد.

لوکیشن جاده روستای خوارس

روستای خوارس در ۱۸ کیلومتر ی شمال غرب کرج، در مسیر جاده آتشگاه به نوجان – فرعی دروان و خوارس قرار دارد. برای رفتن به این روستا باید از باغستان به روستای آتشگاه واز آنجا به روستای خوارس رفت. این روستا در مسیر رودخانه ای قرار دار که از کوههای دروان سرچشمه می گیرد وبه روستای برغان می رود.

منطقه ی سبز وسیع و محیط طبیعت فضای خوبی را برای عکاسی در جاده روستا و خود روستا فراهم کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا