سرگرمی

چجوری کد تخفیف اسنپ رایگان بگیریم؟ 100 درصد واقعی

چجوری کد تخفیف اسنپ رایگان بگیریم؟ اسنپ یکی از کاربردی‌ترین اپلیکشن‌های ایرانی است که قابلیت‌های زیادی از جمله تاکسی اینترنتی، سفارش غذا، خرید آنلاین از سوپرمارکت و… دارد. از مزیت‌های این برنامه می‌توان به تخفیفات آن اشاره کرد، به طوری که سفر رایگان نیز برای شما در نظر گرفته است. با این مقاله از کیوی سایت همراه باشید تا از تخفیف‌های اسنپ جا نمونید.

چجوری کد تخفیف اسنپ رایگان بگیریم؟

دریافت %100 تخفیف اسنپ با معرفی به دوستان

شما می‌توانید با اشتراک گذاشتن کد معرف اسنپ با دوستان خود، از 100 درصد تخفیف اسنپ تا سقف 30 هزار تومان بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که میزان تخفیف برای هر شهر و استان می‌تواند متفاوت باشد، بدین صورت که سقف تخفیف برای استان تهران، کیش و قشم 30 هزار تومان، استان‌های البرز، مازندران، هرمزگان و شهر چابهار 25 هزار تومان و برای سایر استان‌ها 20 هزار تومان در نظر گفته شده است. دریافت کد معرف به این شکل است که باید در منو اپلیکیشن اسنپ به قسمت “دعوت از دوستان” بروید و در آنجا می‌توانید کد معرف خود را مشاهده کنید. افراد دعوت شده در انجام اولین سفر خود از این تخفیف بهره‌مند می‌شوند. همچنین پس از پایان اولین سفرشان، شما نیز به همان اندازه هدیه دریافت می‌کنید.

تا 89 درصد تخفیف اشتراک اسنپ پرو

  • تخفیف اسنپ ویژه خرید انواع اشتراک اسنپ پرو
  • برای اشتراک یکماهه 80% و پلن 3 و 6 ماهه تا 89 درصد
  • مثلا با پرداخت تنها 30 هزار تومان موارد زیر فعال می‌شود
  • تا 5 بار در هر سفر تاکسی مبلغ 8000 تومان کمتر می‌پردازید
  • از پشتیبانی ویژه نیز نسبت به سایر کاربران برخوردار می‌شوید
  • همراه با ارسال رایگان و آفر قیمتی بخش سوپرمارکت و غذا
  • در مجموع ماهیانه تا 250 هزار تومان صرفه جویی می‌کنید
  • این سرویس در شهر تهران، اصفهان، مشهد و… فعال است
  • تهیه اشتراک اسنپ پرو از منوی اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ

کد تخفیف 30 هزار تومانی وانت بار اسنپ

با استفاده از کد تخفیف اسنپ معرفی شده می توانید از 30،000 تومان تخفیف در اولین استفاده خود از سرویس وانت بار اسنپ بهره مند شوید. برای استفاده از این کد تخفیف کافی است پس از تعیین مبدا و مقصد و انتخاب سرویس وانت بار، در قسمت کد تخفیف کد معرفی شده را وارد نمایید. برای استفاده از این کد تخفیف روی گزینه «مشاهده کد تخفیف» کلیک کنید.

VAQO-9L

کد تخفیف 60 هزار تومانی اسنپ پی

با حداقل خرید 400 هزار تومان انواع کالای آرایشی، لوازم خودرو و… از فروشگاه‌های طرف قرارداد با پلتفرم اسنپ پی مانند خانومی، روژا و…، با انتخاب درگاه اسنپ پی در مرحله پرداخت اولین قسط خود، با ثبت این کد از 60 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید. جهت ورود به اسنپ پی، پس از وارد شدن به سوپراپلیکیشن اسنپ، بر روی آیکون سرویس اعتباری کلیک کنید.

PAY6PSMP

کد تخفیف 80 هزارتومانی غذا ویژه خرید اول اسنپ

با کد تخفیف اسنپ فود میتوانید انواع غذا را از رستوران ها با 80 هزار تومان تخفیف، ارزانتر سفارش دهید. قابل توجه این تخفیف، ویژه سفارش اول و برروی سبد خرید 200 هزار تومان اعمال میشود.

AQTKH30FK9CDQVZS4J

100% تخفیف اسنپ اولین سفر

از طریق لینک معرف موپُن در سامانه تاکسی آنلاین اسنپ ثبت نام کرده و 100 درصد تخفیف اولین سفر اسنپ تا سقف 30 هزار تومان دریافت کنید. این تخفیف به‌صورت خودکار روی هزینه اولین سفر شما پس از تعیین مبدا و مقصد اعمال خواهد شد. برای ثبت نام و دریافت اپلیکیشن از طریق این لینک معرف در وبسایت اسنپ بر روی “خرید کنید” کلیک نمایید.

کد تخفیف 20 درصدی سفر بین شهری اسنپ

  • کد تخفیف اسنپ ویژه سفرهای بین شهری و بین استانی با
  • تا سقف 100 هزار تومان از مبلغ کل کرایه سرویس کسر می‌شود
  • سیستم قیمت گذاری شفاف و در دسترس حتی برای سفر راه دور
  • معتبر برای تمامی مسیرهای جاده ای به جز تهران کرج و بالعکس

SCD-20

کد تخفیف اسنپ غیر اول

با استفاده از کد تخفیف اسنپ معرفی شده می توانید از 40 درصد تخفیف درخواست های تاکسی بهره مند شوید. این کد تخفیف ویژه تمام کاربران بوده و قابل استفاده برای سفر غیر اول است. همچنین حداکثر مبلغ قابل اعمال توسط این کد 15 هزار تومان است. کافی است پس از انتخاب مبدا و مقصد، کد معرفی شده را در قسمت کد تخفیف وارد نمایید.

inotex

50 هزار تومان کد تخفیف سرویس اعتباری اسنپ خرید اول

برای پرداخت اولین قسط اسنپ پی و ثبت سفارش خود می‌توانید با وارد کردن کدتخفیف اسنپ پی از 50 هزار تومان تخفیف برای خریدهای بیشتر از 200 هزار تومان بهره‌مند شوید. با اسنپ پی می‌توانید در خرید کالاهای مختلف از فروشگاه‌هایی مانند الانزا، اسنپ مارکت، مدیسه و چرم مشهد یا دریافت خدمات از پلتفرم‌هایی مانند فیلیمو و اسنپ بیمه، از خدمات پرداخت اقساطی استفاده نمایید. برای ورود به وبسایت اسنپ پی، ابتدا باید وارد سوپراپلیکیشن اسنپ شوید، پس از آن خدمات سرویس اعتباری را انتخاب نمایید.

pay5fe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا