تکنولوژیشبکه های اجتماعی

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم رایگان ایفون

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟ پریمیوم یک نسخه‌ی پولی از تلگرام است که دارای قابلیت‌های بسیار جذاب مثل استوری گذاشتن در تلگرام، ایموجی‌های متحرک، افزایش سرعت دانلود، آپلود فایل‌های با حجم بالا و… است. برای فعال کردن این نسخه لازم است که هزینه‌ای را به صورت ارز دیجیتال یا دلاری پرداخت کنید تا فعال شود. مراحل فعال کردن تلگرام پریمیوم بسیار ساده بوده و فقط باید طبق این مقاله از کیوی سایت پیش بروید تا یک تلگرام پیشرفته و پر از امکانات جذاب داشته باشید.

تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام  پرمیوم (Telegram Premium) نسخه پولی تلگرام است که امکانات و قابلیت‌های جذاب زیادی بر ویژگی‌های اکانت رایگان تلگرام اضافه می‌کند. از جمله این قابلیت‌ها که در نسخه رایگان تلگرام وجود ندارند می‌توان عکس پروفایل متحرک، استیکرهای خاص و جذاب، ایموجی‌های متحرک، تیک آبی رنگ و قابلیت آپلود و دانلود سریع‌تر فایل‌ها اشاره کرد. دلیل اصلی ارائه نسخه پرمیوم تلگرام کسب درآمد از این اپلیکیشن برای مدیران این پلتفرم می‌باشد. در ادامه شما می‌توانید به صورت کامل‌تر و بهتر با امکانات و قابلیت‌های این پلتفرم پیامرسان آشنا شوید.

مزایای خرید telegram premium subscription

  1. درگاه پرداخت ریالی و دلاری
  2. صد در صد قانونی
  3. قابل تمدید
  4. بدون نگرانی از تحریم
  5. بدون نیاز به تغییر اکانت یا اجبار به استفاده از شماره مجازی
  6. تحویل فوری

معایب خرید telegram premium subscription

  1. قیمت تمام شده بالا تر
  2. آنی نبودن فعال سازی اشتراک
  3. عدم فعالسازی تلگرام پرمیوم ماهانه

ویژگی تلگرام پرمیوم

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نسخه پرمیوم تلگرام پرداخت هزینه برای استفاده از امکانات و قابلیت‌های این پلتفرم پیامرسان است. برای استفاده از نسخه پولی یا پرمیوم تلگرام، لازم است پلن مورد نظر خود یعنی 3 ماهه، 6ماهه و 12 ماهه را انتخاب کنید و از هزینه آن مطلع گردید. هزینه پلن‌های مختلف تلگرام متفاوت بوده و مثلا برای خرید اکانت 3 ماهه تلگرام پرمیوم لازم است 11.99 پرداخت کنید.

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم رایگان ایفون

  • برای شروع مطمئن شوید که آخرین نسخه از تلگرام را روی گوشی هوشمند خود نصب دارید.
  • در ادامه وارد برنامه تلگرام شوید.
  • روی نماد ساعت یا همان تنظیمات که در پایین برنامه قابل مشاهده بوده کلیک کنید.
  • به پایین صفحه باز شده اسکرول کنید و بدنبال گزینه ای بنام تلگرام پرمیوم باشید.
  • با وارد شدن به این بخش تمام ویژگی های تلگرام پریمیوم روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود دقت داشته باشید که مبلغ اکانت Premium تلگرام نسبت به ارز منطقه شما نمایش داده می شود)
  • پاپ آپ فروشگاه App روی صفحه نمایش نمایش گوشی شما ظاهر می شود. به ازای هر برنامه از شما می خواهد که 4.99 دلار در ماه را پرداخت کنید که با زدن دکمه موجود در پایین صفحه میتوانید به مرحله پرداخت بروید.

 

  • پس از آن، تاییدیه اشتراک تلگرام پریمیوم را دریافت خواهید کرد. این تائیدیه روی صفحه ای که در آن حضور دارید نمایش داده خواهد شد.
  • تنظیمات تلگرام خود را باز کنید. یک لوگوی آبی رنگ در کنار نام پروفایل خود خواهید دید که این یک نشان پروفایل ویژه است که به کاربران Premium تلگرام اختصاص داده شده است.

چگونه تلگرام پریمیوم را فعال کنیم؟

روش‌های مختلفی مانند استفاده از سایت‌های داخلی چون آریاپی، خرید اشتراک تلگرام به صورت مستقیم و استفاده از گوگل پلی و اپل استور و ربات‌های مختلف برای فعالسازی تلگرام پرمیوم وجود دارد که در ادامه به بررسی هر مورد پرداخته می‌شود.

خرید اشتراک تلگرام پرمیوم از سایت های داخلی

یکی از ساده‌ترین و بهترین‌ روش‌ها برای فعالسازی اکانت تلگرام پرمیوم، خرید از سایت‌های داخلی مانند آریاپی می‌باشد. از آنجایی که ایران تحت محدودیت‌های مالی اعمال شده قرار دارد و نمی‌توان به راحتی و به صورت مستقیم خرید نسخه پرمیوم تلگرام را انجام داد، پیشنهاد می‌شود برای انجام این کار از خدمات شرکت‌های معتبر و واسط مانند آریاپی استفاده کنید. برای خرید تلگرام پرمیوم از طریق آریاپی، پیشنهاد می‌شود مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا وارد سایت رسمی آریاپی شده و روی دکمه ثبت نام در بالای صفحه سمت چپ کلیک کنید.
  2. شماره تماس خود را وارد کرده و روی گزینه ارسال کد کلیک نمایید.
  3. مشخصات و اطلاعات خواسته شده مانند نام، نام خانوادگی، کد فعالسازی، رمزعبور و ایمیل را وارد کرده و ثبت نام خود را نهایی کنید.
  4. سپس وارد پنل کاربری شده و از طریق منوی سمت راست و کلیک روی گزینه تلگرام پرمیوم، خرید نسخه پرمیوم این پلتفرم پیامرسان را نهایی کنید.

خرید مستقیم اشتراک تلگرام پرمیوم به صورت مستقیم

یکی از روش‌های مناسب دیگر برای فعال کردن تلگرام پرمیوم، خرید مستقیم از وبسایت رسمی تلگرام است. برای فعالسازی نسخه پرمیوم تلگرام به این طریق شما به یک شماره مجازی و کارت اعتباری جهت پرداخت احتیاج خواهید داشت. معمولا کارت‌هایی که برای پرداخت نسخه پرمیوم تلگرام استفاده می‌شود، ویزاکارت و مسترکارت بوده که شما شماره مجازی، ویزاکارت و مسترکارت را به راحتی می‌توانید از آریاپی خریداری کنید. سپس به ربات رسمی تلگرام پرمیوم یعنی PremiumBot پیام داده و سایر مراحل فعالسازی اکانت پرمیوم تلگرام را انجام دهید.

فعال سازی تلگرام پرمیوم با گوگل پلی مخصوص اندروید و اپل استور مخصوص ایفون

برای عضویت در تلگرام پریمیوم در آیفون این مراحل را دنبال کنید.

در این روش مبلغ از کیف پول اپل شما کم خواهد شد.

مرحله ۱: برنامه تلگرام را در آیفون خود باز کنید.

مرحله ۲: روی نماد تنظیمات در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

مرحله 3: به پایین اسکرول کنید و از لیست گزینه ها روی Telegram Premium ضربه بزنید.

مرحله 4: روی دکمه Subscribe در پایین ضربه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا