سرگرمی

کد تخفیف اسنپ فود بدون محدودیت سفارش اول (مهر 14031)

کد تخفیف اسنپ فود بدون محدودیت سفارش اول چی بزنیم؟ یکی از سریع‌‌ترین روش‌ها برای سفارش غذا از رستوران‌های نزدیک، اسنپ فود است. در این اپلیکیشن شما به تمام رستوران‌های اطراف خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. بخش جذابی که در این برنامه وجود دارد، تخفیفات و شگفتانه‌های آن است. با این مقاله از کیوی سایت همراه باشید تا با وارد کردن کدهای تخفیف اسنپ فود، یک وعده‌ی مقرون به صرفه داشته باشید.

کد تخفیف اسنپ فود بدون محدودیت سفارش اول

اسنپ فود، فرهنگ جدید سفارش آنلاین غذا. با کد تخفیف اسنپ فود خرید غذا در سفارش اول و غیراول از رستوران، شیرینی فروشی، کافی شاپ، قصابی، نانوایی، پت شاپ و… در سراسر کشور قیمت کمتری دارد.

کد تخفیف اسنپ فود 80 هزار تومانی

با استفاده از کد تخفیف اسنپ فود معرفی شده می توانید از 80،000 تومان تخفیف در اولین خرید خود از این سامانه بهره مند شوید. این کد تخفیف برای تمام کاربرانی که تا به حال از اسنپ فود سفارش نداشته اند قبل استفاده است. توجه داشته باشید که این کد ویژه سفارش از رستوران و کافه های اطراف است. همچنین حداقل رقم خرید نیز 200 هزار تومان می باشد. برای استفاده از این کد روی گزینه «مشاهده کد تخفیف» کلیک کنید.

کد تخفیف 80 هزار تومانی اسنپ فود برای غذا

کد تخفیف اسنپ فود ۸۰ هزار تومانی مشتری جدید
مخصوص رستوران، تریا، کترینگ، کافه و همه غذا خوری‌ها
امکان جستجوی رستوران‌های اطراف خود و ثبت خرید آنلاین
کمینه سفارش شما باید 200 هزار تومان باشد تا کد خطا ندهد
معتبر در تهران، جزیره کیش، تبریز، شهر ری، سپاهان شهر و…

کد تخفیف اسنپ فود 120 هزار تومانی

با استفاده از کد تخفیف اسنپ فود معرفی شده می توانید در اولین سفارش گل از این سامانه از 120،000 تومان تخفیف بهره مند شوید. این کد ویژه استفاده در اولین سفارش بوده و بر روی خریدهای بالاتر از 170 هزار تومان اعمال می شود. اسنپ فود سامانه خرید محصولات مورد نیاز از فروشگاه های اطراف و دریافت در کوتاه ترین زمان ممکن است. برای استفاده از این کد روی گزینه «استفاده از کد تخفیف» کلیک کنید.

کد تخفیف 100 هزار تومانی اسنپ فود

با استفاده از کد تخفیف اسنپ فود معرفی شده می توانید در اولین سفارش غذا از رستوران و کافه های اطراف از 100،000 تومان تخفیف بهره مند شوید. این کد تخفیف بدون محدودیت بوده و در سفارش اول کاربران قابل استفاده است. همچنین حداقل رقم سفارش برای اعمال این کد 200 هزار تومان می باشد. مهلت استفاده از این کد محدود است. برای استفاده از این تخفیف روی گزینه «استفاده از کد تخفیف» کلیک کنید.

کد تخفیف 60 هزار تومانی قهوه و شکلات اسنپ فود

کد تخفیف اسنپ فود خرید انواع قهوه و شکلات
سفارش از قهوه فروشی، کافه و مغازه‌های شکلات فروشی
پودر قهوه و دانه آسیاب نشده، سیروپ، اسنیکرز، نوتلا و…
از منو روی گزینه همه دسته ها سپس «قهوه و شکلات» بزنید
کوپن برای همه کاربران روی سبد بالای 170 هزار فعال است

کد تخفیف اسنپ فود ۵۵ هزار تومانی

با استفاده از کد تخفیف اسنپ فود معرفی شده می توانید از 55 هزار تومان تخفیف در خرید از رستوران های اطراف بهره مند شوید. این کد تخفیف بدون محدودیت سفارش اول بوده و توسط تمامی کاربران جدید قابل استفاده است. همچنین حداقل رقم خرید برای اعمال این کد 200 هزار تومان می باشد. برای استفاده از این کد روی گزینه «استفاده از کد تخفیف» کلیک کنید.

کد تخفیف 60 هزار تومانی قهوه و شکلات اسنپ فود

  • کد تخفیف اسنپ فود خرید انواع قهوه و شکلات
  • سفارش از قهوه فروشی، کافه و مغازه‌های شکلات فروشی
  • پودر قهوه و دانه آسیاب نشده، سیروپ، اسنیکرز، نوتلا و…
  • از منو روی گزینه همه دسته ها سپس «قهوه و شکلات» بزنید
  • کوپن برای همه کاربران روی سبد بالای 170 هزار فعال است

کد تخفیف 45 هزار تومانی خرید شیرینی از اسنپ فود

با استفاده از کد تخفیف اسنپ فود معرفی شده می توانید در اولین خرید شیرینی از این فروشگاه از 80،000 تومان تخفیف بهره مند شوید. کافی است پس از انتخاب آدرس و موقعیت مکانی خود، روی دسته بندی شیرینی کلیک کنید تا به لیستی از شیرینی فروشی و قنادی های اطراف خود دسترسی داشته باشید. این کد تخفیف برای تمامی شیرینی فروشی ها و سفارش های بالاتر از 160هزار تومان قابل استفاده است. برای استفاده از این کد روی گزینه «استفاده از کد تخفیف» کلیک کنید.

کد تخفیف میوه اسنپ فود 50 هزار تومانی سفارش اول

  • با این کد تخفیف اسنپ فود میوه ‌های فصل را ارزان بخرید
  • 50 هزار تومان برای اولین سفارش بالای 100 صرفا بخش میوه
  • انواع میوه داخلی و خارجی، سبزیجات تر و تازه، صیفی جات و…
  • بن برای مشتریان جدید میوه فروشی‌های اصفهان و شیراز است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا