تکنولوژیشبکه های اجتماعی

انتقال اینستاگرام به گوشی جدید بدون پسورد

انتقال اینستاگرام به گوشی جدید بدون پسورد چگونه است؟ یکی از دغدغه‌های همیشگی، فراموش کردن پسورد اینستاگرام و انتقال آن به گوشی دیگر است. اگر پسورد خود را فراموش کردید ولی می‌خواهید وارد پیج خود شوید اصلا جای نگرانی نیست، زیرا در این مقاله از کیوی سایت با چند راه حل ساده مشکل شما را رفع خواهیم کرد.

انتقال اینستاگرام به گوشی جدید بدون پسورد

بسیاری از کاربران به هنگام ساخت حساب اینستاگرام، رمز‌عبور را ذخیره نمی‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود ورود مجدد به حساب کاربری بسیار مشکل باشد. اگر رمز‌عبور خود را در‌اختیار ندارید، قبل از انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر، باید رمز‌عبور جدیدی بسازید.

به‌منظور ساخت رمزعبور جدید، وارد صفحه‌ی لاگین اینستاگرام شوید و روی گزینه‌ی Forgot Password بزنید. در صفحه‌ی جدید نام کاربری یا ایمیل یا شماره‌موبایل خود را وارد کنید. اینستاگرام پیام یا ایمیلی حاوی لینکی خاص برای شما می‌فرستد که با کلیک روی آن می‌توانید رمز‌عبور جدید انتخاب کنید.

توصیه می‌کنیم قبل از شروع مراحل انتقال اکانت اینستاگرام، ایمیل و شماره‌موبایل خود را تأیید کنید. ممکن است در مرحله‌ی ورود به اینستاگرام در گوشی جدید، این شبکه‌ی اجتماعی از شما بخواهد که هویت خود را تأیید کنید.

انتقال اینستاگرام از اندروید به آیفون

چنانچه به گوشی قبلی خود دسترسی دارید بهتر است بعد از انتقال اکانت، از حساب خود در گوشی قدیمی خارج شوید. توجه داشته باشید که قبل از اینکه از حساب خود خارج شوید در صورتیکه رمز عبور را فراموش کرده اید از طریق شماره تلفن یا ایمیل، رمز جدید را دریافت نمایید.

آموزش تصویری انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر

از آنجایی که پلتفرم اینستاگرام یک برنامه همیشه در دسترس می باشد در هر موقعیتی می توان با گوشی های دیگر نیز به آن وارد شد. اینکه چگونه اینستا را به گوشی دیگر انتقال دهیم و وارد پنل کاربری و اکانت خود شویم سوال کاربران بسیاری بوده است. برای انتقال پیج اینستا به گوشی دیگر در قدم اول از بخش تنظیمات وارد قسمت اطلاعات خود شده و ایمیل و شماره تلفن همراه خود را به جهت اثبات هویت وارد کنید.

قبل از اینکه انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی دیگر را انجام دهید لازم است به نکات زیر توجه کنید:

1. قبل از خارج شدن از حساب خود، اگر رمز اینستاگرام را فراموش کردید حتماً از طریق وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن همراهتان درخواست رمز جدید کنید. سپس مجدداً از طریق رمز جدید وارد حساب کاربریتان شوید.

2. رمز جدید و نام کاربری‌ تان را برای جلوگیری از عدم فراموشی حتما یادداشت کنید.

3. قبل از خارج شدن از طریق گزینه تنظیمات وارد قسمت اطلاعات شخصی شوید. در آن قسمت ایمیل و شماره تلفن همراهتان را برای اثبات هویت شخصی به اینستاگرام وارد نمایید.

حال با دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام بر روی گوشی جدید خود میتوانید اطلاعات حساب شامل نام کاربری و رمز عبور را وارد کرده و به حساب اینستاگرام در گوشی جدید دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید با در اختیار داشتن پسورد و نام کاربری، ورود به اکانت اینستاگرام دیگران با رمز نیز به آسانی انجام خواهد شد. بطور کلی برای انتقال مالکیت پیج اینستاگرام باید نام کاربری و رمز عبور اکانت خود را در اختیار فرد دیگری قرار دهید.

آیا می توان در دو گوشی به یک اکانت اینستاگرام وارد شد؟

اینستاگرام مدت‌ها است که دسترسی به یک حساب کاربری را از‌طریق چند دستگاه امکان‌پذیر کرده است. هنگام انتقال اکانت اینستاگرام به گوشی جدید، می‌توانید همچنان روی گوشی قبلی خود نیز از اینستاگرام استفاده کنید.

برای انتقال اکانت به گوشی دیگر چگونه تأیید دومرحله‌ای را غیر فعال کنیم

اگر شما از احراز هویت دوعاملی برای حساب اینستاگرام خود استفاده می کنید، ممکن است انتقال حساب به دیگر دستگاه ها مراحلی دشوارتر را به دنبال داشته باشد.

پیشنهاد اکثر فعالان اینستاگرام به شما این است که همواره احراز هویت دوعاملی را فعال نگه دارید. زیرا این کار امنیت حساب کاربری شما را بهبود می بخشد.

اگر می‌خواهید هنگام انتقال حساب اینستاگرام خود دردسر نداشته باشید، می‌توانید از احراز هویت دو‌عاملی منصرف شوید. به این منظور، به منو تنظیمات رفته و وارد بخش امنیت (Security) شوید.

سپس در صفحه‌ای که باز می‌شود، بر روی گزینه Two-Factor Authentication کلیک کنید و این احراز هویت را غیرفعال نمایید.

در صفحه تأیید دو عاملی، شما می‌توانید انواع حالت‌های احراز هویت دو عاملی را مشاهده کنید. در اینجا، باید به طور جداگانه وارد بخش‌های مختلف (مانند پیام‌کوتاه و…) شوید و آن‌ها را غیرفعال کنید.

با این کار، احراز هویت دو عاملی غیرفعال می‌شود و برای انتقال حساب اینستاگرام، کارها به راحتی‌تر انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا