تکنولوژی

ایردراپ داگز تلگرام پول میده؟ همه چیز درباره ایردراپ جنجالی تلگرام

ایردراپ داگز تلگرام پول میده؟ بعد از غوغایی که ایردراپ نات کوین به پا کرد و با لیست شدن همه را شوکه کرد، ایردراپ‌های متعددی از جمله همستر، استارز، تپ سواپ و… نیز به مردم معرفی شد. اما جنجالی‌ترین توکن، داگز است که این روزها افراد زیادی را به خود مشغول کرده است. در این مقاله از کیوی سایت قصد داریم همه چیز را درباره این ایردراپ توضیح دهیم و بررسی کنیم که آیا پولی از آن به کاربران می‌رسد یا نه!

ایردراپ داگز چیست و چگونه کار میکند؟

ایردراپ داگز در واقع، یک ربات تلگرامی جدید است که به کاربران خود توکن DOGS به صورت رایگان هدیه می‌دهد. این توکن بومی، برای تامین اکوسیستم داگز طراحی شده و بر مشارکت و توسعه جامعه تمرکز دارد. هدف اصلی داگز، ترویج استفاده از ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین به زبان ساده و سرگرم‌کننده است. این ربات شامل بازی‌ها و سرگرمی‌های مختلفی است که استفاده از آن را برای کاربران جذاب‌تر می‌کند. لازم به ذکر است که داگز هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و ارزش هر واحد آن در حال حاضر نامشخص است. با این حال، تیم پروژه در تلاش است تا از تعامل کاربران برای رشد توکن داگز استفاده کند.
نام این پروژه از سگ خانگی پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، الهام گرفته شده است. توکن داگز در حال حاضر هیچ مورد استفاده‌ واضحی در خارج از شبکه Dogs ندارد. اما می‌توان آن را با سایر ارزهای دیجیتال معامله کرد. داگز توسط یک تیم اختصاصی و جامعه‌ رو به رشدی از کاربران پشتیبانی میشود. اگر به دنبال یک راه ساده و سرگرم‌کننده برای آشنایی با دنیای ارزهای دیجیتال هستید، داگز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

نحوه دریافت ایر دراپ DOGS

تیم Dogs یک رویداد توزیع توکن را اعلام کرده که در این رویداد، آنها به طور رسمی ارز دیجیتال DOGS را راه اندازی خواهند کرد. این ارز دیجیتال برای همه کاربران تلگرامی که برای دریافت پاداش ثبت نام می‌کنند ایردراپ می‌شود. فعال‌ترین کاربران، بیشترین تعداد توکن را دریافت خواهند کرد.

مقاله پیشنهادی: همه چیز درباره بازی همستر کمبت تلگرام( از نصب تا کسب درآمد)

  • تلگرام را باز کرده و سپس به دنبال ربات داگز باشید.
  • روی Open در داخل ربات ضربه بزنید.
  • ربات به شما مدت زمان فعالیت حساب کاربری تلگرام‌تان را نشان می‌دهد. اگر با پیام Who are you dog روبه‌رو شده‌اید، به این دلیل است که حساب کاربری تلگرام شما دارای یک آیدی یا یوزر نیم (User Name) نیست. از بخش تنظیمات یک آیدی منحصر به فرد برای یوزر نیم خود تعیین کنید.
  • وضعیت فعالیت را بررسی کنید. کاربران تلگرام پرمیوم جایزه‌ی بیشتری را دریافت خواهند کرد.
  • تاییدیه‌ی ربات را بزنید تا امتیازتان در داخل ربات ثبت شود.
  • حالا باید تا زمان رونمایی از ارزش توکن داگز صبر کنید.
  • با اضافه کردن دوستان خود با لینک اختصاصی می‌توانید میزان امتیاز بیشتری را کسب کنید.

آموزش بازی داگز

اگر آموزش تلگرام را مطالعه کرده باشید، پیوستن به جامعه‌ی داگز ساده و سرگرم‌کننده خواهد بود. با طی‌کردن چند مرحله‌ی ساده می‌توانید عضو این جامعه شوید و کسب توکن‌های DOGS را آغاز کنید. توجه داشته باشید امکان دسترسی به بازی داگز ازطریق تلگرام وب برای کامپیوتر نیز فراهم است.

بازی داگز طراحی بسیار ساده‌ای دارد و شامل سه بخش اصلی می‌شود که در پایین صفحه با عنوان Home ،Leaderboard و Friends مشخص شده‌اند.

بخش Home صفحه‌ی اصلی بازی را نشان می‌دهد و شامل اطلاعاتی مثل تعداد توکن‌های شما، اتصال به کیف پول، امتیازاتی که از دعوت دوستان کسب کرده‌اید و عمر اکانت تلگرام می‌شود.

در بخش Leaderboard می‌توانید نام و امتیاز برترین کاربران و همچنین جایگاه خود را میان کل اعضای بازی مشاهده کنید.

در نهایت بخش Friends برای دعوت از دوستان چند گزینه دراختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه‌ی مقاله توضیحات بیشتری درمورد این بخش ارائه خواهیم داد.

تاریخچه و منشا داگز

داگز، همانند بسیاری از پدیده‌های نوظهور در دنیای ارزهای دیجیتال، ریشه در موفقیت پروژه‌های پیشین دارد. الهام‌بخش اصلی داگز، نات‌کوین (Notcoin) بود؛ رباتی که با پاداش دادن به کاربران به سادگی برای فعالیت در تلگرام، موج جدیدی را در این پلتفرم ایجاد کرد. موفقیت چشمگیر نات‌کوین، توسعه‌دهندگان را بر آن داشت تا پروژه‌های مشابهی را با قابلیت‌های جذاب‌تر و پاداش‌های بیشتر ایجاد کنند. در همین راستا، داگز به عنوان یک مینی‌اپلیکیشن در تلگرام معرفی شد. ایده اصلی داگز بسیار ساده اما در عین حال جذاب بود: پاداش دادن به کاربران بر اساس قدمت حساب تلگرامی آن‌ها. به عبارت دیگر، هرچه حساب کاربری شما در تلگرام قدیمی‌تر باشد، پاداش توکن‌های داگز بیشتری دریافت خواهید کرد. این ایده ساده و در عین حال جذاب، باعث شد تا داگز در مدت‌زمان بسیار کوتاهی به محبوبیت بی‌نظیری دست یابد.

آیا کسب ایر دراپ داگز رایگان است؟

بله، ایردراپ DOGS برای مشارکت همه رایگان است. این رویداد برای همه کاربران تلگرام اعم از جدید یا قدیمی آزاد است. برخلاف سایر ایردراپ‌ها، هیچ معیاری برای واجد شرایط بودن برای رویداد توزیع توکن وجود ندارد.

روش اتصال کیف پول به داگز

داگز امکان اتصال کیف پول‌های مبتنی‌بر بلاک چین TON را فراهم کرده است. بسیاری از کاربران تون کیپر را بهترین کیف پول ارز دیجیتال مبتنی‌بر TON می‌دانند و به‌همین دلیل در ادامه به روش اتصال این ولت به داگز می‌پردازیم:

  • در صفحه‌ی اصلی روی دکمه‌ی Connect wallet ضربه بزنید.
  • از میان کیف پول‌های پیشنهادی، Tonkeeper را انتخاب کنید.
  • داگز شما را به اپلیکیشن تون کیپر هدایت خواهد کرد و برای اتصال باید روی دکمه‌ی Connect wallet آبی‌رنگ در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • تون کیپر برای تأیید اتصال به داگز از شما می‌خواهد رمزعبور کیف پول خود را وارد کنید.

اکنون کیف پول شما به داگز متصل شده است و با ورود به بازی در صفحه‌ی اصلی به‌جای دکمه‌ی Connect wallet، بخشی از آدرس کیف پول خود را مشاهده خواهید کرد که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید در صورت تمایل اتصال به ولت را قطع و داگز را به کیف پول دیگری متصل کنید.

قیمت توکن داگز چقدر می‌شود؟

این موضوع را نمی‌توان فعلا اصلا و ابدا پاسخ دقیقی داد؛ چرا که قیمت توکن داگز متناسب با بحث عرضه و تقاضا به طور صعودی یا نزولی حرکت می‌کند. با این اوصاف، قیمت ارز دیجیتال داگز در زمان عرضه احتمالا در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن ۱ سنت خواهد بود. هر چند، این نظر تنها یک حدس محسوب می‌شود و شاید ایر دراپ داگز زیر یک سنت یا حتی با نرخ بیشتر هم قیمت بخورد.

چشم انداز DOGS در دنیای کریپتو

با وجود اینکه مدت زمان کوتاهی از راه‌اندازی ربات تلگرامی Dogs می‌گذرد، اما این ربات توانسته بیش از 10 میلیون کاربر جذب کند. این استقبال چشمگیر نشان‌دهنده اعتماد بالای جامعه تلگرام به داگز و تیم سازنده آن است. هرچند اطلاعات دقیقی درباره هویت بنیانگذاران داگز منتشر نشده، اما شایعاتی مبنی بر ارتباط این پروژه با پاول دورف، خالق تلگرام، به گوش می‌رسد. با وجود اینکه هیچ مدرکی مبنی بر صحت این شایعات وجود ندارد، اما سابقه دورف در حمایت از پروژه‌های نوآورانه در حوزه فناوری، این احتمال را قوت می‌بخشد که او از داگز نیز حمایت کند.

داگز با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین، امنیت و شفافیت بالایی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. در این ربات، تمامی تراکنش‌ها و فعالیت‌ها به صورت غیرمتمرکز و شفاف انجام می‌شوند و هیچ نهادی نمی‌تواند به تنهایی کنترل کاملی بر آن داشته باشد. این ویژگی‌ها، اعتماد کاربران به داگز را افزایش می‌دهد و آینده‌ای روشن را برای این پروژه در دنیای پررونق ارزهای دیجیتال رقم میزند.

تاریخ لیست شدن احتمالی داگز

با فراگیرشدن بازی‌هایی مثل همستر کامبت، این سؤال در ذهن بسیاری از کاربران ایجاد شد که همستر کامبت کی لیست می‌شود؟ یا زمان لیست شدن تپ سواپ کی خواهد بود؟ اکنون همین سؤال میان جامعه‌ی داگز مطرح شده است که داگز کی لیست خواهد شد؟

براساس تلگرام تیم توسعه‌دهنده‌ی داگز، امروز حوالی ساعت ۱۵:۳۰، توکن داگز رسما در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شده و خرید و فروش توکن آن آغاز خواهد شد. پس‌ از ایردراپ DOGS، توکن‌های دریافتی شما به کیف پولتان واریز خواهد شد و سپس با مراجعه به مقاله‌ی بهترین صرافی ارز دیجیتال، پلتفرم مورد نظرتان را انتخاب کنید و نسبت‌ به فروش داگز یا تبدیل توکن‌ها اقدام کنید. همچنین برای نگه‌داری بلندمدت توکن‌های خود، آن‌ها را به کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری انتقال دهید.

قیمت احتمالی داگز در برخی از گزارش‌های غیررسمی بین ۰٫۰۰۳ دلار تا ۰٫۳ گزارش شده است اما تا زمانی‌که پروژه به‌طور رسمی در صرافی‌ها لیست نشود، قیمت داگز به‌طور دقیق مشخص نخواهد شد. اگر همه‌چیز طبق روال پیش برود، اولین قیمت توکن داگز تلگرام را سازندگان آن تعیین خواهند کرد. در ادامه مثل هر رمزارز دیگری باتوجه‌به خریدوفروش معامله‌گران، قیمت توکن داگز بالا و پایین خواهد شد.

آیا این توکن ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

از آنجایی که برای تصاحب کردن توکن، کاربر علنا هیچ زحمتی نمی‌کشد، احتمالا ارزش توکن داگز به طور بسیار هیجانی رشد بسیار بالایی پیدا می‌کند و پس از مدت زمان نامعلومی، به یک‌باره این هیجان کم شده و به تبع ارزش توکن داگز هم کاهش پیدا می‌کند. از جنبه‌ی روان‌شناسی اقتصادی، در صورتی که دارنده‌ی یک کالای مشخص رسما هیچ زحمتی برای دریافت آن نمی‌کشد، تمایلی هم برای نگهداری بلند مدت از خود نشان نمی‌دهد.

به همین دلیل، با وجود این که جنجال‌های زیادی پیرامون ربات داگز شکل گرفته، سرمایه‌گذاری بلند مدت روی ارز داگز حداقل در حال حاضر و بر اساس بررسی مستندات توجیه‌پذیر نیست اما می‌توان از استفاده‌ی کوتاه‌ مدت داگز استقبال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا