تکنولوژی

ایردراپ Pineye چیه؟ (جدیدترین ایردراپ تلگرام)

ایردراپ Pineye چیه؟ ارزهای دیجیتالِ جدید و استخراج رایگان آنها از طریق ربات‌های تلگرامی سرو صدای زیادی در جهان کرده است. در سالِ اخیر چندین ایردراپ مانند همستر، نات کوین و تپ سوآپ معرفی شدند که وعده‌ی لیست شدن را به کاربران خود داده‌اند. یکی از جدیدترین و معتبرین‌ترین ایردراپ‌های تلگرام، Pineye است که در این مقاله از کیوی سایت به طور کامل به معرفی آن خواهیم پرداخت.

ایردراپ  PinEye

پروژه Pineye یکی از جدیدترین ایردراپ‌‌های حال حاضر در زمینه ارزهای دیجیتال است. به عنوان یک پلتفرم نوآورانه، از قدرت بازی‌ها و سرگرمی‌های موبایلی برای جذب کاربران به دنیای ارزهای دیجیتال بهره می‌برد. این رویکرد مشابه پروژه‌هایی نظیر Natcoin و PixelVerse است.

 چگونه از ایردراپ Pineye بهره‌مند شویم؟

برای ورود به این بازی باید در ابتدا وارد لینک زیر شوید.

https://t.me/PinEye_Bot

بعد از ورود به ربات رسمی ایردراپ  Pineye بازی شروع شده است. در اینجا باید طبق مراحل بازی که در ادامه شرح می‌دهیم ادامه بدهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید.

 

ایردراپ Pineye بر چه مبنایی اهدا می‌شود؟

بر اساس آنچه که شرکت رسمی اعلام کرده، هدف کاربر در بازی پین‌آی، باید ارتقای درجه یا همان Level محسوب ‌شود. ساز و کار بازی دقیقا مشابه به سایر بازی‌های ضربه‌ای (Tap to Earn) تلگرامی مثل ناتکوین است. یعنی شما باید روی صفحه‌‌ی موبایل در محیط بازی ضربه بزنید. دقیقا مثل ناتکوین، شما با ارتقای برخی پارامترها می‌توانید تعداد سکه‌های بیشتری را جمع‌‌آوری کنید. همچنین با جذب مخاطبین از طریق به اشتراک‌گذاری لینک دوستان (رفرال) می‌توانید حق کمیسیون مشخصی را از فعالیت کاربران زیر مجموعه‌‌ی خود نیز به دست آورید.

در گذشته، مبنای ارتقای درجه بر حسب تعداد دعوت از دوستان تعریف شده بود اما خوشبختانه در آپدیت جدید ربات تلگرامی Pineye می‌توان با افزایش میزان سکه نیز کاراکتر بازی را ارتقا بخشید. ظاهرا کاربران نسبت به اجباری بودن رفرال برای پیشرفت در بازی، روی خوش نشان نداده بودند و تیم توسعه تلاش کرده تا دستی به سر و روی ربات بکشد!

 ویژگی‌های منحصر به فرد پروژه Pineye

ویژگی‌های که در ادامه ذکر می‌کنیم سبب شده تا ایردراپ Pineye به یک پروژه منحصربه‎فرد تبدیل شود.

  1. قابلیت سپرده‌گذاری (Staking): در حال حاضر، قابلیت سپرده‌گذاری در ربات Pineye فعال نیست. اما طبق ادعای تیم توسعه‌دهنده، به زودی امکان سپرده‌گذاری توکن‌های بازی فراهم خواهد شد که این امر می‌تواند به رشد اکوسیستم Pineye و جذب سرمایه‌گذاران بلندمدت کمک کند.
  2. بخش آموزشی: Pineye با درک اهمیت دانش، در حال توسعه یک بخش آموزشی است. این آکادمی دوره‌ها و آموزش‌هایی در زمینه‌های مختلف ارائه می‌کند و به کاربران کمک می‌کند تا مهارت‌های جدیدی را در حین کسب جوایز بیاموزند.
  3. بخش خیریه: Pineye ادعا کرده است که به جامعه کاربران وفادار خود کمک می‌کند. بخش خیریه که در آینده فعال خواهد شد، به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم از پلتفرم برای اهداف بشردوستانه استفاده کنند.

آیا ربات تلگرام PinEye معتبر است؟

با وجود این که ربات Pineye در زمان نگارش این مطلب هنوز موفق نشده تیک آبی تلگرام را دریافت کند، از پشتیبانی رسمی برخوردار بوده و همچنین انجمن‌های بسیار فعالی از کاربران را در پلتفرم‌های مختلف داراست.

پین‌آی دارای وایت پیپر رسمی نیز بوده و به همین دلیل، مورد توجه بسیاری از فعالان حوزه‌ی ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. شما در صورت کنجکاوی بیشتر می‌توانید وایت‌پیپر رسمی را از طریق کلیک روی این لینک دریافت و مطالعه کنید.

 قیمت و زمان عرضه ایردراپ Pineye

در حال حاضر، قیمت ایردراپ Pineye مشخص نیست و باید منتظر فرآیند پیش‌عرضه (Premarket launch) بمانیم. بر اساس چارت عرضه توکنومی Pineye، ۳۰ درصد از سهام کل پروژه به اعضای جامعه بازی تعلق می‌گیرد و ۵ درصد از سهام به صورت عمومی به فروش می‌رسد.

زمان انتشار ایردراپ Pineye برای ماه سپتامبر ۲۰۲۴ اعلام شده است. فروش عمومی نیز در همین بازه زمانی انجام می‌شود، اما فروش خصوصی تقریباً شش ماه بعد، در مارس ۲۰۲۵ خواهد بود. اگر به دنبال یک ایردراپ جدید و جذاب هستید، Pineye را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا