تکنولوژی

بالاخره خرید فالوور ایرانی اینستاگرام خوبه یا نه؟

بالاخره خرید فالوور ایرانی اینستاگرام خوبه یا نه؟ اینستاگرام یکی از پر مصرف‌ترین شکبه‌های اجتماعی است که آوازه‌ی آن سراسر جهان را گرفته است. همه‌ی کاربران به دنبالِ پیشرفت و گسترش پیج خود در این برنامه هستند و برای این کار نیز راه‌های مختلفی را امتحان می کنند. یکی از روش‌های ساده برای افزایش بازدید پیج، خرید فالوور ایرانی است، با این مقاله از کیوی سایت همراه باشید تا بررسی کنیم آیا خرید فالوور واقعا کارساز است یا نه.

انواع فالوور

فالوورهای اینستاگرام به‌طور‌ کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند: فالوور واقعی و فالوور فیک. در ادامه بیشتر در مورد هرکدام از این دسته‌ها توضیح می‌دهیم.

فالوور واقعی

فالوور‌های واقعی اینستاگرام دقیقاً مثل هرکدام از ما، اکانتی حقیقی به همراه نام و تصویر واقعی دارند و در اینستاگرام کاملاً فعال هستند. منظور از فعال بودن این است که پست‌های دیگران را لایک می‌کنند، کامنت می‌گذارند، پست و استوری به اشتراک می‌گذرانند، عکس پروفایلشان را عوض می‌کنند و …

فالوور فیک

این فالوور‌ها را ربات‌های خاصی می‌سازند و توسط یک نفر مدیریت می‌شوند؛ پس عملاً هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارند. دقیقاً به همین دلیل است که پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف می‌شوند.

حالا که فرق فالوور واقعی و فیک را فهمیدیم، بیایید نگاهی هم به معایب و مزایای خرید فالوور اینستاگرام بیندازیم.

مشکلات خرید فالوور اینستاگرام

اجازه بدهید اول از مضرات و مشکلات خرید فالوور اینستاگرام صحبت کنیم، بعد از آن شما را با انواع مزایای خرید آن هم آشنا خواهیم کرد.

حذف فالوورها

اولین ضرر خرید فالوور اینستاگرام این است که ممکن است بعد از مدتی کلاً همۀ فالوورهای فیک‌تان حذف شود! درواقع اینستاگرام طی این سال‌ها بارها فالوور فیک حساب‌های مختلفی را با توجه به محاسبات خودش حذف کرده است. در این شرایط قطعاً با حذف فالوورهای فیک حساب‌تان، هزینه‌ای ‌را که برای خرید آن پرداخت کرده بودید، از دست می‌دهید و به‌نوعی از نظر مالی ضرر می‌کنید.

ریزش فالوورها

خیلی مواقع ممکن است برای خرید فالوور فیک، به سراغ شرکت‌های فروشنده نامعتبری بروید. این شرکت‌ها متاسفانه فالوورهایی را می‌فروشند که بعد از مدت کوتاهی به مرور شما را آنفالو می‌کنند. به این ترتیب عملاً ممکن است بعد از 1 سال متوجه شوید که نیمی یا حتی همۀ فالوورهایتان ریزش کرده‌اند. البته باز هم می‌گوییم، این درصورتی اتفاق می‌افتد که از شرکت‌های نامعتبری برای خرید فالوور فیک کمک گرفته باشید.

کاهش تعامل

الگوریتم‌های جدید اینستاگرام، نمایش یک پست از حساب شما را در اکسپلور، به چیزی به اسم “تعامل” وابسته کرده‌اند!

این یعنی اگر امروز پستی را منتشر کردید که در همان دقایق اول تعداد زیادی لایک و کامنت گرفت، الگوریتم‌ اینستاگرام آن را به دیگر مخاطبان هم نشان می‌دهد. اما اگر تعامل این پست پایین باشد، حتی مخاطبان خودتان هم متوجه‌اش نمی‌شوند چه برسد به بقیه!

حالا این چه ربطی به مضرات و مشکلات خرید فالوور فیک اینستاگرام دارد؟ خب زمانی که شما تعداد زیادی فالوور فیک در حساب‌تان داشته باشید و یک پست را منتشر کنید، هیچ تعاملی دریافت نمی‌کنید؛ مثلاً ممکن است 10هزارنفر فالوور داشته باشید اما صرفاً پست‌تان در 24 ساعت، 100 عدد لایک بگیرد.

این موضوع به اینستاگرام نشان می‌دهد که پست شما ارزشمند نبوده و عملاً لیاقت حضور در اکسپلور و هشتگ‌ها را ندارد. به این ترتیب ممکن است خرید تعداد زیادی فالوور اینستاگرام باعث توقف رشد پیج‌تان شود.

عدم خروجی مناسب

در حالت عادی هرچه تعداد فالوورهای پیج و تعامل آن‌ها با صفحه بیشتر باشد میزان فروش آن کسب‌وکار نیز بیشتر می‌شود. در واقع به‌مرور با افزایش مشارکت مخاطبان، درآمد پیج فروشگاه را بهبود خواهد داد. با وجود اینکه هدف اصلی افراد در خرید فالوور فیک این است که صفحه خود را بیشتر به مخاطبان بشناسانند و با حفظ ظاهر پیج، مشتریان بیشتری جذب کنند هرگز نمی‌توانند از این میزان فالوور انتظار درآمد داشته باشند.

فرض کنید شما یک پیج اینستاگرام در زمینه فروش وسایل کشاورزی دارید. با هر پستی که منتشر می‌کنید انتظار دارید مشتریان بالقوه سؤالاتی مرتبط با مسائل کشاورزی بپرسند؛ اما متأسفانه فالوورها واقعی نیستند، هرگز سؤالی نمی‌پرسند، خریدی نمی‌کنند و درآمد پیج را بالا نمی‌برند. بنابراین حضور آن‌ها فقط می‌تواند صداقت صاحب آن کسب‌وکار را زیر سؤال ببرد.

مزایای خرید فالوور اینستاگرام

همانطور که قبل از این هم گفته شد، فالوور بالا مهر تایید کار شماست و شما را در پیش چشم مخاطب از رقبایتان معتبرتر می‌کند. ازآنجایی که فالوورهای واقعی اینستاگرام به دلخواه خودشان پیج شما را فالو می‌کنند، این شانس را دارید تا با تولید محتوای مفید و کاربردی آن‌ها را به لایک و تعامل بیشتر تشویق کنید.

فالوور‌های واقعی باعث می‌شوند پیج شما در اینستاگرام بالا بیاید و دیده شود و حتی می‌توانند پست‌هایتان را به اکسپلور هم بکشانند؛ علاوه‌براین ریزش آنچنانی هم ندارند.

از کجا فالوور واقعی ایرانی بخریم؟

اکثر قریب به اتفاق صاحبان کسب و کارهای اینستاگرامی موافق خرید و فروش لایک و کامنت و قابل خرید یا ربات هستند یا حساب غیرفعال. نحوه کار آن ها را به ترتیب توضیح خواهیم داد:

فروشندگان فالوور فیک یا همان دنبال کنندگان جعلی

خرید فالوورهای جعلی در اینستاگرام اکنون بسیار دشوارتر از چند سال پیش است. چرا؟ اینستاگرام با حساب هایی که شرایط خدمات آنها را نقض می کنند سخت گیری می کند. آن چه در گذشته نسبتاً فراتر از هیئت مدیره بود اکنون یک معما است.

برای خرید فالوور اینستاگرام این روزها ، شما باید کسی را بشناسید که بتواند شما را با فروشنده ای که در واقع ربات ها را تحویل می دهد – یعنی منظور من فالوئرها – است، تماس بگیرد، آنها می گویند چنین خواهد شد (شما همچنین می خواهید شخصی را انتخاب کنید که به اطلاعات کارت اعتباری خود اعتماد دارید.)

اما هنگامی که هزینه فالوور اینستاگرامی خود را پرداخت کردید چه اتفاقی می افتد؟ با فرض قانونی بودن فروشنده (تا آنجا که می تواند برای این نوع خدمات مشروع باشد.) شما از چند دقیقه تا چند روز منتظر می مانید به فالوورهایتان افزوده شود. فروشندگان به مرور زمان پیروان شما را پخش می کنند تا هشدار ندهند اینستاگرام که چیزی ماهی در جریان است.

هنگامی که پیروان اتوماتیک جدید خود را پیدا کردید، انتظار زیادی نداشته باشید. این پیروان برای معیارهای تعامل شما کار زیادی نخواهند کرد. تنها عدد فالوور شما بالا خواهد رفت و نرخ تعامل پیج شما افزایشی نخواهد یافت. یادتان باشد که هدف فقط افزایش فالوور نیست!

ربات های اینستاگرام

ربات های اینستاگرام همه جا هستند. شما به احتمال زیاد امروز تنها به چندین مورد برخورد کرده اید. شرکت هایی در آنجا وجود دارند که روند ایجاد ربات ها را به خوبی خودکار کرده اند و سپس می توانند این ربات ها را به عنوان دنبال کننده بفروشند. در برخی موارد، ربات ها حتی ممکن است با استفاده از تصاویر و نامهای دزدیده شده، هویت یک شخص واقعی را در نظر بگیرند. اگر تجربه اکانت فیک از طرف یک غریبه را داشته باشید این را به خوبی درک خواهید کرد!

بسته به سرویس، این حساب های ساختگی حتی ممکن است کاملا زنده، فعال و واقعی به نظر برسند، آن هم دقیقا با استفاده از اتوماسیون برای به اشتراک گذاشتن و پسندیدن محتوا. برخی حتی می توانند برای تولید محتوا برنامه ریزی شوند. با این حال ، از آنجا که آنها افراد واقعی نیستند، از نظر پیروی و پیروی از نظر ارگانیک برخوردار نخواهند بود. در نتیجه، تعاملی که آن ها انجام می دهند تأثیر کمی خواهد داشت.

بدون فالوورهای واقعی و کسانی که بتوانند با محتوای شما درگیر شوند، پست های شما اساساً از همه پنهان است و فایده ای ندارد، به جز برای مخاطبان غیراصلی شما. بعلاوه فالوورهای فیک و ربات ها ممکن است مضر هم باشند چرا که وقتی اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان را بالا و نرخ تعامل را پایین می بیند کیفیت کار شما را زیر سوال می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا