معرفی کسب و کار

با صد میلیون چه کاری راه بندازم در سال ۱۴۰۳

با صد میلیون چه کاری راه بندازم؟ انتخاب یک سرمایه گذاری مناسب و مطمئن یکی از سخت‌ترین تصمیماتی است که هر شخصی می‌تواند بگیرد. اگر با 100 میلیون سرمایه به دنبال راه اندازی یک کسب و کار خوب هستید، تا انتهای این مقاله از کیوی سایت با ما همراه باشید.

صد میلیون برای سرمایه گذاری کافی است؟

برای بسیاری از افراد جامعه ممکن است این سوال پیش بیاید که صد میلیون تومان پول کمی است و نمی‌شود با آن سرمایه گذاری کرد. اما باید گفت که این ذهنیت کاملا اشتباه است. شاید در برخی از بازارها همچون مسکن یا خودرو نشود با صد میلیون تومان سرمایه گذاری کرد، اما بازارهای دیگری وجود دارند که حتی بیشتر از مسکن و خودرو برای سرمایه گذاران سوددهی دارند و می‌توان در آنها با صد میلیون تومان سرمایه گذاری کرد.

با صد میلیون چه کاری راه بندازم در سال ۱۴۰۳

قطعا شما با 100 میلیون تومان نمی‌توانید یک کسب و کار بزرگ را در همان ابتدای کار، برای خودتان دست و پا کنید؛ ولی قطعا می‌توانید یک کسب و کار کوچک اما با سود بالا را راه اندازی کرده به سمت پیشرفت بروید.

البته یادتان باشد که رمز اصلی در موفقیت هر کسب و کاری، داشتن علاقه و مهارت‌های لازم به همان زمینه است؛  ایده‌های زیادی برای شروع کسب و کار با 100 میلیون تومان وجود دارد؛ در ادامه قرار است که چند مورد از از بهترین ایده برای شروع کسب و کار با 100 میلیون را به شما معرفی کنیم.

کسب درآمد از طریق سئو

در اولین شماره از لیست بهترین کسب و کار با 100 میلیون، می‌خواهم شما را با غول پولسازی، یعنی سئو یا SEO آشنا کنم. سئو درواقع به یکسری از فعالیت‌هایی گفته می‌شود که باید در سایت شما انجام شود تا صفحات مختلف سایت شما (محصولات، مقاله و …) در رتبه‌های بالاتر موتورهای جستجو به مانند گوگل قرار بگیرند.

درواقع سئو جزو همان کسب و کارهای اینترنتی است که اگر به صورت اصولی انجام شود، قطعا شما می‌توانید به درآمدهای بالا برسید. اصلا شما نگاهی به رفتار خودتان در گوگل بیندازید؛ اگر شما چیزی را در گوگل سرچ کنید، چند درصد احتمال دارد که به صفحه دوم بروید؟ قطعا در اکثر مواقع در همان صفحه اول به نتیجه می‌رسید و اگر هم چنین اتفاقی نیفتد، قطعا یک کلمه دیگری را سرچ می‌زنید. هدف نهایی در سئو نیز رساندن صفحات سایت شما به صفحه اول گوگل است تا کاربران بیشتری وارد سایت شما شوند که در اینصورت، فروش شما نیز چند برابر می‌شود.

حالا بگذارید با اعداد و ارقام به شما نشان دهیم که سئو می‌تواند به چه سودی را برای شما به ارمغال بیاورد؛ البته همه اعدادی که در ادامه مثال می‌زنیم، جزو حداقل‌ها هستند و می‌خواهیم شما را با حداقل سود در سئو آشنا کنیم.

فرض کنید که شما دوره‌های آموزش سئو، سایت خودتان را در حوزه خرید کفش به صفحه اول گوگل رساندید. حوزه شما، روزانه 5000 سرچ را در گوگل دارد و از این تعداد نیز 2000 نفر وارد سایت شما می‌شوند.

با اینکه چنین رقم پایینی غیرممکن است، ولی فرض کنید که از 2000 نفر، فقط 200 نفر از شما خرید کردند و شما نیز از هر خریدی، به طور میانگین 70,000 تومان سود می‌کنید. حالا اگر سود خودتان را محاسبه کنید می‌شود روزانه 14 میلیون تومان که یعنی ماهانه شما 420 میلیون تومان سود می‌کنید! حالا به نظر شما، این سود، سود کمی است؟

البته همانطور که در بالاتر هم گفتیم، برای اجرا کردن مراحل سئو، شما نیاز به یک سایت دارید که برای طراحی سایت در کمتر از چند ساعت هم می‌توانید به صفحه آموزش وردپرس سایت سئو پرشین مراجعه کنید.

راه اندازی فروشگاه چسب ساختمانی

برای آغاز این کار، بهتر است در گام ابتدایی، مشاوره تخصصی را با مراکز فروش چسب ساختمانی داشته باشید. نحوه تامین محصولات برای فروش، نحوه فروش آنلاین و حضوری و دیگر مواردی که در این شغل اهمیت دارند، باید به صورت کامل بررسی شوند. بنابراین باید برای اطلاع از این موضوع به یک مرکز فروش چسب ساختمانی گفتگو کرد و اطلاعات کافی را به دست آورد. برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در این باره، فروشگاه وینتو شیمی بهترین گزینه می‌ باشد.
شرکت وینتو شیمی به عنوان برترین عرضه کننده انواع چسب ساختمانی و… به صورت آنلاین در ایران می‌ باشد. کارشناسان فروش این شرکت با برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، بهترین مشاوره را برای خریداران ارائه می کنند.

فروشگاه لوازم آرایشی

اگر نمی‌دانید که با 100 میلیون چه کسب وکاری می چهتوان راه انداخت، ایده فروشگاه لوازم آرایشی می‌تواند یکی از بهترین این ایده‌ها باشد. چه در ایران و چه در هر جای دیگر جهان، لوازم آرایشی یکی از پرفروش‌ترین محصولات به شمار می‌رود که بیش از 80 درصد مشتریان نیز، خانم‌ها هستند.

شما با این سرمایه باید ابتدا یک مغازه در یک جای خوب و با قیمت خوب اجاره کنید و سپس بقیه سرمایه خودتان را هم خرج دیزاین داخلی، موجود کردن محصولات و تبلیغ کنید که حالا اگر در جای خوبی مغازه خودتان را اجاره کرده باشید، نیازی به تبلیغ‌های گسترده نیست.

همچنین شما باید اطلاعات کافی در زمینه فروش لوازم آرایشی را هم داشته باشید؛ چون قطعا اصطلاحات زیادی در این حوزه وجود دارد و همچنین مشتریان شما نیز قطعا سوالات زیادی را قبل از خرید، از شما می‌پرسند.

خیاطی و طراحی لباس

اگر هنر و استعداد و قریحه طراحی لباس دارید می توانید وارد کسب و کار البسه و پوشاک شوید. مسلماً این حرفه، نیازمند آموزش جدی است و فقط کسانی که آموزش دیده اند و استعداد این کار را دارند می توانند آن را انجام دهند. البته اگر شما این حرفه را یاد نگرفته اید، هیچ وقت دیر نیست، و می توانید آموزش ببینید و کسب و کار خود را شروع کنید. شما حتی در یک فضای کوچک و یا حتی در خانه خود می توانید طرحهای زیبا و عالی ارائه دهید و لباسهای طراحی شده را بفروشید.

با وجود پلتفرمهای اینترنتی، می توانید لباسهایی که طراحی کرده اید را تبلیغ کنید و بفروشید. یا سفارش بگیرید.

دنیای طراحی لباس خیلی وسیع و جالب است. شما می توانید همیشه لباسی را طراحی کنید یا بدوزید که قبلاً هیچکس ایده ای دربارۀ آن نداشته است. با انجام کار طراحی لباس، نه تنها روز به روز درآمد شما بیشتر می شود، و در نزد مردم شناخته تر می شوید، بلکه هنر و مهارت خودتان هم بیشتر می شوید. پس منتظر چی هستید؟!

راه اندازی کارواش

امروزه شما می‌توانید در هر خانواده ایرانی، حداقل یک وسیله نقلیه را مشاهده کنید. وقتی نگاهی به این آمار بیندازید، می‌فهمید که راه اندازی کارواش می‌توانید یک ایده مناسب به جهت بهترین کسب و کار با 100 میلیون باشد.

هزینه‌های راه اندازی کارواش از چیزی که فکر می‌کنید هم کمتر است؛ درواقع شما اگر مجوز کارواش را داشته باشید، هزینه‌های برق و آب با قیمت بسیار کمتری برای شما محاسبه می‌شود و شما فقط باید به فکر اجاره یک مکان مناسب و تجهیزات مورد نیاز باشید.

حرفه تعمیرات موبایل را شروع کنید

شما می توانید با یادگیری حرفه تعمیرات موبایل در مدت کوتاهی، این حرفه را یاد بگیرید. اگر در آموزشگاه خوب و تحت نظر اساتید با تجربه این مهارت را یادبگیرید هم می توانید در ایران وارد کسب و کار تعمیرات موبایل شوید که قطعاً حرفه پرسودی است و هم می توانید با مدرک فنی و حرفه ای به خارج مهاجرت کنید. و در کشورهای پیشرفته که بازار خوبی برای تعمیرات موبایل دارند مشغول به کار شوید.

آموزشگاه توبیکس با اساتید باتجربه، و وسایل و ابزار پیشرفته و مدرن این بستر را برای شما فراهم می کند که به زودی به قله موفقیت برسید.

سرمایه گذاری در طلا و سکه

به طور قطع یکی از روش های سرمایه گذاری با 100 میلیون تومان در سال ۱۴۰۳ بازار طلا و سکه می باشد.

همان طور که گفتیم سهام و صندوق‌ ها از گزینه‌ های مناسب و سودآور برای سرمایه گذاری هستند، ولی ریسک آن ها موجب می‌ شود برای همه افراد مناسب نباشند، از همین روی هم گزینه سومی را در اینجا مطرح می‌ کنیم.

طلا از قدیم به عنوان گزینه ای محبوب مورد توجه همه قرار دارد.

از دیرباز تا کنون و از سالمندان تا جوانان همه به طلا به عنوان یک گزینه سرمایه گذاری مناسب به خصوص وقتی تورم در کشور زیاد باشد، فکر می ‌کنند.

خرید انواع طلا و سکه مزیت هایی به همراه دارد. به عنوان مثال قدرت خرید شما حفظ خواهد شد، سرمایه گذاری مطمئنی است و ریسک آن هم زیاد نیست، ولی با این وجود شاید برای سرمایه گذاری با پول کم خیلی خوب نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا