افزونه پنل کاربری وردپرس

بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس

یک پنل کاربری حرفه ای و راحت برای جذب کاربران و تشویق آنها به خرید ضروری است. سعی می کنیم در این مقاله مشخصات بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس را بررسی کنیم.

یکی از مهمترین قسمت های هر وب سایت پنل کاربری آن است، بنابراین افزونه پنل کاربری حرفه ای وردپرس یکی از اساسی ترین نیازهای وب سایت هایی است که هدف آن کاربر محور بودن و ارائه امکانات برای فعالیت کاربران خود در وب سایت است.

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از مدیران سایت و طراحان وب به فرم و ساختار وب سایت خود اهمیت زیادی می دهند، یکی از مواردی که باید به آن توجه شود پنل کاربری است، بنابراین زیبا به نظر می رسد، کاربر پسند است. ، و آسان برای استفاده است

ویژگی های بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس

راحتی و سهولت استفاده

به این نکته توجه کنید که پنل کاربری را انتخاب می کنید که کاربر بتواند به راحتی با آن تعامل داشته باشد و استفاده از افزونه برای کاربر آسان باشد. بنابراین قبل از آن باید بررسی کنید که آیا استفاده از افزونه آسان است؟ آیا کاربر می تواند به راحتی با آن کار کند؟ سرعت راه اندازی افزونه چقدر است؟ آیا تنظیم آن زمان می برد؟

افزونه پنل مدیریت وردپرس

با حداقل امکانات

افزونه ای را انتخاب کنید که حداقل امکانات لازم و نیازهای شما را در پنل کاربری داشته باشد. از این رو برخی از این ویژگی های مهم شامل امکان ایجاد و سفارشی سازی نقش های کاربری، ایجاد فرم های ثبت نام با فیلدهای سفارشی، فرم عضویت در صفحه، تایید ایمیل، تغییر مسیرهای سفارشی، امنیت بالا و … تحت ویژگی های اصلی و مهم هر پنل کاربری می باشد. . . وصل کنید است.

ادامه مطلب  راهنمای خرید رم کامپیوتر و لپ‌تاپ

هزینه

افزونه های پنل کاربری رایگان زیادی وجود دارد، اما از آنجایی که هیچ قیمتی نامعقول نیست، افزونه های رایگان ممکن است با معیارها و نیازهای شما مطابقت نداشته باشند، بنابراین بهتر است برای تهیه افزونه ای که متناسب با نیاز سایت شما باشد کمی هزینه کنید.

سازگار و انعطاف پذیر

اگر نیاز دارید افزونه پنل کاربری خود را با سیستم دیگری مانند ووکامرس ترکیب کنید. برای افزودن این نوع ویژگی‌ها، به احتمال زیاد به افزونه‌ای نیاز دارید که برای سازگاری با این سیستم‌ها هزینه پرداخت کنید.

لیسن بهترین افزونه های پنل کاربری وردپرس

افزونه MemberPress

افزونه MemberPress یکی از بهترین افزونه های پنل کاربری است که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این افزونه می توانید یک رابط کاربری قدرتمند و حرفه ای در وب سایت خود ایجاد کنید و دارای ویژگی های زیادی مانند عضویت VIP، امنیت بالا، مدیریت کاربران باشید. همچنین دارای یک رابط کاربری زیبا و کاربر پسند است. این افزونه به شما امکان دسترسی به صفحات، دسته بندی ها و … را می دهد.

افزونه پنل مدیریت وردپرس

علاوه بر ویژگی های ذکر شده، این افزونه دارای سیستم گزارش دهی است که به شما امکان می دهد از وضعیت وب سایت و عضویت خود مطلع شوید و زمینه هایی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی و بهبود ببخشید. این افزونه همچنین دارای سیستم بسیار امنی بوده و با تمامی قسمت های وردپرس سازگار است. افزونه MemberPress یک افزونه داشبورد وردپرس رایگان است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.

ادامه مطلب  ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان اندروید

 

افزونه Ultimate Member Plugin

با این افزونه می توانید فرم های عضویت، لاگین، پروفایل های اپلیکیشن جذاب و حرفه ای ایجاد کنید و کاربران خود را به راحتی مدیریت کنید. نسخه اصلی این افزونه رایگان است اما برای استفاده بیشتر از امکانات آن باید هزینه پرداخت کنید.

افزونه مدیریت وردپرس

برخی از ویژگی های این افزونه مانند ایجاد پروفایل های حرفه ای برای کاربران، فرم های جذاب و زیبای ورود و عضویت، صفحه حساب کاربری برای مدیریت حساب ها مانند تغییر رمز عبور، تغییر تصاویر پروفایل، صفحه سفارشی برای هر کاربر، اطلاع رسانی کاربر-ایمیل ایجاد عمومی و نظرات و نظرات خصوصی کاربران، نمایش موقعیت مکانی کاربران روی نقشه (User Locations)، آپلود تصاویر پروفایل توسط کاربران و غیره. از ویژگی های این افزونه می باشد.

نکته جالب این است که افزونه Ultimate Member با هر قالب وردپرس سازگاری کامل دارد و هیچ محدودیتی ندارد.

افزونه UserPro plugin

افزونه userPro یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد پروفایل و صفحه عضویت حرفه ای است. این افزونه در نسخه پریمیوم عرضه می شود و باید آن را خریداری کرده و هزینه آن را پرداخت کنید.

افزونه پنل کاربری پیشرفته رایگان

از ویژگی های منحصر به فرد این افزونه می توان به صفحه ورود و عضویت زیبا، ایجاد فرم ثبت نام چند مرحله ای و ایجاد یک شبکه اجتماعی که کاربران بتوانند یکدیگر را دنبال کنند و در عین حال ارتباط و تعامل بین کاربران ایجاد شود، می باشد. افزونه یوزر پرو از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

حتما ببینید

6 دلیل برای تهیه چرخ خیاطی zoje a8100

۶ دلیل برای تهیه چرخ خیاطی zoje a8100

چرخ خیاطی زوجی a8100 یکی از پیشرفته ترین چرخ های خیاطی موجود در بازار است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.