رپورتاژ آگهی

بهترین هدیه برای دختر بچه 2 تا 9 ساله

کادو تولد برای دختر بچه 9 ساله چی بخرم؟ هدیه دادن و هدیه گرفتن جزء شیرین ترین اتفاقاتی است که ما در طول زندگی  تجربه می کنیم. البته انتخاب یک هدیه‌ی مناسب و جذاب نیز کار راحتی نیست، مخصوصا اگر مخاطب شما یک دختر بچه باشد. خرید هدیه برای دختر خانم ها ظرافت و دقت بسیار بالایی را می طلبد و نمی توان بدون ایده و فکر برای آنها کادو خرید. در این مقاله با معرفی ایده‌های مختلف کادو تولد برای دختر بچه 8، 9، 10 و … ساله، به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین هدیه را برای فرزندتان انتخاب کنید.

ایده کادو تولد برای دختر بچه 8 ساله

ایده کادو تولد لاکچری برای دختر بچه 2 تا 13 سال به شما کمک می کند تا هدیه‌ی مناسبی را برای کودکتان انتخاب کنید. به طور کلی دختر بچه‌ها در سن زیر 13 سالگی دنیای متفاوتی دارند و برای انتخاب یک هدیه‌ی مناسب، باید با روحیات آنها آشنا باشید. در این بخش می خواهیم چند کادو تولد برای دختر بچه 8 ساله را معرفی کنیم، تا از آنها ایده بگیرید و بهترین هدیه را خریداری کنید.

عروسک دخترانه

عروسک، یک هدیه فوق العاده برای دختر بچه ها است. این هدیه هرگز تکراری نشده و هر بار که برای آنها عروسک بخرید، قطعا ذوق زده خواهند شد. حالا اینکه چه سبکی از عروسک را به عنوان کادو تولد انتخاب کنید، بستگی به سلیقه‌ی فرزندتان دارد.

blank

وسایل بازی آشپزخانه

دختر خانم ها علاقه‌ی زیادی به لوازم آشپزخانه و آشپزی دارند، بنابراین اسباب بازی وسایل آشپزخانه می تواند برای آنها بسیار سرگرم کننده باشد.

blank

وسایل بازی پزشکی

دکتر شدن از آرزوی دیرینه‌ی هر دختر بچه ای است. با خرید وسایل بازی پزشکی می توانید این رویا را برای آنها تصویر سازی کنید. اسباب بازی کیت لوازم پزشکی حرفه ای، بهترین کادو تولد برای دختر بچه 8، 9 و 10 ساله است.

ادامه مطلب  بازار فروش اسانس در تهران

blank

ست رنگ آمیزی ارگانیک برای بچه ها

رنگ آمیزی و خلق آثار هنری، روحیه‌ی فرزندتان را شادتر می کند و همچنین باعث می شود تا خلاقت او تقویت شود. با خرید گواش، رنگ انگشتی، کتاب رنگ آمیزی، مداد شمعی و … می‌توانید هنر کودکتان را به چالش بکشید.

blank

کوله پشتی دخترانه

دختر بچه ها در ابتدای سال های تحصیلی بسیار به ظاهر لوازمشان اهمیت می دهند. یک کوله پشتی با طراحی زیبا می تواند یک کادو جذاب برای دختر بچه 7 ساله و یا 8 ساله باشد.

blank

لوازم التحریر فانتزی دخترانه

فرقی نمی کند فرزندتان چند ساله باشد، فقط کافیست دانش آموز باشد تا بتوانید با کادو لوازم التحریر فانتزی شگفت زده‌اش کنید.

blank

انواع کتاب مناسب برای دختر بچه 8 ساله

کودکانتان را باید از همان سن پایین با فرهنگ کتاب خوانی آشنا کنید. بهترین هدیه تولد برای دختر بچه 8 ساله به بالا می تواند یک کتاب با موضوعی جذاب باشد.

blank

عروسک انگشتی دخترانه

یکی از سرگرم کننده ترین کادوها، عروسک های انگشتی هستند. با این عروسک ها می توانید انواع سناریو های داستانی و حتی آموزشی را به جذاب ترین شکل ممکن برای فرزندتان ارائه دهید.

blank

تشک بازی طرح لی لی؛ بهترین هدیه تولد نوستالژی دخترانه

این روزها دیگر مثل ایام قدیم کودکان در کوچه‌ها بازی نمی کنند و اغلب در خانه سرگرم هستند. لی لی یک بازی نوستالژی است که تقریبا تمام دختر بچه ها آن را دوست دارند. با خرید تشک بازی لی لی می‌توانید این بازی جذاب را در منزل انجام دهید.

blank

اسباب بازی چرخ خیاطی

اگر دختر خانوم شما به دوخت و دوز علاقه دارد، اسباب بازی چرخ خیاطی می تواند بهترین هدیه دخترانه برای او باشد.

ادامه مطلب  بررسی و مقایسه فنجان چای با فنجان قهوه

blank

ایده کادو تولد برای دختر بچه 10 ساله

اگر به دنبال یک هدیه خاص برای دختر خانم خود هستید، ایده کادو تولد لاکچری برای دختر بچه 2 تا 13 سال در این انتخاب به شما کمک خواهد کرد. تا اینجا با ایده های مختلف برای کادو تولد آشنا شدید اما از اینجا به بعد، هدیه‌هایی را بررسی خواهیم کرد که برای دختر خانم های 10 ساله مناسب هستند.

تبلت

بچه ها در سن 8 تا 13 سالگی تمایل زیادی به موبایل و تبلت دارند؛ بنابراین کادوی  تبلت می تواند روز تولدشان را به یکی از خاص ترین روزهای زندگی آنها تبدیل کند.

blank

کیف دوشی دخترانه

دختر خانم ها در هر سنی که باشند به استایل و تیپ خود اهمیت زیادی می دهند و همیشه به دنبال ست کردن لباس‌های خود هستند؛ بنابراین هدیه‌ی کیف دوشی یک کادوی جذاب برای او خواهد بود.

blank

پک لوازم آرایشی بچگانه واقعی

مگر می شود دختر بود و به لوازم آرایشی علاقه نداشت! حتما برای شما هم پیش آمده که فرزندتان سراغ لوازم آرایشی شما برود، پس بهتر است برای او یک پک آرایشی ارگانیک که کاملا بی ضرر هستند را تهیه کنید.

blank

انواع اکسسوری های مو

مرتب و آراسته بودن از ویژگی های هر دختری است. انواع اکسسوری‌های مو به آنها این امکان را می‌دهد که به موهای خود نظم دهند و به آنها رسیدگی کنند.

blank

بازی های فکری

بازی فکری یک هدیه عالی برای تقویت هوش و حافظه‌ی کودکان است. این بازی‌ها قدرت حل مسئله و قدرت تفکر را در فرزندتان تقویت می کند.

blank

دفتر خاطرات

اکثر دختر خانم ها علاقه‌ی زیادی به ثبت خاطرات خود دارند. دفتر خاطره یک هدیه‌ی فوق العاده برای آنها است تا بتوانند روزهای خوبی که دارند را در آن به یادگار نگه دارند.

ادامه مطلب  ماساژ بعد از پیکرتراشی بدن

blank

هدفون

اگر فرزندتان به گوش کردن موزیک، فیلم و انیمیشن دیدن و گوش کردن کتاب‌های صوتی علاقمند است، هدفون می تواند یک هدیه کاربردی برای دختر بچه شما باشد.

blank

اسکیت دخترانه

اسکیت کردن ورزشی مناسب برای همه‌ی سنین است. بنابراین این کادو برای هر سنی از دختر بچه‌ها مناسب است.

blank

کلاه دخترانه

کلاه یک کادوی فوق العاده برای دختر بچه ها است. زیرا دختر خانم‌ها ذوق و علاقه‌ی خاصی به لباس‌های جدید دارند.

blank

پازل

پازل یک بازی سرگرم کننده و در عین حال مفید برای فرزندانتان است. این هدیه باعث افزایش تمرکز و تقویت حافظه‌ی آنها می شود.

blank

دوچرخه دخترانه

دوچرخه یک هدیه خاص برای دختر بچه ها در هر سنی است. اگر به دنبال یک هدیه‌ای هستید که فرزندتان را شگفت زده کنید، دوچرخه بهترین انتخاب است.

blank

کادو تولد برای دختر بچه تا 500 هزار تومن چی بخرم؟

انتخاب یک هدیه‌ی خوب برای دختر بچه ها کار ساده ای نیست و نیاز به راهنمایی دارد. در این مقاله ایده های زیادی را در اختیارتان قرار دادیم تا بتوانید بهترین کادو تولد را برای دخترتان انتخاب کنید. برای مشاهده پیشنهادات بهتر و بیشتر برای خرید کادو تولد دخترانه می توانید به وبسایت سرچینجا مراجعه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا