گردشگری

بهترین و خاص ترین لوکیشن های عکاسی در غرب تهران

بهترین و خاص ترین لوکیشن های عکاسی در غرب تهران کجاست؟ عکاسی حرفه‌ای علاوه بر یک دوربین خوب به یک لوکیشن خاص نیز احتیاج دارد. از ویژگی‌های لوکیشن خوب برای عکاسی می توان به نور خوب، دسترسی آسان و تنوع فضا اشاره کرد که باید به آنها توجه داشته باشید. در این مقاله از کیوی سایت چند مورد از بهترین و خاص ترین لوکیشن های عکاسی در غرب تهران را به شما معرفی خواهیم کرد که به آسانی می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

معرفی بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

باغ موزه هنر ایرانی

یکی از لوکیشن های مناسب برای عکاسی شما با دوربین عکاسی کانن که در میدان تجریش واقع شده است قطعا این گزینه است. باغ موزه ی ایرانی نمونه ای از بهترین لوکیشن ها برای عکاسی می باشد.

طراحی فوق العاده خاص و دلنشین این باغ در میان باغ موزه های دیگر نظیر ندارد و حرف عام و خاص است. در باغ موزه ی ایرانی عمارتی تاریخی و زیباست که در آن انواع صنایع دستی برای بازدید و خرید عموم وجود دارد .

مساحت: ۲۷۰ متر مربع

فصل مناسب برای عکاسی: تمام فصول

آدرس: تهران، میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصود بیگ)، خیابان دکتر حسابی

کافه رستوران اینترنی

کافه و رستوران اینترنی کافه ای است که به سبک جزایر سفید آبی یونان ساخته شده است و دارای دو شعبه در ولنجک و شهرک غرب می باشد. این کافه رستوران یکی از کافه رستوران های قیمت بالا در تهران می باشد. فضای داخلی این کافه شما را به تعجب وا می‌دارد. زمانی که وارد کافه شوید، احساس می‌کنید این کافه در یکی از جزایر زیبای یونان قرار گرفته است. دیزاین و رنگ های آبی و سفید این کافه لذت خوردن قهوه را دو چندان می کند.

عکاسی در کافه اینترنی

برای عکاسی در کافه اینترنی، میتوانید از روزهای شنبه تا سه شنبه، در ساعات خلوت کافه، از صبح تا ظهر ها، کافه را رزرو کنید و برای عکاسی آنجا بروید. حتما ۲ روز قبل رزرو خود را نهایی کنید.

این کافه بیشتر مناسب عکاسی های تولد، پرتره و مدلینگ، کودک و خانوادگی است. البته با هماهنگی کافه، میتوانید انواع فیلمبرداری و کلیپ های تبلیغاتی نیز در این لوکیشن انجام دهید.

قیمت رزرو لوکیشن کافه

آخرین قیمت رزرو لوکیشن کافه اینترنی، هر ساعت ۵۰۰ هزار تومان برای عکاسی حرفه ای است. حتما طی تماس تلفنی، آخرین قیمت را بپرسید.

اینستاگرام: interni.tehran

 تماس با این مکان: 09101114144

کوچه تمدن

blank

کوچه ای زیبا با بی نهایت رنگ که به عکاسی شما با دوربین کانن روح فوق العاده ای می بخشند. تنوع در رنگ که با زیبایی چتر ها و حالت قدیمی آن محل باعث گیرا تر شدن عکس شما می شود. این مکان زیبا در نزدیکی میدان فردوسی قرار دارد.

آدرس: خیابان فردوسی ، نرسیده به میدان فردوسی

استودیو کامدین

کسایی که به دنبال یه لوکیشن خاص و متفاوتی هستند استودیو کامدین دقیقا همون لوکیشن مدنظرشون است.
سبک دیزاین دکورها و ترکیب رنگ ها هویت متفاوت استودیوی کامدین را شکل می دهد.
برای اطلاع از شرایط رزرو و لوکیشن دقیق استودیو کامدین با این شماره تماس بگیرید:
09010404375

پارک ساعی

عکاسی در پارک ساعی، عکاسی در فضایی دلنشین و متنوع که بسیاری از کسانی که در تهران زندگی می کنند یا به پایتخت سفر می کنند از آن خاطره دارند.

مساحت: 12 هکتار

محدودیت عکاسی: نور و سه پایه مجاز نمی باشد.

فصل مناسب برای عکاسی: بهار و تابستان

آدرس: خیابان ولیعصر

 سرزمین افسانه های ایرانی برج میلاد

آدرس : بزرگراه همت غرب به شرق، خروجی شیخ فضل الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد تهران

نوبتی هم باشه نوبت وارد شدن به دنیای سرزمین افسانه های قدیمی ایرانی است. این مجموعه که در برج میلاد تهران واقع شده است با داشتن بخش های متنوع و جذاب و دیدنی شما را وارد دنیای بی انتهای قصه های ایرانی می کند. این مجموعه با داشتن بخش های مختلف عکاسی یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی است که می توانید در تهران پیدا کنید. این مجموعه که بیشتر برای بچه ها ساخته شده و جذابیتی زیادی برای آن ها دارد، برای بزرگ تر ها جذابیت فراوانی دارد و خیلی از بزرگ تر ها نیز عاشق آن می شوند.

کاخ گلستان

blank

آدرس : خیابان پانزده خرداد، ضلع شمالی میدان ارگ

کاخ گلستان یکی از مشهورترین آثار معماری تاریخی در تهران است. این کاخ با باغ‌های خوشه‌ ای، برکه ‌های آبی و طراحی هنرمندانه ‌اش، یک لوکیشن فوق‌العاده برای عکاسی است. می‌توانید در این محیط از زیبایی معماری قدیمی کاخ، درختان سنگی، فواره‌ها و آثار هنری موجود در باغ‌ ها استفاده کنید و عکس‌هایی منحصربه‌ فرد بسازید.

خانه موتمن الاطبا

آدرس : تهران، میدان بهارستان چهارراه سرچشمه خیابان پامنار کوچه متمن الاطبا پلاک13

اگر به دنبال یک لوکیشن عکاسی هستید که هم خاص باشد و هم نوستالژی قطعا باید به اینجا سری بزنید. قبل از توضیح دادن باید عرض کنم این لوکیشن فیلمبردای سریال شهرزاد بوده است. پس قطعا نباید به سادگی از اینجا عبور کنید. یک خانه ی قدیمی با معماری ایرانی-اسلامی با یک حوض بسیار بزرگ در وسط حیاط قطعا چیزی است که در کمتر جایی می توانید پیدا کنید.

باب همایون

خیابانی قدیمی و زیبا که در بازار بزرگ قرار دارد و علاوه بر مکانی زیبا برای عکاسی با دوربین کانن 850D ، محلی است برای علاقمندان به مکان های تاریخی و گشت و گذار در آن می باشد که البته برای خرید و صرف یک غذای خوشمزه نیز مناسب می باشد .

آدرس : ضلع جنوبی میدان امام خمینی، خیابان باب همایون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا