سرگرمی

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی کدامند؟ یوتیوب را می‌توان یک منبع عالی برای یادگیری زبان دانست، زیرا افراد مختلفی با روش‌های متنوع آن هم به صورت رایگان آموزه‌های خود را در اختیار شما می‌گذارند. این تنوع آموزشی باعث می‌شود تا هرکسی که با هر روشی راحت‌تر یاد می‌گیرد سراغ آن روش برود و دیگر وقت خود را با راه‌های دیگر تلف نکند. اگر قصد دارید زبان اسپانیایی یاد بگیرید بهتر است یکی از بهترین کانال‌هایی که در این مقاله از کیوی سایت معرفی می‌کنیم را انتخاب کنید و هرچه زودتر شروع کنید.

مزایای یادگیری زبان اسپانیایی از یوتیوب

کانال های آموزشی یوتیوب ویدیو هایی را ارائه می دهند که به طور خاص برای کمک به یادگیری زبان اسپانیایی طراحی شده اند. کانال های یادگیری یک انتخاب ایده آل برای هر زبان آموز اسپانیایی است زیرا آن ها به طور کلی رویکرد منسجم تری برای یادگیری ارائه می دهند. ‌زبان آموزان پیشرفته ‌تر می‌ توانند با انتخاب دروس در مورد موضوعاتی که در آن ها ضعف دارند، به بهبود مهارت های خود بپردازند. استفاده از گزینه زیرنویس در کانال های یوتیوب یک مزیت بزرگ است که می توانید هر زمان که به آن نیاز داشتید از آن استفاده کنید، چه زمانی که برای توضیح یک گرامر طولانی باشد و یا زمانی که می خواهید مکالمه بین بومیان اسپانیایی را بهتر درک کنید. ویدیوهایی که به زبان ‌های اسپانیایی، انگلیسی یا هر دو زیرنویس شده‌ اند، می‌توانند به ویژه برای زبان آموزان مبتدی مفید باشند، زیرا اگر نمی‌توانید کلمه ‌ای را متوجه شوید، می‌توانید به زیرنویس ‌ها مراجعه کنید. علاوه بر این، برای کمک به تمرین اسپانیایی خود، می توانید کارتون های مورد علاقه خود را تماشا کنید. تماشای محتوا از اسپانیا یا کشورهای اسپانیایی زبان راهی عالی برای گوش دادن به زبان مادری است. با گوش دادن به کانال های مورد علاقه خود در یوتیوب به زبان اسپانیایی، یادگیری خود را به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهید داد. بهترین راه این است که هر روز ویدیوها را تماشا کنید.

مقاله پیشنهادی: بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی

نکات مهم برای یادگیری زبان اسپانیایی از کانال های یوتیوب

  1. از نکاتی که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که، ویدیوهای اسپانیایی را با زیرنویس تماشا کنید. (اگر درک خوبی دارید، سعی کنید از زیرنویس استفاده نکنید).
  2. کانال های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی را بیشتر دوست دارید. پس در اولین کانالی که می بینید نمانید. به باقی کانال ها نیز سر بزنید و یوتیوبرهای مختلف را امتحان کنید.
  3. ویدیوهای اسپانیایی را در مورد هر موضوعی که فکر می کنید برای درک زبان در زمینه های مختلف به شما کمک می کند را تماشا کنید.
  4. ویدیوهای اسپانیایی را در مورد موضوعاتی که به آن ها علاقه دارید تماشا کنید. به این ترتیب بیشتر درگیر یادگیری خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چگونه در مورد موضوعاتی که به آن ها علاقه مند هستید به زبان اسپانیایی صحبت کنید.

بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی

خب، بلاخره رسیدیم به همان بخشی که منتظرش بودید. هر چنلی که در این قسمت مشاهده می‌کنید را جست‌وجو کرده و از آموزش‌های بی‌نظیر آن‌ها استفاده کنید.

Lirica: آموزش زبان اسپانیایی با موسیقی

کانال لیریکا بیشتر بر روی یادگیری زبان اسپانیایی با موسیقی تمرکز می‌کند. با وجود اینکه این چنل برنامه جدایی برای آموزش زبان اسپانیایی دارد، با این حال، روش آموزش با موسیقی بسیار مفید است. در این چنل متن آهنگ را به همراه ترجمه به صورت همزمان در ویدئوها مشاهده خواهید کرد. اگر از یادگیری خسته شده‌اید، به بخش «موسیقی سرگرم‌کننده یا fun song» بروید و خستگی در کنید.

کانال Butterfly Spanish

معمولاً کانال‌ های یوتیوب با اساتید در مقابل تخته سفید به اندازه کانال ‌هایی که شکل پویا تری دارند سرگرم‌کننده نیستند. ولی میزبان این کانال با توضیحات مناسب و مثال های خلاقانه اش شما را سرگرم می کند. لهجه او بسیار ساده و قابل درک است، زبان آموزان مبتدی می توانند ویدیوهای مفید زیادی را در این کانال یوتیوب پیدا کنند. این کانال یوتیوب، یک کانال دو زبانانه انگلیسی – اسپانیایی است. ویدیوهای جذاب با موضوعات مختلف و کاربردی با کیفیتی عالی در این کانال ارائه می شود و حدودا ۱۷۵ ویدیو در این کانال برای یادگیری وجود دارد. کانال یوتیوب Butterfly Spanish از جمله کانال های پرطرفدار آموزش زبان اسپانیایی با بیش از یک میلیون سابسکرایبر است.

Bamboo languages

یکی از چنل‌های محبوب یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی، کانال بامبو است. این کانال آموزشی از پایه‌ترین نکات اسپانیایی تا نکات پیشرفته را در سایت خود آموزش داده است. علاوه بر آن، از آنجایی که فارسی‌زبان است،‌ برای افراد مبتدی انتخاب بسیار خوبی به شمار می‌رود.

مقاله پیشنهادی: بهترین کانال های یوتیوب برای یادگیری زبان آلمانی

کانال Why Not Spanish

این کانال یوتیوب در ارائه زبان اسپانیایی در حال حاضر جز بهترین ها است. کانالWhy Not Spanish?  دارای دو میزبان به نام های ماریا و کودی است که ماریا، مدرس اسپانیایی و کودی، زبان آموز اسپانیایی است. در این کانال به موضوعات جذابی پرداخته می شود که در موقعیت به شما اسپانیایی  را آموزش می دهد. به عنوان مثال، در یک ویدیو، آن ها با سرآشپز یک کافه یا رستوران در بوگوتا صحبت می کنند که غذای کلمبیایی را توضیح می دهد. در حالی که دارد زبان مادری را به سرعت صحبت می کند، زیرنویس به زبان اسپانیایی و کمی به انگلیسی نیز برای شما قرار داده می شود.

این کانال دارای vlog های متعدد و مصاحبه های زیادی با مردم بومی است که بسیار جذاب می باشند. کانال Why Not Spanish? بیشتر مناسب افراد در سطوح متوسطه و پیشرفته می باشد.

Butterfly Spanish

کانال Butterfly Spanish تقریبا تمام موارد آموزشی زبان اسپانیایی را در بر دارد. آنا، آموزگار شما در این چنل، یک اسپانیایی‌زبان بوده که زبان‌شناسی خوانده است. در ویدئوهای این چنل واژگان، دستور زبان، عبارات و تلفظ‌های صحیح را یاد خواهید گرفت. همچنین،‌ این معلم به شما نشان می‌دهد که اسپانیایی‌زبان‌ها چطور صحبت می‌کنند. از آنجایی که زبان اسپانیایی، مانند فارسی، چند گویش متفاوت دارد، بهتر است که با تمام گویش‌ها آشنا باشید.

کانال The Spanish Dude

اگر می‌خواهید اسپانیایی را به صورت جذاب یاد بگیرید بهتر است کانال The Spanish Dude را دنبال کنید. این کانال به شکل ساده و جذاب موارد مهم و اشتباهات رایج زبان اسپانیایی و همچنین با استفاده از تجربیات شخصی با روش هایی که تاثیر بیشتری در یادگیری دارند زبان اسپانیایی را آموزش می دهد. میزبان این کانال سال های زیادی را در کشورهای اسپانیایی زبان و لاتین زندگی کرده و آشنا با شکل های مختلف لهجه های اسپانیایی و تفاوت های موجود در اسپانیایی در مکان های مختلف است.

Español con Juan

Español con Juan، یکی دیگر از چنل‌های مفید یوتیوب برای یادگیری زبان اسپانیایی است. خوان، معلم شما در این چنل، داستان‌های واقعی و جعلی می‌گوید. علاوه بر آن، نقاط مختلف جهان را به این زبان توصیف می‌کند و نکات مفیدی برای یادگیری اسپانیایی به شما ارائه می‌دهد. فارغ از تمام این موارد، طرز تفکر یک اسپانیایی زبان را برای شما بیان می‌کند.

سخن پایانی

امروزه با وجود این حجم از اطلاعات و منابع در شبکه‌های اجتماعی، حتما نباید برای یادگیری به آموزشگاه رفت یا هزینه کرد. یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم‌های آموزشی دنیای امروزی است و می‌توان به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا