سبک زندگی

تعبیر خواب زن حامله در شکم دختر خواب ابن سیرین از نظر قرآن و معبران معروف 

تعبیر خواب زن حامله در شکم دختر خواب ابن سیرین از نظر قرآن و معبران معروف چیست؟ به طور کلی خواب بارداری و خانم حامله، تعابیر نیکویی دارد. در ادامه‌ی این مقاله از کیوی سایت، به تعبیرهای مختلف از زن حامله خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

تعبیر خواب زن حامله در شکم دختر خواب ابن سیرین از نظر قرآن و معبران معروف

همان گونه که در بیداری بارداری و مادر شدن بسیار لذت بخش است، در خواب هم باردار بودن تعبیر بسیار نیکویی دارد. یکی از تعابیر بارداری مال و ثروت خواهد بود. رسیدن به آرزوهای قلبی نیز از تعابیر این خواب است. اگر زن دیگری را باردار ببنید، در این مورد برخی از معبران تعابیر منفی آورده اند.

اگر خودتان باردار هستید و در این دوران بسیار خواب زایمان می بینید، چنین خواب هایی بسیار معمول و رایج است. این رویاها ناشی از هیجان و یا استرس شما برای زایمان و رسیدن به نوزادتان می باشد. چنین خوابی به طور کلی نمادی از توانایی های خاص شما که در حال گسترش و تقویت هستند، می‌باشد‌. همچنین طرح های نو و یا ایده های جالب را نشان می دهد.

هر انسانی با هر جنسیتی حداقل یک بار یا خود و یا دیگران را در خواب باردار مشاهده کرده است. در برخی موارد این خواب ها به دغدغه شما درباره تولید مثل و یا به دنیا آوردن نوزاد اشاره دارد.

بارداری در خواب می تواند نماد پیگیری اهداف جدید و یا رشد معنوی نیز باشد. دیدن خوابی با موضوع بارداری اشاره به مسائلی دارد که شما در حال کسب آگاهی بیشتر درباره آنها هستید. در خواب بارداری شخصی که میبینید تعبیرش نیز با افکار شما در ارتباط خواهد بود.

ادامه مطلب  اسم عشقمو چی سیو کنم به ترکی

حاملگی

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی که شکم تو مثل زن حامله، بزرگ شده است، یـعـنـی مال و اموال و نعمت دنیوی بدست می‌آوری و هر چه قدر شکم تو بزرگتر باشد تعبیرش این است که مال و اموال بیشتر خواهد بود.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر فرزندی پسر و نابالغ، خودش را در خواب حامله ببیند، یـعـنـی پدرش مال و اموال بدست می‌آورد، ولی اگر دختر نابالغ کسی این خواب را ببیند، مادرش مال و اموال به دست می‌آورد.

زاییدن دختر

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی دختری زاییده و به دنیا آورده‌ای، یـعـنـی فرزند پسر به دنیا می‌آوری، امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیرش این است که از نسل تو فرزندی به دنیا می‌آید که بزرگتر خانوادۀ خودش می‌شود.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر زن پادشاه در خواب ببیند که دختر زاییده است، یـعـنـی پادشاه گنج پیدا می‌کند.
اگر مردی در خواب ببیند که خودش دختر زاییده است، یـعـنـی غمگین و ناراحت می‌شود.

 زاییدن پسر

ابن سیرین می‌گوید: اگر زنی در خواب ببیند که پسر زاییده است، یـعـنـی غمگین و نگران خواهد شد، ‌‌‌‌‌ و اگر مردی در خواب ببیند که زنش پسر زاییده است، یـعـنـی در مدت خیلی طولانی با رنج و سختی چیزی به دست می‌آورد. ابن سیرین در جائی دیگر می‌گوید: اگر ببینی صاحب فرزند پسر شده‌ای، یـعـنـی صاحب فرزند دختر می‌شوی. ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر زن پادشاه ببیند که پسر زاییده است، تعبیرش غم و اندوه و نگرانی می‌باشد.
امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر زنی ببیند که پسر زایید و در همان لحظه پس از تولد با آن پسر حرف زد، یـعـنـی از دنیا می‌رود.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر مردی در خواب ببیند که پسر زاییده است، یـعـنـی کار خوبی انجام می‌دهد که به خاطر آن نامش به خوبی و نیکی در جهان منتشر می‌شود.

ادامه مطلب  بررسی فواید و عوارض اندولیفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا