با خرید این لوازم آشپزخانه، کار هات سریع تر انجام میشن

با خرید این لوازم آشپزخانه، کار هات سریع تر انجام میشن

صنعتی شدن دنیای امروزی باعث ساخت و تولید انواع لوازم خانه و آشپزخانه ای شده که همگی کمک به تسریع انجام امور خانه می کنند اما ممکن است گاهی بر حسب نیاز خود وسیله ای اشتباه انتخاب کنید که با وجود محبوبیت و کارایی بالا نیاز های شما را برطرف نکند این مقاله در رابطه با غذاساز ها، آون توستر ها شما را راهنمایی خواهد کرد.

آون توستر

درباره آون توستر بیشتر بدانیم

آون توستر درواقع نوعی گرم کن با کاربردی شبیه به مایکرویو می باشد و از دسته لوازم برقی ضروری هر آشپزخانه ای محسوب می شود. این وسیله با المنت های داخلی، فضای داخلی را گرم نگه داشته و باعث حفظ دمای غذای تعبیه شده داخل دستگاه می شود.

علاوه بر گرم نگه داشتن فضای داخلی دستگاه این وسیله قابلیت کنترل دما برای مصارف گوناگون را نیز دارا می باشد. خرید آون توستر ها می توانید جایگزین مناسبی برای فر های جاق گاز و یا مایکرویو باشند.

قیمت آون توستر به نسبت این دو لوازم آشپزخانه بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر می باشد علاوه بر آن آون توستر در مقایسه با فر های اجاق گاز بسیار کم جا تر و حمل آسانی نیز دارا می باشند و از ضرر های مایکرویو نیز مبرا می باشند.

کاربرد های آون توستر

آون توسترها می توانند نان را گرم، برشته وتست کنند و کاربردهای دیگری نظیر: طبخ انواع مواد غذایی، سرخ کردن، گرم کردن غذا، پخت کیک و پیتزا ، منجمد زدایی و .. را نیز دارا می باشند.

قبل از خرید آون توستر به چه نکاتی دقت داشته باشیم؟

برای خرید آون توستر ها به دنبال مدل هایی بگردید که دارای جوجه گردان و شیشه تعبیه شده بر روی درب محصول باشد که فرآیند پخت را، راحت تر نظاره گر شوید.

ادامه مطلب  در کدام بازار NFT خود را بفروشم؟

از آون توستر هایی استفاده کنید که از فناوری کانوکشن استفاده می کنند. این فناوری این امکان را به دستگاه شما می دهد تا گرمای ایجاد شده را به صورت ۳۶۰ درجه به سوی مواد غذایی بتابد.

با استفاده از آون توستر هایی که قابلیت تنظیم دارند شما می توانید مدت، میزان حرارت و نوع پخت را مشخص کنید و با قرار دادن مواد غذایی خود درون آون توستر به دیگر کار های خود رسیدگی کنید.

تفاوت آون توستر با مایکروویو

  1. ماکروفر ها برای پخت و برشته کردن انواع غذا و شیرینی به طور کامل مورد استفاده قرار می گیرند و تکنولوژی مورد استفاده در آن ها با کمک امواج الکترومغناطیس با طول موج کوتاه می باشد. به عبارت دیگر برای پخت غذا در آنها از اشعه استفاده می شود و نه المنت های گرمایی.
  2. ماکروفرها گنجایش بیشتری داشته و در طراحی های متنوع تری به بازار ارائه می شوند.
  3. ماکروفر را می توانید با توجه به طراحی کابینت و آشپزخانه خود انتخاب نمایید مثلا ماکروفرهای توکار و یا ماکروفرهای رومیزی. البته تفاوت قیمت هم در آنها دیده می شود.
  4. برند ماکروفر، گنجایش آن، توان و امکانات و قابلیت های ماکروفر در قیمت آن بسیار اثرگذار است.

غذاساز ها

بیشتر بخوانیم در رابطه با غذاساز ها

کمتر وسیله ای در آشپزخانه پیدا می شود که مانند غذاساز ها دارای کارایی های بسیار و محبوبیت بسیار در بین کاربران و مصرف کنندگان داشته باشد.

غذاساز از آن جهت دارای محبوبیت بسیار می باشد که می تواند انواع مواد غذایی را خرد، ورقه، رنده، آسیاب و پوره کند. علاوه بر تمامی این مزیت ها قیمت غذاساز بسیار کم و همچنین مقرون به صرفه می باشد.

ادامه مطلب  انواع پکیج دوربین مداربسته

قطعات غذاساز

غذاساز ها به دلیل داشتن قطعات و تیغه های مختلف چند کاره هستند و لازم است از آن مراقب های لازم شود که کارایی آن ها کاهش پیدا نکند و به صورت طولانی مدت بتوان از آن ها استفاده نمود.

تیغه S شکل چند کاره: از این تیغه برای کارهای معمولی مانند خرد کردن استفاده می‌ شود. این تیغه معمولا در کاسه اصلی قابل استفاده است. تیغه کوچکتر در ظرف کوچکتر از ظرف اصلی باید نصب و استفاده شود.

تیغه خمیر زن: تیغه پلاستیکی خمیر مانند تیغه S است و برای ورز دادن خمیر استفاده شود. این تیغه معمولاً پلاستیکی است و منحنی ‌های کمتری دارد تا بتوانند خمیر را به خوبی ورز دهد.

*مهم است قبل از خرید غذاساز به تیغه های فولادی ضدزنگ دستگاه توجه داشته باشید که کارایی بالا و عمر طولانی داشته باشند*

سوالات متداول

اگر زمان کافی برای حضور در فروشگاه های لوازم خانگی برای خرید انواع لوازم آشپزخانه را نداشته باشیم به کجا مراجعه کنیم؟

این روزها مشغله افراد بسیار زیاد شده و خیلی زمان برای حضور در انواع فروشگاه ها و خرید وجود ندارد اگرچه اپ های مختلف کار را برای خرید خرده ریز های مختلف آسان کرده اند

اما شما می توانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر نیز انواع لوازم خانگی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید و اگر در رابطه با برند و مدل مناسب خود دچار شک و تردید شدید با پشتیبانان تخصصی و رایگان ما ارتباط بگیرید

و برای اطمینان بیشتر وجه خرید خود را درب محل سکونت خود پرداخت کنید. انتخاب سنتر برای جلب اطمینان بیشتر تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن عرضه می کند.

ادامه مطلب  تفاوت کرم، ژل، بالم و لوسیون بدن چیست؟

درباره انتخاب سنتر

مجموعه انتخاب سنتر، مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی و ارائه دهنده برترین برند های موجود در بازار ایران مانند دووDaewoo ، اسنواSnowa و بست Bost می باشد.

انتخاب سنتر پس از کسب مجوز های رسمی از اتحادیه لوازم خانگی در زمینه فروش آنلاین لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری توسط شرکت «آریا تجارت گستر احسان» با دو دهه فعالیت و چند فروشگاه حقیقی در بورس لوازم خانگی و با هدف گسترش خدمات در سراسر کشور ایجاد شده است.

 

حتما ببینید

6 دلیل برای تهیه چرخ خیاطی zoje a8100

۶ دلیل برای تهیه چرخ خیاطی zoje a8100

چرخ خیاطی زوجی a8100 یکی از پیشرفته ترین چرخ های خیاطی موجود در بازار است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.