گردشگری

دره چاشت خوران کجاست؟ + تصاویر

دره چاشت خوران کجاست؟ چاشت خوران که به تازگی توسطِ کاوشگران شناخته شده است، به یکی از محبوب‌ترین دره‌ها در بینِ دره نوردان تبدیل شده است. این منطقه‌ی زیبا که سراسر آن طبیعتی بکر و زیبا است در گرگان بوده و در هر فصلی، مهمانان خود را دارد. برای آشنایی بیشتر با دره چاشت خوران در شمال ایران، با این مقاله از کیوی سایت همراه باشید تا قبل از رفتن بدانید چه منطقه‌ای پیش روی شماست.

دره چاشت خوران کجاست؟

این دره یک دره تازه کشف شده است که با وجود زیبایی های بکر و دست نخورده خود مقصد دره نوردان می باشد. دره چاشت خوران از نواحی دیدنی گرگان بوده و علاقه مندان زیادی دارد. تورهای تفریحی گردشگری زیادی به این نواحی برگزار می شود که می توانید با آن ها همراه شوید و یک سفر خاص داشته باشید.

مقاله پیشنهادی جهت مطالعه: کامل ترین چک لیست سفر گردشگری

جاذبه های دره چاشت خوران در گرگان

با توجه به اینکه این دره بکر و دست نخورده است، شما می توانید یک سفر عالی به این مناطق را تجربه کنید. این دره یکی از دره های محلی بوده که با وجود حیات وحش و زیست بوم ارزشمند خود می تواند، توجه افراد زیادی را جلب کند.

با توجه به اینکه این نواحی از مناطق جنگلی هستند، شما جذابیت های زیادی را مشاهده می کنید. این دره به دلیل ناشناخته بودن خود هنوز بکر است و شاید کمتر کسی این نواحی را دیده باشد. این منطقه نیاز به یک گروه همراه برای سفر دارد. داشتن تجهیزات مناسب برای دره نوردی و صخره نوردی نیز در طی این سفر مورد توجه است.

این نواحی دارای انواعی از پوشش های گیاهی مرغوب جنگلی می باشد. بوته های تمشک، درختان توسکا، سرخدار، افرا و … در این نواحی توجه شما را جلب می کند. این نواحی همچنین دارای پوشش های جانوری متعددی همچون شغال، خرس، گراز و … هستند.

این مناطق امروزه از دیدنی های گرگان بوده و علاقه مندان زیادی دارند. این نواحی و ارتفاعات زیبای آن مورد توجه گردشگران زیادی هستند و شما می توانید در فصل های مختلفی از سال زیبایی های این مناطق را از نردیک مشاهده کنید.

تصاویر دره چاشت خوران در گرگان

blank blank blank blank

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا