سرگرمی

در اولین قرار ملاقات با پسر چگونه باشیم؟

در اولین قرار ملاقات با پسر چگونه باشیم؟ اولین‌ها همیشه مهم هستند؛ اولین نگاه، اولین قرار، اولین مسافرت و… . با همین اولین‌ها می‌توان به یک شناخت جامع از یک فرد رسید و متوجه شخصیت او شد، بنابراین باید بدانید در اولین قرار چه برخوردی داشته باشید. این مقاله از کیوی سایت مختص شما خانم‌ها است که بدانید در اولین ملاقات با یک پسر چه برخوردی داشته باشید تا همه چیز آن طور که شما می‌خواهید پیش برود، پس با ما همراه باشید.

تصویرسازی ابتدایی یا همان first impression؛ مهم‌ترین مسئله در قرار اول با پسر

اولین برداشت یا همان first impression، سرنوشت ادامه قرار اول را هدایت می‌کند. معمولا افراد در دقایق اولیه ملاقات برداشت اولیه را دریافت می‌کنند و بر این‌ اساس دیدار را با اشتیاق یا بی‌میلی ادامه می‌دهند. برداشت اولیه فقط به ظاهر ختم نمی‌شود. هر چند که مهم‌ترین فاکتور در first impression ظاهر و آراستگی است؛ بااین‌حال نوع سلام دادن و دعوت به نشستن پشت میز نیز برای برداشت اولیه مهم هستند.

در اولین برداشت ذهنی پسر از شما فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا بر‌اساس ظاهر و رفتار شما نظر بدهد. یک راه عالی برای ایجاد اولین تاثیر مثبت، لبخند زدن است. لبخند زدن یکی از عادات افراد دوست داشتنی و نشانه شادی است.

علاوه‌بر داشتن ظاهری شاداب، کمی برای استایل خوب زمان بگذارید؛ البته در این مواقع باید به استایل همیشگی خود وفادار بمانید و متناسب با موقعیت لباس بپوشید؛ برای مثال شما با لباس تاکسیدو به یک کافه نمی‌روید. علاوه‌بر تناسب پوشش با نوع ملاقات و آراستگی ظاهر، تمیزی نیز اهمیت دارد. برای نشان دادن اهمیت خود به آراستگی و تمیزی از عطر زنانه استفاده کنید. عطر زنانه با رایحه مورد‌علاقه شما، نه‌تنها باعث داشتن ظاهری زیباتر می‌شود، بلکه اعتماد به نفس بیشتری نیز ایجاد می‌کند.

در اولین قرار ملاقات با پسر چگونه باشیم؟

معیار سنجشی برای موفقیت در قرار اول وجود ندارد؛ بنابراین در یک کلام خودتان باشید. اصالت رفتار شما در قرار اول باید در همه جنبه‌های حضورتان نمایان باشد. از نوع سلام و احوالپرسی تا پوشش لباس و حتی انتخاب رایحه دلخواه برای عطر نیز فقط باید مختص شما باشد. برخی تصور می‌کنند که برای جذب مرد در قرار اول باید با استایل‌ها و عطرهای ترند پیش روند. این تصور کاملا اشتباه است؛ برای مثال اگر عطر با رایحه شکلات دوست دارید؛ جای تردید برای خرید این عطر و همراهی شما در یک قرار ملاقات جذاب باقی نگذارید. این کار به شما در کاهش و مدیریت استرس قرار ملاقات اول نیز کمک چشمگیری می‌کند.

تیپ ظاهری شیک و متناسب داشته باشید

با نشاط و شاداب باشید و برای اولین قرار ملاقات ، لباس مناسب بپوشید. حتی اگر برای صرف یک شام معمولی بیرون می روید، لباس زیبا بپوشید. از پوشیدن لباس های اسپرت خودداری کنید. موها و ناخن های خود را آراسته کنید. از لباسی استفاده کنید که متناسب با هیکل شما باشد و خیلی کوتاه یا تنگ نباشد. نباید بی ارزش و دست یافتنی به نظر برسید. اگر لباس های شما در هنگام ملاقات راحت نباشد نخواهید توانست بر طرف مقابل و بر گفتگویی که دارید متمرکز شوید. سعی کنید از شلوارهای جین خیلی تنگ استفاده نکنید.

باید تمیز و خوشبو باشید. عطر خوب می تواند حس مردان را حتی پس از ملاقات نیز حفظ کند. فقط نباید زیاده روی کنید و همچنین نباید از عطرهای تند استفاده کنید. آرایش ملایم داشته باشید و از رژلب  و خط چشم استفاده کنید. بیش از حد آرایش نکنید!

به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی؛ گامی مهم برای شکستن یخ ملاقات اول

برای جذب مرد در قرار ملاقات اول باید جزئیات زندگی خود را به اشتراک بگذارید. بدیهی است که هدف از این دیدار افزایش شناخت است؛ بنابراین اجازه دهید طرف مقابل وارد دنیای شما شود. برای مثال در مورد جاه طلبی‌ها و رویاهای خود صحبت کنید. چند داستان خنده‌دار درباره تجربیات واقعی که در گذشته داشته‌اید را به‌عنوان «یخ شکن دیدار» تعریف کنید. به اشتراک گذاری این مکالمات به شما کمک می‌کند آرامش داشته باشید و با هم ارتباط برقرار کنید. البته موضوع‌های قرار اول همیشه جامع نیست؛ گاهی اوقات صحبت از عطرمورد‌علاقه نیز برای جذب مرد در قرار اول کافی است. برای مثال از دلیل انتخاب عطر کرید سیلور مانتین به‌عنوان عطر مورد‌علاقه خود صحبت کنید. این کار به شما در مدیریت استرس و بیان سلیقه خود کمک خواهد کرد تا در نهایت اعتماد به نفس بیشتری در دیدار اول داشته باشید.

اعتمادبه‌نفس در برخورد اول با آقایان

اعتمادبه‌نفس، کلید درهای موفقیت در بسیاری از جنبه‌های زندگی، ازجمله روابط است. بانوانی که اعتمادبه‌نفس بالایی دارند و به خود و توانایی‌هایشان ایمان‌دارند، برای آقایان بسیار جذاب‌ترند. و قطعاً آقایان به این موضوع در اولین قرار توجه می‌کنند.

عزت نفس بالایی به نمایش بگذارید

به وی نشان دهید که اعتماد به نفس دارید. اینکه به یک مرد نشان دهید که به خود اطمینان دارید و خود را باور دارید برای او جذاب است. البته ممکن است شما در اولین قرار ملاقات نتوانید احساس راحتی داشته باشید. با آن مواجه شوید، شما عصبی هستید و ممکن است دستان شما و زیربغلتان عرق کند اما اجازه ندهید که او این را ببیند. چگونه این کار را انجام دهید؟ خوب! از دئودورانت های قوی استفاده کنید و وانمود کنید که عرق نکریده اید. به وی نشان دهید که اعتماد به نفس دارید حتی اگر در این لحظات واقعاً اینطور نباشید. مردان عاشق زنان با اعتماد به نفس و غیر متکبر هستند.

شوخ‌طبعی مناسب در قرار اول

داشتن حس شوخ‌طبعی و توانایی برقراری فضایی صمیمی و مفرح، به ایجاد حس خوشایند در آقایان کمک می‌کند.خودمانی بگویم عصاقورت‌داده نباشید ، گاهی خندیدن به شوخی‌های آقایان ( شاید کمی بی‌مزه هم باشد) می‌تواند حس صمیمیتی بین شما و پارتنرتان در اولین دیت و قرار ایجاد کند. برای یادگیری نکات شوخ طبیعی مقاله چگونه شوخ طبع باشیم را از دست ندهید.

در قرار اول با دوست پسر مسائل را پیچیده نگاه نکنید

اولین قرار ملاقات با کسی که شناخت کمی از او دارید معمولا با استرس همراه است که باعث پیچیده شدن افکار شما خواهد شد. ازاین‌رو با تلاش برای ترتیب دادن یک شام عاشقانه کامل یا برنامه‌ریزی یک روز کامل تفریحی، اوضاع را پیچیده‌تر نکنید. در عوض همه چیز را کوتاه و ساده نگه دارید. یک فنجان قهوه در یک کافی‌شاپ نیز برای قرار اول کافی است.

احترام و ادب

احترام متقابل و برخورد مؤدبانه، از اصول اولیه‌ی هر رابطه‌ی سالمی است و در اولین قرار نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر در اولین قرار با آقا از کلمات و فحش‌های کوچه خیابانی استفاده کنید قطعاً این خانم و دختر از دیدگاه آقا و پسر کنسل می‌شود. اگر کسی به شما بی احترامی کرد باید بدانید چطور جواب بی احترامی دیگران را بدهید.

مدیریت استرس؛ قرار ملاقات ساده را با اضطراب خراب نکنید

کمی اضطراب در اولین قرار طبیعی است؛ بااین‌حال باید استرسی را که باعث آشفتگی و ناراحتی شما می‌شود را از بین ببرید. هر چه احساس آرامش بیشتری داشته باشید، قرار ملاقات شما نیز راحت‌تر خواهد بود. برای مدیریت استرس پیشنهاد می‌کنیم از راهکارهای متنوعی استفاده کنید.

اگر موسیقی شما را آرام می‌کند، به موزیک مورد‌علاقه خود گوش دهید. اگر استشمام رایحه به افزایش آرامش کمک می‌کند، از عطرهای مورد‌علاقه با اسانس آرامش‌دهنده استفاده کنید.

صداقت داشته باشید و خودتان باشید

می دانیم که انجام این کار سخت تر از آن است که به نظر می رسد ولی شما می توانید آن را انجام دهید. صادق باشید، مشکل از آنجا شروع می شود که شما سعی میکنید خود را غیر از آنچه هستید نشان دهید.چرا؟ چون به احتمال زیاد وی دوست دارد شما را بشناسد. به جای آن، شما خودتان باشید و حتی اگر او شما را به خاطر آنچه که هستید دوست نداشته باشد، شاید هرگز آن رویا مطابق نظر شما اتفاق نیفتد. در این مواقع سر خود را بالا نگه داشته و به دنبال فردی بهتر باشید. خوب، چگونه می توانید در اولین جلسه ملاقات خودتان باشید؟

موضوعاتی را انتخاب کنید که هم برای شما و هم برای مرد رویاییتان جذاب باشد.آیا هر دوی شما به ورزش علافه دارید؟ آیا زمینه های کاری شما مشابه یکدیگر است؟ آیا هر دوی شما از یک نوع موسیقی، فیلم یا کتاب لذت می برید؟ بله؟ درباره این موارد که با هم اشتراک دارید صحبت کنید. اما در مورد خودتان و آن چیزهایی که دوست دارید یا دوست ندارید صرفا برای این که او شما را بیشتر دوست داشته باشد دروغ نگویید. صداقت داشته باشید ، مرد رویایی شما از راستگویی شما متاثر نمی شود اما اگر بعدها متوجه شود که به او دروغ گفته اید ناراحت خواهد شد.

صبر و حوصله در قرار اول با پسران

صبر و حوصله در هر رابطه‌ای لازم است. بانوانی که صبر و حوصله دارند و می‌توانند با آرامش با مشکلات و چالش‌ها روبرو شوند، برای آقایان جذاب‌ترند. دائماً در حرف فرد مقابل نپرید ، این‌یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در  قرار اول و دیت اول است.

با کمی دلبری، تمایلتان را به طرف مقابل نشان دهید

اگر می خواهید ملاقات های دیگری نیز داشته باشید باید قطعاً این تمایل خود را نشان دهید. پس زمانی که وی در این ملاقات در مورد عادات ، علایق ، ترجیحات و… با شما صحبت می کند به آنها توجه داشته باشید! و سوال بپرسید تا توضیحات بیشتری برای شما بدهد. به عبارت دیگر، ساکت ننیشیند و به وی نگاه کنید و همچنین خنده بیجا نکنید که نشانه عدم توجه شما باشد، کاری انجام دهید که نشان دهد شما هنوز آنجا هستید.

دلبری کردن نشان می دهد که شما تمایل دارید رابطه شما فراتر از دوستی معمولی برود. حالات بدن و حرکات وی را تکرار کنید. در هنگام سخن گفتن به سمت او متمایل شوید. ارتباط چشمی را با وی حفظ کنید، گاهی اوقات سر خود را تکان دهید و هر از چندگاهی لبخند بزنید. به علاوه، صحبت های او را قطع نکنید و اجازه بدهید که راحت در مورد شما صحبت کند. همچنین، افکار، عقاید، باورها، تمایلات، عادات و… خود را به او بگویید، تعادل مکالمه را حفظ کنید. علاوه بر این کمی هم دلبری کنید. از ملاقات، خردورزی، ویژگی های شخصییتی و شوخ طبعی او تعریف کنید و با لطافت با “تشکر کردن” تعاریف و تمجیدهای او را بپذیرید.

نکات مهم در رابطه با این مطلب

  • به یاد داشته باشید که این لیست فقط یک راهنمای کلی است و هر فردی معیارهای خاص خود را دارد.
  • مهم‌ترین عامل برای ایجاد یک رابطه‌ی موفق، صداقت، اصالت، و وفادار بودن به خودتان است.
  • سعی کنید در اولین قرار خودتان باشید و از تظاهر به کسی که نیستید خودداری کنید.
  • اعتمادبه‌نفس داشته باشید وازنشان دادن شخصیت واقعی خود نترسید.
  • به حرف‌های طرف مقابل با دقت گوش کنید و به او نشان دهید که برایش ارزش قائل هستید.
  • از گفتن دروغ و اغراق در مورد خودتان خودداری کنید.
  • سعی کنید در مورد موضوعات مختلف گفتگو کنید و از پرسیدن سؤالات جالب نترسید.
  • به نظرات و عقاید طرف مقابل احترام بگذارید، حتی اگر با آن‌ها موافق نیستید.

درنهایت، سعی کنید از اولین قرار خود لذت ببرید و از آن به‌عنوان فرصتی برای شناخت بیشتر یکدیگر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا