فروش در Reddit

در کدام بازار NFT خود را بفروشم؟

در شبکه های مجازی چیزی که اهمیت فراوان دارد این است که ما چه کسی هستیم؟ اصلا چرا باید شخصی ان اف تی ما را خرید کند؟ مگر ما چه ارزشی داریم که باید این کار را بکنند؟

سرمایه گذار یا کالکتور چرا باید ما را قبول داشته باشد؟ آیا فکر نمی کنید با ساخت اعتماد بیشتر ما به آنها کمک میکنیم تا خیالشان از بابت کاری که میخرند راحت باشد؟

آنها پول خود را در برابر زحمت ما خرج میکنند و قطعا انتظار بالایی از خود برند ما دارند که بتوانن خودشان هم کار شما را با قیمت بالاتری بفروشند پس این کار هر چند سخت را باید خوب یاد بگیریم

بهترین مارکت فروش NFT کدام است؟

وب سایت های زیادی با هدف معرفی NFT هاش شما راه اندازی شدن که از معروف ترین آنها میتوان به OpenSea.com و Rarible.com اشاره کرد و چند تای دیگر که هر کدام معایب و مزایای خود در نوع فروش و کارمزد های خود دارند که میتوانید بهترین آنها را خودتان تحقیق کنید و روی آن پلتفورم بیشتر معروف شوید البته نوع توکن ها نیز اهمیت دارد

چرا که میتوانید از بلاکچین های مختلفی از جمله اتریوم و تزوس و سولانا استفاده نمایید و هر کاد کار مزد کمتری دارد استفاده نمایید. ولی خوب تا جایی که تا به این لحظه اطلاع دارم، کالکتور های معروف بیشتر روی اتریوم کار می کنند.

شغل دوم NFT کارها

ما باید شغل دیجیتال مارکتینگ را خوب یاد بگیریم و فقط بحث ساخت آثار هنری NFT نمیتواند به تنهایی به ما کمک کند. و باید در این مسیر آموزش های و مقالات زیادی را مطالعه کنیم تا برند سازی خوبی را برای خودمان بسازیم و کالکتور به راحتی NFT ما را بخرد یا بفروشد. پس بقای شما و این کار های مهم بستگی دارد که در ادامه روش هایی معرفی شده اند و می خواهم آنها را از قلم نیندازید و استراتژی خود را به کار بگیرید.

ان اف تی را کجا تبلیغ کنیم؟
ان اف تی را کجا تبلیغ کنیم؟

به اعتقاد من مارکت NFT جایی برای خلق ارزش برند است و شما اگر حتی خودرو یا وسیله ای برای فروش داشته باشید، تا صدای خود را در جاهایی مثل سایت دیوار یا همسایه خود نرسانید، کسی متوجه نیت فروش شما نخواهد شد و در اینجا هم رقابت زیاد است و تا جایی که صدای خود و آثار خود را به افراد حرفه ای نمایش ندهید، نمیتوانید در این کار موفق شوید.

پس بعد از خلق کار دومین کار اصلی و شغل دیگر شما بازاریابی برای کار خود خودتان است. ما اینجا چند روش خوب تبلیغات برای تازه کاران معرفی کردیم که می تواند استارت خوبی را برای آنها رقب بزند و با خریدن مستقیم اعتبار از سایت های معتبر که مخاطبان آنها افراد بازار کریپتو و دنیای جدید NFT است را برای شما لیست میکنیم تا بتوانید از این خدمات به خوبی در بزرگ شدن برند خود استفاده لازم را ببرید.

ادامه مطلب  در کمتر از یک ساعت سایت خود را طراحی کنید

بالا بردن کاربران دیسکورد برای فروش nft

بالا بردن کاربران دیسکورد برای فروش nft

شاید در ابتدا گیمرها بهتر از شبکه دیسکورد استفاده کردند چرا که در این شبکه شما میتوانید مانیتور یا دوربین خود را استریم نمایید و بصورت آنلاین در مورد محصولات خودتان صحبت نمایید و به خوبی آنها را معرفی کنید و همچنین بصورت زنده از نظرات کاربران مطلع شوید. برای شروع در ابتدا در پیام رسان دیسکورد حساب کاربری بسازید.

سپس می ‌توانید به دیسکورد از روش‌های زیادی دسترسی داشته باشید که شامل اپلیکیشن دیسکورد برای موبایل یا نرم افزار دیسکورد برای کامپیوتر می ‌شود. البته امکان دسترسی به حساب کاربریتان از طریق نسخه وب دیسکورد نیز خواهید داشت. و راه حل تبلیغات در این روش میتوانید بدست آوردن ممبر دیسکورد باشد که می تواند برای شروع اکانت خود استارت خوبی را شامل شود تا کاربران شما در روزهای اولیه ایجاد اکانت بالا باشد. که این خدمات نیز در پنل آسان برند به خوبی پوشش داشته شده است.

چرا باید دنبال افزایش فالوور در کلاب هاوس باشیم؟

با گذشت چند ساله از فعالیت شبکه های اجتماعی هنوز هم پلتفورم های جدید که حرفی برای گفتن داشته باشند، ظهور می کنند و نیاز مردم را پوشش میدهند و همین کلاب هاوس یک شبکه بر پایه بحث و گفت و گو آزاد بصورت آنلاین و صوتی است که میتواند بسیار هدفمند باشد و حتی برای کسانی که توانایی صحبت در جمع را ندارند

میتواند مانند یک رادیو و به عنوان یک کلاس آموزشی از این اپلیکیشن جدید بهره ببرند. هر چند که بهترین کار صحبت کردن است و برای فروش محصول و خدمات خود می توانید به وسیله کلاب هاوس از آنها رونمایی کنید ولی برای کسانی که تعداد فالوور کلاب هاوس آنها پایین است،

پیشنهاد می شود تهیه و سفارش فالوور کلاب هاوس را برای اعتماد به نفس بالاتر، در اولویت قرار دهند چرا که قوی بودن تعداد فالوور های شما اهمیت زیادی در برخورد به این افراد در روم ها می باشد. و حالا سایت های زیادی مثل آسان برند میتواند در این هدف به شما کمک کند و برند خود را سریع تر روشد دهید.

یک تیزر خلاق از پروژه NFT خود بسازید

اینکه با متن و تصویر پروژه یا اثر خودمون رو بخوایم بفروشیم، شاید کمی خسته کننده و سخت باشد و ماشالله این روزها اینقدر تنبل شده ایم که خواندن چند خط متن هم برایمان سخت است و این شد که ویدیو مارکتینگ هر سال جدی تر گرفته میشه و وقت آن است که در چند ۳۰ ثانیه تا ۶۰ ثانیه، فرصت خود را برای فروش در قالب یک تیزر تبلیغاتی امتحان کنیم.

ادامه مطلب  قهوه عربیکا ، انتخاب خاص پسندان!

خوشبختانه سایت های زیادی وجود دارند که با هزینه های کم یک موشن گرافیک خفن برای ما ایجاد می کنند و باعث می شوند تا یک ویدیو معرفی حرفه ای از خدمات و کسب و کار خود داشته باشیم. من توصیه می کنم حتما برای محصولات و آثار ارزشمند خود یک ویدیو موشن گرافیک سفارش دهیم چرا که از نظر من این ویدیو یک سرمایه گذاری است

که می تواند مثل ویروس کار شما را در پلتفورم های اشتراک ویدیو مثل آپارات و یوتوب نمایش دهد و ویدیو شما را معروف کند پس نگران سفارش و قیمت موشن گرافیک نباشید و این کار را به نیت سرمایه گذاری انجام دهید چرا که ۱۰ برابر و شاید بیشتر این هزینه جبران شود. راستی راز کار این است که ویدیو شما می تواند در ۳۰ سایت اشتراک ویدیو آپلود شود و از بازدید و ترافیک سالانه آن لذت ببرید.

از خدمات سایت های اپن سی، رریبل، NFTSniper و کوین مارت کپ ااستفاده نمایید

شما می توانید خرید ویو، فالوور، واچ لیست، رای موافق، Favorites از سایت های اپن سی OpenSea و همچنین فالوور سایت ریربل Rarible و کوین مارکت کپ و سایر سایت ها را از منوی سایت داشته باشید…

در گروه ها و حراجیها شرکت نمایید

اینجا منظور گروه های تلگرامی و سایت ها معروف هستند که بخاطر ترافیک قابل توجه آنهای میتوانید روی اینهل حساب کنید و ارزشی که خلق کرده اید را در این ترافیکی که وجود دارد،

بین آنها به اشتراک گذاشته و شانس خود را برای بیشتر دیده شدن، امتحان نمایید. یادتون نره اینجا حراجیه و قیمت آقار خود را هر چقدر هم که با تخفیف خوب بفروشید، بازم هم سود میکنید فروش حتی ۱ اثر هم باعث محبوبت شما می شود. پس تا میتوانید تخفیف بدهید.

فروش در Reddit

فروش در Reddit

سایت های خارجی خوب و رایگانی وجود دارند که مثل یک میکروبلاگر عمل می کند و می توانید دست نوشته های مفیدی در آنها پیدا کرد و اینکه مقالات ارزشمند زیادی را میتوان نشان کنید و از آنها بیاموزید.

خبر خوب این است که شما هم به عنوان یک نویسنده، می توانید در این سایت مطالب و آثار خود را در قالب یک پست نوشتاری ایجاد کرده و به نحوی به مطالب خود فرصت می دهید تا ترافیک شما بالا برود و از مزیت های این سایت بهره مند شوید. این نکته را در نظر بگیرید که می توانید برای هر دسته از کارهای خود مطلبی بنویسید و در دراز مدت منتظر ترافیک مناسب باشید.

یک اینفلوئنسر استخدام کنید

در شبکه های اجتماعی توییتر یا تلگرام و حتی یوتیوب، اینفلوئنسر هایی وجود دارند که بسیار تاثیر گذار هستند با کمی هزینه کردن و با مذاکره مستقیم با آنها، آثار خود و برند شما را تبلیغ می کنند که می توانید از این راه جایگاه خوبی بدست بیاورید. تبلیغات اگر هدفمند باشد، می تواند به داد کسب و کار شما بیاید و موفقیت شما را تضمین کند;

ادامه مطلب  ایالت ویکتوریا استرالیا و دانشگاه های برتر آن

به شرطی که نکات تبلیغات هدفمند را رعایت کرده و با افراد حرفه ای مذاکره کنید هر چند که دستمزد آنها زیاد بوده ولی اگر با هزینه کم بتوانید آنها را متقاعد نمایید می شود به نفع شما تمام شود. بعضی از سعی کنید با اینفلوئنسرهای حوضه کریپتو قرارداد ببندید.

شما باید از لینک های UTM استفاده کنید تا ترافیک ارسال شده از طرف آنها را زیر نظر داشته باشید چون این کار به شما این امکان را می دهد تا درک بهتری از بازگشت سرمایه ای که از طریق اینفلوئنسر ایجاد میکنید، داشته باشید. و به شما کمک می کند تا تصمیم هوشمندانه در مورد اینکه آیا این تبلیغ ارزش ادامه دادن دارد یا خیر.

یک کلکسیونر بشوید

جمع آوری قطعات NFT که توسط هنرمندان دیگر خلق شده اند، راه خوبی برای شروع به ساختن نام خود در دنیای NFT است. اگر اثر هنری NFT شخصی را خریداری کنید، این رویداد را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید،

هنرمند را تگ کنید، احتمالاً او پست شما را در استوری اینستاگرام به اشتراک میگذارد. از این طریق مخاطبان خود را افزایش خواهید داد، بنابراین تعداد کلکسیونرهای بالقوه را افزایش خواهید داد.

 

از رسانه های اجتماعی خود استفاده نمایید

من کسی را نمی شناسم که حداقل یک پیج یا چنل مجازی از خود نداشته باشد. بازاریابی در رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای شناخته شدن است. به طور قطعی هر کسی در این سالها حداقل یک شبکه مجازی برای خود ساخته و پلی بین ارتباط مخاطبان و علاقمندان خود حتی اگر پیج شخصی باشد را دارد که این چند سال ما ایرانی ها بخاطر محدودیت ها یکجا نتوانستیم بمانیم و هر بار روی بعدی سویچ کرده ایم.

ابتدا با فیسبوک شروع کردیم و همه شروع به دنبال کردن همدیگر کردیم. (داستانی بود واسه خودش) و به دنبال آن چیزی به اسم وایبر که الان دیگر کاربرد ندارد را پیدا کردم. بعد از فیتر آن بعد تلگرام مهاجرت کردیم … و در این سالهای اخیر حسابی به اینستاگرام خودمان را گره زدیم که البته یوتوب هم این روزها حسابی طرفدارد دارد.

خلاصه که ما همیشه با اطرافیان خود ارتباط تنگا تنگ داشته ایم، فقط کسی که هنر این را داشته تا ارتباط قویتری داشته باشد، همیشه موفق تر ظاهر شده است و به قول معروف کسی که فالوور های بیشتری دارد همیشه برنده حساب شده. پس از فرصت ها استفاده کنیم و خود و آثار خودمون رو به سبک متفاوتی به آنها نمایش دهیم.

 

حتما ببینید

6 دلیل برای تهیه چرخ خیاطی zoje a8100

۶ دلیل برای تهیه چرخ خیاطی zoje a8100

چرخ خیاطی زوجی a8100 یکی از پیشرفته ترین چرخ های خیاطی موجود در بازار است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.