سبک زندگی

دیدن خرما در خواب ابن سیرین از نظر قرآن و معبران معروف

دیدن خرما در خواب ابن سیرین از نظر قرآن و معبران معروف چیست؟ به طور کلی دیدن خرما در خواب نشان از ثروت است البته نه هر ثروتی! خرما عموما به ملی که از راه حلال کسب می شود تعبیر شده است. در ادامه‌ی این مقاله از کیوی سایت دیدن خرما در خواب ابن سیرین از نظر قرآن و معبران معروف را بررسی خواهیم کرد.

تعبیر خواب خرما بر‌ اساس نظر معبر

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

خوابی که در آن خرما دیده شود تعبیر خیر و مبارکی دارد.

چنانچه در خواب ببینید که در حال خوردن خرما هستید، به این معناست که اتفاقی خوشایند برای شما روی می دهد. حتی ممکن است سود و منفعت مالی برای شما حاصل شود و یا اینکه در موقعیت خوب و عالی قرار بگیرید.
در صورتی که در رویا دیدید به شخصی خرما دادید، یعنی خیر و منفعتی از شما به او خواهد رسید.

اگر در خواب دیدید که در حال خیرات کردن خرما میان مردم هستید، تعبیر چنین است که به زودی سعادت و فرصتی عالی نصیبتان می شود که کیفیت زندگیتان را به طرز چشمگیری تغییر داده و تا پایان عمر برای تان باقی می ماند.

اگر در رویا دیدید که خرما می خورید ولی هسته اش را به روی زمین انداختید، به معنای خیر و بهره ای است که به راحتی و بدون زحمت به شما خواهد رسید.

چنانچه در خواب دیدید در منزلتان درخت نخلی دارید، به این معناست که همسری اختیار خواهید کرد که فرزندان سالم و صالحی برای شما به دنیا می آورد.

ادامه مطلب  9 مدل کلاه تابستانی شیک برای خانم ها و آقایان

زمانی که مشاهده کردید خرما خریده و به منزلتان بردید، به معنای آن است که درآمد و عایدی که کسب می کنید افزایش یافته و رونق زیادی حاصل می شود.

هنگامی که ببینید نخلی را در زمین می کارید، به این مفهوم است که به دنبال زنی خوش سیرت و خوش برخورد برای همسری هستید. همچنین این خواب برای دختران و پسران مجرد تعبیر نیکویی داشته و به منزله بختی خوب و سعادتمند است که نصیبشان می شود

از نظر ابن سیرین

خوابی که در آن خرما دیده شود، تعبیر و مفهومی در خصوص دستیابی به مال و مکنتی زیاد داشته و یا از رسیدن به آرزوی قلبی خبر می دهد.

اگر در رویا دیدید که در حال خوردن خرما بودید، به این معناست که چنانچه در زندگی جویای علم و دانش هستید به معرفت و جایگاه علمی خوبی دست یافته و در صورتی که شما مشغول تجارت و معاملات بودید، ثروت زیادی بدست می آورید.

چنانچه در خواب مشاهده کردید که خرما خوردید سپس دانه اش را دور انداختید، تعبیر آن چنین است که چنانچه دانشجو و در حال تحصیل هستید، اصول دین را به طور کامل در زندگی به جا می آورید. و اگر در حال تجارت و کسب و کار هستید در انجام معاملات به دور از تزویر و ریا بوده و جانب امانتداری را رعایت می کنید.

هنگامی که در رویا ببیند خرما خورد، بیانگر ارثی است که به او خواهد رسید.

چنانچه کسی در خواب خرمای نرسیده و کال بخورد، نشان دهنده ارثی است که از فرزندانش به او میرسد.

ادامه مطلب  تعبیر خواب زن حامله در شکم دختر خواب ابن سیرین از نظر قرآن و معبران معروف 

زمانی که کسی مشاهده کند که در خانه و منزلش خرمای خشک بسیار انبوه و فراوان بود، به این معناست که با شخص نامدار و اسم و رسم داری ازدواج می کند. که از این پیوند سود و منفعت بسیاری به او میرسد. ولی اگر دید که خرما ریشه ای خشک شده داشت، یعنی آنها به دلایلی از یکدیگر جدا می شوند.

هنگامی که کسی در خواب ببیند که در منزل خرما به یکباره خشکید و مجدداً سبز شد، تعبیرش اینگونه است که اگر دچار بیماری و مرضی گشته به زودی شفا یافته و صحت کامل پیدا می کند.

مشاهده درخت خرما در خواب و رویا، بیانگر مردی دانا و اندیشمند می باشد. در صورتی که در خواب دید در منزل درخت خرمایی داشتید،چنین تعبیری دارد که به زودی با انسانی بزرگوار و فرهیخته آشنا شده و ارتباط عمیقی میان تان برقرار می شود.

تعبیر خواب خرمای امام صادق

دیدن خرما در خواب عموماً نشانه مال حلال و نیکو است. اگر کسی در خواب ببیند که خرما می خورد، به این معنا است که به زودی مال حلال به او می رسد. اگر خرمایی که می خورید شیرین باشد، ثروت شما بیشتر می شود.
دیدن درخت خرما در خواب، نشانه دین پاک و مال حلال است. اگر کسی خواب ببیند که غذا می‌خورد، بیانگر آن است که دینش پاک و ایمانش قوی است. همچنین ممکن است به این معنی باشد که شما ثروت مشروع به دست خواهید آورد.

دیدن درخت خرما در خواب، نشانه بخت و اقبال و ثروت است. اگر کسی در خواب ببیند که درخت خرما دارد، بیانگر آن است که غذای حلال می‌خورد و زندگی خوبی خواهد داشت.

ادامه مطلب  کاشت مژه‌ی هیدن چه فرقی با اکستنشن مژه دارد؟

دیدن برگ خرما در خواب، نشانه برکت و رزق است. اگر کسی در خواب ببیند که برگ خرما دارد، بیانگر آن است که به زودی ثروتمند خواهد شد.

دیدن خرمای خشک در خواب، نشانه برکت و رزق است. اگر کسی در خواب ببیند که خرمای خشک می خورد، بیانگر آن است که به زودی ثروتمند می شود.

البته این تعابیر تنها بخشی از تعابیر کلی تعبیر خوابی خرما است. برای تعبیر دقیق‌تر خواب باید به شرایط و جزئیات تعبیر خواب توجه کرد. به عنوان مثال، اگر شخصی خواب ببیند خرمای سیاه می خورد، این خواب ممکن است نشانه غم و اندوه باشد. همچنین اگر شخصی در خواب ببیند که خرما می خورد و آن را دوست ندارد، این خواب می تواند نشانه مشکلات و سختی ها باشد.

دیدن خرمای تازه در خواب، نشانه شادی و کامیابی است.

دیدن خرمای شیرین در خواب، نشانه شادی و کامیابی است.

دیدن خرمای تلخ در خواب، نشانه غم و اندوه است.

دیدن خرمای کپک زده در خواب، نشانه بیماری و گرفتاری است.

دیدن خرمای سوخته در خواب، نشانه بدبختی و ناامیدی است.

دیدن خرمای افتاده در خواب، نشانه ضرر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا