ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان اندروید

ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان اندروید

یکی از بهترین روش ها برای جذب فالوور واقعی و فعال استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام است. برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام نه خرید فالوور جواب می دهد نه خرید پیج! اگر واقعا قصد دارید از اینستاگرام به درآمد بالا برسید نیاز به فالوور واقعی دارید نه فیک! پس بهترین گزینه برای شما اسفاده از ربات اینستاگرام افزایش فالوور است.

ربات های افزایش فالوور اینستاگرام به شما کمک می کنند تا به فالوورهای واقعی و هدفمند برای پیج تان برسید. هدفمند بودن فالوورها یعنی دقیقا کسانی که به پیج شما علاقه مند هستند و خریدار محصولات و خدمات شما هستند.

این روز ها تعداد ربات های اینستاگرام برای بالا بردن فالوورها زیاد شده است و نمی توانید به همه آن ها اعتماد کنید. چون ممکن است به پیج تان آسیب برسانند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم بهترین ربات های رایگان اینستاگرام مخصوص گوشی های اندرویدی را به شما معرفی کنیم.

پس اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید است و دوست دارید از ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان استفاده کنید پیشنهاد می کنیم تا آخر این مقاله آموزشی همراه ما باشید.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام چیست و چطور کار می کند؟

ربات افزایش فالوور اینستاگرام برنامه ای تحت وب یا اپلیکیشن موبایلی است که به شما کمک می کند تا فالوورهای واقعی جذب کنید و کسب و کارتان را در معرض دید مخاطبان هدف تان قرار دهید.

نحوه کارکرد ربات های اینستاگرام به این شکل است که دقیقا فعالیت های شما را در اینستاگرام شبیه سازی می کنند و این باعث می شود افراد زیادی علاقه مند به پیج تان شوند و در نهایت پیج شما را فالو کنند.

برای استفاده از ربات اینستاگرام ابتدا باید درون آن لاگین کنید. یعنی با یوزرنیم و پسورد اکانت اینستاگرام خودتان وارد ربات می شوید. انگار که دارید داخل خود اینستاگرام لاگین می کنید. سپس باید ربات را برای انجام یکسری از فعالیت ها برنامه ریزی کنید.

ادامه مطلب  در کمتر از یک ساعت سایت خود را طراحی کنید

مثلا به ربات می گویید پست هایی که دارای هشتگ #کسب_درآمد_اینترنتی است را پیدا کند و آن ها را لایک کند. یا افرادی که زیر این پست ها کامنت گذاشته اند را فالو کنند. با این کار افراد زیادی با پیج شما آشنا می شوند و احتمال اینکه شما را فالو کنند بسیار زیاد است.

بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان برای اندروید

اکثر ربات های اینستاگرامی تحت وب بود اما نسخه موبایلی هم دارند. اگر دوست دارید ربات اینستاگرام را روی گوشی خود فعال کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید چون قصد داریم بهترین ربات های رایگان افزایش فالوور اینستاگرام مخصوص گوشی های اندروید را به شما معرفی کنیم.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام فالوآپ

فالوآپ یکی از بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام اندرویدی است که نسخه رایگان آن را می توانید از کافه بازار و مایکت دانلود کنید. این ربات با به کارگیری از آخرین نسخه API اینستاگرام شما را در جذب فالوور هدفمند کمک می کند.

از مزایای این ربات می توان به فالو آنفالوی خودکار، پیگیری هشتگ های خاص، جذب فالوور بر اساس لوکیشین و جنسیت، ارسال دایرکت اتوماتیک هوشمند، لایک استوری، ورود پست ها به اکسپلور، لایک کامنت خاص، زمان بندی در انتشار محتوا و … اشاره کرد.

اگر گوشی شما اندرویدی است به راحتی با دانلود و نصب این اپلیکیشن می توانید ازش استفاده کنید. فقط کافی است ابتدا با اکانت اینستاگرام خود در فالوآپ لاگین کنید و سپس ربات را روی اهداف کاری خود تنظیم کنید.

ربات در پشت زمینه برنامه های گوشی شما قرار می گیرد و به صورت خودکار به فعالیت خود ادامه می دهد.

ربات پیشرفته اینستاگرام برای اندروید

یکی از بهترین ربات های افزایش فالوور برای اندرویدی ها ربات پیشرفته اینستاگرام است که دقیقا با همین نام در کافه بازار و مایکت و گوگل پلی قابل دانلود است.

این اپلیکیشن موبایلی کاملا رایگان است که هزینه درون برنامه ای ندارد! اگر دنبال یک ربات رایگان و خوب اندرویدی برای افزایش فالوور اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنم از این ربات استفاده کنید. چون هم رایگان است و هم مدام در حال آپدیت است.

ادامه مطلب  آموزش طراحی وردپرس با ژاکت(مرجع قالب و افزونه وردپرسی)

بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام رایگان برای اندروید

از ویژگی های این ربات هوشمند اینستاگرام می توان به فالو بک دادن خودکار، آنفالو کردن بعد از زمان مشخص، درج کامنت خودکار روی پست ها با هشتگ های خاص، لایک پست و استوری، ارسال دایرکت گروهی، ارسال پیام خوشامدگویی به کسانی که تازه شما را فالو کرده اند، امکان اتصال همزمان به صدها اکانت اینستاگرام، قابلیت ساخت هشتگ و اجرا روی VPS اشاره کرد.

اکثر افرادی که تا به حال از این ربات استفاده کرده اند رضایت داشته اند و خیلی ها توانسته اند برای پیج ها خود در کمتر یک ماه ۱۰ هزار فالوور واقعی جذب کنند. پیشنهاد می کنم حداقل یک بار این ربات رایگان افزایش فالوور را تست کنید.

ربات افزایش فالوور ایران سوشال

ایران سوشال یکی از قدیمی ترین و بهترین ربات های اینستاگرام در ایران است که نسخه رایگان یک ماهه هم دارد. این ربات اینستاگرام یکی از زیر مجموعه های آکادمی دیجیتال مارکتینگ دکتر دهبان است. به همین دلیل قابل اعتماد بوده می توانید حداقل یک بار برای تست هم که شده ازش استفاده کنید.

قابلیت هایی که به تازگی در این ربات افزایش فالوور اضافه شده است عبارت اندز: نمایش آمار به صورت لایو و پیشرفته، ارسال کامنت تبلیغاتی انبوه، ارسال پست های زمان بندی شده، دنبال کردن هشتگ ها با قابلیت جذب فالوور، جذب فالوور از طریق هشتگ ها، تشخیص و حذف فالوورهای غیرفعال، ارسال دایرکت اتوماتیک و تبلیغاتی و … است.

این ربات نسخه اندروید هم دارد و می توانید روی گوشی های اندرویدی خود ازش استفاده کنید. آخرین نسخه ربات افزایش فالوور ایران سوشال را می توانید از هم سایت خودش و هم از مایکت و بازار دانلود کنید. تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر از این ربات افزایش فالوور رایگان استفاده کرده اند و اکثر بازخوردها مثبت بوده است.

ادامه مطلب  10 نکته برای بهبود فضای آشپزخانه

ربات افزایش فالوور اینستاگرام اندروید اینبو

اینبو یکی از بهترین ربات های افزایش فالوور اینستاگرام است که نسخه رایگان ندارد! اما به جرات می توان گفت از همه ربات هایی که تا الان معرفی کرده ایم کارکرد بهتری دارد. این ربات هوشمند و همه کاره است و طبق تست هایی که تیم ما انجام داده است ضد بلاک هم است.

با استفاده از قابلیت هایی که این ربات در اختیار شما قرار می دهد به راحتی می توانید فالوورهای واقعی پیج خود را افزایش دهید. چون می توانید ربات را طوری برنامه ریزی کنید که دقیقا اهداف کاری تان را پیگیری کند. به همین دلیل جذب فالوور هدفمند به راحتی برای شما میسر می شود.

از قابلیت های ویژه این ربات هوشمند می توان به جذب فالوور بر اساس جنسیت، جذب فالوور بر اساس هشتگ، جذب فالوور بر اساس لوکیشن، ارسال پست ها و استوری های زمان بندی شده، ارسال دایرکت اتوماتیک، شناسایی و حذف فالوور فیک و … اشاره کرد.

اگر دنبال بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام اندروید هستید این ربات پیشنهاد اول و آخر ماست. چون تیم ما این ربات را تست کرده است و تنها رباتی که بدون عیب و ایراد کار می کند ربات اینستاگرام اینبو است.

جمع بندی و خلاصه

اگر دنبال جذب فالوور واقعی و هدفمند هستند بهترین راه این است که از ربات افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید در غیر اینصورت دیگر خرید فالوور و استفاده از روش های دیگر پاسخگو نیست!

اگر هم دنبال بهترین ربات افزایش فالوور اینستاگرام هستید دقیقا از همین ربات هایی که در این مقاله معرفی کردیم استفاده کنید. به امید اینکه فالوورهای پیج اینستاگرام تان چندین برابر شود.

امیدواریم از خواندن این مقاله آموزشی لذت برده باشید. هر سوالی بود در قسمت کامنت ها از ما بپرسید، با افتخار پاسخگوی شما هستیم.

 

حتما ببینید

با مجله اینترنتی روتین به روز باش

با مجله اینترنتی روتین به روز باش

اگر شما هم جزو افرادی هستید که هر روز به دنبال اخبار جدید درباره ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.