مقایسه تورهای استانبول و انوع آن ها از دیدگاه لحظه آخر

رزرو تور استانبول با بهترین امکانات در سایت لحظه آخر

استانبول یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی دنیا است که هر کسی علاقه دارد از نزدیک زیبایی های آن را تماشا کند. اما هزینه های بالای سفر به استانبول با وضعیت اقتصادی این روزهای مردم جور در نمی آید،

از همین رو لحظه آخر فرصتی استثنایی ایجاد کرده است که بتوانید با قیمت های ویژه راهی این مقصد توریستی شوید و سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنید.

مقایسه تورهای استانبول و انوع آن ها از دیدگاه لحظه آخر

در سایت لحظه آخر متناسب با همه اقشار جامعه تورهای گردشگری وجود دارد. تور استانبول نیز در این سایت در انواع مختلف هوایی، زمینی و لحظه آخری برگزار می شود؛ تورهای لحظه آخری به سبب آفرهای ویژه ای که دارد،

با قیمت بسیار مناسبی در اختیار گردشگران قرار می گیرد. همچنین تورهای زمینی هم نسبت به تورهای هوایی ارزان تر هستند.

تور هوایی استانبول

تور استانبول هوایی رایج ترین نوع تور است که سفر با آن بسیار راحت بوده و از لحاظ صرفه جویی در زمان بهترین گزینه است. اگر ترجیح می دهید سفری راحت و سریع داشته باشید، لحظه آخر تور استانبول هوایی را به شما پیشنهاد می دهد. در ضمن هنگامی که با تور سفر می کنید خرید بلیط هواپیما به عهده آژانس مسافرتی بوده و با مشکلاتی مثل پیدا نشدن بلیط مواجه نخواهید شد.

فاصله هوایی تهران تا استانبول ۲۰۴۱ کیلومتر 👈 ۳ الی ۳:۳۰ ساعت

-ایرلاین ها: قطر ایرویز، قشم ایر، لوفتهانزا، ترکیش ایرلاینز، هواپیمایی امارات، آسترین ایرلاینز، اطلس گلوبال، ایر عربیا، بوتا ایرویز، هواپیمایی ماهان، عمان ایر،

ادامه مطلب  راهنمای خرید رم کامپیوتر و لپ‌تاپ

هواپیمایی بین‌المللی اوکراین و پگاسوس ایرلاینز

تور لحظه آخری استانبول

تور لحظه آخری استانبول به توری گفته می شود که چند روز یا چند ساعت قبل از پرواز (به دلیل پر نشدن ظرفیت) در سایت ها به فروش گذاشته می شوند.

این نوع تورها نسبت به تورهایی که قابلیت رزرو از ماه ها قبل را دارند، هزینه کمتری داشته و انتخابی به صرفه محسوب می شوند. می توانید با پرداخت هزینه ای ناچیز، تور استانبول لحظه آخری را رزرو نمایید و از تخفیف های ۵۰ درصدی وب سایت لحظه آخر بهره مند شوید.

تور لحظه آخری استانبول

تور زمینی استانبول

تور استانبول زمینی نسبت به تور هوایی هزینه بسیار کمتری دارد و مسافران جهت حمل بار با محدودیت حجم مواجه نیستند اما ایراد این نوع تور زمانبر بودن آن است به همین دلیل این تور برای افرادی که برنامه ریزی خاصی دارند مناسب نیست.
فاصله زمینی تهران تا استانبول ۲۰۰۰ کیلومتر 👈 ۳۵ ساعت
-مرزها: بازرگان، رازی، سرو

آیا برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا داریم؟

برای سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارید ولی توجه داشته باشید پاسپورتی که ارائه می دهید باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد. به طور کلی از زمان ورود به ترکیه در صورتی که نخواهید مشغول به کار یا تحصیل شوید، این امکان را دارید که تا ۹۰ روز در این کشور بمانید.

تور یک هفته ای استانبول با ارزان ترین قیمت

با مراجعه به سایت لحظه آخر تورهای مختلفی را می توانید مشاهده و خریداری نمایید. این تورها در ایام مختلفی از سال ارائه می شوند و شما این امکان را دارید

ادامه مطلب  مجموعه ورزشی بانوان در کرمان 

با توجه به نیاز خود و همچنین زمانی که قصد سفر دارید، یکی را انتخاب کنید، همچنین می توانید تورهای خود را بر اساس مدت زمان اقامت نیز انتخاب کنید.

✅✅ تور استانبول ۷ شب ✅✅ را می توان با استفاده از فیلترهایی که در سایت موجود است پیدا کرده و خریداری نمایید.

تور یک هفته ای استانبول را می توانید برای ایام مختلفی از سال و با هتل ها و ایرلاین های مختلف انتخاب نمایید. برای مثال هم اکنون تور ۷ روزه استانبول در سایت لحظه آخر ۴ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است (بهار ۱۴۰۱) که با توجه به امکانات بی نظیرِ ارائه شونده، این قیمت کاملا به صرفه می باشد. پس درنگ نکنید و همین حالا با کلیک بر روی لینک بالا 👆 نسبت به مشاهده قیمت ها اقدام کنید.

بهترین زمان سفر به استانبول ترکیه

از نظر آب و هوا بهترین زمان سفر به ترکیه بهار و پاییز می باشد ولی از آن جایی که این کشور تفریحات آبیِ بسیار محبوبی دارد، در فصل تابستان می توانید به تفریحات مهیج در شهرهای ساحلی بپردازید و لذت کافی ببرید. در نظر داشته باشید قبل از سفر، اختلاف ساعت مبدا مورد نظر خود را با استانبول در ساعت جهانی بررسی کنید.

حتما ببینید

با مجله اینترنتی روتین به روز باش

با مجله اینترنتی روتین به روز باش

اگر شما هم جزو افرادی هستید که هر روز به دنبال اخبار جدید درباره ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.