روش‌ های تبدیل پی دی اف به عکس

روش‌ های تبدیل پی دی اف به عکس (در ۳۰ ثانیه)

روش‌ های تبدیل پی دی اف به عکس یکی از مسائلی است که بیشتر آدم ها مخصوصا دانشجوها به دنبال آن هستند. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم یکی از بهترین سایت های تبدیل فایل pdf به عکس را به شما عزیزان معرفی کنیم.

روش های زیادی برای تبدیل پی دی اف به عکس وجود دارد که  یکی از روش های رایج اسکرین شات گرفتن از صفحات فایل pdf است که ممکن است بسیار وقت گی باشد.

یکی دیگر از راه های تبدیل پی دی اف به تصویر استفاده از اپلیکیشن های موبایلی است که با جستجوی ساده می توانید انواع آن را پیدا کنید.

یکی دیگر از روش های تبدیل پی دی اف به تصویر استفاد از سایت های آنلاین است که نه نیازی به دانلود اپ دارید و نه نیاز به گرفتن اسکرین شات کافی است فایل پی دی اف خود را روی سایت آپلود کنید و با زدن یک دکمه کار تمام شده است و فایل تصویر pdf را می توانید دانلود کنید.

تبدیل پی دی اف به عکس با سایت آنلاین

وب سایت های زیادی در اینترنت وجود دارند که کار تبدیل PDF به عکس را انجام می دهند. یک جستجوی ساده در اینترنت با عبارتی مانند تبدیل PDF به JPG لیست دقیق وب سایت ها را در اختیار شما قرار می دهد.

از وب سایت های معروف با رابط کاربری آسان می توان به smallpdf اشاره کرد که در چند مرحله آسان فایل PDF را به عکس تبدیل می کند. این وب سایت ابزارهای دیگری مانند کاهش حجم فایل PDF، تقسیم فایل های PDF، ترکیب فایل های PDF و ویرایش آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

ادامه مطلب  چگونه یک صفحه را در Word حذف کنیم؟

برای تبدیل PDF به عکس ابتدا وارد این لینک شوید. در پنجره ای که در وسط صفحه می بینید، Choose File را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه پنجره ای باز می شود که می توانید فایل پی دی اف مورد نظر را از کامپیوتر خود انتخاب کنید. همچنین می توانید فایل مورد نظر را در پنجره ذکر شده بکشید و رها کنید. علاوه بر این، در این بخش امکان آپلود PDF از سرویس های ابری مانند دراپ باکس و گوگل درایو نیز وجود دارد.

سایت تبدیل پی دی اف به عکس

پس از انتخاب فایل مورد نظر، عملیات بارگذاری انجام می شود و در سمت چپ پنجره مانند تصویر زیر نام فایل را مشاهده خواهید کرد. در این مرحله با انتخاب گزینه Convert Entire Pages دکمه Choose Option را فشار دهید.

سایت تبدیل پی دی اف به عکس

بسته به حجم فایل انتخابی، پس از چند دقیقه فایل شما به مجموعه ای از تصاویر تبدیل می شود و وب سایت آن ها را برای دانلود در یک فایل فشرده آماده می کند.

در این مرحله می توانید انتخاب کنید که تمامی عکس های JPG را به صورت یکجا در یک فایل فشرده دانلود کنید یا گزینه های دیگری مانند ارسال لینک دانلود و ایمیل فایل و دریافت تک عکس ها را انتخاب کنید.

سایت تبدیل پی دی اف به عکس

حتما ببینید

blank

عیدی دولت به مردم در سال ۱۴۰۳ + نحوه فعالسازی بسته اینترنتی رایگان دولت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه ۵ گیگ اینترنت رایگان به مردم به عنوان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.