تکنولوژی

سوپر لایک اینستاگرام چیست؟ با قابلیت جدید اینستا آشنا شوید!

سوپر لایک اینستاگرام چیست؟ شاید شما هم دوست داشته باشید که فقط با یک لایک علاقه خودتان و توجهتان را به یک شخص ابراز کنید. اما با لایک های معمولی که در روز می توان هزاران نفر را لایک کرد این امکان وجود ندارد. به همین دلیل هم اینستاگرام از یک قابلیت جدید به اسم “سوپرلایک” رونمایی می کند که فقط یک بار در 24 ساعت می توانید از آن استفاده کنید و همین موضوع نشان دهنده توجه شما نسبت به مخاطبتان خواهد بود. در ادامه با این قابلیت جدید بیشتر آشنا می شوید.

 

اینستاگرام در حال معرفی گزینه‌ی جدید “سوپر لایک” برای استوری‌ها

اینستاگرام به تازگی در حال ارتقا و توسعه ویژگی جدیدی به نام “سوپر لایک” است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا قدردانی بیشتری نسبت به استوری‌ها ابراز کنند. این ویژگی به‌ویژه مورد توجه الساندرو پالوزی، مهندس معکوس و افشاکننده مشهور قرار گرفته و در حال حاضر در مرحله ساخت قرار دارد.

با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، گزینه‌ی “سوپر لایک” به‌ویژه برای استوری‌های ارسال‌شده در اینستاگرام در دسترس خواهد بود. کاربران می‌توانند با نگه‌داشتن دکمه‌ی لایک به‌شکل قلب، از این قابلیت استفاده کنند. لازم به ذکر است که هر کاربر تنها می‌تواند در هر ۲۴ ساعت از یک “سوپر لایک” استفاده کند.

اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ قابلیت استوری را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر، متن‌ها و ویدئوها را برای مدت ۲۴ ساعت به اشتراک بگذارند. برای افزایش تعامل در استوری‌ها و کاهش شلوغی پیام‌های مستقیم، اینستاگرام دکمه‌ی لایک را به این قابلیت اضافه کرد.

برای نگهداری استوری‌ها به مدت طولانی‌تر، می‌توانید از قابلیت هایلایت استفاده کنید و استوری‌ها را به صفحه پروفایل خود پین کنید. در غیر این صورت، استوری‌ها پس از پایان دوره‌ی ۲۴ ساعته به بخش آرشیو منتقل می‌شوند.

اینستاگرام اخیراً استیکرهای جدیدی اضافه کرده است که امکان همکاری مشترک (Collaborative Creation) را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیت ایجاد فهرست‌های سفارشی (Custom Lists) برای به‌اشتراک‌گذاری استوری‌ها است. در حال حاضر، کاربران می‌توانند استوری‌های خود را با همه یا فقط دوستان نزدیک به اشتراک بگذارند.

هنوز مشخص نیست که آیا اینستاگرام آزمایش قابلیت “سوپر لایک” را با گروه خاصی از کاربران آغاز کرده است یا این ویژگی به‌زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

مقاله پیشنهادی: چگونه بازدید استوری اینستاگرام را بالا ببریم؟

نحوه استفاده و فعال سازی سوپر لایک در اینستاگرام

گزینه ی جدیدی به عنوان Super Like / سوپرلایک به استوری های اضافه و استفاده از آن نیز محدود است !

شما در هر 24 ساعت میتوانید یک بار از این سوپر لایک استفاده کنید.

سوپر لایک را شما میوانید با نگه داشتن قلب یا لایک، به مدت چند ثانیه، سوپرلایک خود را ارسال کنید.

این امکان جدید بزودی بر نسخه های اندروید و آیفون لانچ میشود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا