طراحی سایت شرکت ساختمانی

طراحی سایت شرکت ساختمانی و معماری

[vc_row pix_particles_check=””][vc_column][vc_column_text]طراحی سایت ساختمانی متناسب با رشد فزاینده ساخت و ساز و پیشرفت صنعت ساخت و ساز در تمام ابعاد آن است و از آنجا که مسکن و سرپناه یکی از نیازهای اساسی بشر محسوب می شود و مشاغل مختلفی تشکیل شده است ،

از جمله: مصالح ساختمانی و فروشندگان آنها ، معماران و دکوراتورها ، مهندسان عمران ، تأسیسات و تجهیزات ساختمانی ، انبوه سازان ، شرکتهای املاک و مستغلات و …

که طراحی وب سایت برای هر کدام از این صنف ها برای نمایش و شناساندن خدمات، محصولات و پروژه های انجام یافته قابل پیاده سازی و اجرا می باشد.

اول از همه ، توجه به این نکته بسیار مهم است که طراحی سایت ، مانند همه مشاغل دیگر در دوران مدرن ، نیاز به تخصص حرفه ای دارد.

من فکر می کنم اگر ابتدا مشخصات طراحی حرفه ای سایت و طراحی شرکتی سایت را بدانید ، سایت خود را با دید بهتری طراحی خواهید کرد.

طراحی سایت ساختمانیطراحی وب سایت ساختمانی و معماری

با افزایش جمعیت ، میزان ساخت و سازها نیز افزایش می یابد. به همین دلیل ، امروزه یکی از پیشرفته ترین صنایع ، صنعت ساختمانی است که باعث شده است بسیاری از مشاغل و شرکت های ساختمانی و پیمانکاری در این فضا پیچیده تر و رقابتی تر شوند.

شرکت ها و مجموعه ایی که از فرصت ها و بسترهای تبلیغاتی به خوبی استفاده می نمایند می توانند پیروز میدان باشند که یکی از کارآ ترین شیوه ها و ابزارهای هدفمند تبلیغاتی طراحی سایت ساختمانی است.

با طراحی سایت ساختمانی می توانید پروژه های انجام داده شده و در حال اجرا، گواهینامه ها و مجوزها و … را در سایتتان قرار دهید تا علاوه بر جلب اعتماد مشتریانتان در افزایش درآمد شما و تاثیر گذار باشد .

از طرف دیگر ، بساز و بفروش بازارهای داغ در هر کشوری همیشه مهم بوده است و تولیدکنندگان به روش های سنتی به دنبال مشتریان خود هستند و خواهند بود.

اما با ظهور اینترنت و عدم آگاهی این دسته از افراد فعال در این کلاس ، آنها به تدریج مشتریان خود را از دست می دهند ، زیرا رقبای آنها از طریق معرفی خود می توانند با سرعت و قدرت بیشتری از این سرویس استفاده کنند و فعالیت های خود را ارائه دهند .

نه اینکه این امکان وجود داشته باشد یا وی انتظار داشته باشد که مشتریان میلیون ها دلار به حساب شما واریز کنند و خانه یا ساختمان آنها را از طریق اینترنت و وب سایت ها خریداری کنند.

بلکه مسئله اصلی معرفی خود در فضای مجازی است. به طوری که می توانید آخرین پروژه های انجام شده خود را با جزئیات کامل مانند عکس و نوشته و تورهای مجازی ارائه دهید تا مشتریان واقعی با دید بازتری بازگردند و در نهایت خرید خود را انجام دهند.

همه کاربران آنلاین اینترنت امروز ، حتی برای خرید تلفن یا ماشین یا حتی ساختمان ، ابتدا در اینترنت و موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند تا با ذهنیت بازتری گام های بعدی را بردارند.

در شرکت کیوی سایت ، به شما اطمینان می دهیم که در کلمات کلیدی که معمولاً کاربران بیشتر برای دیدن چنین وب سایت هایی استفاده می کنند ، وب سایت ما بالاتر از رقبای خود ظاهر می شود.

ادامه مطلب  راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس طراحی سایت فروش لباس و پوشاک

طراحی وبسایت ساختمانی و معماریشما می توانید بازدید کنندگان آنلاین وب سایت خود را افزایش دهید ، بنابراین اگر از بین هزاران بازدید کننده وب سایت آنلاین حتی یک مشتری داشته باشید ، شرایط کاملاً به نفع شما خواهد بود. پتانسیل امروز افراد آنلاین را در وبگردی ، حتی با تلفن های همراه و تبلت ها دست کم نگیرید.

بایگانی پروژه های ساختمانی تکمیل شده می تواند مهمترین قسمت این وب سایت باشد. از آنجا که مشتریان می خواهند بدانند شرکت و سازمان شما در گذشته چه پروژه های موفقی را پشت سر گذاشته است ، ما می توانیم با گفتن حقیقت در مورد این قسمت مانور زیادی بدهیم.

گرافیک های استفاده شده در این بخش می توانند تأثیر زیادی در میزان جذب مخاطب داشته باشند. یک تیم متخصص در شرکت کیوی سایت آماده است تا با کار تخصصی در این قسمت فروش شما را افزایش دهد و این قسمت را به عنوان یکی از قسمتهای اصلی مخاطبان شما ارائه دهد.

مشارکت در ساخت می تواند یکی دیگر از موارد مهم یک وب سایت ساختمانی باشد ، بنابراین با ارائه فرم سفارش آنلاین یا تماس با ما ، کاربران آنلاین وب سایت می توانند با سهولت بیشتری با شما ارتباط برقرار کنند.

البته در نهایت ، از جمله شماره تلفن های ثابت و تلفن همراه ، و همچنین یک نقشه دقیق از محل شرکت ، می تواند باعث بازدید آنلاین کاربران آنلاین شما شود.

همچنین می توانید از طریق صفحه درباره ما بهتر و جامع تر خود را به کاربران خود معرفی کنید. به آنها بهتر اطلاع دهید تا در نهایت بتوانند به شما اعتماد بیشتری داشته باشند.

این چشم انداز باعث می شود که وقتی زمان شروع یک پروژه فرا می رسد ، ما را بیش از حد تحت تأثیر قرار دهد. بنابراین با معرفی صحیح و گفتن حقیقت می توانید همه چیز را به نفع خود تبدیل کنید.

اگر می خواهید یک وب سایت ساختمانی یا وب سایتی در زمینه املاک و مستغلات داشته باشید ، می توانید سیاست های مختلفی را دنبال کنید.

به عنوان مثال می توانید شرکت های ساختمانی دیگری را به سایت خود معرفی کرده و حتی یک پنل سفارشی به آنها بدهید تا بتوانید نظر سایر همکاران را جلب کنید.

آنها هر روز به وب سایت شما متعهد خواهند بود و حتی وب سایت شما و آن بخشی از خدماتی را که برای آنها تنظیم کرده اید به دیگران ارائه می دهند.

طراحی سایت ساختمانی و معماریعلاوه بر روش های فروش سنتی ، رویکرد اصلی چنین وب سایت هایی ارائه رزومه و فرصت های شما در فضای مجازی است. به گونه ای که می توانید جدیدترین پروژه هایی را که انجام می دهید ، با جزئیات کامل ، مانند عکس و توضیحات و تورهای مجازی ، ارائه دهید تا مشتریان واقعی بتوانند با تفکر شفاف تری به آنجا بیایند.

امروزه بیشتر افراد قبل از خرید لوازم خانگی ، تلفن ، اتومبیل و حتی ساختمانها و مواردی از این دست ابتدا در اینترنت و موتور جستجوی گوگل جستجو می کنند تا با ذهنیت بازتری گام های بعدی را بردارند. حتی گاهی سایت هایی که لوازم خانگی می فروشند به راحتی این کار را انجام می دهند.

ادامه مطلب  ۱۰ هاستینگ برتر ایرانی در سال 1403 (خرید بهترین هاست)

بنابراین کیوی سایت با طراحی سایت ساختمانی بر اساس اصول سئو باعث می شود وب سایت شما بالاتر از وب سایت رقبای در گوگل در کلمات کلیدی باشد که کاربران معمولاً بیشترین استفاده را دارند.

بنابراین ، با افزایش پتانسیل بازدید کنندگان ، احتمال تبدیل شدن آنها به مشتری شما افزایش می یابد.

تهیه بایگانی از پروژه های انجام شده می تواند مهمترین قسمت اینگونه وب سایتها باشد. زیرا مخاطب می خواهد بداند شرکت شما در گذشته چه پروژه های موفقی را پشت سر گذاشته است.

مشارکت در ساخت می تواند قسمت دیگری از وب سایت ساختمانی و معماری باشد ، بنابراین با ارائه یک فرم آنلاین ، کاربران وب سایت می توانند راحت تر با شما ارتباط برقرار کنند.

ابعاد طراحی وب سایت ساختمانی

پروژه های طراحی سایت ساختمانی در طیف های مختلف ذیل قابل اجراست:

  • طراحی سایت شرکت عمرانی
  • طراحی سایت پیمانکاری ساختمان
  • طراحی سایت تاسیسات و تجهیزات ساختمان
  • طراحی سایت مصالح ساختمانی
  • طراحی سایت معماری
  • طراحی سایت املاک و بنگاه های خرید و فروش ملک
  • طراحی سایت انبوه سازی

طراحی سایت ساختمانی (2)خدمات طراحی سایت ساختمانی

بسته به حرفه شما و نیازها و نیازهای مخاطبان شما ، قطعات و ماژول های متناسب با نیازهای شما می توانند در طراحی سایت ساختمانی پیاده سازی و اجرا شوند. از همه مهمتر ، برخی از این خدمات عبارتند از:

 

طراحی صفحه ای برای ورود به سایت

فعالیتهایی که بیانگر تاریخچه و CV شرکت بوده و کلیه خدمات شرکت شما را معرفی می کند.

طراحی صفحه پروژه ها

دو بخش پروژه های تکمیل شده و فعلی و پروژه های آینده و توضیحات دقیق و مشخصات پروژه ها مانند منطقه و زیرساخت ها ، آدرس و مکان فیزیکی ، تعداد واحدها و طبقات ، امکانات و امکانات را دسته بندی می کند ، مدیر پروژه ، سال شروع و پایان و درج تصاویر با نمایش های مختلف پروژه

طراحی صفحه پیش فروش

شرایط پیش فروش واحدهای تجاری یا مسکونی و سایر توضیحات مرتبط در این بخش مشخص شده است و کاربر می تواند پیش پرداخت را از طریق درگاه الکترونیکی پیوند داده شده به وب سایت واریز کند.

طراحی صفحه ثبت توضیحات

متقاضی از این بخش می تواند داده های مربوط به ملک را ثبت کند و ارسال کند تا درخواست مشارکت در ساخت را داشته باشد.

با ما تماس بگیرید طراحی صفحه

از طریق این صفحه ، کاربران و مشتریان می توانند به راحتی با شما در هر زمان و هر مکان ارتباط برقرار کنند. بنابراین آدرس و شماره تلفن و فرم ارتباط آنلاین برای ارسال پیام به کاربران در این صفحه در نظر گرفته شده است.

  1. طراحی صفحه درج و مدیریت نظرات کاربران برای پروژه ها.
  2. طراحی پنل عضویت، برای عضو گیری از بین کاربران.
  3. طراحی گالری تصاویر

قرار دادن عکسهای متفاوت و واضح از نماهای مختلف ساختمان و پروژه های ساخته شده در قسمت گالری برای بازدیدکنندگان جالب خواهد بود.

طراحی بخشهای خبری

اخبار مربوط به صنعت ساخت و ساز ، اختراعات و اکتشافات در این زمینه ، رویدادهای جدید و همچنین اخبار مربوط به کنفرانس ها و نمایشگاه های ساختمانی ، علاوه بر جذب مخاطب بیشتر ، برای افزایش جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو بسیار مفید است.

ادامه مطلب  طراحی سایت ، طراحی وب سایت

طراحی قسمت مقاله

طراحی قسمت مقالات و در دسترس بودن محتوای آموزشی در این صفحه می تواند در افزایش تعداد بازدید کننده و در نهایت در افزایش رتبه وب سایت شما در Google موثر باشد.

طراحی صفحه سوالات متداول

از آنجا که بسیاری از کاربران در مورد خدمات و خدمات شما سوال دارند ، هنگام طراحی این صفحه می توانید سوالات و پاسخهایی را که بیشتر کاربران می خواهند بپرسید.

طراحی وب سایت شرکت ساختمانیطراحی یک قسمت مفید برای پیوندها

تبادل لینک و قرار دادن آدرس سایتهای مرتبط و مفید با موضوع کلاس خود برای افزایش رتبه وب سایت مفید خواهد بود.

طراحی نوار جستجو ساده و پیچیده

جستجوی آسان برای جستجوی سریع و جستجوی پیشرفته هنگام ساخت وب سایت هایی که محتوای زیادی دارند اعمال می شود تا کاربر بتواند در کمترین زمان ممکن به خواسته های خود برسد.

طراحی قسمت فیلم

ارائه فیلم از پروژه ها و همچنین امکانات و تجهیزات شرکت شما برای معرفی شما و ایجاد ذهنیت شفاف تری در مخاطب ، در طراحی این بخش ارائه شده است.

یک سیستم تبلیغاتی را پیاده سازی کنید

با توجه به اینکه وب سایت های ساختمانی طراحی شده توسط کیوی سایت با گذشت زمان بازدیدکنندگان زیادی پیدا می کنند و بسیاری از شرکت ها علاقه مند هستند تبلیغات خود را در وب سایت شما قرار دهند. پاپ آپ و ..

سیستم تحویل رای را پیاده سازی کنید

داشتن سرویس عضویت در وب سایت به شما امکان می دهد ایمیل هایی برای کاربران داشته باشید و با ارسال خبرنامه به ایمیل اعضا ، آنها را از آخرین خدمات ، پروژه ها یا محصولات مطلع کنید.

طراحی بخش نظرسنجی

این بخش برای دریافت نظرات کاربران و مخاطبان سایت شما در مورد خدمات و همچنین مسائل خاص پیوست شده است.

طراحی قسمتی برای شبکه های اجتماعی

پیوند وب سایت یک ساختمان به صفحات رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، تلگرام و … که عضو آن هستید از طریق این قسمت امکان پذیر است.

طراحی بخش معرفی به دوستان

معمولاً افراد آنلاین زیادی برای تبلیغ محصول یا خدمات شما به دوستانشان بصورت آنلاین وجود دارند. طراحی این صفحه وب سایت شما را گسترش می دهد.

آمار بازدید کنندگان

آمار بازدیدکنندگان روزانه ، هفتگی و سالانه را می توان از این بخش تهیه کرد.

طراحی سایت فروش مصالح ساختمانی

ساخت سایت ساختمانی در کیوی سایت

شرکت کیوی سایت با در نظر گرفتن تجربه خود در زمینه طراحی سایت ساختمانی و طراحی سایت مصالح ساختمانی ، طراحی سایت شرکت ساختمانی ، به روشی کاملاً حرفه ای و تخصصی

وب سایتهای مورد درخواست مشتریان خود در زمینه ساختمانی شامل معرفی پروژه های ساختمانی، فروشگاه مصالح ساختمانی، تاسیسات و تجهیزات ساختمانی، بانک اطلاعات املاک و سایت نیازمندی های ملک می نماید.

کیوی سایت ظاهر وب سایت شما را همچون نمای زیبای یک خانه طراحی و اجرا می کند. و با معرفی آن به موتورهای جستجوگر مانند گوگل آنها را از حضور وب سایت شما در اینترنت مطلع می نماید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

حتما ببینید

چرا لپ تاپ بدون شارژر روشن نمیشه 2

چرا لپ تاپ بدون شارژر روشن نمیشه

ممکن است تجربه کرده باشید که لپ تاپ شما روشن نمی شود حتی اگر فکر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.