گردشگری

فاصله ساری تا بندرعباس چند کیلومتر است؟

فاصله ساری تا بندرعباس چند کیلومتر است؟ بندرعباس یکی از کلانشهرهای جنوبی و بزرگترین بندر کانتینری در ایران است که سالانه مسافرانِ داخلی و خارجیِ زیادی را به خود جذب می کند. اگر قصد دارید از ساری به این شهرِ زیبا سفر کنید، با این مقاله از کیوی سایت همراه باشید تا بدانید چه مسافتی در انتظار شماست.

فاصله ساری تا بندرعباس با خودروی سواری شخصی

نزدیکترین و بهترین مسیر ساری به بندرعباس با خودروی سواری:

مسافت : 1522 کیلومتر

مدت زمان: 16 ساعت و 48 دقیقه است.

مسیر دوم ساری به بندرعباس با خودروی سواری:

مسافت : 1394 کیلومتر

مدت زمان: 16 ساعت و 56 دقیقه است.

مسیر سوم ساری به بندرعباس با خودروی سواری:

مسافت : 1648 کیلومتر

مدت زمان: 18 ساعت و 21 دقیقه است.

شهرهای بین ساری تا بندرعباس

مسیر1: بابل، تهران، قم، کاشان، یزد، سیرجان

مسیر2: ساری، دامغان، یزد، سیرجان

مسیر3: بابل، تهران، قم، کاشان، نجف آباد، سیرجان

مسافت ساری تا بندرعباس با اتوبوس

مسیر1: 1522 کیلومتر

مسیر2: 1394 کیلومتر

مسیر3: 1648 کیلومتر

جاهای دیدنی مسیر ساری به بندرعباس

در مسیر بین ساری تا بندرعباس ، جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی متعددی وجود دارند که می توانید با بررسی مسیر ، بازدید از این مکان ها را در برنامه سفر خود قرار دهید.

معرفی جاذبه‌های طبیعی بندرعباس

به جنوب ایران که می‌روید، طبیعت شما را مسحور می‌کند. جنوب کشورمان فقط محدود به جاهای دیدنی قشم و جاذبه های کیش نیست، به هر نقطه‌ای که سر بزنید زیبایی منحصر به فردی را خواهید یافت که کمتر مشابه آن را در دیگر مناطق کشور خواهید دید. بندرعباس، شهر بندری و زیبای ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست. در ادامه با معروف‌ترین جاذبه‌های طبیعی و جاهای دیدنی بندرعباس بیشتر آشنا شوید.

کوه‌های گنو

اگر در یکی از صبح‌های سرد زمستانی خودتان را به کوه‌های آهکی گنو برسانید، عجیب‌ترین منظره زندگی‌تان را می‌بینید. یک کوه آتش‌فشان که از پایین بخار می‌کند! اگر نزدیک‌تر شوید متوجه می‌شوید که این بخار به دلیل چشمه‌های آب گرم پای کوه ایجاد می‌شود. در واقع این بخار آب گرم است که به تن سرد کوه و مه زمستانی می‌خورد و فضای وهم آلود عجیبی را به وجود می‌آورد. منظره‌ای که شاید تا چند لحظه نتوانید از خیره ماندن به آن دست نگه دارید.

غار خرسین

غار خرسین بدون شک یکی از بهترین جاهای دیدنی بندرعباس است. همین که پایتان را توی غار بگذارید، حس می‌کنید وارد عصر یخبندان شده‌اید. قندیل‌های آویزان برفی، آبشار نمک و چشمه‌های شور که از زیر پایتان می‌گذرد. احتمالا چندبار پلک می‌زنید تا مطمئن شوید که بیدار هستید. البته بخشی از این حس بخاطر آرامش عجیب غار نمک است.

اگر برای یک ماجراجویی آماده هستید، رو به جلو حرکت کنید. شما درون یک غار واقعی و بکر هستید، ممکن است گاهی مجبور باشید کمی خم شوید، گاهی راه باریک می‌شود و گاهی از دیدن شکل‌های عجیبی که قندیل‌های نمکی ساخته‌اند تعجب می‌کنید یا چند دقیقه خیره می‌مانید. از همه عجیب‌تر اینکه در وسط غار ناگهان به یک آبشار ۱۲ متری می‌رسید که قطعا از دیدن آن شوکه خواهید شد.

معبد هندوها

در میان آثار تاریخی بندرعباس معبد هندوها جلوه‌ای خیره کننده دارد. پس اگر بوی حنا و تصویر زن‌های بندری را کنار معبد هندوها بندرعباس بگذارید و چشمانتان را ببندید، برای چند لحظه احساس می‌کنید در دهلی نو هستید. معبد هندوها شکل جالبی دارد، درست انگار که دستی این معبد را از وسط هند بلند کرده و وسط یکی از قدیمی‌ترین خیابان های بندر عباس گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا