تکنولوژی

چگونه بسته ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل را فعال کنیم؟ [ آپدیت 1403 ]

فعال سازی ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل ۱۴۰۳ با استفاده از کد دستوری و اپلیکیشن ایرانسل من امکان پذیر است. اپراتور ایرانسل در مناسبت‌های خاص و به بهانه‌های مختلف، هدایای زیادی را به مخاطبین خود تقدیم می کند. برای دریافت این هدایا لازم است کد‌های دستوری را بدانید، بنابراین تا انتهای این مقاله از کیوی سایت با ما همراه باشید.

نحوه فعال سازی ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل ۱۴۰۳

فعال سازی ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل در سال ۱۴۰۳ بسیار ساده است. چون ایرانسل برای اولین ورود به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من هم برای کاربران سیم‌کارت اعتباری و دائمی، اینترنت رایگان در نظر گرفته است. اگر تا به حال نسل جدید این برنامه را روی گوشی خود نصب نکرده‌اید، با اولین نصب و ورود به ایرانسل من یک بسته اینترنت ۷ گیگابایتی با اعتبار همان روز فعال‌سازی هدیه می‌گیرید. فقط توجه کنید که حتما باید نسل جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل من را نصب کنید تا این هدیه برای شما فعال شود.

اگر در فعال سازی ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل به مشکل برخورد کردید فقط کافیه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید و در قسمت پشتیبانی مشکل تان را مطرح کنید تا در اولین فرصت فعال سازی ۷ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل روی سیمکارت شما انجام شود.

نحوه دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، روش‌های گوناگونی وجود دارد. ایرانسل هم مانند همراه اول طرح‌ها و هدایای متعددی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. البته مقدار جوایز و مناسبت‌های این اپراتور با همراه اول تفاوت‌های زیادی دارد. در ادامه این بخش برخی از طرح‌ها و روش فعالسازی و کد‌های دستوری آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

ادامه مطلب  چگونه کامپیوتر را به اندروید تبدیل کنیم؟

عید قربان تا غدیر: *5#

۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان یکماه هدیه ویژه استفاده از اپلیکشین‌های داخلی (روبیکا، ایتا، گپ و…): *5*1#

۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان یکماهه هدیه نصب اپلیکیشن رسمی ایرانسل*70#

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا