سبک زندگی

فیبروز ابرو نچرال بر ظاهر و جذابیت چهره مردان و زنان چه تاثیری دارد؟

فیبروز ابرو نچرال بر ظاهر و جذابیت چهره مردان و زنان چه تاثیری دارد؟ در گذشته برای زیبایی بخشیدن به ابرو، روی آن تتو انجام می دانند اما با گذشته زمان طرفداران خود را از دست داد و متدهای نچرال مانند فیبروز ابرو روی بورس آمدند. فیبروز ابرو یکی از جدیدترین روش‌های اصلاحِ ایرادهای ابرو است که بسیار طبیعی و تار به تار می باشد. اگر می خواهید بدانید فیبروز ابرو نچرال بر ظاهر و جذابیت چهره مردان و زنان چه تاثیری دارد، با این مقاله از کیوی سایت همراه شوید.

چرا سلامت و فرم ابرو در چهره تاثیر زیادی دارد؟

زنان بیشتر از مردان به لوازم آرایشی نیاز دارند، به این معنی که در مقایسه با مردان، «زیبایی» برای زنان اهمیت بیشتری دارد، بنابراین مطالعات زیادی در مورد جذابیت چهره زنان وجود دارد.

اگرچه روش‌های زیادی برای بررسی ویژگی‌ها و جذابیت‌های صورت وجود دارد، اما بسیاری از مطالعات بر روی فاصله و تناسب بین ویژگی‌های صورت، بدون در نظر گرفتن ویژگی‌های شکل و درجه تطابق آنها تمرکز می‌کنند. جذابیت چهره را می توان با ارتباط بین محلی و جهانی صورت به طور جامع تری اندازه گیری کرد. مطالعات قبلی روی یکی از ویژگی‌های صورت مرتبط با جذابیت صورت متمرکز شده‌اند، در حالی که ابروها و چشم‌ها در صورت بسیار نزدیک به یکدیگر هستند، بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم که بین ترکیب این دو ویژگی و جذابیت چهره رابطه خاصی وجود دارد.

تاثیر نازک و پر پشت بودن ابرو بر زیبایی چهره

فردی را با ابروهای پرپشت ومرتب را ببینید چشمان اش را درشت تر و و فرد را جوان تر نشان می دهد.

حال فردی با ابرو های کم پشت و یا تتو دار را در نظر بگیرید ، چهره ی فرد مصنوعی و سن شخص  را حداقل 10 سال بیشتر از آن سنی که دارد نشان می دهد.

ابرو های سالم و کامل با فرمی مرتب را جدی بگیرید زیرا در زیبایی چهره ی شما بسیار حائز اهمیت است.

ادامه مطلب  استوری تولد شهریور ماهی برای خودم

برای رسیدن به ابرو های پرپشت و فرمی متناسب با صورت شما راه های متفاوتی وجود دارد که در این مقاله قصد داریم آنها را بررسی کنیم. روش پر پشت کردن و تغییر ابرو ها عبارتند از:

کاشت ابرو:

بهترین روش برای رسیدن به فرم دلخواه ابرو ها کاشت ابروست زیرا این روش نتیجه ای طبیعی بر چهره ی شما می گذارد و متناسب با صورت شما طراحی و کاشت می شود. اما کاشت ابروها نیز می تواند گاهی اوقات به بدترین کابوس دیگران تبدیل شود. چرا می پرسید؟ خوب، چون سوال فقط در مورد کاشت ابروهای شما نیست، بلکه در مورد انجام صحیح آنها است. با این حال، هیچ قانون سخت و سریعی در مورد اینکه یک نوع ابروی «درست» چگونه به نظر می‌رسد وجود ندارد، اما مطمئناً بینش‌هایی از جانب شما وجود دارد، بنابراین قبل از اینکه به پزشک مراجعه کنید و کاشت ابرو انجام دهید لازم است راجب پزشک و نمونه کارهای او مطمعن شوید که فرم صورت شما را می داند، سپس تصمیم بگیرید که طول و ضخامت و چه فرمی را انتخاب کنید. بانک کاشت ابرو از پشت سر برداشته و تنها در چند ساعت کاشت ابروی شما انجام می شود دوره ی نقاهت آن

علاوه بر این، ابروهای به خوبی کاشت شده می توانند عیوب را پنهان کنند: چشم های کوچک، چشم های دور از هم ، با نوع مناسب ابرو می‌تواند هم ابعاد و هم طول چشم‌ها را افزایش دهد و در عین حال عیوب را که هرگز وجود نداشته‌اند پنهان کند. ابروهایی که به خوبی کاشت شده اند نه تنها زیبا به نظر می رسند، بلکه برای چشم انسان تمیز و دلپذیر به نظر می رسند.

میکرو بلدینگ:

روش‌های زیادی برای تغییر فرم ابروهایتان وجود دارد، اما یکی از راحت ترین آنها میکروبلیدینگ است، مهمترین تفاوت این روش با سایر روش‌ها، دستی بودن آن است؛ که در این روش تکنسین زیبایی با استفاده از یک تیغ تیز و مهارتی که در دستانش وجود دارد نسبت به ترمیم و تغییر حالت ابروی شما اقدام می‌کند و در بسیاری از کشورهای غربی کسی که اقدام به انجام چنین کاری می‌کند و یا دارای مرکز زیبایی است باید قبل از همه‌ چیز، مدرک تخصصی هنر داشته باشد. در روش میکروپیگمنتیشن با استفاده از دستگاهی دیجیتال اقدام به هاشور زدن ابروها می‌کنند در حالی که استفاده از روش میکروبیلدینگ با دست و یک تیغ تیز انجام می شود. در روش میکروپیگمنتیشن بعد از گذشت چند سال باید نسبت به ترمیم ابروها اقدام کرد که این مدت بین ۱ تا ۴ سال است. در این روش ابروها به مراقبت بیشتری احتیاج داشته و طول زمان انجام آن بیشتر از میکروبلیدینگ است. روش میکروبلیدنیگ به افرادی که می‌خواهند تغییرات بسیار اندکی در ابروهایشان ایجاد کنند توصیه می‌شود.

ادامه مطلب  فایده میکرودرم ابریژن برای پوست چیه؟

هاشور ابرو:

همانند تاتو کردن در هاشور زدن از سوزن‌های بسیار ریزی استفاده می‌شود تا رنگ‌های طبیعی را در زیر پوست ابروی ما قرار بدهند اما در هاشور زدن با قرار دادن رنگدانه‌ها در بخش میانی پوست باعث رنگ شدن آن قسمت به صورت موقت می‌شوند. در نتیجه به طور کلی تفاوت بین هاشور زدن و تاتو کردن در قرار دادن رنگدانه‌ها در عمق‌های مختلفی از پوست است. تفاوت دیگر هاشور زدن و تاتو کردن در این است که تاتو کردن به وسیله دستگاه انجام می‌شود و ماندگاری طولانی تری دارد اما در هاشور زدن چون معمولا به وسیله دست صورت می گیرد (در روش میکرو بلیدینگ) رنگدانه‌ها بعد از مدتی کمرنگ می‌شوند.

در ادامه با انواع مدل صورت و فرم ابرویی که به آن می آید آشنا می شوید، با مقاله ی شرکت تسهیل درمان ایرانیان همراه باشید.

فواید میکروبلیدینگ برای مردان: چرا باید آن را امتحان کنند؟

میکروبلیدینگ برای مردان، فراتر از یک روش زیبایی ساده، تأثیری عمیق بر اعتماد به نفس و تصویر ذهنی فرد دارد. در ادامه، به بررسی دلایلی می‌پردازیم که چرا مردان باید این روش را امتحان کنند:

  • بهبود ظاهر ابروها: میکروبلیدینگ به ابروها شکل طبیعی‌تر و پرپشت‌تری می‌بخشد، این امر در بهبود کلی ظاهر صورت نقش مؤثری دارد.
  • افزایش اعتماد به نفس: داشتن ابروهایی مرتب و طبیعی به افزایش اعتماد به نفس کمک کرده و تأثیر مثبتی بر تعاملات اجتماعی دارد.
  • زمان‌بندی و دوام: میکروبلیدینگ یک راه حل دائمی نیست، اما معمولاً بین یک تا سه سال دوام دارد، بنابراین نیاز به تکرار مکرر ندارد.
  • درمان برای کم‌پشتی ابرو: برای مردانی که با کم‌پشتی ابرو مواجه هستند، میکروبلیدینگ می‌تواند راه‌حلی مؤثر باشد.
  • کاهش نیاز به آرایش روزانه: با این روش، نیاز به استفاده مداوم از محصولات آرایشی برای پرکردن ابروها کاهش می‌یابد.
ادامه مطلب  29 مدل چیدمان اتاق خواب پسرانه لاکچری 2024

مراقبت‌های بعد از فیبروز ابرو

مراقبت‌های بعد از فیبروز ابرو از اهمیت بالایی برخوردار است و نقش مهمی در ماندگاری و کیفیت آن دارد. در اینجا به برخی از مهم‌ترین نکات مراقبتی بعد از فیبروز ابرو اشاره می‌کنیم:

  • از شستشوی ابروها با آب و صابون در 24 ساعت اول خودداری کنید.
  • برای تمیز کردن ابروها از یک پد پنبه‌ای آغشته به آب جوشیده و نرمال سالین استفاده کنید.
  • از خاراندن یا دست زدن به ابروها خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید به مدت طولانی خودداری کنید و در صورت لزوم از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • از استخر، سونا و جکوزی تا 7 روز بعد از فیبروز ابرو خودداری کنید.
  • از مصرف مواد آرایشی و بهداشتی در ناحیه ابرو تا 24 ساعت بعد از فیبروز ابرو خودداری کنید.
  • در صورت مشاهده هرگونه قرمزی، تورم یا خارش در ناحیه ابرو، با پزشک یا آرایشگر خود مشورت کنید.

عکس فیبروز ابرو بعد یک هفته

blank blank blank blank blank

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا