تکنولوژی

لپ تاپ ایسر ساخت کدام کشور است؟

لپ تاپ ایسر ساخت کدام کشور است؟ برند ایسر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه واقعیت مجازی و… در جهان است. با اینکه این شرکت بسیار پر آوازه و شناخته شده است اما برخی افراد هنوز نمی‌دانند دقیقا متعلق به کدام کشور است. در این مقاله از کیوی سایت قصد داریم تاریخچه شرکت ایسر را بررسی کنیم و آن را با برخی از برندهای دیگر مقایسه کنیم، پس با ما همراه باشید.

معرفی شرکت ایسر

در تاریخچه شرکت ایسر، احتمالآ برای شما هم پیش آمده که هنگام خرید محصولات ایسر، از خود بپرسید که شرکت ایسر کجایی است; ایسر در حقیقت یک برند چند ملیتی تایوانی است که دفتر مرکزی آن در نیو تایپه قرار دارد.

این شرکت در اوایل دهه ۲۰۰۰ با انجام فرایندهای بازاریابی در تولید توانست توزیع محصولات و تجهیزات خود را در دست بگیرد. در حال حاضر ایسر علاوه بر تجارت اصلی، محصولات فناوری تکنولوژی یک نهاد تجاری جدید را راه اندازی کرده است که بر فعالیت سرویس‌ها و سیستم عامل‌های تلفن‌های هوشمند تمرکز دارد.

نهاد تجاری که با نام Predator شناخته می‌شود معروف‌ترین لپ تاپ‌های ایسر با عنوان سری Aspire، سری گیمینگ Nitro و سری گیمینگ Predator به فروش می‌رسد که گزینه و انتخابی مناسب برای خرید لپ تاپ می‌باشد.

بنیان‌گذار این برند” استن شی” که به عنوان پیشگام صنعت تایوان شناخته می‌شود; شرکت خود را در فراز و نشیب‌های مالی سال‌های ۱۹۸۰ و ۹۰ هدایت کرد.

با این حال این شرکت در سال ۲۰۰۰ فعالیت خود را در زمینه تولید پرسود آغاز نمود و یک بخش جدید با نام Wistron Corporation را بنیان گذاشت.

این موضوع به موقعیت ایسر در رشد در بازارهای تکنولوژی جهانی کمک کرد، هنگامی که استن شی در اوایل سال ۲۰۰۵ بازنشسته شد؛ محصولات این برند به فروش بالایی در سراسر دنیا دست یافتند. در سال‌های اخیر ایسر از طریق رایانه‌های رومیزی و نوت بوک تأثیرات عمیقی در بازار تکنولوژی ایالات متحده گذاشته است.

مقاله پیشنهادی جهت مطالعه: چگونه حافظه پنهان لپ تاپ را پاک کنیم؟

blank

لپ تاپ asus بهتر است یا acer؟

هر دوی این شرکت‌ها لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دسکتاپ متعددی را با قیمت‌های مختلف راهی بازار می‌کنند. حتی می‌توانیم بگوییم که این دو برند بسیار شبیه به هم عمل می‌کنند. ایسوس در مقایسه با ایسر محصولات گران قیمت‌تر بیشتری راهی بازار می‌کند. محصولات ایسوس و ایسر شامل لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، کروم بوک‌های مختلف و لپ‌تاپ‌های مناسب کسب‌وکارهای گوناگون می‌شوند. در حالی که احساس می‌شود محصولات ایسر کیفیت بهتری در مقایسه با ایسوس داشته باشند، اما محصولات ایسوس نه تنها کیفیت بهتری دارند، بلکه از ظاهر زیباتری برخوردارند.

ادامه مطلب  چگونه در ورد شماره صفحه متفاوت بزنیم

تنها قسمتی که ایسر در آن بهتر از ایسوس عمل کرده، قیمت و پشتیبانی از مشتریان است. شاید ایسر از نظر میزان خلاقیت و نوآوری پشت سر ایسوس قرار داشته باشد، اما محصولاتی راهی بازار کرده که قابل اعتمادتر هستند. در واقع می‌توان گفت که ایسوس به شکل هوشمندانه‌ای سعی کرده تعادل خوبی میان محصولاتش داشته باشد، اما ایسر روی موضوع جذب اعتماد مردم تمرکز بیشتری دارد.

آیا ایسر لپ‌تاپ‌های خوبی راهی بازار می‌کند؟

در طول سال‌های گشته ایسر توانسته لپ‌تاپ‌های خوش قیمت و قدرتمندی راهی بازار کند که ویژگی‌های بسیار جذابی هم دارند. در حالی که این شرکت محصولات ارزان قیمت راهی بازار کرده، در طول سال‌های گذشته شاهد بودیم که لپ‌تاپ‌های رده بالا هم برای بازی و فعالیت‌های تجاری ساخته است.

نقاط قوت

محدوده قیمت: شرکت ایسر همیشه قیمت مناسب‌تری روی محصولات خودش قرار می‌دهد و استراتژی جالبی را هم در حوزه قیمت دنبال خواهد کرد. با خرید لپ‌تاپ‌های ایسر احساس نمی‌کنید که بیش از اندازه هزینه کرده‌اید.

تنوع محصولات: آن‌ها محصولات متعددی راهی بازار کرده‌اند. از کروم‌بوک گرفته تا نوت‌بوک و لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی و حتی لپ‌تاپ‌های شخصی و حرفه‌ای. همین موضوع باعث شده که حق انتخاب بالایی داشته باشید.

مدل‌های خلاقانه: ایسر هیچ وقت در استفاده از تکنولوژی‌های جدید کاربران خود را ناامید نکرده است و همیشه از تکنولوژی‌های باکیفیتی روی محصولات خود استفاده می‌کند.

وزن: حتی زمانی که از متریال‌های بسیار باکیفیتی در ساخت لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌شود، محصولات ایسوس همچنان وزن کمی دارند.

پشتیبانی از مشتری: ایسر از جمله شرکت‌هایی است که به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته پشتیبانی از محصولات خودش را ادامه می‌دهد.

ادامه مطلب  نحوه تغییر فونت پیش فرض ویندوز 10

نقاط منفی

طراحی: طراحی اکثر محصولات ایسر جذاب نیست.

کیفیت ساخت: در حالی که اکثر محصولات ایسر دوام خوبی دارند، برخی از محصولات ارزان قیمت این شرکت کیفیت خیلی بالایی ندارند.

لپ تاپ لنوو یا ایسر؛ کدام یک را باید بخریم؟

در بخش دیگری از مقایسه لپ تاپ لنوو و ایسر می‌خواهیم به سراغ زمینه‌های کاری و سرگرمی مختلف رفته و ببینیم که هر کدام از مدل‌های مختلف لپ تاپ لنوو یا ایسر چه عملکردی می‌توانند داشته باشند. این بخش در انتخاب شما نقشی تعیین کننده خواهد داشت و می‌توانید با خیالی راحت به سراغ انتخاب نهایی خود بروید.

بنابراین، این بخش را حتما دنبال کرده و جزئیاتی را دریافت کنید که به شما کمک می‌کند تا مستقیما انتخاب نهایی را از بین گزینه‌های موجود داشته باشید. پس با ما همراه شوید.

blank

لپ تاپ مخصوص بازی

گیمینگ یکی از زمینه‌های بسیار مهمی است که لپ تاپ‌های متنوعی هم در بازار برای آن وجود دارد. ایسوس یکی از برندهای شاخصی است که محصولات متنوعی داشته و معمولا بهتر از همه برندها عمل می‌کند. لپ تاپ‌های گیمینگ معمولا برای زمینه‌های دیگر هم عالی هستند.

چرا که مشخصات فنی بالایی داشته و با کارت گرافیک و صفحه نمایش قدرتمند خودشان، از پس تمام کارهایی که فکرش را می‌کنید، می‌توانند بربیایند. بنابراین، کاملا باید به این قبیل لپ تاپ‌ها اعتماد کرده و انتخاب خود را از بین‌شان انجام دهید. قیمت لپ تاپ‌های گیمینگ هم همواره بالاتر از انواع دیگر است.

لپ تاپ گیمینگ ایسر

اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ هستید، ایسر برنده نبرد بین لپ تاپ لنوو یا ایسر خواهد بود. این به خاطر لپ تاپ Predator Triton 900 Series است که یک محصول بسیار قدرتمند بوده و یکی از برترین محصولات سال ۲۰۲۲ نیز محسوب می‌شود. این محصول از پردازنده سریع و خشمگین Core i9 اینتل استفاده می‌کند که هشت هسته‌ای است.

ادامه مطلب  لپ تاپ اچ پی ساخت کدام کشور است؟

این پردازنده از فرکانس توربو فوق‌العاده عالی ۵ گیگاهرتزی استفاده می‌کند. این لپ تاپ همچنین از یک حافظه رم ۳۲ گیگابایتی هم بهره می‌برد و یک حافظه ۱ ترابایتی SSD هم برایش معین شده است. همین حافظه زیاد کافی است تا بتوانید بازی‌های زیادی را روی لپ تاپ خود نصب و اجرا کنید.

سرعت و دوام لپ تاپ هم بسیار بالا است. اگر می‌خواهید که لپ تاپ گیمینگ ایسر خود را در آینده مقاوم‌سازی کرده و نیازی به ارتقا نداشته باشید، این محصول بهترین انتخاب شما از بین لپ تاپ لنوو یا ایسر خواهد بود. تنها مشکل این لپ تاپ در صفحه نمایش ۶۰ هرتزی آن است.

اما فارغ از این قضیه، لپ تاپ در ازای قیمتش امکانات بسیار خوبی را برای شما فراهم می‌کند. اگر به لپ تاپ ارزان‌تری نیاز دارید، می‌توانید به سراغ Predator Helios 300 و Predator Triton 700 بروید که گزینه‌های ارزان قیمتی بوده و وزن بالاتری هم دارند. شما همراه با هلیوس ۳۰۰ می‌توانید یک صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی دریافت کرده و بدانید که زمان پاسخ گویی آن هم در حد ۳ میلی ثانیه است. با توجه به این لپ تاپ‌ها کمتر از ۲۰۰۰ دلار قیمت دارند، کاملا ارزش خرید خواهند داشت.

لپ تاپ گیمینگ لنوو

لنوو هم لپ تاپ‌های خوبی در این دسته دارد. مخصوصا اگر به دنبال لپ تاپ‌هایی با هزینه پایین هستید، می‌توانیم به IdeadPad L340 لنوو اشاره کنیم. در مقایسه لپ تاپ لنوو و ایسر باید بدانید که این لپ تاپ می‌تواند بازی‌هایی مانند فورتنایت، پابجی و اورواچ را به راحتی مدیریت و اجرا کند.

با این حال، این محصول هم کمتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد. لنوو چیز زیادی در بین لپ تاپ‌های گیمینگ خود ارائه نمی‌کند که بتوانید با Triton 900 رقابت داشته باشید. اما اگر بودجه بیشتری دارید و لنوو را هم ترجیح می‌دهید، می‌توانید به سراغ Legion 7000 یا Legion Y545 این کمپانی بروید که گزینه‌هایی بسیار عالی خواهند بود. بنابراین برنده این زمینه، ایسر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا