تکنولوژی

لپ تاپ ایسوس ساخت کدام کشور است؟

لپ تاپ ایسوس ساخت کدام کشور است؟ ایسوس یک برندِ با اصالت و پرطرفدار در جهان است که به علتِ مقرون به صرفه بودن خریدارانِ زیادی دارد. قبل از انتخابِ این محصول لازم است بدانید تاریخچه‌ی شرکتِ آن چیست و ساخت کدام کشور است، پس تا انتهای این مقاله از کیوی سایت با ما همراه باشید تا اطلاعاتی دقیق و کامل در اختیار شما بگذاریم.

تاریخچه شرکت ایسوس

یکی از اصلی‌ترین سوال‌هایی که احتمالا در ذهن شما نقش بسته این است که لپ تاپ ایسوس ساخت کجاست؟ ایسوس یک برند تایوانی است که در سال 1989 کار خود را در زمینه کامپیوترها و سخت افزار آغاز کرد. این برند در حال حاضر بزرگ‌ترین برند جهان از نظر مادربرد و همچنین تولید لپ تاپ‌های گیمینگ است و در بین سه شرکت برتر در ساخت نوت بوک‌ها نیز قرار می‌گیرد و همین موضوع به سادگی بزرگی شرکت در دنیای امروز را نشان می‌دهد.

ایسوس در سال 2007 در آمریکای شمالی به طور گسترده به خاطر کامپیوترهای Eee شناخته شد. این کامپیوترها انقلابی به حساب می‌آمدند و توانستند توجهات زیادی را به خود جلب کنند. ایسوس در حال حاضر هم پیشگام تغییرات جدید در صنعت موبایل با سری Zenfone است و در زمینه اینترنت اشیاء نیز فعالیت می‌کند.

برند ایسوس ساخت کدام کشور است؟

ایسوس، یک برند ابرقدرت تایوانی می‌باشد، که در تولید کالاهای دیجیتال، به خصوص لپ‌تاپ، بسیار محبوب می‌باشد و رقابتی سنگین با رقبای خود، همچون لنوو و اپل دارد. دفتر مرکزی شرکت ایسوس، در تایپه، پایتخت تایوان قرار دارد. این سوال که لپ تاپ ایسوس ساخت کدام کشور است نیز درست مانند سوال بالا می‌باشد، لپ‌تاپ‌های ایسوس،‌برای کشور تایوان می‌باشند، اما در تمام دنیا تولیدات لپ‌تاپ‌های خود را انجام می‌دهند.

ادامه مطلب  چجوری زبان گوشی سامسونگ را فارسی کنیم؟

blank

 

بررسی برند ایسوس و محصولات آن

ایسوس (asus) تولیدات خود را با مادربردهایی بر پایه‌ی پردازنده‌های اینتل آغاز کرد. این تولیدات در نتیجه‌ی امضای قرارداد همکاری بین شرکت اینتل و ایسوس در سال ۲۰۰۰ بود. فروش بالای شرکت ایسوس در بازارهای جهانی موجب شد کمی بعد از همکاری اینتل با ایسوس، شرکت AMD هم پا پیش گذاشته و قرارداد همکاری خویش را به ایسوس ارائه کرد.

مشارکتی که در تاریخچه شرکت ایسوس با اینتل ثبت شده است، برای ایسوس منفعت بیشتری در مقایسه با همکاری شرکت AMD داشته است تا آنجا که برند اینتل اطلاعات پردازنده‌های نسل بعد خود را بعد از IBM در اختیار ایسوس می‌گذارد. برند ایسوس در زمینه تولید لپ تاپ ایسوس، و دیگر تجهیزات آن محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده است.

مزایای لپ‌تاپ ایسوس

۱. کیفیت

کیفیت بالای لپ‌تاپ‌های ایسوس برای همه آشکار است. همه کاملا می‌دانند که می‌توانند چندین کار را به طور همزمان، بدون نگرانی از هنگی، با لپ‌تاپ ایسوس پیش ببرند. پردازش سریع این دستگاه‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا با سرعت بیشتری روی وظایف خود کار کنند.

۲. قیمت

کجا می‌توانید لپ‌تاپی پیدا کنید که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم داشته باشد؟ لپ‌تاپ‌های ایسوس نسبتا ارزان هستند و کارایی خود را فدای قیمت نمی‌کنند. این امر باعث می‌شود تا کاربران زیادی، بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، توان خرید لپ‌تاپ‌های این شرکت را داشته باشند.

۳. هم تبلت هم لپ‌تاپ

لپ‌تاپ‌های ایسوس بسیار متنوع هستند و این شرکت مدل‌های مختلفی تولید کرده به طور همزمان می‌توانند هم لپ‌تاپ و هم تبلت باشند. در پشت این لپ‌تاپ‌ها لولایی وجود دارد که اجازه می‌دهد تا صفحه‌کلید به راحتی جدا شده و یک تبلت ویندوزی قابل حمل در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب  چرا لپ تاپ بدون شارژر روشن نمیشه؟

۴. نمایشگر با وضوح بالا

اکثر لپ‌تاپ‌های ایسوس نمایشگرهایی با وضوح بالا دارند و تمام تصاویر و فیلم‌های شما را با گرافیک و کیفیت بالا به نمایش می‌گذارند. این نمایشگرها برای گیمرها، طراحان گرافیک و افراد عادی که علاقه به تصاویر و فیلم‌های با کیفیت دارند، جذاب خواهند بود. نمایشگر لپ‌تاپ ایسوس به گونه‌ای ساخته شده است تا در تاریک‌ترین محیط‌ها روشنایی کافی داشته باشد و در نور مستقیم خورشید به خوبی قابل مشاهده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا