چگونه مخفیانه استوری افراد را مشاهده و دانلود کنیم

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

سایت دیدن استوری بدون سین خوردن

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

دیدن هایلایت بدون سین خوردن

دیدن استوری بدون سین خوردن

سین خوردن هایلایت اینستاگرام

دیدن استوری بدون سین

دیدن استوری اینستا بدون سین

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین

چگونه افراد را از هاید استوری خارج کنیم

  • سین نخوردن استوری در اینستاگرام
  • آموزش دیدن استوری بدون سین خوردن
  • بازدید از استوری بدون سین خوردن
  • دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام
  • سین نخوردن استوری اینستا
  • سین کردن استوری
  • نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن
  • سایت دیدن استوری
  • سایت دیدن استوری بدون سین
  • مشاهده استوری بدون سین
  • دیدن مخفیانه استوری افراد در اینستاگرام
  • سایت های آنلاین برای مشاهده مخفیانه استوری های اینستاگرام
  • دیدن استوری اینستاگرام بدون سین شدن
  • چگونه بدون اینکه استوری هایلایت کنیم
  • دیدن مخفیانه استوری اینستا
  • سایت دیدن استوری اینستاگرام

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام چگونه است؟ در ایم مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه استوری دوستاتون رو بدون اینکه متوجه بشین سین کنید و لذت ببرید.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مخاطبان خاصی دارند و می خواهند فعالیت های آنها را مخفیانه در اینستاگرام دنبال کنند. به راحتی می توانید پست های آنها را بدون اطلاع طرفین روزانه مشاهده کنید و فعالیت های آن حساب را زیر ذره بین خود قرار دهید.

اما اگر می خواهید استوری های منتشر شده در یک صفحه را ببینید تا طرف دیگر از مشاهده شما مطلع نشود. شاید کار شما کمی سخت باشد. راه حل های زیادی برای پنهان کردن استوری دیگران وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم و البته ساده ترین و مهم ترین آنها.

ادامه مطلب  علت ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟

البته ، برای دیدن استوری بدون سین کردن ، می توانید با ایجاد یک حساب کاربری دوم در اینستاگرام ، به فعالیتهای مخفی خود ادامه دهید ،پرایوت باشد و به احتمال بالا با درخواست فالو کردن شما توسط ادمین آن پیج ها مخالف شود باید از راه حل های دیگر که در ادامه مقاله میگوییم استفاده کنید.

روش های دیدن استوری بدون سین خوردن

ما در این مقاله به روش های مختلف دیدن استوری بدون سین خوردن و همچنین دانلود و ذخیره استوری و هایلایت در حافظه سیستم خواهیم پرداخت.

با استفاده از سایت های مشاهده استوری و هایلایت

در ابتدای توضیحات ، ما به صراحت به شما می گوییم که نه تنها می توانید از این روش برای مشاهده مخفیانه استوری دیگران استفاده کنید ، بلکه می توانید برای دانلود و ذخیره استوری دیگران ، وارد سایت شوید و آنها را دانلود کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: از کجا بفهمیم هاید استوری شدیم؟

یکی از بهترین سایت های در این زمینه storyig است. برای استفاده از خدمات این سایت ، ابتدا وارد سایت شوید ، سپس در صفحه ای که در قسمت مربوطه باز می شود ، در کادر مربوطه اسم پیج مد نظر خودتان را که میخواهید استوری آن را بدون آنکه ادمین پیج مربوطه بفهمد ببنید، وارد کرده و سپس enter کیبورد را بزنید.

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

پس از انجام این کار ، سیستم این سایت ، پس از بررسی و تجزیه و تحلیل ، استوری های منتشر شده و موجود در این پیج و حتی هایلایت را که در قسمت بیوگرافی اینستاگرام صفحه وجود دارد به شما نشان می دهد.

ادامه مطلب  تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی بدون ایمیل

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: آموزش ۰ تا ۱۰۰ بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

برای مشاهده استوری بر روی نوشته stories که بعد از جستجو ظاهر شده است. کلیک و یا لمس کرده و استوری های موجود را مشاهده کنید. همچنین میتوانید بر روی نوشته download در پایین استوری نمایش داده شده را انتحاب و به ذخیره استوری مربوطه در حافظه سیستم خود بپردازید.

نحوه دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام

البته همانطور که گفتیم می توانید هایلایت های ارسال شده در این صفحه را نیز با این روش مشاهده کنید. برای انجام این کار ، به قسمت story highlights  در صفحه اول بروید و بر روی هایلایت های موجود کلیک کنید.

البته این روش زمانی می تواند کار کند که پیج هایی که مشاهده می کنید خصوصی نباشند ، که ما در مورد آنها به گونه ای بحث خواهیم کرد که شما همچنین می توانید داستان صفحات خصوصی را مخفیانه مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: علت ریزش فالوور اینستاگرام چیست؟

استفاده از ترفند قطع اینترنت برای مخفی دیدن استوری

قبل از شروع توضیح این ترفند ، لازم است به شما اطلاع دهیم که این ترفند با آزمایشی که ما تا تاریخ انتشار این پست انجام دادیم به درستی کار کرد و شما می توانید از این روش برای دیدن استوری بدون سین خوردن استفاده کنید.  بدون اینکه طرف مقابل پیج شما را در لیست بازدید کننده های استوری خود ببیند، اما به احتمال زیاد این روش در آینده کار نخواهد کرد.

برای استفاده از این ترفند ، کافی است به پیج خود بروید و در صفحه اصلی روی پیج ضربه بزنید و آن را به پایین بکشید ، یا به هر حال صفحه را رفرش کنید. استوری های تازه منتشر شده با رفرش در صفحه اصلی ظاهر می شوند.

ادامه مطلب  چگونه فالوور اینستاگرام زیاد کنیم (روش افزایش فالوور واقعی)

پس از به روزرسانی صفحه اصلی ، تلفن خود را از اینترنت قطع کرده و سپس استوری مورد نظر خود را مرور کنید ، و پس از اتمام مرور ، از Instagram خارج شوید و بعد از قسمت تنظیمات برنامه گوشی خودتان برنامه اینستاگرام را در بین برنامه های نصب شده پیدا کرده و توقف اجباری اینستاگرام را در این قسمت انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

اکنون می توانید اینترنت را فعال کرده و سپس فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید و می توانید با خیال راحت اینستاگرام خود را باز کرده و از آن استفاده کنید بدون اینکه ادمین پیج مربوطه بداند که استوری وی را مشاهده کرده اید.

چون پیج شما با استفاده از این روش در لیست پیج های مشاهده کننده آن استوری قرار نگرفته است.

امیدواریم که آموزش برای شما مفید بوه باشه و استوری های دوستان خود را بدون اینکه بفهمن سین کرده اید مشاهده کنیدو لذت ببرید.

 

حتما ببینید

معایب استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟

معایب استفاده از ربات اینستاگرام چیست؟

همانطور که می دانید این روز ها استفاده از ربات اینستاگرام بهترین گزینه برای جذب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.