تکنولوژی

چجوری اکانت تلگرام را بازیابی کنیم؟

چجوری اکانت تلگرام را بازیابی کنیم؟ اکانت تلگرام ممکن است به صورت اتفاقی و یا حتی عمدا از دسترس خارج شود ولی بخواهید آن را بازیابی کنید. در این مقاله از کیوی سایت قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور در صورت نیاز اطلاعات و اکانت تلگرام خود را بازیابی کنید.

بعد از حذف اکانت تلگرام چه اتفاقی می افتد؟

اگر اکانت تلگرام خود را حذف کرده باشید، هشدار تلگرام را دریافت خواهید کرد. در این هشدار توضیح می‌دهد در صورتی که بخواهید اکانت تلگرام خود را حذف کنید، تمام اطلاعات شما، پیام‌ها و گروه‌هایتان حذف می‌شود. حتی اگر مدیریت کانال تلگرام با شما باشد، آن هم از بین خواهد رفت.

از این رو قبل از این که دکمه تایید حذف را بزنید، به شما توضیح می‌دهد که در صورتی که اکانت خود را حذف کنید، هیچ راهی برای برگرداندن اطلاعاتی که قبلا در آن اکانت داشته‌اید وجود ندارد و بهتر است مراقب آن باشید.

چجوری اکانت تلگرام را بازیابی کنیم؟

برگرداندن اکانت حذف شده تلگرام کار دشواری نیست. در صورتی که برخی موارد را رعایت کنید، به راحتی می‌توانید اکانت پاک شده خود را بازیابی کنید. در ادامه قصد داریم نحوه برگرداندن تلگرام پاک شده با استفاده از ایمیل و شماره تماس را توضیح دهیم.

بازیابی اکانت تلگرام با شماره

اگر اکانتی که از دست رفته را می‌خواهید با شماره قدیمی خود بازیابی کنید، این کار را به سادگی می‌توانید انجام دهید. ابتدا به فروم اختصاصی تلگرام مراجعه کنید و درخواست بازیابی تلگرام خود را به انگلیسی مطرح کنید.

در بخش شماره موبایل، شماره خود را با کد کشور ایران وارد کنید و درخواست بازیابی کنید. بعد از شماره درخواست یک ایمیل می‌کنند. از ایمیل معتبری استفاده کنید چون جواب درخواستتان ایمیل می‌شود.

لینک و نحوه بازیابی در ایمیل برایتان ارسال شده و با رمز جدیدی که تیم تلگرام ارسال می‌کند می‌توانید وارد اکانت حذف شده خود شوید.

بازیابی اکانت تلگرام با ایمیل

اگر برایتان این سوال به وجود آمده است که “با ایمیل چگونه تلگرام پاک شده را برگردانیم؟” باید بگوییم که در این روش باید از تایید هویت دو مرحله‌ای استفاده کرده باشید.

در واقع اگر تایید هویت دو مرحله‌ای را روی اکانت خود از قبل فعال کرده باشید، می‌توانید از طریق آن بعد از پاک شدن اکانت هم، آن را بازیابی کنید. همانطور که می‌دانید، هنگام فعال‌سازی تایید هویت دو مرحله‌ای، از شما یک ایمیل (اختیاری) درخواست می‌شود.

در حالت کلی، مراحل بازیابی تلگرام پاک شده با استفاده از ایمیل، به شرح زیر است:

دسترسی به پشتیبانی تلگرام: به وب‌سایت رسمی تلگرام بروید یا از داخل برنامه به بخش تنظیمات و سپس به بخش کمک و پشتیبانی مراجعه کنید.ایجاد درخواست پشتیبانی: در فرم پشتیبانی، باید شماره تلفن مرتبط با اکانت حذف شده و توضیحی مختصر از مشکل خود را وارد کنید. بهتر است که به زبان انگلیسی بنویسید تا شانس پاسخ‌دهی سریع‌تر افزایش یابد.

منتظر بررسی تیم پشتیبانی: پشتیبانی تلگرام درخواست شما را بررسی می‌کند و اگر اطلاعات کافی ارائه شده باشد و شرایط لازم فراهم باشد، ممکن است اکانت شما بازیابی شود. در برخی موارد، ممکن است از شما درخواست شود تا مدارک بیشتری ارائه دهید تا هویت شما تأیید شوید.

کد QR را اسکن کنید

اگر قبلاً با گوشی خود وارد تلگرام شده اید، افزودن یک دستگاه جدید به تلگرام کار آسانی است. می‌توانید کد QR را که در دستگاه جدیدتان نمایش داده می‌شود اسکن کنید تا وارد حساب تلگرام خود شوید.

مرحله 1: برنامه تلگرام را در تلفنی که قبلاً وارد شده اید باز کنید.

مرحله 2: روی سه خط افقی در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

مرحله 3: Devices را انتخاب کنید و روی Link Desktop Device کلیک کنید.

مرحله 4: در دستگاهی که می خواهید وارد حساب تلگرام خود شوید به web.telegram.org بروید.

مرحله 5: کد QR را با استفاده از گوشی هوشمند خود اسکن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا