تکنولوژیشبکه های اجتماعی

چجوری بفهمیم چه کسی اینستاگرام مارا چک میکند؟

چجوری بفهمیم چه کسی اینستاگرام مارا چک میکند؟ یکی از کنجکاوی‌هایی که مخاطبان اینستاگرام دارند این است که چه کسانی آنها را چک می کند. در این مقاله از کیوی سایت با ارائه چند روش به شما کمک خواهیم کرد که به جواب سوالتان برسید، پس با ما همراه باشید.

چجوری بفهمیم چه کسی اینستاگرام مارا چک میکند؟

تاکنون راهی برای شناسایی اینکه چگونه بفهمیم پروفایل اینستاگرام چک میشود پیدا نشده است. اینستاگرام به کاربران خود احازه نمیدهد تا ببیند چه کسی پروفایل آن ها را مشاهده کرده است. بنابراین چنانچه پیچ اینستاگرام شخصی را نگاه کنید و پست یا لایک نکنید هیچ راهی برای شناسایی شما توسط دارنده آن پیچ وجود ندارد.

دانلود برنامه چگونه بفهمیم چند نفر اینستاگرام ما را چک کرده اند؟

دانلود برنامه چگونه بفهمیم چند نفر اینستاگرام ما را چک کرده اند؟ یعنی دریافت اپلیکیشن‌هایی که به واسطه آن‌ها می‌توانید بفهمید چند نفر در اکانت اینستاگرام شما هستند. برخی از این نرم‌افزارها شاید امنیت کافی نداشته باشند و منجر به هک اینستاگرام بشوند، بنابراین مسئولیت این بخش با خود شما خواهد بود. اگر اطلاعات خاصی روی اکانت خود ندارید، بهتر است باز هم به این مورد اکتفا نکنید، زیرا آن‌ها از سخت افزار گوشی و منابع گوشی موبایل استفاده کرده و سرعت پردازش شما را پایین می‌آورند. حتما اپلیکیشن‌های مورد نیاز را از مراجع معتبر مانند Play Store، App Store، کافه بازار و… دانلود کنید. البته به جز نرم‌افزار راه‌های دیگری هم مانند تنظیمات استوری اینستاگرام هستند که بتوانید به واسطه آن تنظیمات خاصی را اعمال کنید تا افراد دلخواه آن را ببینند.

اپلیکیشن WProfile

اپلیکیشن WProfile بهترین ابزار برای دیدن کسانی است که پروفایل شما را چک کرده‌اند. طراحی رابط کاربری بسیار کاربرپسند آن باعث شده تا سابقه 8 ساله مفیدی به ثبت برساند و از این طریق کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. سعی کنید نسخه اصلی آن را از فروشگاه‌های معتبر دریافت کنید و از مدل‌های هکی آن به همان دلیل که ذکر شد استفاده نکنید. اگر می‌خواهید استوری را به افراد خاصی نشان دهید، تنها کافیست به صفحه هاید کردن استوری اینستاگرام مراجعه کنید.

نرم افزار InStalker

اگر به دنبال یک برنامه جذاب و حرفه‌ای برای بررسی بهتر اینستاگرام خود می‌باشید، اپ InStalker می‌تواند نیاز شما را به صورت کامل و جامع رفع کند. معمولا کسانی که مخاطبینشان کم است و می‌توانند همه آن ها را مدیریت کنند از این برنامه استقبال بسیار زیادی دارند. این برنامه به شما خواهد گفت که چه کسی از پروفایل اینستاگرام شما در چه زمانی بازدید کرده است. آیا این شخص شما را دنبال می‌کند و یا خیر؟ البته این تمام قابلیت‌های این برنامه نمی‌باشد و به شما اجازه ذخیره کردن پست و استوری های جذاب دیگران را نیز میدهد.
در صورتی که قصد تماشای یک لایو از دست رفته را دارید و یا می‌خواهید آن را ذخیره کنید، این برنامه نیاز شما را تامین خواهد کرد.

حافظه جانبی این اپ به نحوی است که شما بعد از پاک کردن آن باید اطلاعات خود از حافظه پنهان آن نیز پاک کنید. در این صورت دسترسی شما به بخش‌های مختلف آن با کیفیت بسیار بالاتری انجام خواهد شد. نکته بسیار جذاب این برنامه در این است که تمامی خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار شما خواهد گذاشت. از طرفی می‌توانید با کمک این برنامه متوجه بازدید های فیک و مشکوک نیز بشوید. حتی برای بازگردانی اکانت اینستاگرام نیز می‌توانید روی کمک این برنامه حساب کنید.

اپلیکیشن Insta Follow

اپلیکیشن Insta Follow؛ برخی افراد وجود دارند که علاوه بر بدون اجازه نگاه کردن اکانت شخصی شما، به دنبال دانلود کردن عکس پروفایل‌تان هم هستند و شما ممکن است از این موضوع خوشحال نشوید و بخواهید مچ این افراد را بگیرید. این برنامه اطلاعات مفیدی در اختیار شما می‌گذارد که به واسطه آن می‌توانید فالورهای فیک و فالورهای گمشده را پیدا کنید.

دیدن کسانی که پروفایلتو چک می‌کنن

اگر بخواهیم اصولی ترین روش جک کردن بازدید پروفایل اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، باید به نوع اکانت شما اشاره نماییم. شما با استفاده از یک حساب تجاری می‌توانید متوجه شوید که چند نفر پروفایل شما را چک نموده‌اند. از طرفی با این روش می‌توانید بازخورد تبلیغات را نیز به سادگی متوجه شوید و از یک استراتژی بسیار عالی استفاده نمایید و صفحه خود را رشد دهید. مراحل زیر را دنبال کنید تا به این قابلیت بسیار جذاب دست پیدا کنید.

  1. با استفاده از برنامه های  Google Play – App Store  – Play Store اینستاگرام خود را به آخرین ورژن موجود به روز رسانی کنید.
  2. سپس بخش تنظیمات آن را باز کنید و وارد حساب کاربری بخش Account شوید.
  3. معمولا آخرین گزینه در این بخش « Switch to Professional Account » خواهد بود، آن را لمس کنید و اجازه دهید که صفحه تنظیمات جدید به شما نمایش داده شود.
  4. در این بخش معمولا از شما حرفه و اطلاعات مربوط به آن پرسیده می‌شود. سعی کنید اطلاعات این بخش را به دقت تکمیل کنید. چرا که بخش از استوری و پست‌های شما در اکسپلور به واسطه این بخش توزیع خواهد شد.
  5. بعد از 7 روز کاری این بخش برای شما فعال خواهد شد و به سادگی می‌توانید آمار کسانی که پروفایل اینستاگرام شما را چک کرده‌اند، مشاهده کنید. دقت کنید که قبل از 7 روز ممکن است که گزینه مربوط به آن برای شما مشخص نباشد.

اطلاعات در این بخش معمولا به صورت آماری است و نمی‌توان آیدی و مشخصات شخصی که پروفایل شما را چک می‌کند، داشته باشید. از طرفی اگر این بخش فعال نباشد، بسیاری از برنامه هایی که به شما مشخصات دقیق میدهند نیز غیر فعال است. به همین دلیل شما باید حتما از این روش استفاده کنید تا دسترسی شما برای دیگر بخش‌ها باز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا