تکنولوژی

چجوری جیمیل را از گوشی شیائومی حذف کنیم؟

چجوری جیمیل را از گوشی شیائومی حذف کنیم؟ برای استفاده از خدمات گوگل پلی و برخی بخش‌های دیگر از تلفن همراه لازم است یک جیمیل وارد آن کنید. همچنین ممکن است شما برای انتقال پیام نیز به جیمیل احتیاج داشته باشید و آن را در گوشی ذخیره کنید. برای اینکه بتوانید جیمیلی که وارد کرده اید را از تلفن همراه خود  خذف کنید، تا انتهای این مقاله از کیوی سایت با ما همراه باشید.

چجوری جیمیل را از گوشی شیائومی حذف کنیم؟

دلایل مختلفی ممکن است افراد را به دنبال حذف اکانت جیمیل از گوشی شیائومی کنند. برخی از افراد نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی داده‌های خود و میزان اطلاعاتی که گوگل جمع‌آوری می‌کند دارند. حذف یک حساب می‌تواند این نگرانی‌ها را با قطع ارتباط با سرویس‌های گوگل کاهش دهد. در ادامه، نحوه حذف حساب گوگل در گوشی‌های شیائومی را آموزش می‌دهیم:

  1. ابتدا برنامه “تنظیمات” را در گوشی شیائومی خود باز کنید.
  2. به قسمت پایین صفحه بروید و “Accounts & sync” را انتخاب کنید.
  3. سپس روی “Google” ضربه بزنید.
  4. از پایین صفحه به گزینه “More” و سپس “Remove account” کلیک کنید.
  5. یک پنجره تأیید نمایش داده می‌شود که اطلاع می‌دهد حذف حساب همچنین تمام داده‌های مرتبط روی دستگاه حذف خواهد شد. با زدن دکمه “Remove account” اقدام را تأیید کنید.
  6. ممکن است از شما خواسته شود رمز عبور حساب Google خود را برای تأیید هویت وارد کنید. شیائومی به شما هشدار می‌دهد که تمام داده‌های مرتبط با حساب، از جمله ایمیل‌ها، مخاطبین و داده‌های برنامه، از دستگاه حذف خواهند شد. قبل از اقدام، مطمئن شوید که از اطلاعات ضروری خود نسخه پشتیبان تهیه کرده‌اید. همچنین برای حذف تمام ایمیل‌های جیمیل در گوشی‌های شیائومی نیز لازم است این مراحل را برای هر حساب تکرار کنید.

نکته: تمامی ایمیل‌ها و اطلاعات مرتبط با حساب جیمیل از دستگاه شما حذف خواهند شد. لذا پیشنهاد می‌شود که قبل از اقدام به حذف حساب، از اطلاعات مهم و ایمیل‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین به یاد داشته باشید که این مراحل برای هر حسابی که به گوشی اضافه کرده‌اید باید تکرار شود.

حذف حساب گوگل از گوشی یا تبلت اندروید

تقریباً هر کاری که در اندروید انجام می‌دهید حول این می‌چرخد که همیشه حساب کاربری گوگل خود را داشته باشید. وقتی شما تمام ردپای گوگل را از گوشی یا تبلت خود حذف می‌کنید، دسترسی به تمام برنامه‌ها، سرویس‌ها و ویژگی‌های گوگل برای آن حساب را از دست می‌دهید، مگر اینکه حساب گوگل دیگری اضافه کرده باشید.

قبل از حذف حساب کاربری گوگل، پیام‌ها، تماس‌ها و هر چیز دیگری را که می‌خواهید، در محلی جداگانه برای حفظ امنیت ذخیره کنید.

توجه: مراحل این بخش توسط گوشی موتو اج ۳۰ فیوژن با اندروید ۱۳ اجرا شده است. منوی تنظیمات شاید در دستگاه اندرویدی شما کمی متفاوت باشد.

  • تنظیمات (settings) گوشی اندرویدی خود را باز کنید.
  • به قسمت گذرواژه‌ها و حساب‌ها (Passwords and accounts) بروید.
  • حساب کاربری گوگلی را که می‌خواهید حذف کنید، انتخاب کنید.
  • روی Remove account ضربه بزنید.
  • اعلان پاپ‌آپ را بررسی و تصمیم خود را تأیید کنید. زمانی که اکانت اصلی گوگل را در دستگاه خود حذف می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا پیش از ادامه، PIN یا رمز عبور دستگاه خود را وارد کنید.

گوگل پیام‌ها، تماس‌ها و دیگر داده‌های شما را از گوشی اندرویدی حذف می‌کند. داده‌ها همچنان در سرورهای شرکت ذخیره می‌شوند. اگر می‌خواهید یک تماس، ایمیل یا فایل خاص را چک کنید، از مرورگر وب دسکتاپ مانند کروم به جیمیل و گوگل درایو دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا