تکنولوژی

چجوری دایرکت هوشمند اینستاگرام را فعال کنیم؟

چجوری دایرکت هوشمند اینستاگرام را فعال کنیم؟ در آپدیت جدید اینستا قابلیت جذابی به اسم دایرکت هوشمند اضافه شده است که به شما در پاسخگویی پیام‌ها کمک زیادی می‌کند. برای استفاده از این قابلیت لازم است یک پیامی را برای عبارت خاص آماده کنید تا در صورتی که فردی آن عبارت را ارسال کرد، پیام آماده‌ی شما برای او فرستاده شود. در ادامه‌ی این مقاله از کیوی سایت توضیحات بیشتری در این باره و نحوه‌ی فعال سازی آن خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

دایرکت هوشمند اینستاگرام چیست؟

سرویس دایرکت هوشمند یا دایرکت اتوماتیک اینستاگرام  تمام نیاز های یک پیج اینستاگرام را که در زمینه بیزینس، آنلاین شاپ، آموزش و خدمات فعالیت دارند را در پاسخ دهی اتوماتیک دایرکت به کاربران یاری می دهد و سبب ایجاد تعامل حداکثری با فالوورهای شما می شود.
شما در ازای درخواست ریپلای در استوری های خود در دایرکت می توانید کمتر از یک ثانیه پاسخ مخاطبان را به صورت متن ، عکس ، ویدیو ، ویس بالای یک دقیقه و حداکثر تا 20 دقیقه و حتی دکمه به صورت منوی یک اپلیکیشن یا وب سایت را انجام بدهید . این پاسخ دهی می تواند همزمان برای چند ده هزار دایرکت صورت پذیرد .
اگر میخواهید بدانید دایرکت هوشمند اینستا چیست باید بگوییم که دایرکت هوشمند اینستاگرام تحولی نوین در مدیریت کسب و کار ، افزایش درآمد و برندسازی شماست.

چجوری دایرکت هوشمند اینستاگرام را فعال کنیم؟

برای فعال کردن قابلیت دایرکت هوشمند اینستاگرام باید ابتدا وارد منوی تنظیمات شده و گزینه بیزینس را انتخاب کنید. پس از آن در منوی بعدی frequently asked questions را مشاهده می کنید. بر روی آن ضربه بزنید.

یک صفحه برای شما باز می شود که در آن گزینه ای با نام ask a question وجود دارد. شما در این قسمت می توانید سوال و پاسخ آماده خود را وارد کنید. برای این باید در کادر question سوال خود را تایپ کنید و در کنار automated response نیز پاسخ را بنویسید.

بر روی تیک تایید در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید تا تغییرات ذکر شود. حال در صفحه باز شده شما دو بخش مختلف را مشاهده می کنید. با استفاده از گزینه show questions  می توانید این قابلیت را فعال یا غیرفعال کنید. طبیعی است که برای نمایش سوالات متداول باید این گزینه فعال باشد. قسمت question نیز به شما اجازه اضافه کردن سوالات بیشتری را می دهد. شما با زدن گزینه add question می توانید سوال و پاسخ بعدی را اضافه کنید.

مزیت استفاده از دایرکت هوشمند

استفاده از این ابزار مزیت‌های زیادی به همراه دارد. این مزیت‌ها سبب شده‌اند که امروزه بسیاری از پیج‌های بزرگ دنیا از کامنت اتوماتیک استفاده کنند. اولین و مهم‌ترین مزیت دایرکت هوشمند اینستاگرام پاسخ سریع و به‌موقع به نیاز مشتریان است. در واقع مشتری دیگر در صف طولانی انتظار برای پاسخ دایرکت خود نخواهد بود. علاوه‌بر این، می‌توان به چندین مشتری به‌صورت همزمان پاسخ داد. این مسئله تاثیر بسیار زیادی در رضایتمندی از پیج خواهد داشت. شما از این طریق می‌توانید هزینه‌ کسب‌و‌کار خود را کاهش داده و وقت مفید بیشتری برای تولید محتوای پیج داشته باشید.

در واقع مدیریت شبکه های اجتماعی از این طریق، بهتر و منطقی‌تر صورت می‌گیرد. پیج‌های مختلف با کمک این سرویس، دیگر نیازی به ادمین نخواهند داشت؛ زیرا دایرکت اتوماتیک وظیفه‌ ادمین را به بهترین شکل انجام خواهد داد. مشتریان نیز تجربه‌ بهتری از مراجعه به پیج شما خواهند داشت و برای خرید مجدد، مشتاق‌تر هستند. در نهایت بهتر است بدانید که استفاده از این سرویس بهترین راه برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا