سرگرمی

چجوری در ساکورا اسکول کد بزنیم؟

چجوری در ساکورا اسکول کد بزنیم؟ یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جدید، ساکورا اسکول است که در آن می‌توانید یک شخصیت کاملا یونیک داشته و در دنیایی مجازی به صورت واقعی زندگی کنید. این بازی شبیه به انیمه بوده که یک داستان عاشقانه و در عین حال هیجان انگیز به دنبال دارد. اگر شماهم از پلیرهای این بازی هستید با این مقاله از کیوی سایت همراه باشید تا روش‌های کد زدن را بشناسید و بازی مهیج‌تری را تجربه کنید.

چجوری در ساکورا اسکول کد بزنیم؟

ماجرای بازی ساکورا اسکول

این بازی یک شبیه‌ساز در جهان باز است که بازیکن می تواند با انتخاب یک شخصیت و انتخاب آیتم‌هایی از قبیل دختر یا پسر، کودک یا بزرگسال بودن و یا انتخاب شخصیت گربه و همچنین انتخاب لباس، رنگ چشم، مدل مو و… را شخصی‌سازی کند. بازیکن می‌تواند در این دنیای باز از خانه خارج شده به تمام نقاط شهر رفت‌وآمد کند و به‌عنوان یک دانش‌آموز در مدرسه حاضر شده و با دیگر افراد وارد تعامل و گفتگو شود. بخش مکالمه این امکان را به بازیکن می‌دهد تا با استفاده ازجملات ازپیش تعیین شده با افراد دوست و یا از آنها متنفر شود. انتخاب با بازیکن است می‌تواند انواع جرایم را آزادانه انجام دهد، به شخصیت بازی فرمان رفتار خشونت‌آمیز دهد و با استفاده از قابلیت مختلف لباس‌ها، جت پک و قدرتی که در اختیارش قرار می‌گیرد با افراد مبارزه کند و یا برعکس عمل کرده و محبوبیت کسب کند. در این بازی مرگ معنایی ندارد و اثری از خونریزی دیده نمی‌شود شخصیت‌ها پس از مبارزه با یکدیگر بیهوش شده و روز بعد با نفرت به کسی که به او حمله کرده است به بازی برمی‌گردند. گزارش به پلیس و درگیرشدن در بازی وجود دارد که عواقب و پیگرد را در پیش خواهد داشت.

طراحی و صداگذاری بازی ساکورا اسکول

طراحی بازی با توجه به مزیت‌هایی که در آن نهفته است در سطح قابل قبولی قرار داشته که بد نیست بدانید در طول گیم پلی بازی با شخصیت‌های انیمه‌ای بسیاری مواجه خواهید شد که امکان اجرای بازی به صورت آفلاین نیز وجود داشته است. هر یک از شخصیت‌های بازی با شکل و شمایل متفاوتی نسبت به دیگری همراه بوده و این موضوع می‌تواند شما را از رویارویی با بخش‌های تکراری دور نماید.

در ساختار بازی می‌توانید خودروهای مختلفی را تماشا کنید که طراحی ساده آنها از هرگونه ‌بخش‌های اضافی گرافیکی دور بوده است و می‌توانید با سوار شدن بر آنها به دنبال انجام حرکات سرگرم کننده و یا ایجاد مزاحمت برای نیروهای پلیس باشید. در کنار موارد ذکر شده باید بدانید دکمه‌های خوبی برای کنترل و مدیریت بازی در نظر گرفته شده است که می‌تواند روی گیم پلی بازی و نحوه پیشروی آن تاثیر مهم و بسزایی داشته باشد. ناگفته نماند که در اطراف صفحه نمایش می‌توانید با اطلاعات تکمیلی شخصیت خود نظیر درصد خون و سرعت خودرو و یا جان‌های اضافی مواجه باشید که نیازی به وارد شدن به تنظیمات بازی برای فعال‌سازی آنها نخواهید داشت زیرا به صورت پیش فرض بر روی صفحه قابل رویت می‌باشند.

دربخش صداگذاری بازی SAKURA School نیز شاهد المان‌های ویژه خوبی هستیم که این موضوع روی تقویت گیم‌پلی بازی نقش مهمی خواهد داشت. بدنیست بدانید شرکت سازنده در این زمینه از مزایای صوتی بسیار خوبی استفاده نموده است که می‌تواند نظر شما را از همان لحظات ابتدایی به سمت صدای بازی SAKURA School جلب کند. برای آشنایی با اطلاعات سخت افزاری بازی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا