تکنولوژی

چجوری زبان گوشی هواوی را فارسی کنیم؟

چجوری زبان گوشی هواوی را فارسی کنیم؟ تغییر زبان یکی از تنظیماتی است که باید در گوشی‌های هوشمند آن را بلد باشید تا در صورت نیاز به فارسی یا هر زبان دیگری تغییر دهید. از آنجایی که تنظیمات هر گوشی متفاوت از نوع دیگر است، در این مقاله از کیوی سایت شما را برای تغییر زبان گوشی هواوی راهنمایی خواهیم کرد.

فارسی کردن گوشی‌های هواوی در EMUI از طریق Settings

برای فارسی کردن گوشی و تبلت هواوی در EMUI از طریق تنظیمات، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به منوی “تنظیمات” بروید.
  2. روی گزینه “سیستم و بروزرسانی” کلیک کنید.
  3. سپس گزینه “زبان و ورودی” را انتخاب کنید.
  4. در قسمت “زبان”، گزینه “افزودن زبان” را انتخاب کنید.
  5. از لیست زبان‌ها، “فارسی” را پیدا کرده و انتخاب نمایید.
  6. پس از نصب، زبان فارسی در لیست زبان‌ها ظاهر می‌شود. می‌توانید آن را به عنوان زبان پیش فرض تنظیم کنید.
  7. گزینه “فارسی” را کلیک کرده و “تنظیم پیش فرض” را انتخاب کنید.

شیوه تبدیل زبان (از یک زبان خاص به زبان انگلیسی)

زمانی که باید زبان به عنوان مثال فارسی را به انگلیسی برگردانید وضعیت تا حدی به هم ریخته می گردد. برترین مسیر جهت رسیدن به هدفتان طی کردن تمام مراحل به ترتیب گفته شده است ولی حتماً نیاز هست که به علائم دیداری و عددها دقیق شوید. اگر زبان دستگاهتان بر زبانی تنظیم گردیده که آن را به هیچ شکل نمی فهمید و برای همین می خواهید این زبان را به زبان انگلیسی تغییر دهید، مرحله های در پایین آورده شده را انجام دهید.

1- بر علامتSettings  که به شکل چرخ دنده می باشد ضربه بزنید.

2- به سمت پایین رفته و بر آخرین گزینه موجود در فهرست ضربه وارد نمایید.

3- مورد چهارم را از لیست انتخاب نمایید.

4- حالا اولین مورد را از لیست برگزینید.

5- انگلیسی را از فهرست بپسندید. اگر در لیست دیده نمی شود بر کلمه های آبی رنگی که به طور معمول با حرف های بزرگ هستند باز ضربه خود را بزنید.

6- برای یافتن زبان انگلیسی در لیست حتماً باید جستجو کنید. بعد بر روی آن برای چندمین بار ضربه زده و زمانی که صفحه مربوط به پاپ آپ جهت تأیید شما نمایان گردید مورد طرف راست را قبول کنید.

چطور کیبورد گوشی هواوی را فارسی کنیم؟

یکی از مزایای گوشی‌های اندرویدی نسبت به iOS، پشتیبانی کامل آن‌ها از اکثر زبان‌ها، به ویژه زبان فارسی است. اکنون که با موفقیت زبان دستگاه خود را به فارسی تغییر داده‌اید، می‌توانید به افزودن زبان فارسی به کیبورد دستگاه بپردازید.

برای این کار، وارد تنظیمات دستگاه شوید و گزینه “System & Updates” را لمس کنید تا گزینه “Language & Input” برای شما نمایان شود. سپس گزینه “Microsoft SwiftKey Keyboard” را انتخاب کنید تا به منوی تنظیمات کیبورد دسترسی پیدا کنید. در اینجا، “Languages” را باز کنید و از لیست زبان‌ها، زبان فارسی را پیدا کرده و به کیبورد خود اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا