ترفندهای اینستاگرام

چرا باید فالوور بخرم ؟

چرا باید فالوور بخرم ؟ یکی از مهم ترین سوالات هر صاحب صفحه اینستاگرام است. اگر مطالعه این مقاله را انتخاب کرده اید، باید سوالاتی در این زمینه داشته باشید که در ادامه به صورت تخصصی به آنها پاسخ خواهیم داد.

خرید فالوور در اینستاگرام یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای افزایش مشتری است. حتما می پرسید چطوری؟ اگر صفحه اینستاگرام دارید، باید سعی کنید فالوورهای خود را افزایش دهید.

بالاخره هرکسی که صفحه اینستاگرام دارد می خواهد اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. این اطلاعات می تواند هر چیزی باشد، مهم است که بخواهید دیگران درباره موضوعاتی که پست کرده اید بدانند.

حال برای اینکه این موضوعات انتخابی شما در قالب نشریات و استوری منتشر شوند، باید فالوورهای زیادی داشته باشید. هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشید، پست ها و استوری های شما بیشتر دیده می شود.

تا اینجا به صورت خلاصه به این موضوع رسیدیم که داشتن فالور چه ضرورتی دارد. این موضوع در حال حاضر برای صفحات تجاری بسیار مهم است و بسیاری از صفحات تجاری سعی در افزایش تعداد فالوورهای خود دارند و از هر روشی در این راستا استفاده می کنند. یکی از محبوب ترین روش های امروزی خرید فالوور در اینستاگرام است.

چرا باید فالوور بخرم

خرید فالوور اینستاگرام به چه معناست؟

ابتدا توضیح خواهم داد که خرید فالوور در اینستاگرام به چه معناست. آیا اصلاً می توان فالوور اینستاگرام را خرید یا خیر؟ چه پیج های فالوور اینستاگرام خریداری شده است و سوالاتی در این زمینه که روزانه ذهن تمامی صاحبان کسب و کار را به هیجان می آورد.

ادامه مطلب  چطوری در اینستاگرام استوری بگذاریم؟ [در 20 ثانیه]

بنابراین، ابتدا، خرید فالوور اینستاگرام به چه معناست؟

شرکت ها و دفاتری هستند که در زمینه بازاریابی اینستاگرام فعالیت می کنند. این شرکت ها مستقل از اینستاگرام فعالیت می کنند و هیچ ارتباطی با مجموعه اینستاگرام ندارند.

یکی از روش هایی که این شرکت ها از آن استفاده می کنند، داشتن چندین صفحه است که بتواند در طول روز چندین هزار فالوور را به صفحه شما جذب کند. برخی از شرکت ها با استفاده از روبات ها و برخی دیگر برای برنامه های شخص ثالث این کار را برای شما انجام می دهند.

پس لازم است بدانید که این افزایش فالوور زیر نظر اینستاگرام نیست. اینستاگرام در این زمینه دخالتی ندارد. اگر در حین کار با یک شرکت با مشکل مواجه شوید، اینستاگرام هیچ پشتیبانی از شما ارائه نخواهد کرد.

خب تا اینجا مقاله نحوه خرید فالوور را دیدیم. پس بدانید که فالوور قابل خرید است. اما باز هم این سوال پیش می آید که آیا فالوورهای خریداری شده فیک هستند یا واقعی؟

خرید فالوور

چرا در اینستاگرام فالوور بخریم؟

خب حالا بریم سراغ سوال اصلی این مقاله که اصلا چرا دنبال کننده اینستاگرام بخریم؟ دلایل زیادی وجود دارد که در این مقاله به مهمترین آنها می پردازیم.

۱٫ سرعت بالا هنگام خرید فالوور

خوب، برای همه ما واضح است که هر صاحب کسب و کاری در تلاش است تعداد فالوورهای خود را افزایش دهد.برای طی کردن این مسیر به صورت عادی این مسیر زمان زیادی میبرد.

بگذارید با یک مثال توضیح دهم. فرض کنید شما به تازگی یک حساب بیزنسی به اینستاگرام اضافه کرده اید و اکنون می خواهید فالوورهای خود را افزایش دهید. اگر به طور معمول منتظر افزایش فالوورهای خود هستید، باید حداقل شش ماه صبر کنید تا فالوورهای شما به ۱۰۰۰ برسد.

ادامه مطلب  چگونه فالوور واقعی بگیریم؟ [راهکارهای عملی]

اگر این فالوور را خریداری کنید، زودتر این مسیر را طی خواهید کرد. در کمتر از یک روز می توانید تعداد فالوورهای خود را به ۱۰۰۰ نفر افزایش دهید.
این برای یک کسب و کار نوپا عالی است.

۲٫ برای انجام این کار به زمان نیاز ندارید

همه ما می دانیم که افرادی که صفحه تجاری دارند زمان کمی برای کار در اینستاگرام دارند. با استفاده از خرید فالوور به راحتی می توانند چندین هزار کاربر را به صفحه خود اضافه کنند و از آن لذت ببرند.

خرید فالوور اینستاگرام

در واقع این شما نیستید که در افزایش تعداد فالوورها نقش دارید، بلکه شرکتی هستید که این کار را برای شما انجام می دهد. راه هایی وجود دارد که می توانید بدون استفاده از واسطه این کار را انجام دهید، اما باید بدانید که باید دو برابر زمان معمول زمان صرف کنید تا بتوانید در عرض چند هفته این تعداد فالوور را به دست آورید.

۳٫ جلب اعتماد مشتریان

اگر تعداد فالوورهای زیادی داشته باشید، این امر به طور قابل توجهی بر مشتریان شما تأثیر می گذارد. افرادی که به تازگی کار در اینستاگرام را شروع کرده اند، به احتمال زیاد تعداد فالوورهای کمی دارند.

این افراد برای جلب اعتماد مشتریان باید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند. یکی از موارد این است که اینستاگرام به تعداد فالوورهای کاربران نیز رسیدگی می کند. خوب، هرچه این فالوورها واقع بینانه تر باشند، اینستاگرام قطعاً از آنها استقبال خواهد کرد.

۴٫ فالوورهای خریداری شده ریزش ندارند

وقتی تعداد فالوور خاصی را از شرکت خریداری می کنید، این تعداد فالوور همیشه وجود دارد و تعداد آنها هرگز کاهش نمی یابد. برخی از شرکت ها ممکن است با دلال هایی که انجام می دهند کلاهبرداری کنند، ما اگر به نماد الکترونیکی اون شرکت مراجعه کنید و در صرت دارا بودن این اتفاق به ندرت برای شما خواهد افتاد.

ادامه مطلب  از کجا بفهمیم هاید استوری شدیم؟ مرداد 1400

تا اینجا در مقاله ای کوتاه و مفید توضیح دادیم که چرا باید در اینستاگرام فالوور بخرید. فالوورهای خریداری شده اینستاگرام تضمینی و بدون ضرر هستند و نیازی به صرف زمان برای دریافت آنها ندارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا