شبکه های اجتماعی

چرا توییتر شماره تلفن را قبول نمیکند ؟

توییتر به یکی از ابزارهای داغ فضای مجازی در ایران تبدیل شده است و به مرور زمان افراد زیادی از ایران برای ارسال و اشتراک گذاری اخبار و بحث در مورد مسائل روز و شخصی به توییتر می آیند.

یکی از معایب این شبکه اجتماعی عدم پذیرش شماره موبایل ایرانی است.

تحریم ها به هر نحوی بر عملکرد مقصد تحریم شده تاثیر می گذارد، توییتر جزو برنامه های تحریم شده است. اگر در ساخت اکانت توییتر مشکل دارید و شماره تلفن همراه شما را قبول نمی کند با ما همراه باشید تا با هم این مشکل را حل کنیم و به راحتی از این پلتفرم جهانی استفاده کنیم.

پس اگر به دنبال پاسخی مناسب برای این سوال هستید که چرا توییتر شماره تلفن را قبول نمی کند، این مقاله را بخوانید.

چرا توییتر شماره تلفن را قبول نمیکند ؟

مدتی است که برای کاهش اکانت های اسپم و افزایش امنیت حساب، توییتر عدم وارد کردن شماره تلفن همراه را اجباری کرده و به دلایل نامعلومی برخی از شماره ها را نیز قفل کرده است.

مشکل کاربران ایرانی از زمانی شروع شد که با وجود درخواست های فراوان توییتر برای بازگرداندن این پیشوند (با هشتگ هایی مانند #AddIranPhoneNumber) پیشوند +۹۸ از لیست شماره های توییتر حذف شد، اما متاسفانه تا به امروز تغییری ایجاد نشده و به دلایل نامعلومی شماره تلفن های ایرانی در این لیست قرار نمی گیرند، در حالی که پلتفرم هایی مانند فیس بوک، گوگل و حتی یاهو از شماره تلفن های ایرانی پشتیبانی می کنند.

چرا توییتر شماره تلفن را قبول نمیکند

ساخت اکانت توئیتر با شماره موبایل ایران

این روش برای کسانی مناسب است که تا به حال اکانت توییتر نداشته اند و می خواهند برای اولین بار اکانت توییتر خود را بسازند، البته همانطور که می دانید کد ایران در لیست شماره های توییتر نیست و نمی توانید خود را وارد کنید.

ادامه مطلب  کاهش حجم فیلم ها در تلگرام [در 10 ثانیه]

شماره موبایل ایرانی برای تایید اکانت توییتر خود استفاده کنید، چون برای تایید اکانت برای شما پیامکی ارسال نمی شود، در این صورت می توانید از روش زیر برای ایجاد حساب توییتر از طریق مرورگر استفاده کنید:

ابتدا بررسی کنید که آیا در توییتر وارد شده اید یا ثبت نام کرده اید، اگر وارد شده اید، می توانید شماره موبایل خود را از مراحل بالا وارد کرده و از حساب کاربری خود استفاده کنید، اما در غیر این صورت باید از طریق ابزار مرورگر Inspect Element مشکل را حل کنید. و با طی مراحل زیر یکی از کدهای کشور ایران را تغییر دهید:

۱- وارد سایت توییتر شوید و مراحل ثبت نام را طی کنید تا به مرحله افزودن شماره موبایل برسید.

۲- با فشردن کلیدهای میانبر Shift+Ctrl+C در مرورگر گوگل کروم یا کلیک راست بر روی نام کشوری که نوشته شده و انتخاب گزینه بررسی آیتم، پنجره جدیدی برای شما باز می شود.

۳- قسمت مربوط به شماره کد کشورها را انتخاب کنید و روی فلش در گوشه سمت چپ کلیک کنید تا لیست همه کشورها در زیر نمایش داده شود.

۴- حالا یکی از این کدها را انتخاب کنید و به جای آن پیش شماره ایران (+۹۸) را اضافه کنید تا کد شماره تلفن ایران به شما اضافه شود، نیازی به تغییر نام کشور نیست، فقط مقدار ورودی را تغییر دهید.

۵- حالا روی آیکون ضربدر کلیک کنید تا صفحه تایید آیتم بسته شود و شماره موبایل خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا کد تایید توییتر برای شما ارسال شود.

ادامه مطلب  آموزش پاک کردن تلگرام، دیلیت اکانت تلگرام

۶- پس از دریافت کد، آن را در قسمت مربوطه وارد کنید تا وارد اکانت توییتر خود شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا