چرا وضعیت واتساپ خودم دیده نمیشه

چرا وضعیت واتساپ خودم دیده نمیشه ؟

مشاهده وضعیت واتس اپ من یکی از ویژگی های ارائه شده توسط واتس اپ است. در واقع شما می توانید روی عکس پروفایل خود کلیک کرده و از طریق صفحه وضعیت واتس اپ وضعیت آن را مشاهده کنید.

اگر وضعیتی دارید، می توانید آن را در عرض ۲۴ ساعت ببینید. همچنین می توانید از ویژگی دیگر این بخش که وضعیت ما را بررسی کرده و همچنین می توانید از نماد فوروارد، اشتراک گذاری و سطل زباله استفاده کنید.

اما گاهی اوقات ممکن است نتوانم وضعیت خود را ببینم؟ این مشکل حداقل یکبار برای همه پیش آمده است، پس چه کنیم؟ مشکل را از کجا پیدا کنیم؟ برای حل این مشکل با ما همراه باشید.

چرا وضعیت واتساپ خودم دیده نمیشه ؟

همانطور که اشاره کردیم گاهی اوقات برای مشاهده وضعیت خود یا دیگران مشکلاتی پیش می آید و برای رفع آن باید برخی تنظیمات را بررسی کنید یا از ابزارهای خاصی استفاده کنید.

البته در آپدیت جدید واتس اپ این مسائل به حداقل رسیده است اما همچنان برخی گزارش ها در حال دریافت است که با انجام مراحل زیر قابل رفع است.

اینترنت و اتصالات شبکه خود را بررسی کنید

این اقدام اولین قدم در عیب یابی تمامی پیام رسان ها می باشد. اولین قدم برای دیدن وضعیت واتس اپ من بررسی اینترنت و اتصالات آن است که گاهی اوقات به دلایل خاصی قطع می شود.

اگر تمام اقدامات لازم برای بررسی اینترنت را انجام داده اید اما همچنان با همین مشکل مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم روش های زیر را امتحان کنید.

ادامه مطلب  خرید فالوور 100 درصد واقعی [نکات مهم]

برای اینکه مطمئن شوید مشکل از اتصالات شبکه نیست ابتدا وارد تنظیمات گوشی شده و قسمت شبکه های موبایل یا سیم کارت و شبکه های موبایل را بررسی کنید، در صورت فعال بودن اتصالات می توانید یک بار دیتای موبایل را خاموش کرده و برگردانید. بر.

مشکلات WhatsApp را بررسی کنید

گاهی ممکن است وقفه هایی در ارتباط بین سرورها ایجاد شود که دسترسی افراد به این پیام رسان برای مدت کوتاهی محدود شود. با وجود امنیت بالای پیام رسان واتس اپ، احتمال بروز این مشکلات بسیار کم است، اما برای اطمینان می توانید با مراجعه به سایت داون دتکتور اطلاعات لازم را در مورد مشکلات پیش آمده به دست آورید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید با ورود به این سایت و مراجعه به قسمت واتس اپ تمامی اطلاعات مربوط به سرورهای واتس اپ و اختلالات احتمالی در اختیار شما قرار می گیرد.

در صورت کلیک بر روی دکمه Live Outage Map اطلاعات کامل تری در اختیار شما قرار می گیرد.

چرا وضعیت واتساپ خودم دیده نمیشه

تلفن همراه را ریستارت کنید

یکی از اقدامات موثر و ایمن که می تواند مشکلات را در همه شرایط حل کند، راه اندازی مجدد یا خاموش و روشن کردن تلفن همراه است.

البته به نظر می رسد این اقدام باید در بالای جدول باشد زیرا قدرتی باورنکردنی در حل مشکلات مربوط به سایر دستگاه های هوشمند دارد. به قدرت راه اندازی مجدد ایمان داشته باشید زیرا می تواند به راحتی تمام خطاها را برطرف کند.

حافظه داخلی و حافظه کش را بررسی کنید

یکی از دلایلی که من در مشاهده وضعیت واتس اپ خود با مشکل مواجه می شوم این است که واتس اپ پر از حافظه است.

ادامه مطلب  خرید فالوور اینستاگرام 10k (معرفی سایت معتبر)

بدون شک برای تماشای ویدیوهای واتس اپ با مشکل مواجه شده اید، حتی نمی توانید عکس ها و فیلم هایی که برایتان ارسال می شود را ببینید.

اگر تمام مراحل بالا را انجام داده اید و مشکل نمای واتس اپ هنوز حل نشده است، توصیه می کنیم کش واتس اپ را نیز بررسی کنید.

ازدحام بیش از حد این بخش یکی از دلایل اصلی ایجاد چنین مشکلاتی است. برای حل این مشکل، باید از طریق تنظیمات WhatsApp اقدام کنید.

از منوی برنامه ها در قسمت تنظیمات Whats app را انتخاب کنید، در مرحله بعد وارد قسمت ذخیره سازی شده و روی گزینه Clear cache کلیک کنید.

پس از پاک کردن حافظه پنهان، Clear data را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که فضای ذخیره سازی به طور کامل پاک شده است.

 

حتما ببینید

blank

ساخت توییتر با شماره ایران در اندروید

توییتر نیز یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار در دنیاست. این شبکه دارای مخاطبان بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.