گردشگری

چطوری از تهران برم پرند؟

چطوری از تهران برم پرند؟ پرند شهری جدید در حومه‌ی تهران است که شاهدِ پیشرفت‌های چشمگیری از آن در مدت زمانی کوتاه بوده‌ایم و همچنان نیز درحال توسعه و گسترش است. اگر می خواهید از تهران به سمت پرند بروید، با این مقاله از کیوی سایت همراه باشید تا مسیرهای آن را بررسی کنیم.

قطار حومه ای پرند، تهران، مسیر روزانه کارمندان تهرانی

شهر جدید پرند یکی از شهرهای بزرگ حومه تهران به حساب می آید. این شهر جدید در سال های اخیر و با توجه به پروژه مسکن مهر پرند و افزایش جمعیت چشمگیری که در این شهر حومه ای اتفاق افتاده است به یکی از مهم ترین شهرهای اطراف تهران تبدیل شده است. با توجه به مهاجرت ساکنین شهر بزرگ تهران به پرند مشکلات حمل و نقل مسافران هر روزه در این شهر برای مردم بسیار قابل تامل است چرا که حجم گسترده ای از افرادی که در پرند زندگی می کنند در تهران شاغل هستند و باید مسیر تهران تا پرند را روزانه طی کنند.

مسیر جاده ای تهران پرند، یکی از مسیرهای شلوغ جاده ای به حساب می آید چرا که در این راه مسافران هر روزه تهران قم هم دیده می شوند. پس با این حساب مسافران پرند باید به دنیال راه بهتری برای طی کردن روزانه این مسیر در نظر بگیرند و در اینجا هیچ انتخابی بهتر و اقتصادی تر از سفر با قطار حومه ای تهران پرند به نطر نمی رسد.

چجوری با اتوبوس برم پرند؟

شما می توانید در ایستگاه مترو صادقیه اتوبوس های صادقیه- پرند را مشاهده کنید. این اتوبوس های سال هاست که فعالیت می کنند و قبل از افتتاح مترو هم فعالیت داشته اند.

ادامه مطلب  کامل ترین چک لیست سفر گردشگری را ببینید!

چجوری با تاکسی برم پرند؟

از آنجایی که ایستگاه مترو پرند هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، اطلاعات دقیقی از تاکسی‌هایی که به این ایستگاه می‌روند وجود ندارد. پس از افتتاح این ایستگاه و مشخص شدن خطوط تاکسیرانی، تمامی اطلاعات را برای شما قرار می‌دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا