گردشگری

چطوری از تهران به خوی بریم؟

چطوری از تهران به خوی بریم؟ شهر خوی با قدمتی بیش از 7 هزار سال، یکی از شهرهای مهم در آذربایجان غربی است که در آن هم طبیعتِ بکر پیدا می شود و هم جاذبه‌های تاریخی مانند مناره شمس تبریزی. اگر قصد دارید از تهران به این شهر سفر کنید با این مقاله از کیوی سایت همراه باشید تا بدانید چه مسیری پیش روی شما است.

چطوری از تهران به خوی بریم؟

خوی در فاصله 67 کیلومتری از مرز کشور ترکیه، 135 کیلومتری از شهر ارومیه، 165 کیلومتری از شهر تبریز و 790 کیلومتری از پایتخت کشورمان واقع شده است. برای دسترسی به شهر خوی از تهران، راه‌های متعددی وجود دارد که در ادامه به بررسی ویژگی‌های هر کدام می‌پردازیم.

مسافت تهران تا خوی با اتوبوس

در بین تمامی وسایل نقلیه عمومی، راحت‌ترین و در دسترس‌ترین آن‌ها اتوبوس است. علاوه بر این که بلیط آن به نسبت دیگر وسایل حمل‌ونقل ازران‌تر است، در هر ساعت از شبانه‌روز نیز به سمت هر شهری که بخواهید، حرکت دارد. همه‌روزه اتوبوس‌هایی از پایانه غرب در تهران به سمت پایانه مسافربری سردار شهید حاج محمد حنیفه در شهر خوی آماده حرکت هستند. مسافت این مسیر 792.4کیلومتر است و در مدت 8 ساعت و 44 دقیقه طی می‌شود.

مسافت تهران تا خوی با قطار

مسیر ریلی همیشه طرفداران خود را دارد. مسافرت با قطار، ایمن، راحت و مقرون به صرفه است و همین دلایل باعث‌شده‌اند تا بسیاری از افراد همچنان قطار را به عنوان وسیله نقلیه سفر خود انتخاب کنند. از ایستگاه راه‌آهن تهران به سمت ایستگاه شهر خوی، مسافت زمانی 9 ساعت و 30 دقیقه‌ای در پیش دارید.

ادامه مطلب  چجوری شاخص های سلامتی در سفر را افزایش دهیم؟

blank

مسافت تهران تا خوی با هواپیما

فرودگاه خوی دومین فرودگاه آذربایجان غربی است. پرواز از تهران به سمت شهر خوی و از خوی به تهران، در بعضی روزهای هفته در این فرودگاه انجام می‌شود. محل قرارگیری این فرودگاه، در 25 کیلومتری شهر خوی است و فاصله آن با مرکز شهر با تاکسی، حدود 45 تا 50 دقیقه است. مسیر هوایی تهران به سمت فرودگاه خوی، در حدود 56 دقیقه طی خواهد شد.

بهترین مسیر تهران به خوی چند کیلومتر است ؟

بهترین مسیر تهران به خوی ، مسیر شماره 1 روی نقشه بالا می باشد که حدود 787.8 کیلومتر است.

از تهران تا خوی چند ساعت است؟

  • مسیر 1  : از تهران تا خوی 8:04 ساعت است.

نزدیک ترین مسیر تهران به خوی  چند ساعت است؟

نزدیکترین مسیر تهران تا خوی حدود 8 ساعت و 04 دقیقه است.

از تهران تا خوی با سواری چند ساعت راه است ؟

از تهران تا خوی با سواری حدود 8 ساعت و 04 دقیقه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا