تکنولوژی

چگونه بازدید استوری اینستاگرام را بالا ببریم؟

چگونه بازدید استوری اینستاگرام را بالا ببریم؟ اینستاگرام با توجه به تعدادِ مخاطبانی که دارد، بهترین پلتفرم برای کسب و کار است. فعالیت در این اپلیکیشن کار ساده‌ای است ولی در عین حال نیاز به مهارت و ایده‌های خلاقانه نیز دارد. یکی از مهم‌ترین بخش‌های اینستاگرام که تاثیر زیادی در رشد پیج دارد، تعداد بازدید از استوری است. در این مقاله از کیوی سایت قصد داریم به شما راه کارهایی برای افزایش بازدید استوری ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

چگونه بازدید استوری اینستاگرام را بالا ببریم؟

استوری از جمله قابلیت‌های اینستاگرام است که هم برای پیج‌های شخصی و هم برای پیج‌های کسب و کاری، جذابیت‌های خاص خود را دارد. برای پیج‌های شخصی می‌تواند جنبه سرگرمی و وقت‌گذرانی داشته باشد و برای پیج‌های بیزینسی هم می‌تواند درآمدزا باشد. به همین دلیل در ادامه مقاله بهترین روش‌ها و برنامه های بالا بردن بازدید استوری را معرفی می‌کنیم:

خرید فالوور اینستاگرام؛ بهترین راه افزایش بازدید استوری اینستاگرام

وقتی شما فالوورهای زیادی دارید، بازدیدکنندگان پیجتان شما را به عنوان یک پیج محبوب و معتبر می‌شناسند و احتمال فالو شدن شما توسط آن‌ها افزایش می‌یابد. به این ترتیب داشتن فالوور زیاد به صورت غیرمستقیم روی افزایش مخاطب و همچنین افزایش بازدید استوری نیز تاثیر مثبت دارد.

در پنل شبکه‌های اجتماعی اینبو می‌توانید به بهترین، متنوع‌ترین و ارزانترین خدمات خرید فالوور اینستاگرام دسترسی پیدا کنید!

 استفاده از کلمات کلیدی مناسب و هشتگ

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، می‌توانید از کلمات کلیدی مناسب و برچسب‌های مرتبط استفاده کنید. به این ترتیب، کاربرانی که دنبال محتوای مشابه هستند، استوری‌های شما را مشاهده خواهند کرد. مثلا اگر استوری شما در مورد آشپزی ایرانی باشد، می‌توانید از هشتگ‌هایی مانند #آشپزی_ایرانی، #غذای_ایرانی و #سفره_ایرانی استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی جهت مطالعه: هشتگ های معروف انگیزشی اینستاگرام

بالا بردن بازدید استوری از طریق تگ لوکیشن (Location)

استفاده از لوکیشن یا همان موقعیت مکانی، از دیگر روش‌های ساده ولی کاربردی برای افزایش ویو استوری می‌باشد. کاربران بسیاری هستند که از اینستاگرام، مکان‌هایی خاصی را جستجو می‌کنند.
به عنوان مثال، شما قصد دارید برای صرف غذا در منطقه‌ای مشخص به رستوران بروید. با سرچ کردن رستوران تبریز در صفحه سرچ اینستاگرام (قسمت Places) لیستی از رستوران‌های تبریز را به شما نشان می‌دهد.
کسب و کار‌های بسیاری وجود دارند که از همین روش روزانه بازدیدهای استوری و به دنبال آن مشتریان زیادی را جذب می‌کنند.

در اینستاگرام، کاربرانی هستند که پست‌های منتشرشده براساس موقعیت جغرافیایی را دنبال می‌کنند و استوری‌های مربوط به آن لوکیشن را می‌بینند. پس حتما از تگ لوکیشن در پیج خود استفاده کنید.

 تعامل بیشتر با فالوورهای پیج

استوری‌ در اینستاگرام را می‌توان به عنوان یک ابزار تعاملی معرفی کرد. با افزایش بازدید استوری، احتمال اینکه کاربران با شما درباره محتوا یا پست‌های خاصی که در استوری قرار داده‌اید، در ارتباط باشند، بیشتر می‌شود. این ارتباطات می‌توانند منجر به افزایش فروش و تعامل بیشتر شما با فالوورهای پیج شود.

blank

در پایان روز یک استوری جدید به اشتراک بگذارید

افزودن یک استوری جدید در ساعت 22-23 و دقیقا قبل از انقضای بقیه استوری‌ها باعث دیده شدن بیشتر همه آن‌ها می‌شود. ما از دلیل این موضوع آگاه نیستیم ولی به حرف ما اعتماد کنید و نتیجه‌اش را ببینید. همچنین یک وقفه کوتاه بین استوری‌ها را آزمایش کردیم و متوجه شدیم که نتیجه چندان مطلوبی ندارد.

مقاله پیشنهادی جهت مطالعه: 1000 تا متن جذاب برای بیوگرافی اینستاگرام

استفاده از انواع چالش‌ها در استوری

برای بالا بردن بازدید اینستاگرام، می‌توانید از چالش‌های مختلفی در استوری استفاده کنید.
به چالش دعوت کردن مخاطب‌های خود در اینستا باعث افزایش تعامل، میزان ماندگاری مخاطبان در پیج خود و از همه مهمتر زیاد شدن بازدید استوری اینستاگرام می‌شود.
با چالش‌ها کسب درآمد از اینستاگرام را شروع کنید.

پاسخ دادن به دایرکت

یکی دیگر از روش‌های افزایش بازدید استوری، پاسخ دادن به دایرکت است. فرض کنید به یک مهمانی رفته‌اید و در میان آن جمع، شخصی با شما صحبت کرده و با شما ارتباط برقرار می‌کند. طبیعتا شما این فرد را به افراد دیگر در مهمانی ترجیح خواهید داد.
دقیقا در اینستاگرام هم شرایط اینگونه است.

برای بالا رفتن بازدید استوری باید با مخاطب‌های خود تعامل داشته باشید. پاسخ ندادن به کامنت‌ها، پیام‌های دایرکت‌، ریپلای‌های استوری و … باعث می‌شود با گذشت زمان مخاطبان خود را در اینستاگرام از دست دهید.
توجه داشته باشید که راه‌های مختلفی برای افزایش تعامل میان شما و مخاطبانتان وجود دارد. حتی می‌توانید در بیو پیجتان اعلام کنید که چه زمانی به مخاطب‌های خود در دایرکت پاسخ خواهید داد. این کار باعث می‌شود که شما در نظر فالوورهایتان فردی منظم باشید.

چه ساعتی استوری بگذاریم؟

جالب است بدانید ساعتی که استوری شما منتشر می‌شود، در میزان بازدید استوری شما بسیار موثر است. یعنی بازدید استوری رابطه مستقیمی با ساعت انتشار استوری دارد. پس اگر می‌خواهید با افزایش چشمگیر بازدید استوری‌های خود روبرو شوید، حتما باید استوری‌هایتان را در ساعت درستی منتشر کنید.

  1. مهمترین استوری، استوری اول شماست. استوری اول از این جهت از اهمیت بالایی برخوردار است که باعث می‌شود کاربر استوری‌های شما را تا آخر دنبال کند. پس دقت کنید ساعت انتشار استوری اول، بین 9 الی 11:30 زمانیکه مخاطب شما تازه بیدار شده است، باشد.
  2. بهترین زمان برای انتشار استوری دوم، بین 12:30 الی 1:30 است.
  3. بهتر است، استوری سوم را از ساعت 4:30 به بعد منتشر کنید؛ به این دلیل که از ساعت 1:30 به بعد امکان خسته بودن کاربر زیاد است. همچنین از به کار بردن استیکرهای تعاملی مثل استیکر نظرسنجی یا Poll، استیکر سوالات، استیکر شمارش معکوس، اسلایدرهای اموجی و… در استوری سوم غافل نشوید.
  4. در استوری چهارم همانند استوری اول، حوصله‌ی کاربر شما نباید از بین برود. برای انتشار استوری چهارم، مناسب ترین ساعت بین 6:30 الی 7:30 میباشد.
  5. بهتر است، بین ساعت 9:30 الی 10:30 آخرین استوری خود را منتشر کنید. از طرفی با گذاشتن استوری از ساعت 12 به بعد به دلیل اینکه زمان خوابیدن کاربر است، با بازدید کم استوری مواجه میشوید.

مزیت های بالارفتن بازدید استوری اینستا

افزایش بازدید استوری اینستاگرام می‌تواند برای فرد یا کسب و کار مزایای زیادی داشته باشد. در ادامه، تعدادی از این مزایا را بررسی می‌کنیم:

1. تعامل بیشتر با فالوورهای پیج

استوری‌ در اینستاگرام را می‌توان به عنوان یک ابزار تعاملی معرفی کرد. با افزایش بازدید استوری، احتمال اینکه کاربران با شما درباره محتوا یا پست‌های خاصی که در استوری قرار داده‌اید، در ارتباط باشند، بیشتر می‌شود. این ارتباطات می‌توانند منجر به افزایش فروش و تعامل بیشتر شما با فالوورهای پیج شود.

2. نمایش استوری در بخش اکسپلور

استوری‌هایی که بازدیدهای بیشتری دارند، احتمالاً بهترین محتواها برای بخش اکسپلور اینستاگرام در نظر گرفته می‌شوند. این بدان معناست که اگر استوری شما بازدیدهای زیادی داشته باشد، احتمالاً در بخش اکسپلور به نمایش گذاشته خواهد شد و در نتیجه، سبب افزایش تعداد بازدیدها و دنبال‌کنندگان شما خواهد شد.

3. شناساندن برند و افزایش فروش

بالا بردن بازدید استوری اینستا به شناخت برند و افزایش فروش محصولات، خدمات و… کمک شایانی خواهد کرد. در واقع اگر با استفاده از روش‌‌های افزایش بازدید استوری اینستاگرام که در ادامه می‌آوریم، بتوانید افزایش بازدید اینستا داشته باشید به راحتی می توانید برند خود را به به افراد بیشتری نشان دهید.

نتیجه گیری

در مقاله‌ای که مطالعه کردید، سعی ما بر این بود تا شما را با بهترین روش‌های کاربردی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام آشنا کند. امیدواریم که این مطالب، برای شما مفید واقع شده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا