تکنولوژیسایت دیزاین

چگونه سایت بسازیم با گوشی رایگان

چگونه سایت بسازیم با گوشی رایگان؟ گوشی‌های هوشمند را نباید دست کم گرفت، زیرا قابلیت‌هایی در آنها نهفته است که احتمالا بسیاری از این توانایی‌ها را نمی دانید. جالب است بدانید که شما می توانید با همین گوشی‌های همراه سایت طراحی کنید، آن هم به صورت رایگان! اما سوال اینجاست که چگونه؟ با این مقاله از کیوی سایت همراه باشید تا به راحتی یک سایت حرفه‌ای با گوشی بسازید.

چگونه سایت بسازیم با گوشی رایگان

سایت سازهای پولی به ازای سرویس هایی چون هاست، دامنه و … که ارائه می دهند، ماهانه هزینه ای را از مشتری دریافت می کنند. با استفاده از این ابزارها می توانید بدون دانستن دانش کد نویسی، ثبت دامنه و خرید هاست، سایت دلخواه خود را طراحی نمایید. برای طراحی یک سایت با گوشی به لوگو نیاز دارید. بنابراین بهتر است ابتدا یک لوگو را طراحی نمایید. در صورتی که تمایل دارید سایت فارسی طراحی کنید باید از سرویس های ایرانی استفاده کنید زیرا خاصیت راست چین شدن سایت در سرویس های ایرانی وجود دارد.
برای طراحی سایت با استفاده از گوشی از طریق سایت ساز خارجی به این شکل می باشد که، سایت هایی وجود دارند که به کمک آنها می توان با استفاده از لپ تاپ و گوشی وب سایتی را طراحی نمود. سایت سازهای خارجی شامل طرح های مدرن و واکنشگرا هستند و برای طراحی سایت راحت و آسان به شما کمک می کنند. با استفاده از یک سری از سایت های خارجی بدون پرداخت هزینه می توانید هر قابلیتی را به سایت خود اضافه نمایید. سایت ساز های خارجی دارای یک سری مشکل نیز می باشند از جمله این که از فونت زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند. بنابراین برای ساختن سایت ها به زبان فارسی لازم است از سایت سازهای داخلی استفاده نمایید.
روش دیگر برای طراحی سایت با گوشی هوشمند، استفاده از اپلیکیشن های مخصوص به این کار می باشد. در واقع در گوگل پلی برای راحت طراحی نمودن سایت با استفاده از گوشی های هوشمند اپلیکیشن هایی ساخنه شده است که می توانید از آنها استفاده نمایید.

روش ساختن سایت در گوگل

یکی دیگر از روش ها برای طراحی یک وب سایت به صورت رایگان استفاده از ابزارهای موجود در گوگل می باشد. گوگل سرویس گوگل سایتس را برای این منظور راه اندازی نموده است که مردم بتوانند با استفاده از آن سایت خود را طراحی نمایند. تنها در صورتی باید هزینه بپردازید که تمایل داشته باشید دامنه یا آدرس اختصاصی برای سایت خود داشته باشید. در واقع روش ساخت سایت در گوگل بسیار ابتدایی می باشد و خیلی از امکانات را ندارد. سایتی را که با استفاده از گوگل می سازید به کدنویسی نیازی ندارد و همچنین از سیستم های مدیریت محتوا هم پشتیبانی نمی کند. با استفاده از گوگل سایت هایی که طراحی می شود می تواند دارای صفحات متعددی باشد و برای سایت خود می توانید منو ایجاد کرده و لوگوی محصوص به خود را در سربرگ آن قرار دهید همچنین می توانید در سایت خود ویدیو، متن، تصویر و فایل های پی دی اف و حتی دکمه ای برای دانلود قرار دهید. حتی می توانید فرمی را برای تماس ایجاد نمایید و یا مکان خود را بر روی نقشه نمایش دهید. تنها مشکلی که این سایت ها دارند این است که نمی توانند امکانات فروشگاهی داشته باشند. ساختن وب سایت با استفاده از گوگل برای افرادی بهتر است که می خواهند محصولات و خدمات خود را معرفی کنند. یکی از روش های ساخت سایت در گوگل استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. در واقع طراحی سایت با وردپرس بسیار به صرفه تر از روش قبل می باشد. شما می توانید به راحتی و با صرف هزینه ی بسیار کم هر نوع سایتی را که می خواهید از جمله سایت فروشگاهی، شخصی، شرکتی، ورزشی و … با وردپرس بسازید.

استفاده از سایت سازهای خارجی برای طراحی سایت انگلیسی

سایت Weebly یکی از سایت‌هایی هست که برای طراحی سایت با موبایل به شما کمک می‌کند. در این وب‌سایت می‌توانید بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی و درگیر شدن با مواردی مثل ثبت دامنه، خرید هاست و … سایت خود را بسازید. همچنین با استفاده از Wix می‌توانید سایت دلخواه خود را طراحی کنید. این ۲ وب‌سایت بهترین نمونه‌های طراحی سایت با زبان‌های خارجی هستند.

سایت ساز‌های ایرانی

سایت بالا و بسیاری از سرویس‌های خارجی مثل Wix.com و … مناسب برای طراحی سایت‌های فارسی زبان و راست به چپ نیستند. چرا که RTL نیستند و قابلیت استفاده از فونت‌های زیبای ایرانی مثل ایران سنس و دانا را ندارند. پس بهتر است از سرویس‌های ایرانی مثل وبزی و سایت ساز ایران سرور یا پورتال استفاده کنیم.

طراحی سایت ارزان

اکثرصاحبان کسب و کارها به دنبال راهی برای طراحی سایت ارزان می باشند. به طور کلی افراد تمایل دارند پول کمتری را بابت طراحی سایت بپردازند. روش ها مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها کمترین هزینه ساخت سایت را بپردازید. در ادامه یک سری از این روش ها را بیان می کنیم:

  • ساخت سایت با استفاده از ابزارهای رایگان: در صورتی که مایل باشید به صورت رایگان طراحی سایت خود را انجام دهید می توانید در موتور جست و جوی گوگل عبارت کلیدی طراحی سایت رایگان را سرچ نمایید. با این کار در نتایج موتور جست و جو به شما سایت هایی نمایش داده می شود که قالب های آماده و رایگان را در اختیار شما قرار داده اند که با توجه به ویژگی هایی که می خواهید سایت مورد نظرتان داشته باشد می توانید از آنها انتخاب نمایید.
  • سپردن سفارش طراحی سایت به شرکت های معتبر: شما می توانید با شناسایی شرکتی معتبر در زمینه ی انجام طراحی وب سایت، سفارشات خود را طی بستن یک قرار داد به آنها بسپارید.
  • استفاده از قالب ارزان وردپرس: یکی از پرکاربردترین سیستم های مدیریت محتوا در زمینه ی طراحی وب سایت وردپرس می باشد. این سیستم بخش زیادی از طراحی سایت ها را شامل می شود. همچنین می توانید از قالب های وردپرس به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه بهره ببرید. قالب های وردپرس شامل امکانات لازم می باشند. شما می توانید با مدیریت مناسب در زمینه ی سئو یا بهینه سازی و تولید محتوا سایت مورد نظر خود را طراحی نمایید.
  • طراحی سایت توسط خودتان: یکی دیگر از روش های طراحی سایت، طراحی توسط خودتان است. در صورتی که در زمینه ی طراحی سایت از دانش کافی بهره مند باشید می توانید خودتان سایت مد نظرتان را طراحی نمایید این کار از نظر اقتصادی نیز بسیار با صرفه می باشد.

جمع بندی

با تمام توضیحاتی که دادیم متوجه شدید امروزه برنامه‌ها و وب‌سایت‌های زیادی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا با تلفن همراه وب‌سایتی را بسازید و راه‌اندازی کنید. حتی وردپرس؛ بهترین سیستم مدیریت محتوا طراحی وب‌سایت هم اپلیکیشنی را برای طراحی سایت با موبایل منتشر کرده است. ولی همان‌طور که گفتیم با هیچ‌کدام از این وب‌سایت‌ و برنامه‌ها نمی‌توانید به صورت حرفه‌ای و کامل این کار را انجام دهید. پس پیشنهاد ما به شما این است که اگر لپ‌تاپ یا کامپیوتر در اختیار دارید، با استفاده از آن‌ها شروع به طراحی سایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا