تکنولوژیشبکه های اجتماعی

چگونه قفل روبیکا را غیرفعال کنیم؟

چگونه قفل روبیکا را غیرفعال کنیم؟ یکی از قابلیت‌های امنیتی در روبیکا، فعال کردن رمز دو مرحله‌ای است. به صورتی که هربار شما یا شخص دیگری بخواهد وارد حساب کاربری شما شود باید بداند آن رمز چیست و قبل از کد اعتبار سنجی رمز دو مرحله‌ای را وارد کند. در این مقاله از کیوی سایت می‌خواهیم نحوه غیرفعال کردن این رمز را به شما آموزش دهیم، پس با ما همراه باشید.

تایید دو مرحله ای روبیکا چیست؟

  تایید دو مرحله ای یکی از شیوه های امنیتی است که در بسیاری از شبکه های اجتماعی آنلاین دارای پیام رسان، بکار می رود.

با استفاده از این شیوه امنیتی، کاربر هنگام ورود مجدد به برنامه روبیکا علاوه بر وارد کردن نام کاربری و کد یکبار مصرف باید رمز عبوری را که از قبل فعال کرده را نیز وارد کند‌ تا هویت خود را تایید کند.

این راهکار امنیتی باعث می شود که مشکلاتی از جمله دسترسی ناشناخته به حساب کاربری شما کاهش پیدا کند. اما در بعضی از موارد کاربران روبیکا ممکن است تمایل داشته باشند این شیوه امنیتی را غیر فعال کنند.

مقاله پیشنهادی: چگونه برای روبیکا رمز بگذاریم؟

به طور مثال احتمال می دهند که ورود شخص غیر مجاز به اکانت آن ها بسیار کم بوده و نیازی به فعال بودن این مکانیزم امنیتی ندارند‌. در نتیجه قصد دارند تا تایید دو مرحله ای را در اپلیکیشن روبیکا غیر فعال کنند. در ادامه غیر فعال کردن این مکانیزم امنیتی را به صورت گام به گام به شما آموزش می دهیم‌.

چگونه قفل روبیکا را غیرفعال کنیم؟

آیا رمز ورود دو مرحله ای اکانت روبیکا خود را گم کرده اید؟ آیا می‌خواهید این مرحله اضافی را حذف کنید و به راحتی و سریع به حساب کاربری خود وارد شوید؟ در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از آموزش تصویری، به راحتی و با قدم به قدم، ورود دو مرحله اکانت روبیکا را حذف کنید.

حذف ورود دو مرحله اکانت روبیکا می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد. اولاً، با حذف این مرحله، زمان و تلاش برای وارد شدن به حساب کاربری خود را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهید. دوماً، ممکن است برای شما مزاحمتی باشد که هر بار کد یا رمز ارسال شده توسط اکانت روبیکا را وارد کنید. با حذف ورود دو مرحله، این مشکل را برطرف می‌کنید و فرآیند ورود به حساب کاربری را بسیار ساده‌تر می‌کنید.

  1. ابتدا از طریق همان سیمکارتی که در روبیکا اکانت دارید ستاره 999 مربع را شماره گیری کنید.
  2. سپس بعد از تماس گرفتن با شماره #999* از منوی نمایش داده شده، کد پشتیبانی را ارسال نمایید.
  3. سپس از گزینه های نمایش داده شده کد غیرفعال کردن تایید دو مرحله ای را ارسال کنید.
  4. به همین راحتی تایید یا ورود دومرحله ای روبیکای شما غیر فعال خواهد شد و از این به بعد برای ورود به اکانت خود نیازی به وارد کردن رمز تایید نیست.

 رمز دو مرحله‌ای روبیکا رو یادم رفته، چیکار کنم؟

– ابتدا پیام رسان برنامه روبیکا را باز کرده و وارد آن شوید.

2- در پایین صفحه سمت چپ، آیکون تنظیمات را لمس کنید.

3- پس از ورود به بخش تنظیمات، بر روی گزینه (حریم خصوصی وامنیت) ضربه بزنید.

4- در بخش امنیت، گزینه (تایید دو مرحله ای) را پیدا کرده و آن را لمس کنید.

5- در این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که با انتخاب گزینه غیر فعال کردن تایید دو مرحله ای وارد بخش آخر این روند می شوید.

6- پس از ورود به این بخش رمز عبوری که از قبل وارد کردید را مجددا در کادر مشخص شده وارد کنید و بر روی دکمه تایید کلیک کنید تا تغییرات  در حساب شما اعمال شوند و همچنین تایید دو مرحله ای برای شما غیر فعال شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا