ترفندهای اینستاگرام

راهنمای خرید فالوئر اینستاگرام باکیفیت و تضمینی

خرید فالوئر

خرید فالوئر اینستا

فالوئر اینستاگرام

راهنمای خرید فالوور

افزایش فالوئر اینستاگرام

 

دیگر فالوئر های فیک و تقلبی بس است، دیگر سختی کشیدن برای پیدا کردن فالوئر فعال بس است. اگر به دنبال خرید فالوئر واقعی هستید، اگر به دنبال خرید فالوئر ایرانی و حضور مشتری در صفحه اینستاگرام خود هستید، به‌جای درستی آمده‌اید!

خرید فالوور اینستاگراماینستاگرام یکی از بهترین جاها برای فروش است!

امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد اینستاگرام باعث حضور قابل‌توجه صاحبان کسب‌وکار در آن و تبدیل‌شدنش به سریع‌ترین، بهترین و مؤثرترین راه تبلیغ و جذب مشتری شده است بر اساس آخرین آمار که در پایان سال ۲۰۱۷ اعلام شد، اینستاگرام مؤثرترین شبکه اجتماعی در جذب مشتری و افزایش سودآوری است.

خرید فالوور اینستاگرام همراه با افزایش فوری

آمارهای رسمی نشان می‌دهد که اگر یک شرکت، فروشگاه، برند و یا هر کسب‌وکار دیگر حداقل یک محصول برای فروش دارد و در حال حاضر در اینستاگرام فعالیتی ندارد میزان قابل‌توجهی از سود خود را از دست می‌دهد که می‌توان با خرید فالوئر آن را جبران کرد و مانند این است که با یک تیر چند نشان زداین هم فروشتان افزایش یافته هم بازدیدتان.

فالوئر چیست؟

فالوئر به معنای دنبال کننده است، فالوئر اینستاگرام به افرادی می‌گویند که پیج اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند تا از فعالیت شما آگاه باشند.

خرید فالوور

زمانی که شما مطلبی در پیج خود می‌گذارید مطالب شما برای فالوئر های شما به نمایش گذاشته می‌شود و آنها می‌توانند آن را لایک یا کامنت بزارند.

چرا فالوئر بخریم؟

بهترین استراتژی برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام خرید فالوئر است. شما با خرید فالوئر زمینه را برای جذب فالوئر باکیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این‌یک امتیاز به شمار می‌آید.

یکی مرد جنگی به از صد هزار! در دنیای اینستاگرام، این را ما این‌گونه معنی می‌کنیم که اگر صفحه فروش شما فالوئر زیاد داشته باشد باعث اعتماد بیشتر و تبدیل‌شدن فرد به مشتری و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بی‌نتیجه ماندن آن است.

مردم زمانی که می‌بینند شما فالوئر زیادی دارید خودبه‌خود شمارا دنبال می‌کنند و بیشتر موردتوجه مردم قرار می‌گیرید. شما با خرید فالوئر برای یک صفحه تجاری، درواقع راه «بازاریابی اینستاگرامی» و«جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را طی خواهید کرد.

 

افزایش فالوئر اینستاگرام با کمک چه روش های انجام میشود؟

اگر یک کاربر عادی در اینستاگرام باشید و فقط دوستان، آشنایان، برندهای مورد علاقه و سلبریتی‌هایتان را فالو می‌کنید و قصد کسب درآمد از این طریق را ندارید، افزایش فالوئر برای شما موضوع مهمی نخواهد بود.

اما اگر به اینستاگرام به چشم یک منبع درآمد نگاه می‌کنید؛ آنگاه یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظایف شما به عنوان ادمین پیج این است که بتوانید تعداد فالوئرهای پیج را افزایش دهید.

البته این افزایش فالوئر فقط و فقط زمانی ارزشمند است که بتوانید فالوئر واقعی به پیج خود اضافه کنید. اضافه کردن فالوئرهای فیک هیچ ارزشی برای شما نخواهند داشت. اما افزایش فالوور به چه روش‌هایی امکان پذیر است؟

افزایش فالوئر به روش ارگانیک

ابتدایی‌ترین راه پیش‌روی شما این است که با استفاده از روش‌هایی مانند تولید محتوای خوب تصویری و ویدئویی، نوشتن کپشن‌های خوب و استوری‌های جذاب تعداد دنبال‌کننده‌های خود را افزایش دهید.

در این روش باید زمان زیادی را صرف کنید و همچنین از تکنیک‌های تولید محتوا و کارکردن با نرم‌افزارهای ویرایش تصویر و ویدئو مانند فتوشاپ و پریمیم مطلع باشید تا هزینه‌ی تولید محتوا را نپردازید.

یکی از نکات مثبت افزایش فالوئر با این روش این است که فالوئری که به دست می‌آورید کاملا ارگانیک بوده و به صورت کاملا هدفمند وارد پیج شما می‌شوند. اما از معایب آن می‌توان به مدت زمان زیاد آن برای خروجی گرفتن اشاره کرد.

استفاده از ربات‌ها

ربات‌های اینستاگرامی یکی دیگر از ابزارهایی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تعداد فالوئرهای خود را بالا ببرید اما چگونه؟ همانطور که می‌دانید یکی از راه‌های افزایش فالوئر این است که به طور روزانه و منظم افرادی را فالو و لایک کنید.

این موضوع سبب می‌شود که توسط افراد دیگر دیده شده و متقابلا توسط آن‌ها فالو شوید. حال می‌توان این عمل را به صورت اتوماتیک وار به ربات اینستاگرام واگذار کرد.

نتیجه‌ای که با ربات‌ها دریافت می‌کنید کمی از روش تولید محتوا سریع‌تر است با این حال پیشنهاد می‌شود که اگر از روش ارگانیک استفاده می‌کنید بهتر است که از ربات‌ها به عنوان یک مکمل بهره بگیرید.

استفاده از روش خرید فالوئر

خرید فالوئر یکی از راه‌های جدید و البته کاربردی در زمینه‌ی افزایش فالوئر است. در این روش شما در ازای پرداخت مبلغی پول صاحب تعداد مشخصی فالوئر خواهید شد.

در واقع بر خلاف دیدگاه بسیاری از مردم که فکر می‌کنند در فرایند خرید فالوئر به حساب آن‌ها دنبال‌کننده‌های فیک اضافه می‌شود، در خرید فالوئر اکانت آن‌ها در معرض دید تعداد زیادی از افراد قرار می‌گیرد و این اشخاص طبق میل و خواسته‌ی خود پیج شما را فالو خواهند کرد.

در نتیجه تمام فالوئرهای دریافتی واقعی بوده و افزایش فالوئر به صورت کاملا طبیعی انجام گرفته است و ریزشی مشاهده نخواهید کرد. از جمله مزیت‌های این روش می‌توان به سرعت بالا، واقعی بودن فالوورها و هزینه‌ی کم آن اشاره کرد.

بهترین گزینه برای کسانی که در ابتدا و میانه‌ی راه توسعه‌ی پیج اینستاگرام خود هستند استفاده از همین روش است. البته در هر خرید فالوئر میزان کمی ریزش هم وجود دارد که اتفاقی طبیعی و غیر قابل اجتناب است.

خرید فالوئر چه ارزشی دارد؟

خرید فالوئر راه صد ساله را به یک شبه تبدیل می‌کند و باعث افزایش فروش و رسیدن به سود کلان می‌شود. خرید فالوئر بهترین روشی است که شما می‌توانید لایک ، کامنت ، بازدیدکننده و مشتری به‌صورت همزمان بهبود ببخشید و همچنین مشتریان زیادی جذب کنید شما با خرید فالوئر به پیشرفت پیجتان کمک می‌کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

باید بپذیریم که کاربران، امروزه به کانال‌های با فالوئر پایین حتی باوجود بهترین مطالب اهمیتی نمی‌دهند و سری از انجا لفت می‌دهند و ترجیح می‌دهند، وارد پیجی با عضو بالا شوند.

از طرفی یکی از راه های افزایش فالوئر ، شرکت در تبادل است و همه خوب میدانیم که بازهم در این تبادلات، پیج های با فالوئر بالا رشد می‌کنند و همین اندک فالوور هم به سمت خود می‌کشانند.

اما حالا چاره چیست؟

دو راه وجود دارد:

یکی صرف هزینه و تبلیغ کردن که واقعاً هزینه‌های سرسام‌آوری دارد و بازدهی آنها هم خیلی کم است.

و راه دوم این هست که ما با استفاده از خرید فالوئر، اعضای پیجتان را بالا ببرید تا هم در تبادلات جایگاه بهتری داشته باشید و هم اعتبار پیجتان بالاتر برود تا کاربران اعتماد بیش‌تری داشته باشند و لفت ندهند و در ادامه با بالا بردن کیفیت مطالب باعث ورود اعضای جدید شوید.

خرید فالوئر واقعی اینستاگرام

تمام فالوئر هایی که سایت دیجی فالوور برای شما جمع‌آوری می‌کند واقعی هستند و شما می‌توانید با یک بار خرید فالوئر شاهد سرعت و عملکرد ما با کمترین ریزش باشد. بدون شک بالا بودن فالوئر و لایک پست‌ها تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبین و بالا رفتن اعتبار پیج اینستگرام شما دارد.

افزایش فالوئر اینستاگرام

ما در دیجی فالوئر تلاش میکنیم تا بهترین کیفیت فالوئر ها رو به مشتریان خود ارائه کنیم تا به راحتی هر چه تمام افزایش فالوور های خود رو تجربه کنید فالوور های ارائه شده توسط دیجی فالوور بدون نیازبه پسورد بود و فقط با دادن ایدی پیج افزایش پیدا میکند و نیاز به هیچ گونه فالوور یا انفالوور توسط شما نیست

برخلاف سایت های که به روش ربات یا فالوور انفالوور روند افزایش فالوئر را انجام میدند هست متخصصین دیجی فالوئر برای امنیت پیج شما هم روش های برای مقابله با دسیبل شدن یا حذف فالوور ها ارائه میکنند که در تایم زمانی خاصی این افزایش فالوئر به صورت رندوم صورت میگرد.

برای این که بتوانید در اینستاگرام گام‌های بلندپروازانه‌تری بردارید لازم است که فالوورهای فعال خود را افزایش دهید. فالوور فعال کسی است که مدت زمان زیادی آنلاین است و پست‌های شما را می‌بیند، لایک می‌کند و کامنت می‌گذارد.

این نوع از فالوورها با شما تعامل بسیار زیادی دارند و این موضوع سبب می‌شود تا نرخ اینگیجمنت شما به شدت بالا برود. در نتیجه در رنکینگ اینستاگرام رتبه‌های بالاتری را به خود اختصاص خواهید داد.

خرید فالوئر اینستاگرام ارزان

اگر به دنبال خرید فالوور با قیمت مناسب و منصفانه هستید دیجی فالوور بهترین انتخاب است. توجه داشته باشید که برخی افراد سودجو با قیمت بسیار پایین به شما فالوور می‌فروشند. مطمئن باشید که این فالوورها تقلبی و غیر فعال هستند.

به این خاطر که هیچ کسی حاضر نیست فالوورهای باکیفیت را با قیمت بسیار پایین عرضه کند. از سویی دیگر برخی دیگر از سودجویان با ارائه قیمت‌های نجومی ادعا می‌کنند که فالوورهایشان از هر نظر بهترین اند.

در صورتی که هیچ کدام از این‌ها درست نیست. دنیای خرید و فروش فالوور هم محدوده قیمت خاص خود را دارد که دیجی فالوور به خوبی این حدود قیمت را می‌داند و آن را عملی کرده است.

پنل افزایش فالوئر اینستاگرام

دیجی فالوور یکی از پرسرعت‌ترین پنل‌های افزایش فالوور اینستاگرام است که در ایران فعالیت می‌کند. ما اینجا در دیجی فالوور آنقدر به کیفیت محصول و خدماتمان اطمینان داریم که ضمانت بازگشت وجه به صورت صد در صدی را برای تمام مشتریانمان در نظر گرفته‌ایم.

مشتریان ما از پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته برخوردارند و امنیت پیج آن‌ها اولویت دارد. در پنل افزایش فالوور اینستاگرام دیجی فالوور پلن‌های متفاوتی در نظر گرفته شده است که هر کسی با هر بودجه و نیازمندی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

 

بهترین سایت خرید فالوئر اینستاگرام

سایت‌های زیادی در زمینه‌ی خرید و فروش فالوور اینستاگرام در ایران فعالیت می‌کنند. دیجی فالوور به جرعت یکی از بهترین سایت ها در زمینه‌ی خدمات اینستاگرام است و جز اولین سایت های پیش روی مخاطبین قرار میگرد.

هنگامی که به تازگی استفاده از اینستاگرام بین مردم رایج شده بود و بازارهای مربوط به فالوور به تازگی شکل گرفته بود، دیجی فالوور به عنوان یکی از اولین‌ها اقدام به راه‌اندازی بستری جهت تسهیل فرایند اینستاگرام مارکتینگ نمود.

هم اکنون این سایت یکی از پرطرفدارترین‌ها در این زمینه است و گواه این مدعا، خریداران راضی و مشتریان دائمی و وفادار دیجی فالوور است.

 

 

ادامه مطلب  دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا