بیو جذاب |
بیو جذاب اینستاگرام |
چگونه بیو اینستاگرام جذاب بنویسیم |
بیو جذب کننده |
چگونه بیو اینستا جذاب بنویسیم |
متن بیو برای اینستاگرام |
بیو جالب اینستا |
طریقه نوشتن بیوگرافی در اینستاگرام |
نمونه بیوگرافی اینستا |
بیو لاکچری اینستا |
- بیو دوستانه
- بیو اینستا
- بیو جالب
- بیو برای اینستا
- بیو جذاب اینستا
- بیو اینستاگرام
- نمونه بیو اینستاگرام
- بیو اینستا جذاب
- بیوجذاب
- عکس پروفایل محصولات ارگانیک
- بیوگرافی های زیبا برای اینستاگرام
- جذاب ترین بیو اینستا
- وب سایت اینستاگرام چی بنویسم
- بیو
- بیو گیج کننده
- بیوجذاب
- ایده برای بیو اینستا دخترونه
- بیو هشتگ دار
- بیوگرافی جالب برای اینستا
- چه چیزی در بیوگرافی اینستا بنویسیم
- در بیو اینستا چی بنویسیم
- ایده بیو اینستاگرام
- متن برای بیو اینستاگرام
- در بیوگرافی اینستاگرام چه بنویسیم
- بیو خاص برای اینستاگرام
- bio در اینستاگرام چیست
- بیوی اینستاگرام
- بیو اینستا چیست
- اضافه كردن آدرس در بیو اينستاگرام
- نوشتن bio در اینستاگرام
- بیوبرای اینستا
وقتی کاربری به صفحه اینستاگرام شما وارد می شود ، اولین چیزی که نظر او را جلب می کند عکس پروفایل شما است. بعد از عکس پروفایل ، محتوای بیولوژیکی در اینستاگرام بسیار مهم است.
بنابراین کاربر با خواندن آن تصمیم می گیرد که شما را دنبال کند یا نه! بسیاری از صفحات اینستاگرام ، در حالی که پست های خوبی ایجاد می کنند ، توسط پیروان آنها دنبال نمی شوند.
به خصوص افرادی که از طریق سایت ها یا کانال های دیگر به صفحه اینستاگرام شما دسترسی دارند. بنابراین داشتن یک CV جذاب و حرفه ای در اینستاگرام به شما در جذب کاربران بیشتر کمک می کند! اما چگونه یک بیو اینستاگرام حرفه ای داشته باشم؟
در این مقاله ، ما روش هایی را کشف خواهیم کرد که می توانید کاربران را به دنبال کردن صفحه خود ترغیب کنید. فقط با نوشتن یک بیو اینستاگرام جذاب و دلگرم کننده!
چگونه می توان بهترین ، جذاب ترین و تأثیرگذارترین بیو را در اینستاگرام نوشت؟
قبل از اینکه به شما یاد دهیم چگونه یک ارگانیک حرفه ای داشته باشید ، باید بگوییم که یک ارگانیک عالی باید شخصیت و مارک تجاری شما را نشان دهد. این مهمترین راز صحیح زیست است! این بدان معنی است که شما می توانید محصولات یا خدماتی را که برند شما به مشتریان ارائه می دهد تنها با چند کلمه ارائه دهید.
چگونه می توان بهترین ، جذاب ترین و تأثیرگذارترین بیو را در اینستاگرام نوشت؟
در Bio Instagram ما خدمات اصلی را در این صفحه نوشته ایم. بنابراین ، هر کاربری که وارد صفحه اینستاگرام شود می فهمد که خدمات اصلی ما در حال توسعه استراتژی ها ، تولید محتوا و انجام فعالیت های تبلیغاتی است. منظور ما از شخصیت تجاری دقیقاً این است! این بدان معناست که کاربران شما می دانند چه خدماتی ارائه می دهید و شفافیت بسیار مهم است.
گام اول؛ از کلمات کلیدی کسب و کار در قسمت نام استفاده کنید
در صفحه حساب اینستاگرام ، اولین چیزی که کاربران می بینند نام کاربری است! این بخش بیشتر برجسته شده است تا کاربران بتوانند آن را سریعتر ببینند. همچنین اگر وارد قسمت ویرایش نمایه شوید ، اولین چیزی که با آن روبرو خواهید شد قسمت نام است! در این بخش شما باید نام تجارت خود را بنویسید.
فراموش نکنید که نام تجاری خود را همراه با کلمه کلیدی جستجو وارد کنید! زیرا کاربرانی که کلمات کلیدی را در اینستاگرام جستجو می کنند فقط صفحاتی را مشاهده می کنند که از این کلمات کلیدی استفاده کرده اند.
از کلمات کلیدی کسب و کار در قسمت نام ارگانیک اینستاگرام استفاده کنید
این بخش از Bio Instagram به شما اجازه نمی دهد بیش از 30 حرف وارد کنید. این بدان معنی است که شما در نهایت می توانید 4 یا 5 کلمه بنویسید. با وجود این محدودیت ، به راحتی می توانید نام تجارت خود را به همراه کلمات کلیدی که در نتایج جستجوی اینستاگرام مشاهده می شود ، بنویسید. به زبان ساده ، هنگامی که کاربر کلمه کلیدی را جستجو می کند
، نتایج نشان داده شده براساس کلماتی است که در قسمت نام تایپ می کنید! در این بخش می توانید از شکلک ها نیز استفاده کنید و جالب است بدانید که این شکلک ها توسط کاربران قابل جستجو هستند.
پیشنهاد ما این است که از یک موج در قسمت نام استفاده نکنید. مگر اینکه بخواهید کلمات را از هم جدا کنید! زیرا تعداد بسیار کمی از کاربران به دنبال شکلک می گردند و جستجوی آنها هدفمند نمی شود.
بنابراین نیازی نیست که از یک موج در قسمت نام ها استفاده کنید و فقط نام کسب و کار خود را به همراه کلمه کلیدی آن بنویسید.
گام دوم؛ متن مناسب و جذاب را برای بیو اینستاگرام بنویسید
متن موجود در بیو اینستاگرام باید به اندازه کافی حرفه ای و جذاب نوشته شده باشد تا تأثیر مستقیمی بر مخاطب داشته باشد. این متن باید برای تجارت شما باشد. به عبارت دیگر ، وقتی کاربر آن را می خواند ، باید اطلاعات عمومی و البته واضحی در مورد تجارت شما داشته باشد
. به عنوان مثال ، اگر کار شما طراحی دکوراسیون است ، در بخش زیست شناسی به کاربران بگویید که می توانند طراحی داخلی ساختمان خود را به شما بسپارند. عکس زیر را ببینید:
علاوه بر این ، شما باید مصرف کنندگان را به انجام کاری تشویق کنید. به عنوان مثال می توانید آنها را به سمت سایت خود هدایت کنید. مطمئناً کاربران فقط با دعوت سایت شما را نمی بینند و شما باید کمی خلاق باشید!
به عنوان مثال ، می توانید به آنها قول تخفیف دهید و وقتی وارد سایت شما شدند ، ایمیل آنها را دریافت کرده و کد تخفیف را برای آنها ارسال کنید. به این ترتیب با یک تیر دو نشان دادید ؛ این بدان معنی است که هر دو به سایت شما آمده و ایمیل خود را در اختیار شما قرار داده اند.
در قسمت توضیحات Bio Instagram چه چیزی بنویسیم؟
Instagram bio محدودیت دارد! این بدان معنی است که شما فقط می توانید 150 حرف در آن بنویسید. با وجود این محدودیت ، چگونه می توان یک توضیح جالب و مثر نوشت؟ بیو موثر باید چند مورد را در نظر بگیرد ، در این بخش مواردی را که باید در bio Instagram بنویسید بررسی خواهیم کرد:
دامنه خود را برای کاربران تنظیم کنید
هر مشاغل در یک منطقه خاص کار می کنند. باید حوزه فعالیت خود را به کاربران بگویید. گاهی اوقات مدیران مشاغل می گویند صفحه اینستاگرام ما در حال بهبود نیست ، حتی اگر توضیحی در رزومه نگذاشته باشند. کاربران باید بدانند که صفحه شما درباره چیست و برای پیگیری شما چه خدماتی را ارائه می دهند!
از طرف دیگر ، اگر کاربران بدون دانستن خدمات تجاری شما شما را دنبال کنند ، مخاطب مورد نظر را جذب نخواهید کرد و احتمال اینکه مشتری شوند نزدیک به صفر است! بنابراین ، در بخشی از توصیف بیولوژیکی ، شما باید خدمات خود را بنویسید تا کاربران هدف را جذب کنید و با ایجاد محتوای جذاب ، آنها را به مشتری های تجاری خود تبدیل کنید.
مهارت ها و تجربیات تجاری خود را بنویسید
در بخش توضیحات ، در مورد مهارت ها و تجربیات خود به کاربران بگویید. به عنوان مثال ، ممکن است در قسمت قبلی نوشته باشید که یک برنامه نویس هستید ، اما کاربران نمی دانند که روی کدام سیستم عامل ها کار می کنید! بنابراین ، اگر یک برنامه نویس اندروید هستید
، Android را در کنار نام برنامه نویسی تایپ کنید. همچنین می توانید برجسته ترین سابقه کار خود را وارد کنید تا کاربران اعتماد زیادی به شما داشته باشند! از طرف دیگر ، از یک کاربر در صفحه خود بخوانید که با چندین شرکت معروف کار کرده اید ، او در توانایی های شما احساس خوبی خواهد داشت و مشتریان کسب و کار شما به سادگی افزایش می یابند.
نوشتن علایق در مشاغل شخصی
اگر تجارت شما شخصی است و به صورت جداگانه کار می کنید ، مصرف کنندگان علاقه مند به شناختن زندگی شخصی شما نیز خواهند بود. به عنوان مثال ، می توانید در مورد سرگرمی ها و فعالیت هایی که در اوقات فراغت انجام می دهید به کاربران بگویید.
این را نمی توان در شرکت های بزرگ با چندین کارمند اعمال کرد ، اما اگر کمی خلاق باشید ، می توانید علایق شرکت خود را در قالب کار بنویسید! به عنوان مثال ، به کاربران خود بگویید که در حالی که آرامش داریم در مورد ایده های کاری صحبت می کنیم. اگر کمی خلاق باشید
، می توانید به راحتی کاربران را به استفاده از توضیحات زیستی خود در اینستاگرام جذب کنید تا از محصولات یا خدمات خود استفاده کنند!
از شوخ طبعی برای ارائه شخصیت برند به مصرف کنندگان استفاده کنید!
مردم به طور طبیعی عاشق شوخ طبعی هستند و به آن می خندند. البته منظور ما از شوخی های اجتماعی و تلخ نیست! بلکه لحنی که حتی برای 1 ثانیه باعث خنده کاربر می شود. هر مارک دارای شخصیتی است و بسیاری از شرکت ها از فیلم ها و پادکست ها برای شناخت بیشتر برند استفاده می کنند!
در این دو حالت می توانید به راحتی با زبان طنز با کاربران صحبت کنید. مصرف کنندگان معمولاً صدا یا فیلم بازیگران فیلم شما را می دانند ، به همین دلیل علاقه زیادی به چنین مشاغلی دارند! از طرف دیگر ، وقتی با کاربران خود شوخی می کنید ،
جای خوبی در ذهن آنها پیدا می کنید و به راحتی می توانید مخاطبان صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید. در Bio Instagram می توانید توضیحات خود را به زبان شیرین و طنز وارد کنید. البته هنوز هم می گوییم شوخ طبعی که باعث خنده مصرف کننده می شود و برند شما را ناراحت نمی کند!
به بیان ساده ، شما باید سعی کنید چند خط را که کاربر در مورد نام تجاری شما می خواند ، درک کنید تا صفحه شما را دنبال کند.
ممکن است موارد دیگری نیز وجود داشته باشد که باید در بخش توضیحات و نوشتن استفاده کنید ، اما با توجه به محدودیت 150 نویسه ای در این بخش ، اجازه دهید به سراغ نکاتی غیر از توضیحات برویم! اگر بتوانید این 4 مورد را به خوبی دنبال کنید ، شرح زندگیتان درباره اینستاگرام بسیار موثر خواهد بود و می توانید کاربران زیادی را به خود جلب کنید.
مرحله سه استفاده از امواج در بخش زیست
آیا توجه کرده اید که چند کاربر اینستاگرام از Emoji استفاده می کنند؟ دلیل آن این است که آنها آن را دوست دارند و گاهی احساسات خود را با استفاده از آن منتقل می کنند! به همین دلیل استفاده از شکلک ها به برند شما کمک زیادی می کند و اگر از شکلک ها به درستی استفاده کنید می توانید احساس خوبی را در مصرف کنندگان ایجاد کنید.
استفاده از امواج در قسمت بیو اینستاگرام
یکی دیگر از مزایای استفاده از شکلک ها استفاده کمتر از کاراکترها است. به عنوان مثال ، به جای نوشتن کلمه شماره تماس ، می توانید از موج تلفن استفاده کنید. با این کار استفاده از کلمات صرفه جویی می شود و می تواند اطلاعات بیشتری به کاربران ارائه دهد
3 نکته برای امواج را بخاطر بسپارید:
از شکلک ها در کنار کلمات استفاده کنید تا تأثیر بیشتری بر مخاطبان خود بگذارد.
از شکلک ها برای خلاصه نویسی متن استفاده کنید تا خواندن آن آسان تر شود.
امواج باید متناسب با تجارت شما باشد و به برند شما ارزش افزوده دهد.
همیشه سعی کنید این سه نکته را رعایت کنید! اگر از شکلک ها بدون استفاده از کلمات استفاده می کنید ، فقط کاربر را گیج می کنید و فقط قسمت بیوگرافی اینستاگرام را از دست داده اید که می تواند محیط مناسبی برای تبلیغات ، بازدید سایت و مارک تجاری باشد.
همیشه سعی کنید هر روز بیشترین استفاده را از رسانه های اجتماعی برای بهبود کار خود کنید! همچنین باید مراقب باشید که از همان امواج استفاده نکنید. هزاران موج در اختیار شماست! از امواج مختلف استفاده کنید تا کاربران با سلیقه های مختلف بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند.
مرحله 4 ؛ در قسمت بیو از هشتگ ها استفاده کنید
برای عملکرد بهتر در میان رقبا از هشتگ استفاده کنید. یکی از ویژگی های عالی امکان استفاده از هشتگ در Bio Instagram است! این بدان معناست که شما می توانید هشتگ مورد نظر را در رزومه قرار دهید و کاربران می توانند با کلیک بر روی آن وارد صفحه هشتگ شوند. من پیشنهاد می کنم از دو نوع هشتگ استفاده کنید:
نوع 1) از هشتگ های محبوب در زمینه خود استفاده کنید! می توانید از دو یا هشت هشتگ جستجو استفاده کنید و آن را در Bio Instagram قرار دهید! این به افزایش تعداد کاربران در صفحه اینستاگرام شما کمک می کند و البته شما را به عنوان یک فعال در این زمینه معرفی می کند.
نوع 2) هشتگ مخصوص مارک خود را در Bio Instagram ارسال کنید! بسیاری از کاربران هستند که می خواهند پست های مربوط به صفحه شما را ارسال کنند. برای اینکه پست های مربوط به صفحه خود را به راحتی پیدا کنید ، هشتگ اختصاصی خود را در Bio Instagram قرار دهید و از کاربران بخواهید عکس های شما را با این هشتگ ارسال کنند.
استفاده از دو نوع هشتگ فوق ، به ویژه هشتگ نوع دوم ، به میزان قابل توجهی در افزایش تعامل و مارک تجاری کسب و کار شما کمک می کند. هرچه شما در بین مصرف کنندگان شناخته شده باشید ، می توانید مخاطب بیشتری جذب کنید و کسب و کار بیشتری کسب کنید.
مرحله پنجم ؛ ایجاد دکمه های اقدام (مانند تماس ، ایمیل و مستقیم)
Bio Instagram مکان خوبی برای درخواست کاری از کاربران است! این شبکه اجتماعی همچنین با افزودن دکمه تماس اینستاگرام و سایر دکمه های اقدام ، کار را برای شما آسان می کند. به عنوان مثال ، می توانید ایمیل و شماره تماس خود را در این دکمه های اقدام قرار دهید و از کاربران بخواهید برای مشاوره یا سوال با شما تماس بگیرند. به ویژه ایمیل یک راه عالی برای برقراری ارتباط است بنابراین می توانید سوالات و ایمیل های کاربران را برای همیشه حفظ کنید.
همچنین می توانید آدرس شرکت یا فروشگاه خود را در صفحه مشاغل اینستاگرام قرار دهید و از کاربران بخواهید تا در زمان مشخص شده از آن بازدید کنند. در مقاله “فعال سازی دکمه تماس اینستاگرام” ما یک آموزش کامل در مورد استفاده از دکمه های عمل ارائه داده ایم که می توانید نحوه فعال سازی آن را بیاموزید.
مرحله شش پیوند به سایت کسب و کار خود را در بخش بیو قرار دهید
اگر برای تجارت آنلاین خود وب سایتی ندارید و فقط در سیستم عامل های شبکه های اجتماعی کار می کنید ، پیشنهاد می کنم یک وب سایت راه اندازی کنید! اما اگر وب سایتی دارید ، حتما لینک خود را در برگه Bio Instagram قرار دهید. این بخش به شما کمک می کند
تا از کاربران بخواهید روی آن کلیک کنند و در نتیجه بازدید سایت شما را افزایش دهند. به خاطر داشته باشید که کاربران کاری را به طور خودکار انجام نمی دهند و باید از آنها س askال کنید! به عنوان مثال ، اگر به مقاله ای در رزومه خود لینک دهید و آن مقاله را از سایت خود در یک پست وارد کنید ،
باید از کاربران بخواهید که به بیوگرافی شما در اینستاگرام مراجعه کنند و برای دسترسی به سایت روی آن لینک کلیک کنند.
مزیت این قسمت از زندگی نامه (برخلاف پیوندهایی که در انتشارات قرار داده ایم!) این است که می توان روی آن کلیک کرد. این به این معنی است که اگر کاربران روی آن کلیک کنند ، مستقیماً وارد سایت می شوند. برای ارائه جدیدترین محصولات ، وبینارها ، کنفرانس ها و موارد دیگر می توانید از این بخش استفاده کنید!
در این بخش ، صفحه مارک دار جدید پیوندی را قرار می دهد و به کاربران می گوید که می توانند از آن برای بارگیری 4 کتاب رایگان استفاده کنند. کاربران همچنین بر روی این لینک کلیک کرده و 4 کتاب رایگان ذکر شده در این صفحه را بارگیری می کنند.
توجه داشته باشید! لطفا توجه داشته باشید که شما همیشه پیوند مربوط به Bio Instagram را به روز می کنید و پس از به روزرسانی از عملکرد صحیح لینک اطمینان حاصل کنید. اگر پیوند شما نادرست باشد ، کاربران وارد صفحه نمی شوند و این بر برند شما تأثیر منفی می گذارد.
مرحله 7 ؛ یک عکس پروفایل جذاب و شفاف انتخاب کنید
اگر از اینستاگرام برای برندسازی استفاده می کنید ، این تمام هویت شماست! در این بخش ، شما باید از تصویری استفاده کنید که در هیچ صفحه ای استفاده نشده است و ساده ترین تصویری که این ویژگی را دارد ، آرم برند شماست. در واقع ، آرم معرف هویت شرکت است و باید در نظر داشته باشید که این آرم کاملاً واضح و با کیفیت است.
نمایه تجاری
اگر از آرم برند خود در این صفحه استفاده می کنید ، همین آرم را در سایت ها و کانال های اجتماعی دیگر قرار دهید. بسیاری از کاربران علاوه بر صفحه اینستاگرام شما ، کانال های اجتماعی دیگر را نیز بررسی می کنند و اگر لوگوی شما یکسان نباشد
، از کانال های دیگر خودداری می کنند. همچنین اگر از لوگوی برند خود استفاده نکنید و از تصویر دیگری استفاده نکنید ، کاربران شما نمی توانند آن را پیدا کنند! خود را جای کسی بگذارید که می خواهد صفحه شما را پیدا کند.
در این حالت ، اینستاگرام به دنبال شما خواهد شد و اگر صفحه شما دارای آرم سایت باشد ، شما را دنبال می کند ، اما اگر تصویر دیگری باشد ، احتمالاً فکر خواهد کرد که این صفحه شما نیست و شما را دنبال نخواهد کرد. شما فقط پیروانی را از دست داده اید که می تواند مشتری تجارت شما شود!
نتیجه
با دنبال کردن 7 مرحله ای که در بالا بحث کردیم ، می توانید بیوگرافی جذاب و موفق اینستاگرام را به راحتی دریافت کنید. البته ، لازم نیست حساب اینستاگرام شما اصلاح شود. می توانید هر از چندگاهی آن را به روز کنید و از ایده های خلاقانه دیگری برای افزایش جذابیت آن استفاده کنید.
ساده ترین کار تغییر امواج است ، اما در صفحه بیوگرافی خود تغییر چندانی نکنید. با تغییر و بهینه سازی Instagram Bio ، کسب و کار شما (حداقل در قسمت بازاریابی اینستاگرام) تغییر می کند و می توانید تجارت موفق تری داشته باشید.
حالا بگو! به نظر شما بایو اینستاگرام چقدر مهم است و چگونه می توان آن را م moreثرتر و البته جذابتر کرد؟ در بخش نظرات ، تجربه خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.
منبع:
دیدوگرام
————————-.
با این اصول و ترفندها بیو جذاب اینستاگرام بنویسید
ایجاد بیوگرافی جذاب در اینستاگرام تأثیر بسزایی در افزایش تعداد فالوورهای صفحه شما خواهد داشت. هر کاربری که به صفحه اینستاگرام شما می آید ابتدا بیوه شما را می بیند.
اگرچه داشتن پست های خلاقانه و جذاب برای جذب فالوور مهم است ، اما قبل از آن باید بیوگرافی خود را در اینستاگرام به گونه ای بنویسید که در نگاه اول شما را دنبال کنند. پیش از این در مقاله ای درباره ایجاد بیوگرافی حرفه ای در اینستاگرام صحبت کردیم.
اینستاگرام سریعتر از هر شبکه اجتماعی دیگری در حال رشد است. روزانه بیش از 200 میلیون نفر از یک نمایه تجاری بازدید می کنند. بسیاری از افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند به اشتباه از پروفایل و بیوگرافی خود چشم پوشی می کنند.
افراد زیستی که این مشکل را فراموش نکرده اند ، مواردی است که هنگام ایجاد حساب کاربری خود به سرعت پر می شود. اما در واقع نباید چنین باشد. هنگام جذب حساب کاربری خود ، باید از بیوگرافی جذاب اینستاگرام استفاده کنید تا دنبال کنندگان زیادی را به صفحه خود جذب کنید.
زیرا رزومه شما قسمت مهمی از صفحه شما و اولین چیزی است که بازدیدکنندگان می بینند. این بخش شامل اطلاعات مهمی در مورد شما و اهداف شما است و تأثیر خوبی بر مخاطبان شما می گذارد.
بیو اینستاگرام چیست
همانطور که گفته شد ، بیوگرافی اینستاگرام شما ، اهداف و تجارت شما را معرفی می کند و اولین چیزی است که بازدیدکنندگان شما می بینند. در واقع ، می توان گفت که بیوگرافی جذاب اینستاگرام شناسه اینستاگرام شماست ، که افراد را ترغیب می کند تا حساب شما را مرتباً چک کنند.
اینستاگرام به شما امکان می دهد تا حداکثر 150 نویسه در رزومه خود استفاده کنید. همچنین مجاز به اضافه کردن پیوند به آن هستید. همچنین یک قسمت 30 نویسه اضافی برای نام کاربری شما وجود دارد. پس از دانستن این موارد ، می توانید بیوگرافی جذاب اینستاگرام را برای خود بسازید.
نکات و ترفندهای نوشتن یک بیو جذاب اینستاگرام
بیوگرافی اینستاگرام شما باید موارد زیادی را در بر بگیرد. ممکن است با توجه به محدودیت تعداد کاراکترهای مورد استفاده شما، این کار مشکل به نظر بیاید؛ اما با این حال یک بیو جذاب اینستاگرام باید موارد زیر را شامل شود:
1- برای داشتن بیو جذاب اینستاگرام باید در انتخاب اسم دقت کنید
اولین نکته این است که سعی کنید نامی را با دقت انتخاب کنید تا بیوگرافی شما جذاب شود. نامی که انتخاب می کنید باید نام خود شما باشد یا نام یک شرکت یا موسسه مرتبط با تجارت شما باشد.
به خاطر داشته باشید که این نام باید کاملا خوانا و جذاب باشد ، زیرا نشان دهنده هویت شماست. در صورت امکان ، باید سه مولفه را در اختیار داشته باشید تا بتوانید سود را به حداکثر برسانید.
همچنین می توانید از کلمات مرتبط با شغل و حرفه خود برای انتخاب نام استفاده کنید. همانطور که می دانید ، این کلمه کلیدی کلمه کلیدی است که اینستاگرام شما را با آن می شناسد و هنگام جستجو از این کلمه کلیدی استفاده می کند. بنابراین به یاد داشته باشید که به این کلمه مشهور هستید.
اطلاعات اساسی کسب و کار مانند مارک ، صنعت و غیره از طریق تنظیمات حساب خود می توانید در هر زمان این موارد را تغییر دهید.
بیوگرافی اینستاگرام راهی است که کاربران می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. بنابراین در این بخش می توانید اطلاعات تماس خود را قرار دهید.
همچنین نشان دهنده شخصیت و هویت برند شما است. بنابراین مطمئن شوید که سبک شما با وب سایت و سایر شبکه های اجتماعی شما مطابقت دارد.
بیوگرافی جذاب اینستاگرام جزئیات فروش شما را روشن می کند تا مخاطبان هدف شما بدانند که چرا برند شما برای آنها مناسب است.
همچنین فعالیت هایی مانند مشاهده و به اشتراک گذاری محتوا ، بازدید از وب سایت برای خرید محصول ، اظهار نظر یا ردیابی را تشویق می کند.
2- بیوی اینستاگرام جذاب با عکس پروفایل مناسب
دسته دوم مربوط به انتخاب عکس پروفایل شما است. اگر صفحه اینستاگرام شما مربوط به خودتان است ، سعی کنید یک عکس جذاب از خود برای تصویر آواتار خود انتخاب کنید. در این حالت ، غریبه هایی که وارد صفحه شما می شوند ، می دانند که شما یک کاربر واقعی هستید. با این کار آنها صفحه شما را دوست دارند و شما را دنبال می کنند.
اما اگر این صفحه مربوط به فعالیتی است که انجام می دهید ، می توانید از آرم مربوط به تجارت خود یا آرم مربوط به آن استفاده کنید. برای جذب و افزایش پیروان ، می توانید شرح مختصری از کار خود را در Bio بنویسید. برای جذب دنبال کنندگان بیشتر ، بهتر است اطلاعات مربوط به تجارت و فعالیت خود را در Bio قرار دهید.
سعی کنید ویژگی های منحصر به فرد کار خود را در Bio قرار دهید. همچنین در مورد محصولات و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهید اطلاعاتی ارائه دهید تا بتوانید دنبال کنندگان بیشتری را به صفحه خود جذب کنید.
وقتی از نمادی در Bio Instagram استفاده می کنید که به راحتی قابل شناسایی است ، مخاطبان هدف شما می توانند راحت تر شما را پیدا کنند. این امر همچنین باعث افزایش شناخت برند شما در بازار رسانه های اجتماعی هدف شما خواهد شد.
3- سعی کنید بیو را جالب و زیبا کنید
شما باید از تمام خلاقیت های خود برای انتخاب زیست شناسی به روشی جالب و جذاب استفاده کنید. به این ترتیب ، وقتی رزومه شما دوستانه باشد و خیلی رسمی نباشد ، افراد بیشتری می توانند به آن پیوند دهند و به صفحه فالوور شما تبدیل شوند.
از شکلک استفاده کنید. یک روش عالی برای داشتن ظاهری جالب و هیجان انگیز ، ضمن اطمینان از خاص بودن مارک و همچنین بیوگرافی جذاب شما در اینستاگرام ، افزودن شکلک است. جالب است که شکلک ها محدودیتی در تعداد کاراکترهای کلمات ندارند. با این کار می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نام تجاری خود اضافه کنید که با متن نمایش داده نمی شود.
در زیر چند روش برای استفاده از ایموجی ها جهت داشتن بیو جذاب اینستاگرام می آوریم:
- سعی کنید چند کلمه را با ایموجی ها ترکیب کنید. می توانید در این مورد از خلاقیت خود استفاده کنید.
- از ایموجی ها برای جلب توجه محتوای خود استفاده کنید. همچنین می توانید به عنوان نشانه گذار برای جدا کردن قسمت های مختلف متن خود استفاده کنید تا خواندن آن ها آسان تر باشد.
- هر ایموجی که به بیو اینستاگرام خود اضافه می کنید باید با حوزه کاری شما مرتبط باشد و به بهبود بیوگرافی شما کمک کند.
- استفاده از ایموجی بدون متن همراه آن توصیه نمی شود. زیرا این کار ممکن است مخاطبان شما را گیج کند. در این صورت فضایی را که می توانستید برای موارد ضروری تری از آن استفاده کنید از دست خواهید کرد.
- به خاطر داشته باشید که می توانید با استفاده از ایموجی ها خلاقیت زیادی به خرج دهید. ایموجی های مختلف را انتخاب کنید تا یک بیو جذاب اینستاگرام داشته باشید.
4- از کلمات کلیدی و هشتگ ها استفاده کنید
اینستاگرام از کلمات کلیدی متفاوت با سایر رسانه های اجتماعی استفاده می کند. استفاده از کلمات کلیدی با هشتگ به شما در جستجوی بهتر و آسان تر آنچه می خواهید کمک خواهد کرد.
استفاده از هشتگ های مارک دار یک تکنیک اساسی برای ایجاد بیوگرافی جذاب اینستاگرام است. علاوه بر ایجاد ارتباط برای برند شما ، به افزایش تعامل مشتری با نام تجاری شما نیز کمک می کند.
اما هشتگ مارک چیست؟ هشتگ هشتگی است که مخصوص کسب و کار یا کمپین شما است. این هشتگ می تواند شامل نام شرکت ، شعار یا نام یکی از محصولات شما باشد. یا حتی می تواند نام یک مسابقه اینستاگرام باشد که در آن شرکت می کنید.
ایجاد یک صفحه جذاب اینستاگرام بسیار آسان تر خواهد بود وقتی به دنبال کنندگان خود این فرصت را می دهید تا با استفاده از هشتگ نام تجاری خود ، محتوای خود را با انجمن جامعه خود به اشتراک بگذارند.
ایجاد رزومه جذاب اینستاگرام با استفاده از هشتگ ها می تواند به شما کمک کند شرکت خود را ارتقا دهید و دنبال کنندگان بیشتری کسب کنید و مخاطبان بیشتری را برای نام تجاری خود جذب کنید.
روش های شخصی سازی و سفارشی کردن بیو جذاب اینستاگرام
دوستان عزیز آیا می دانید که مخاطبان و بازدیدکنندگان شما در اینستاگرام با مخاطبان شما در سایر شبکه های اجتماعی از قبیل لینکدین، فیسبوک، توئیتر و… متفاوت هستند؟
بنابراین به هیچ عنوان بیو شما در شبکه های اجتماعی دیگر نباید دقیقا شبیه بیو اینستاگرام شما باشد. البته می توان بیو را در شبکه های اجتماعی کمی شبیه هم ایجاد کرد اما نباید دقیقا کپی یکدیگر باشد.
در ادامه نکاتی را برای شخصی سازی و ساخت یک بیو جذاب اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهیم.
1- از دکمه ی space استفاده کنید
از ویژگی ارائه شده توسط دکمه فضای اینستاگرام استفاده کنید. این فضا به شما امکان می دهد تا به خط بعدی بروید و یک فضای عمودی مانند Inter ایجاد کنید.
این باعث می شود محتوایی که ایجاد می کنید بیشتر خوانا و مشخص شود. البته بدانید که با استفاده از فضا نمی توانید فضای اضافی در متن ایجاد کنید.
2- برای داشتن یک بیو جذاب اینستاگرام مختصر و مفید بنویسید
شما فقط چند جمله برای جلب توجه و پیروان مردم دارید. به چند کلمه فکر کنید که شما و کار شما را به بهترین وجه توصیف می کند و از آنها استفاده کنید. زیاد جملات درست نکنید و سعی کنید بیشتر از کلمات کلیدی استفاده کنید.
3- لینک وبسایت یا ایمیل خود را در بیوی اینستاگرام تان قرار دهید
از آنجا که نمی توانید بیش از چند جمله در اینستاگرام بنویسید ، بنابراین سعی کنید فقط در چند جمله آنچه را که لازم است بگویید ، به عبارت دیگر کوتاه و مفید بنویسید.
شما باید از کلمات کلیدی بیشتری استفاده کنید و از به کار بردن جملات طولانی که برای مخاطب خسته کننده است خودداری کنید.
پیوند خود را به یک ایمیل یا پیوند بیولوژیکی به وب سایت خود ایجاد کنید. خوب است بدانید که یک پیوند قابل جستجو می تواند در قسمت بیو اینستاگرام قرار گیرد. برای قرار دادن لینک های شخصی خود می توانید از این مزیت در اینستاگرام استفاده کنید. این به افزایش فالوور در اینستاگرام کمک می کند.
با رعایت این نکات می توانید رزومه خود را به روش دیگری و با خلاقیت بیشتر در اینستاگرام بنویسید. بعضی اوقات مردم فکر می کنند برای افزایش فالوور در اینستاگرام اقدامات عجیبی لازم است! اما آنچه در عمل به آن نیاز دارید خلاقیت و نوآوری است. به راههای غیرمنطقی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان فکر نکنید. قطعاً آنچه شما برای آن ارزش قائل هستید یک پیرو واقعی است.
4- نوشتن بیوگرافی خودتان
با توجه به اینکه بیوه شما به 150 نویسه محدود می شود ، باید سعی کنید اطلاعاتی را که ممکن است با این محدودیت دشوار باشد وارد کنید ، بنابراین در اینجا چند نمونه از اطلاعات مهم آورده شده است که باید در رزومه جذاب شما ذکر شود. ما ذکر می کنیم:
- نوع خدمات یا بازارک دقیق: اگر زیر مجموعه یک صنعت و یا حرفه خاصی هستید و یا خدمات خاصی را ارایه می کنید، مشخص کردن این مورد برای بیو اینستاگرامتان ضروری است تا بتوانید با مخاطبان خود سریعا ارتباط برقرار کنید.
- تجربیات و مهارت ها: در بیو اینستاگرام خود، با نشان دادن سطح تجربه و قابلیت های خود به مخاطبان، می توانید اعتماد آن ها را جلب کرده و در عین حال خدمات قابل ارایه خود را به آن ها معرفی کنید.
- علایق و تفریحات: اگر برند شما وابسته به شخص شماست، باید در بیو جذاب اینستاگرام خود بتوانید با مخاطبان خود ارتباط عمیقی برقرار کنید. کمی در مورد علایق خود، خصوصیات اخلاقی و اعتقادات و ارزش های خود برای آن ها توضیح دهید تا گیرایی و جذابیت بیشتری داشته باشید.
- به هدف و شعار و برند خود کمی طنز اضافه کنید: برای برخورداری از یک بیو جذاب اینستاگرام استفاده از اهداف برندتان برای اطمینان از یکپارچگی در تمامی شبکه های اجتماعی امری ضروری است.این امر به مخاطبان اجازه می دهد تا بلافاصله شما را بشناسند. با این حال افزودن کمی طنز، برقراری ارتباط با برند شما را برای آن ها آسان تر خواهد کرد.
5- استفاده از نقل قول ها در بیو اینستاگرام
برای ایجاد بیوگرافی جذاب اینستاگرام و همچنین جذب فالوور می توانید از نقل قول ها استفاده کنید. نقل قول ها می توانند راهی عالی برای بیان ایده یا ایجاد حس ارتباط با افراد همفکر باشند. برای ایجاد بیوگرافی جذاب اینستاگرام با نقل قول ، نیازی به استفاده از نقل قول سنتی نیست.
می توانید از یک عبارت ، یک آهنگ ، یک مجموعه شعر یا چیزهای دیگر استفاده کنید که برای پیروان معنی خاصی دارد.
6- استفاده از قلم های سفارشی برای داشتن یک بیو جذاب اینستاگرام
از نظر فنی ، فقط می توانید از یک قلم در بیوگرافی اینستاگرام خود استفاده کنید. اما ابزارهایی خارج از اینستاگرام وجود دارد که به شما امکان می دهد با نوشتن متن خود با شخصیت های منحصر به فرد ، یک قلم سفارشی ایجاد کنید. به این ترتیب می توانید بیوگرافی جذابی در اینستاگرام داشته باشید و دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.
7- CTA یا فراخوان فعالیت
یک مکان عالی برای افزودن تماس با فعالیت ، بیوگرافی جذاب اینستاگرام شماست. به مخاطب خود نشان دهید که از او چه می خواهید و در صورت امکان نحوه انجام آن را به او نشان دهید. به عنوان مثال ، بخواهید در سایر تنظیمات ردیابی شود. اگر محصولی فروخته اید ، می توانید از او بخواهید آن را بخرد.
8- از دکمه های عمل مانند دکمه تماس، ارسال ایمیل و دایرکت استفاده کنید
Bio Instagram مکان خوبی برای درخواست کاری از کاربران است. شبکه اجتماعی اینستاگرام با افزودن یک دکمه تماس و سایر دکمه های عمل ، کار را برای شما آسان کرد.
به عنوان مثال ، می توانید آدرس ایمیل و شماره تماس خود را در این دکمه های اقدام قرار دهید و از کاربران بخواهید برای مشاوره یا سوال با شما تماس بگیرند. همچنین ایمیل راهی عالی برای ادامه سوالات و ایمیل های کاربران برای همیشه است.
منبع
فالو جت
——-.
چگونه بیو اینستاگرام تاثیرگذار بنویسیم؟
تعداد افرادی که از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده می کنند بسیار زیاد است. اما کسانی که به خوبی از این فضا استفاده می کنند درصد بسیار کمتری از کل جمعیت را تشکیل می دهند. یکی از قسمتهای مهمی که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید Bio Instagram است.
اگر می خواهید یک حساب حرفه ای با یک بیوه جذاب داشته باشید ، این مقاله را از دست ندهید. ما می خواهیم در مورد نحوه نوشتن بیوگرافی جذاب و موثر در اینستاگرام صحبت کنیم.
بیو اینستاگرام چیست؟
حساب اینستاگرام ، درست زیر عکس ، نام کاربری و فضای زیر آن را bio نشان می دهد. نوشتن رزومه اختیاری است ، و همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، بسیاری از حساب ها هیچ گونه سابقه ای با نام کاربری ندارند.
Bio بخشی از حساب است که در آن شما باید اطلاعات مربوط به خود یا آنچه را که انجام می دهید بنویسید. در این بخش می توانید یک توضیح کوتاه در کنار هشتگ ها ، شکلک ها و حتی لینک های وب سایت قرار دهید.
مهمترین نکته قابل توجه محدودیت 150 نویسه در این بخش است. سعی کنید عبارات خود را هوشمندانه انتخاب کنید. در اینجا نحوه استفاده بهینه از تعداد محدود کاراکترها آورده شده است.
Bio بخشی از حساب است که در آن شما باید اطلاعات مربوط به خود یا آنچه را که انجام می دهید بنویسید. در این بخش می توانید یک توضیح کوتاه در کنار هشتگ ها ، شکلک ها و حتی پیوندها به وب سایت قرار دهید.
مهمترین نکته قابل توجه محدودیت 150 نویسه در این بخش است. سعی کنید عبارات خود را هوشمندانه انتخاب کنید. در اینجا نحوه استفاده بهینه از تعداد محدود کاراکترها آورده شده است.
چگونه یک بیو حرفهای و جذاب برای اینستاگرام بنویسیم؟
Bio Instagram اولین نقطه تماس افراد دارای حساب کاربری است. یعنی اگر به خوبی نوشته شده باشد ، بهترین تأثیر را در اولین جلسه می گذارد و مخاطب را به کاوش بیشتر ترغیب می کند.
از طرف دیگر ، جذاب نبودن زیست شناسی می تواند به میزان قابل توجهی بر درجه تبدیل شدن تأثیر بگذارد. در واقع بایو اینستاگرام باید آنقدر جذاب باشد که در چند ثانیه اول کار خود را انجام دهد ، در غیر این صورت تازه وارد صفحه را ترک می کند.
اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که چگونه مشتری بالقوه خود را متقاعد می کنید که از او پیروی کند؟ در هر صورت ، شما بیشترین اطلاعات را در مورد مخاطبان خود دارید و می توانید بهتر از هر کس دیگری به این سوال پاسخ دهید.
از آنجا که نام شما نیز در زمینه بیولوژیکی نوشته شده است ، یعنی. در زیر عکس پروفایل ، انتخاب نام مناسب بسیار مهم است. نام شما باید نام شما باشد! نه نام کاربری که برای حساب اینستاگرام خود انتخاب کرده اید.
فقط اگر حساب کاربری شما مربوط به تجارت شما است ، نام تجاری خود را در این قسمت وارد کنید. اگر مخاطب نام یا مارک تجاری شما را در جعبه جستجو وارد کند ، با وارد کردن صحیح این جعبه ، حساب شما وارد می شود. در واقع ، نام و نام کاربری شما تنها برگه هایی هستند که در نتایج جستجو ظاهر می شوند.
مطمئناً ترکیب نام مناسب و میزان مناسب شوخ طبعی و خلاقیت نتایج بسیار بهتری را در پی خواهد داشت ، به عنوان مثال اگر نام تجاری خود را با بازاری که هدف قرار داده اید ترکیب کنید و عبارت حاصل از آن مطلوب باشد ، استفاده از آن هیچ مشکلی ندارد آی تی.
شما باید بیوگرافی خود را به گونه ای در اینستاگرام بنویسید که در اولین جلسه مخاطبان از مجموع مطالب شما مطلع شوند. رزومه باید به گونه ای نوشته شود که مخاطب درک کند چه انتظاری از صفحه شما دارد.
ذکر تمام مهارت هایی که دارید می تواند انتخاب خوبی باشد. مشاغل همچنین می توانند به مزیت رقابتی خود اشاره کنند. مخاطبان با نشان دادن شایستگی ها و مزیت های رقابتی خود ، چیزهای زیادی را درمورد آنچه با آن روبرو می شوند می دانند. در این حالت ، او بهتر می تواند تصمیم بگیرد که آیا محتوای شما برای او مناسب است یا خیر.
استفاده از هشتگ در بیو تاثیری در نتایج جستجو ندارد. اما اکیداً توصیه می شود از هشتگهای خاص و عبارات توصیفی در بیوگرافی استفاده کنید. هشتگ ها نمایانگر حوزه تجربه شما هستند و به شما کمک می کنند پیروان مرتبط تری را که با محتوای شما تعامل دارند به دست آورید.
برای انتخاب هشتگ مناسب ، هم ارزش های خود و هم ارزش های مخاطبان خود را در نظر بگیرید. به هیچ وجه قربانی نکنید. برای داشتن دید بهتر نسبت به این موضوع ، باید مخاطبان خود را به دقت بشناسید و از مسائل آن آگاه باشید.
انتخاب هشتگ مناسب به مخاطبان بالقوه شما این امکان را می دهد تا شما را بهتر بشناسند و از پیشنهادهای شما مطلع شوند.
Bio تنها بخشی از اینستاگرام است که می توانید از آن پیوند استفاده کنید. البته ، راه دیگری برای قرار دادن ارتباط در داستان وجود دارد؛ اما افزودن پیوند به پست ها امكان پذیر نیست. به همین دلیل ، استفاده مناسب از این عملکرد زیستی بسیار مهم است.
از آنجا که فقط می توان پیوند را در رزومه قرار داد ، اگر کار شما فروش برخی محصولات است ، با مشکل روبرو خواهید شد. زیرا شما باید پیوند بیو را به صفحه محصول آخرین ارسال تغییر دهید.
مگر اینکه ابزار خاصی داشته باشید که به شما امکان استفاده از چندین لینک را بدهد. به خاطر داشته باشید که اینستاگرام می تواند کمک بزرگی به شما کند ، بنابراین حتماً آنها را به سمت صفحات مناسب و مقصد هدایت کنید.
خواندن اطلاعات را برای مخاطبان آسان تر کنید. استفاده از جداکننده های مختلف و ضربه زدن به فضای داخلی می تواند راهی عالی برای استفاده بهینه از فضا باشد. استفاده از شکلک ها همیشه به عنوان یک راه حل موثر معرفی می شود.
هشتگهای خاص برند ، فراخوان مناسب اقدام و البته خلاقیت در Bio Instagram باعث جذابیت بیشتر آن می شود. نکته ای که باید به خاطر داشته باشید اینستاگرام یک محیط جدی نیست.
سعی نکنید رزومه خود را بیش از حد رسمی و خشک کنید ، کمی شوخ طبعی و احساس نزدیکی در فضای اینستاگرام ضروری است.
در بخش توضیحات بیو اینستاگرام چه چیزهایی باید بنویسیم؟
در بخش قبلی توضیح دادیم که یک بیوه خوب اطلاعات مورد نیاز مخاطب را در اسرع وقت به مناسب ترین شکل فراهم می کند. توضیحات Bio Instagram بخشی از بیوگرافی است که باید خیلی مختصر ، واضح و جذاب درباره خودتان بگویید.
از خودتان یا از تجارت خود. بخش توضیحات بخشی است که شما باید خود را به مخاطبان بالقوه خود نشان دهید. با استفاده از این بخش ، باید به آنها بگویید که مشکل آنها را می دانید و با بهترین راه حل به کمک آمده اید.
در واقع ، با تعداد نویسه های محدود ، شما باید مشتری را از میزان آگاهی از مشکل آگاه کنید. خود را معرفی کنید و مخاطب را متقاعد کنید که تصمیم گیری در دست شماست. البته شما آزاد هستید که خلاق باشید.
برای این کار می توانید از شکلک ها و هشتگ ها استفاده کنید. با استفاده از استعاره ، مقایسه ، شوخ طبعی و … سعی کنید یک زندگی نامه جذاب و جذاب بنویسید.
بیو اینستاگرام مختص کسب و کارها باید چه اهدافی را دنبال کنند؟
هر مشاغل هدف منحصر به فرد خود را در فضای دیجیتالی قرار داده است. می توان گفت که بیشتر آنها با قصد فروش بیشتر وارد دنیای اینترنت می شوند. اما افراد زیادی هستند که اهدافی مانند آگاهی از برند ، دسترسی به بازارهای جهانی و غیره را دنبال می کنند.
همانطور که هدف هر شغلی متفاوت است ، هدف هر رزومه نیز متفاوت است. همانطور که گفتیم ، شبکه های اجتماعی برای ارتباط بیشتر مارک ها و مخاطبان طراحی شده اند. این ارتباط در اینستاگرام صمیمی تر است.
این کسب و کار باید حوزه تجربیات خود را در بیو اینستاگرام خود بیان کند و بگوید که یک راه حل در آستین دارد. بسته به ماهیت فعالیت و تا آنجا که تصویر برند آنها اجازه می دهد ، این اطلاعات باید با بیشترین خلاقیت و جذابیت نوشته شود تا بیشترین تأثیر را بر مخاطب بگذارد.
بیو اینستاگرام بیزینس باید به دنبال جلب توجه و البته اعتماد مخاطب باشد. او باید آنها را برای یک ثانیه ثانیه متقاعد کند تا صفحه مورد نظر را دنبال کنند یا به روشی دیگر عملی را که از آنها خواسته شده انجام دهند.
Bio Instagram اولین جلسه مخاطبان دارای صفحه است. بنابراین ، استفاده صحیح از این بخش می تواند تأثیر قابل توجهی در نرخ تبدیل صفحه داشته باشد. Bio باید ماهیت ، دامنه ، مزیت رقابتی و مهارت ها را در کوتاه ترین ، واضح ترین و ساده ترین اصطلاحات نشان دهد و البته مخاطب را متقاعد کند که در این صفحه متناسب با نیازهای او محتوای ارزشمندی ایجاد می شود.
مردم باید اطمینان داشته باشند که این تجارت مشکل آنها را حل خواهد کرد. این باعث ایجاد اعتماد به زندگی می شود. انتخاب نام مناسب ، استفاده از دامنه هشتگ تخصصی ، استفاده از اینتر در قسمت توضیحات (بخشی که باید این جملات کوتاه و م writtenثر در آن نوشته شود) ، لینک دادن به صفحه فرود مناسب و البته استفاده از خلاقیت از جمله تکنیک های مورد استفاده برای نوشتن بیوگرافی خوب در اینستاگرام و این کامل است.
اهدافی که بیو اینستاگرام تجاری می تواند داشته باشد متناسب با اهداف حضور آنها در اینترنت و اینستاگرام است. اما در هر صورت ، بیوگرافی کسب و کار باید به گونه ای نوشته شود که اعتماد مخاطبان را جلب کرده و آنها را ترغیب به دنبال کردن این صفحه تجاری کند.
منبع:
جریان